Het zit je hoog.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Definitief van het forum afdonderen is nog een betere optie
quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:01 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Voornamelijk wokelinkse geindoctrineerde jongeren die door joden/marxisten worden opgeruid om blanke mensen en christenen te haten. Want ze schieten nooit synagogen overhoop. Wel christelijke bijeenkomsten. Of is het weer allemaal 'toeval'?
Het zijn mannen die zich vrouw voelen en daar naar willen veranderenquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dus je bent het toch wel met mij eens dan dat het mannen zijn?
Fijn dat je eindelijk toegeeft dat het mannen zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het zijn mannen die zich vrouw voelen en daar naar willen veranderen
Goh was dit nou het hele doelquote:Op dinsdag 23 december 2025 22:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk toegeeft dat het mannen zijn.
Wat is nu eigenlijk het doel van dit topic? Heb je wat moeite met het bestaan van verschillende geaardheden en sexualiteiten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:38 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Fijn dat je eindelijk toegeeft dat het mannen zijn.
Het is gewoon een onzeker mannetjequote:Op dinsdag 23 december 2025 22:55 schreef dop het volgende:
[..]
Wat is nu eigenlijk het doel van dit topic? Heb je wat moeite met het bestaan van verschillende geaardheden en sexualiteiten.
Moeten alle mannen en vrouwen precies het zelfde zijn, en mag je alleen recht op en neer neuken of zo? Voel je je bedreigd door afwijkende sexualiteit?
Jammer dat hij dat op een anderen afreageert, en er niet over kan praten.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is gewoon een onzeker mannetje
Lichamelijk misschien wel, maar geestelijk niet.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:16 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dus je bent het toch wel met mij eens dan dat het mannen zijn?
Mannen hebben XY-chromosomen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Goh was dit nou het hele doel
Overigens als ze de hele transitie gedaan hebben zie ik ze als vrouwen
Zegt een mentaal zwak figuur zoals jij.quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is gewoon een onzeker mannetje
Geestelijk kan ik mij ook identificeren als een stoeptegel.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lichamelijk misschien wel, maar geestelijk niet.
Zoals met zoveel dingen in het leven is het allemaal niet zo zwart wit.
Ja hou maar weer op, het is wel duidelijk dat je er niks van snapt. Niet doen alsofquote:Op woensdag 24 december 2025 11:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Geestelijk kan ik mij ook identificeren als een stoeptegel.
Intellectueel en emotioneel lijkt dat wel aardig te kloppen ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Geestelijk kan ik mij ook identificeren als een stoeptegel.
Ik heb wel een IQ van 120, waarmee ik tot de hoogste 10% van de samenleving behoor. Ik ben dus een buitengewoon intelligente stoeptegel.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Intellectueel en emotioneel lijkt dat wel aardig te kloppen ja.
Het feit dat je dit blijft herhalen maakt het juist steeds minder geloofwaardig. Hoewel het al niet geloofwaardig was maar oke.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb wel een IQ van 120, waarmee ik tot de hoogste 10% van de samenleving behoor. Ik ben dus een buitengewoon intelligente stoeptegel.
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik mentaal sterker ben dan jijquote:Op woensdag 24 december 2025 11:08 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Zegt een mentaal zwak figuur zoals jij.
Je en een EQ van 0,0quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb wel een IQ van 120, waarmee ik tot de hoogste 10% van de samenleving behoor. Ik ben dus een buitengewoon intelligente stoeptegel.
Zeker een Instagram advertentie test gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Die heeft geen IQ van 120, hoort bij het gezelschap van Masberum en Ansa die ook zelf ook over een hoog IQ praten maar dat absoluut niet aantonenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker een Instagram advertentie test gedaan.
quote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Onbegrepen genie. Zijn tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je komt over als een soevereine gek maar goed.
Je hebt talloze mentale problemen kerel, laat me niet lachen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik mentaal sterker ben dan jij
Jij neemt IQ-testen af maak ik hieruit op?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die heeft geen IQ van 120, hoort bij het gezelschap van Masberum en Ansa die ook zelf ook over een hoog IQ praten maar dat absoluut niet aantonen
Kijk maar eens wat voor een onzin hij in dit topic al aanhaalt
Als hij de 100 haalt mag hij al blij zijn
WISCquote:Op woensdag 24 december 2025 12:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zeker een Instagram advertentie test gedaan.
Jouw haat jegens andersdenkenden is echt van de buitencategorie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |