SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik word boos van alles boven de tien minuten.quote:Op maandag 15 december 2025 16:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is, veel van mijn muzieksmaak heeft nummers van 12 minuten
Gelukkig kon je nu even snel je punt makenquote:Op maandag 15 december 2025 16:12 schreef Guanabana het volgende:
Ah, ik wilde snel kapen, om een TT met een punt te voorkomen, maar helaas.
Doet hij dat altijd?quote:Op maandag 15 december 2025 16:12 schreef Guanabana het volgende:
Nou, onterechtquote:Op maandag 15 december 2025 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word boos van alles boven de tien minuten.
Oh dat vind ik best heftig eigenlijkquote:
Echoes komt weer om half 4 ‘s nachts in elk gevalquote:Op maandag 15 december 2025 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word boos van alles boven de tien minuten.
Het is maar goed dat ik erop gestemd heb!quote:Carpenters
(They Long To Be) Close To You Nummer 1939
Top, dan slaap ik denk ik net.quote:Op maandag 15 december 2025 16:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echoes komt weer om half 4 ‘s nachts in elk geval
We hadden hier vandaag vlaai. Ik nam daarvan zelf ook twee puntjes.quote:Op maandag 15 december 2025 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat vind ik best heftig eigenlijk![]()
Gelukkig heb ik m'n leven gebeterd toen je mij er op wees dat een zin niet met twee puntjes kan worden afgesloten maar wel met drie.
Dus hopelijk leert Luctor er ook van...
Niks vroeg, laat juist. @Strani is duidelijk nog steeds zijn 4 uur wekdiensten aan het verzaken.quote:
Waarom zou Luctor moeten leren dat je een zin niet met twee punten afsluit?quote:Op maandag 15 december 2025 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat vind ik best heftig eigenlijk![]()
Gelukkig heb ik m'n leven gebeterd toen je mij er op wees dat een zin niet met twee puntjes kan worden afgesloten maar wel met drie.
Dus hopelijk leert Luctor er ook van...
Lekkerquote:Op maandag 15 december 2025 16:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, kip Madras wordt het hier vanaaf.
Dat verspakket van de AH?quote:Op maandag 15 december 2025 16:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Er is vast muziek die ik vervelender vind, maar die komt ook minder vaak langs dan Coldplayquote:Op maandag 15 december 2025 15:47 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel ik de haat voor Coldplay altijd een beetje overdreven vind
Ja,jammer joh.quote:Op maandag 15 december 2025 16:12 schreef Guanabana het volgende:
Caesar salad hierquote:Op maandag 15 december 2025 16:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja, ik snap het ook niet zo goed.quote:Op maandag 15 december 2025 16:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom zou Luctor moeten leren dat je een zin niet met twee punten afsluit?
Hij heeft toch gewoon netjes 1 punt gebruikt, zoals het hoort?
Wacht even, ben jij nou opzichtig aan het flirten met NQ?quote:Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die ligt nog in de kluis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |