Is gewoon correct in de informele schrijftaal, linkse mierenneuker.quote:
Wat zit jij toch vol met haat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:59 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon oprotten maloot, het is toch overduidelijk dat je berichten hier niet gewenst zijn
Dus ook liefde voor transpersonenquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:06 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat zit jij toch vol met haat.
Liefde zal overwinnen.
Ik heb veel liefde voor transpersonen, ze zijn mentaal kwetsbare individuen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dus ook liefde voor transpersonen
Jij begint met de haat
Past perfect bij jou dusquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb veel liefde voor transpersonen, ze zijn mentaal kwetsbare individuen.
Was jij niet degene met borderline of zoiets?quote:
Ik had borderline die is nu in regressie en stelt dus niks meer voorquote:Op dinsdag 23 december 2025 13:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Was jij niet degene met borderline of zoiets?
Ik heb daarentegen mentaal nooit ergens last van gehad. Behalve van excessieve exuberante synaptogenese.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik had borderline die is nu in regressie en stelt dus niks meer voor
Heb jij al een transvriendin gehad?quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij begint met de haat
Is gewoon niet zo slim, slimmerik.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Is gewoon correct in de informele schrijftaal, linkse mierenneuker.
Ik hanteer informele schrijftaal binnen een informele setting.quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is gewoon niet zo slim, slimmerik.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik hanteer informele schrijftaal binnen een informele setting.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:07 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb daarentegen mentaal nooit ergens last van gehad. Behalve van excessieve exuberante synaptogenese.
Niet als relatie maar ik ken er wel een paarquote:Op dinsdag 23 december 2025 17:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Heb jij al een transvriendin gehad?
Zou je een relatie willen met een trans?quote:Op dinsdag 23 december 2025 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet als relatie maar ik ken er wel een paar
Ja ik zou daar geen probleem mee hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:51 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zou je een relatie willen met een trans?
Je bent bi?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik zou daar geen probleem mee hebben
Je bent een penisbezitter die een relatie zou willen met een penisbezitter. Niet zo hetero dus.quote:
Een persoon na volledige transitie heeft geen penis meerquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je bent een penisbezitter die een relatie zou willen met een penisbezitter. Niet zo hetero dus.
Van een penis naar een open wond.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Een persoon na volledige transitie heeft geen penis meer
Transpersonen zitten vol haat.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij begint met de haat
Nee hoor dat kunnen ze heel knap maken tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:30 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Van een penis naar een open wond.
Ja het zijn ook massa’s die dit doenquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:33 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Transpersonen zitten vol haat.
Hier weer eentje.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |