Dan zal hij toch een keer naar buiten moeten gaanquote:Op maandag 15 december 2025 16:11 schreef qltel het volgende:
Ik begrijp dat TS zich binnenkort ook als vrouw gaat identificeren en ook de dameskleedkamers in gaat.
Stiekem vinden ze het eigenlijk best wel een beetje spannend!quote:Op maandag 15 december 2025 19:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nouja, ondanks ik het nooit met TS eens ben met zijn wappie topics vind ik dat wel een dingetje.
Vraag me ook af of vrouwen zich hier wel comfortabel bij voelen.
Normaalfoobquote:
Dr8gonOfLifequote:Op maandag 22 december 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas hebben ze je weer losgelaten
Je ziet wel graag dat andersdenkenden het zwijgen wordt opgelegd, eng hoor.quote:Op maandag 22 december 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas hebben ze je weer losgelaten
Nee ik zie graag dat mafkezen zoals jij het zwijgen wordt opgelegdquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je ziet wel graag dat andersdenkenden het zwijgen wordt opgelegd, eng hoor.
Ik zie graag dat, wanneer dat nodig is, mensen tegen zichzelf beschermd worden en hulp krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je ziet wel graag dat andersdenkenden het zwijgen wordt opgelegd, eng hoor.
Ik heb een paar jaar geleden bij een overheids-organisatie gedetacheerd gezeten waar ze een paar maanden na intrek in het nieuwe hoofdkantoor besloten alle toiletten gender-neutraal te maken. Dat heeft 2 weken geduurd omdat het vrouwelijk personeel op de achterste poten ging staan, daarna waren op elke verdieping aan de ene kant een gender-neutraal en een mannen-toilet, aan de andere kant een gender-neutraal en een vrouwen-toilet.quote:Op maandag 15 december 2025 19:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nouja, ondanks ik het nooit met TS eens ben met zijn wappie topics vind ik dat wel een dingetje.
Vraag me ook af of vrouwen zich hier wel comfortabel bij voelen.
In 1940 wouden ze ook andersdenkenden het zwijgen opleggen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee ik zie graag dat mafkezen zoals jij het zwijgen wordt opgelegd
Gewoon oprotten maloot, het is toch overduidelijk dat je berichten hier niet gewenst zijnquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In 1940 wouden ze ook andersdenkenden het zwijgen opleggen.
Is gewoon correct in de informele schrijftaal, linkse mierenneuker.quote:
Wat zit jij toch vol met haat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon oprotten maloot, het is toch overduidelijk dat je berichten hier niet gewenst zijn
Dus ook liefde voor transpersonenquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat zit jij toch vol met haat.
Liefde zal overwinnen.
Ik heb veel liefde voor transpersonen, ze zijn mentaal kwetsbare individuen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus ook liefde voor transpersonen
Jij begint met de haat
Past perfect bij jou dusquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb veel liefde voor transpersonen, ze zijn mentaal kwetsbare individuen.
Was jij niet degene met borderline of zoiets?quote:
Ik had borderline die is nu in regressie en stelt dus niks meer voorquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Was jij niet degene met borderline of zoiets?
Ik heb daarentegen mentaal nooit ergens last van gehad. Behalve van excessieve exuberante synaptogenese.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had borderline die is nu in regressie en stelt dus niks meer voor
Heb jij al een transvriendin gehad?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij begint met de haat
Is gewoon niet zo slim, slimmerik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Is gewoon correct in de informele schrijftaal, linkse mierenneuker.
Ik hanteer informele schrijftaal binnen een informele setting.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is gewoon niet zo slim, slimmerik.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik hanteer informele schrijftaal binnen een informele setting.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb daarentegen mentaal nooit ergens last van gehad. Behalve van excessieve exuberante synaptogenese.
Niet als relatie maar ik ken er wel een paarquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb jij al een transvriendin gehad?
Zou je een relatie willen met een trans?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet als relatie maar ik ken er wel een paar
Ja ik zou daar geen probleem mee hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zou je een relatie willen met een trans?
Je bent bi?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik zou daar geen probleem mee hebben
Je bent een penisbezitter die een relatie zou willen met een penisbezitter. Niet zo hetero dus.quote:
Een persoon na volledige transitie heeft geen penis meerquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent een penisbezitter die een relatie zou willen met een penisbezitter. Niet zo hetero dus.
Van een penis naar een open wond.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een persoon na volledige transitie heeft geen penis meer
Transpersonen zitten vol haat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij begint met de haat
Nee hoor dat kunnen ze heel knap maken tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Van een penis naar een open wond.
Ja het zijn ook massa’s die dit doenquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:33 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Transpersonen zitten vol haat.
Hier weer eentje.
[ afbeelding ]
Maar ik begrijp dus dat je geen niet-geopereerde trans zal overwegen als partner?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor dat kunnen ze heel knap maken tegenwoordig
Wat is jouw probleem nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat je geen niet-geopereerde trans zal overwegen als partner?
Hij probeert iets te vinden om over te zeiken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem nou eigenlijk?
Beter sluit een mod de boel gewoon.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij probeert iets te vinden om over te zeiken.
Op zoek naar iets persoonlijks om daar vervolgens lekker edgy over te kunnen doen. Mensen in hun waarde laten is blijkbaar moeilijk.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem nou eigenlijk?
Voornamelijk wokelinkse geindoctrineerde jongeren die door joden/marxisten worden opgeruid om blanke mensen en christenen te haten. Want ze schieten nooit synagogen overhoop. Wel christelijke bijeenkomsten. Of is het weer allemaal 'toeval'?quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het zijn ook massa’s die dit doen
Niet als partner nee, ik ben heteroquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat je geen niet-geopereerde trans zal overwegen als partner?
Laat jezelf nakijken manquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:01 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Voornamelijk wokelinkse geindoctrineerde jongeren die door joden/marxisten worden opgeruid om blanke mensen en christenen te haten. Want ze schieten nooit synagogen overhoop. Wel christelijke bijeenkomsten. Of is het weer allemaal 'toeval'?
Definitief van het forum afdonderen is nog een betere optiequote:Op dinsdag 23 december 2025 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Beter sluit een mod de boel gewoon.
Dus je bent het toch wel met mij eens dan dat het mannen zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet als partner nee, ik ben hetero
Het zit je hoog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Definitief van het forum afdonderen is nog een betere optie
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:01 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Voornamelijk wokelinkse geindoctrineerde jongeren die door joden/marxisten worden opgeruid om blanke mensen en christenen te haten. Want ze schieten nooit synagogen overhoop. Wel christelijke bijeenkomsten. Of is het weer allemaal 'toeval'?
Het zijn mannen die zich vrouw voelen en daar naar willen veranderenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dus je bent het toch wel met mij eens dan dat het mannen zijn?
Fijn dat je eindelijk toegeeft dat het mannen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het zijn mannen die zich vrouw voelen en daar naar willen veranderen
Goh was dit nou het hele doelquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk toegeeft dat het mannen zijn.
Wat is nu eigenlijk het doel van dit topic? Heb je wat moeite met het bestaan van verschillende geaardheden en sexualiteiten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk toegeeft dat het mannen zijn.
Het is gewoon een onzeker mannetjequote:Op dinsdag 23 december 2025 22:55 schreef dop het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het doel van dit topic? Heb je wat moeite met het bestaan van verschillende geaardheden en sexualiteiten.
Moeten alle mannen en vrouwen precies het zelfde zijn, en mag je alleen recht op en neer neuken of zo? Voel je je bedreigd door afwijkende sexualiteit?
Jammer dat hij dat op een anderen afreageert, en er niet over kan praten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is gewoon een onzeker mannetje
Lichamelijk misschien wel, maar geestelijk niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dus je bent het toch wel met mij eens dan dat het mannen zijn?
Mannen hebben XY-chromosomen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goh was dit nou het hele doel
Overigens als ze de hele transitie gedaan hebben zie ik ze als vrouwen
Zegt een mentaal zwak figuur zoals jij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is gewoon een onzeker mannetje
Geestelijk kan ik mij ook identificeren als een stoeptegel.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lichamelijk misschien wel, maar geestelijk niet.
Zoals met zoveel dingen in het leven is het allemaal niet zo zwart wit.
Ja hou maar weer op, het is wel duidelijk dat je er niks van snapt. Niet doen alsofquote:Op woensdag 24 december 2025 11:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Geestelijk kan ik mij ook identificeren als een stoeptegel.
Intellectueel en emotioneel lijkt dat wel aardig te kloppen ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Geestelijk kan ik mij ook identificeren als een stoeptegel.
Ik heb wel een IQ van 120, waarmee ik tot de hoogste 10% van de samenleving behoor. Ik ben dus een buitengewoon intelligente stoeptegel.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Intellectueel en emotioneel lijkt dat wel aardig te kloppen ja.
Het feit dat je dit blijft herhalen maakt het juist steeds minder geloofwaardig. Hoewel het al niet geloofwaardig was maar oke.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb wel een IQ van 120, waarmee ik tot de hoogste 10% van de samenleving behoor. Ik ben dus een buitengewoon intelligente stoeptegel.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik mentaal sterker ben dan jijquote:Op woensdag 24 december 2025 11:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zegt een mentaal zwak figuur zoals jij.
Je en een EQ van 0,0quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb wel een IQ van 120, waarmee ik tot de hoogste 10% van de samenleving behoor. Ik ben dus een buitengewoon intelligente stoeptegel.
Zeker een Instagram advertentie test gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Die heeft geen IQ van 120, hoort bij het gezelschap van Masberum en Ansa die ook zelf ook over een hoog IQ praten maar dat absoluut niet aantonenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker een Instagram advertentie test gedaan.
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Onbegrepen genie. Zijn tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je komt over als een soevereine gek maar goed.
Je hebt talloze mentale problemen kerel, laat me niet lachen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik mentaal sterker ben dan jij
Jij neemt IQ-testen af maak ik hieruit op?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die heeft geen IQ van 120, hoort bij het gezelschap van Masberum en Ansa die ook zelf ook over een hoog IQ praten maar dat absoluut niet aantonen
Kijk maar eens wat voor een onzin hij in dit topic al aanhaalt
Als hij de 100 haalt mag hij al blij zijn
WISCquote:Op woensdag 24 december 2025 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker een Instagram advertentie test gedaan.
Jouw haat jegens andersdenkenden is echt van de buitencategorie.quote:
Ik ben geinteresseerd in welke opleiding je gedaan hebt of doet en wat voor werk je doet.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Talloze nog welquote:Op woensdag 24 december 2025 13:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt talloze mentale problemen kerel, laat me niet lachen.
Nee maar dit ziet een blinde nogquote:Op woensdag 24 december 2025 13:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jij neemt IQ-testen af maak ik hieruit op?
WWquote:Op woensdag 24 december 2025 13:59 schreef simonblue het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in welke opleiding je gedaan hebt of doet en wat voor werk je doet.
Na het afronden van het vwo ben ik gelijk aan het werk gegaan binnen de detailhandel, aangezien opleidingen niet passen bij hoe ik het beste leer. Ik ben een autodidact.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:59 schreef simonblue het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in welke opleiding je gedaan hebt of doet en wat voor werk je doet.
Je hebt, als ik het mij goed herinner, PTSS, dwangstoornissen, stoornissen op het intieme vlak en paniekaanvallen, daarnaast ben je een voormalig borderlinepatiënt. Dat vind ik best wel veel. Ik heb daarentegen geen enkele diagnose en heb niet te maken met mentale problematiek.quote:
Ik heb een IQ-test gemaakt, jouw mening is dus niet zo relevant in deze.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee maar dit ziet een blinde nog
Ik zou iets aan je geheugen doen want het klopt niet helemaal en wat er van klopt is genezenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt, als ik het mij goed herinner, PTSS, dwangstoornissen, stoornissen op het intieme vlak en paniekaanvallen, daarnaast ben je een voormalig borderlinepatiënt. Dat vind ik best wel veel. Ik heb daarentegen geen enkele diagnose en heb niet te maken met mentale problematiek.
Dat zegt echt helemaal niks.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb een IQ-test gemaakt, jouw mening is dus niet zo relevant in deze.
Ach blijf jezelf er maar belachelijk mee makenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
POLLquote:Op woensdag 24 december 2025 14:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb daarentegen geen enkele diagnose en heb niet te maken met mentale problematiek.
Als je echt zo slim bent dan blijkt dat uit je reacties en dan hoef je ook niet te pas en te onpas te pochen met het (verzonnen) resultaat van een IQ-test.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jammer, met een hoog IQ denk ik dat het goed is om een vervolgopleiding te doen: 1) je wordt intellectueel verder uitgedaagd (ik vind het zelf leuk om iets nieuws te leren en op een universiteit kun je van experts leren) , 2) je bent onder mensen die ook een hoog IQ hebben en een gezamenlijke interesse (de studierichting). Hier vinden veel mensen vrienden en partners, 3) je kunt je kennis verder gebruiken om een bijdrage aan de maatschappij te leveren en naar mijn mening is VWO alleen basis en leer je de kennis pas in de vervolgstudie.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Na het afronden van het vwo ben ik gelijk aan het werk gegaan binnen de detailhandel, aangezien opleidingen niet passen bij hoe ik het beste leer. Ik ben een autodidact.
Het zit je echt hoog kerel.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach blijf jezelf er maar belachelijk mee maken
Nee hoor je zet jezelf voor gekquote:Op woensdag 24 december 2025 17:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het zit je echt hoog kerel.
Wat zit jij toch vol met haat.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor je zet jezelf voor gek
Nee hoor dat valt best mee alleen ik vind het dubieus dat jij hier de boel mag blijven vervuilen met je onzinquote:Op woensdag 24 december 2025 17:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat zit jij toch vol met haat.
Je hebt het zeker over jezelf?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor dat valt best mee alleen ik vind het dubieus dat jij hier de boel mag blijven vervuilen met je onzin
Ik maak geen rotzooi topics aanquote:Op woensdag 24 december 2025 19:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt het zeker over jezelf?
Ik ook niet, dus dat is mooi.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik maak geen rotzooi topics aan
Daarom worden er ook zoveel topics van je op slot gegooidquote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat is mooi.
De hoeveelheid slotjes zeggen iets anders.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat komt doordat FOK de laatste jaren een links forum is geworden.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daarom worden er ook zoveel topics van je op slot gegooid
Grotendeels is hier rechtsquote:Op woensdag 24 december 2025 19:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat komt doordat FOK de laatste jaren een links forum is geworden.
Je topics zijn gedreven door wij tegen zij denken, en je gaat zelden in op argumenten van een ander, en doet totaal niet aan onderbouwing van je eigen argumenten.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Als je alles, tot nota bene de VVD aan toequote:Op woensdag 24 december 2025 19:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat komt doordat FOK de laatste jaren een links forum is geworden.
120 hoog noemenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Onder VVD is de asiel-immigratie bijvoorbeeld onverminderd geweest. Die engerd met zn boeren-melk gezicht. Ik ben zn naam even kwijt. Die zei openlijk meermaals dat hij de asiel-immigratie geweldig vindt. Verder voert de VVD gewoon de VN 2030 agenda uit. Wat zeker marxistisch is van aard. DEI, LGBTI, open grenzen, klimaat..quote:Op donderdag 25 december 2025 10:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je alles, tot nota bene de VVD aan toe, links vindt dan zegt dat vooral iets over waar je zelf in het politieke spectrum staat, slimmerik.
Ga gewoon op korfbal, engerd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit op vrouwenhockey
heerlijk genieten bij het omkleden
Ja, precies! De VVD is marxistisch.quote:Op zondag 28 december 2025 16:22 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Onder VVD is de asiel-immigratie bijvoorbeeld onverminderd geweest. Die engerd met zn boeren-melk gezicht. Ik ben zn naam even kwijt. Die zei openlijk meermaals dat hij de asiel-immigratie geweldig vindt. Verder voert de VVD gewoon de VN 2030 agenda uit. Wat zeker marxistisch is van aard. DEI, LGBTI, open grenzen, klimaat..
VVD slaat voor de buhne een iets andere (rechtsere) toon. Maar in beleid zijn ze in de afgelopen jaren net als de D66.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |