Dan zal hij toch een keer naar buiten moeten gaanquote:Op maandag 15 december 2025 16:11 schreef qltel het volgende:
Ik begrijp dat TS zich binnenkort ook als vrouw gaat identificeren en ook de dameskleedkamers in gaat.
Stiekem vinden ze het eigenlijk best wel een beetje spannend!quote:Op maandag 15 december 2025 19:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nouja, ondanks ik het nooit met TS eens ben met zijn wappie topics vind ik dat wel een dingetje.
Vraag me ook af of vrouwen zich hier wel comfortabel bij voelen.
Normaalfoobquote:
Dr8gonOfLifequote:Op maandag 22 december 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas hebben ze je weer losgelaten
Je ziet wel graag dat andersdenkenden het zwijgen wordt opgelegd, eng hoor.quote:Op maandag 22 december 2025 22:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Helaas hebben ze je weer losgelaten
Nee ik zie graag dat mafkezen zoals jij het zwijgen wordt opgelegdquote:Op dinsdag 23 december 2025 11:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je ziet wel graag dat andersdenkenden het zwijgen wordt opgelegd, eng hoor.
Ik zie graag dat, wanneer dat nodig is, mensen tegen zichzelf beschermd worden en hulp krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:20 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je ziet wel graag dat andersdenkenden het zwijgen wordt opgelegd, eng hoor.
Ik heb een paar jaar geleden bij een overheids-organisatie gedetacheerd gezeten waar ze een paar maanden na intrek in het nieuwe hoofdkantoor besloten alle toiletten gender-neutraal te maken. Dat heeft 2 weken geduurd omdat het vrouwelijk personeel op de achterste poten ging staan, daarna waren op elke verdieping aan de ene kant een gender-neutraal en een mannen-toilet, aan de andere kant een gender-neutraal en een vrouwen-toilet.quote:Op maandag 15 december 2025 19:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
Nouja, ondanks ik het nooit met TS eens ben met zijn wappie topics vind ik dat wel een dingetje.
Vraag me ook af of vrouwen zich hier wel comfortabel bij voelen.
In 1940 wouden ze ook andersdenkenden het zwijgen opleggen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 11:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee ik zie graag dat mafkezen zoals jij het zwijgen wordt opgelegd
Gewoon oprotten maloot, het is toch overduidelijk dat je berichten hier niet gewenst zijnquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:54 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In 1940 wouden ze ook andersdenkenden het zwijgen opleggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |