De volgende dag gaf hij het alweer wegquote:Op maandag 15 december 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, ben jij nou opzichtig aan het flirten met NQ?
Ja niet dus, zegt 'ie!quote:Op maandag 15 december 2025 17:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De volgende dag gaf hij het alweer weg
Dat lijkt mij wel, kijk nou!! Dit vrij provocerende bericht lijkt mij puur gericht op het laten nadenken van @NailQueen over de blote billetjes van Luc, al dan niet in de gras! Minder subtiel kan hij niet zijn johquote:Op maandag 15 december 2025 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, ben jij nou opzichtig aan het flirten met NQ?
quote:Op maandag 15 december 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had snijbonen met witte bonen.
Jeeeeeetje zeg hij gaat ook wel meteen vol gas inderdaadquote:Op maandag 15 december 2025 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel, kijk nou!! Dit vrij provocerende bericht lijkt mij puur gericht op het laten nadenken van @:Nailqueen over de blote billetjes van Luc, al dan niet in de gras! Minder subtiel kan hij niet zijn joh
[..]
Ja je negeert wat ik zeg maar de feiten spreken voor zich.quote:Op maandag 15 december 2025 17:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om dit jaar mijn tranen te besparen geef ik het aan een speciaal iemand.
Wat er ook uit komt, wij accepteren je. Zolang je maar geen Puttenaar bent natuurlijk. Er zijn grenzen.quote:Op maandag 15 december 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n DNA kit van myheritage besteld. Dus ik ga binnenkort ook weten wat ik in elk geval voor de helft ben. Ik heb wel mijn vrees uitgesproken dat we deels Belgisch kunnen zijn maar ze heeft me verzekerd dat die kans nihil is. Gelukkig maar.
Straks blijk je Almeers te zijnquote:Op maandag 15 december 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n DNA kit van myheritage besteld. Dus ik ga binnenkort ook weten wat ik in elk geval voor de helft ben. Ik heb wel mijn vrees uitgesproken dat we deels Belgisch kunnen zijn maar ze heeft me verzekerd dat die kans nihil is. Gelukkig maar.
Limburgs zou goed kunnen.quote:Op maandag 15 december 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
Sterkte!quote:Op maandag 15 december 2025 17:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Caesar salad hierMaag is al een paar dagen ergens niet tevreden over, dus ik doe het even kalm aan
Ik vind die verspakketten zo makkelijk hequote:
Wij eten er ook vrijwel elke week wel één.quote:Op maandag 15 december 2025 18:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind die verspakketten zo makkelijk he. Wij hebben op kantoordagen vaak dat voorgesneden Gyros-verspakket van de AH, die vind heel lekker.
quote:Op maandag 15 december 2025 17:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat er ook uit komt, wij accepteren je. Zolang je maar geen Puttenaar bent natuurlijk. Er zijn grenzen.
Jeetje nou maak ik me nog meer zorgenquote:
Ik ben al even gestopt met daten dus ik ben niet meer zo goed hintsquote:Op maandag 15 december 2025 17:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel, kijk nou!! Dit vrij provocerende bericht lijkt mij puur gericht op het laten nadenken van @:Nailqueen over de blote billetjes van Luc, al dan niet in de gras! Minder subtiel kan hij niet zijn joh
[..]
Die ligt hier ook in de koelkast.quote:Op maandag 15 december 2025 18:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja. Of nou ja, van flink. Maar lijkt er verdacht veel op.
Ja zo heet dat gerecht haha: https://lekkertafelen.nl/(...)onen-en-witte-bonen/quote:Op maandag 15 december 2025 18:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben al even gestopt met daten dus ik ben niet meer zo goed hints![]()
Hij verwijst hier dus subtiel naar zijn kont? Jeetje stile wateren hebben diepe gronden
Misschien ben je wel het kind van Sinterklaasquote:Op maandag 15 december 2025 17:49 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |