Intellectueel en emotioneel lijkt dat wel aardig te kloppen ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Geestelijk kan ik mij ook identificeren als een stoeptegel.
Ik heb wel een IQ van 120, waarmee ik tot de hoogste 10% van de samenleving behoor. Ik ben dus een buitengewoon intelligente stoeptegel.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Intellectueel en emotioneel lijkt dat wel aardig te kloppen ja.
Het feit dat je dit blijft herhalen maakt het juist steeds minder geloofwaardig. Hoewel het al niet geloofwaardig was maar oke.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb wel een IQ van 120, waarmee ik tot de hoogste 10% van de samenleving behoor. Ik ben dus een buitengewoon intelligente stoeptegel.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik mentaal sterker ben dan jijquote:Op woensdag 24 december 2025 11:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zegt een mentaal zwak figuur zoals jij.
Je en een EQ van 0,0quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb wel een IQ van 120, waarmee ik tot de hoogste 10% van de samenleving behoor. Ik ben dus een buitengewoon intelligente stoeptegel.
Zeker een Instagram advertentie test gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Die heeft geen IQ van 120, hoort bij het gezelschap van Masberum en Ansa die ook zelf ook over een hoog IQ praten maar dat absoluut niet aantonenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker een Instagram advertentie test gedaan.
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Onbegrepen genie. Zijn tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je komt over als een soevereine gek maar goed.
Je hebt talloze mentale problemen kerel, laat me niet lachen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik mentaal sterker ben dan jij
Jij neemt IQ-testen af maak ik hieruit op?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die heeft geen IQ van 120, hoort bij het gezelschap van Masberum en Ansa die ook zelf ook over een hoog IQ praten maar dat absoluut niet aantonen
Kijk maar eens wat voor een onzin hij in dit topic al aanhaalt
Als hij de 100 haalt mag hij al blij zijn
WISCquote:Op woensdag 24 december 2025 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker een Instagram advertentie test gedaan.
Jouw haat jegens andersdenkenden is echt van de buitencategorie.quote:
Ik ben geinteresseerd in welke opleiding je gedaan hebt of doet en wat voor werk je doet.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Talloze nog welquote:Op woensdag 24 december 2025 13:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt talloze mentale problemen kerel, laat me niet lachen.
Nee maar dit ziet een blinde nogquote:Op woensdag 24 december 2025 13:52 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jij neemt IQ-testen af maak ik hieruit op?
WWquote:Op woensdag 24 december 2025 13:59 schreef simonblue het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in welke opleiding je gedaan hebt of doet en wat voor werk je doet.
Na het afronden van het vwo ben ik gelijk aan het werk gegaan binnen de detailhandel, aangezien opleidingen niet passen bij hoe ik het beste leer. Ik ben een autodidact.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:59 schreef simonblue het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in welke opleiding je gedaan hebt of doet en wat voor werk je doet.
Je hebt, als ik het mij goed herinner, PTSS, dwangstoornissen, stoornissen op het intieme vlak en paniekaanvallen, daarnaast ben je een voormalig borderlinepatiënt. Dat vind ik best wel veel. Ik heb daarentegen geen enkele diagnose en heb niet te maken met mentale problematiek.quote:
Ik heb een IQ-test gemaakt, jouw mening is dus niet zo relevant in deze.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee maar dit ziet een blinde nog
Ik zou iets aan je geheugen doen want het klopt niet helemaal en wat er van klopt is genezenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt, als ik het mij goed herinner, PTSS, dwangstoornissen, stoornissen op het intieme vlak en paniekaanvallen, daarnaast ben je een voormalig borderlinepatiënt. Dat vind ik best wel veel. Ik heb daarentegen geen enkele diagnose en heb niet te maken met mentale problematiek.
Dat zegt echt helemaal niks.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb een IQ-test gemaakt, jouw mening is dus niet zo relevant in deze.
Ach blijf jezelf er maar belachelijk mee makenquote:Op woensdag 24 december 2025 14:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb een IQ-test gemaakt, jouw mening is dus niet zo relevant in deze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |