POLLquote:Op woensdag 24 december 2025 14:27 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ik heb daarentegen geen enkele diagnose en heb niet te maken met mentale problematiek.
Als je echt zo slim bent dan blijkt dat uit je reacties en dan hoef je ook niet te pas en te onpas te pochen met het (verzonnen) resultaat van een IQ-test.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb een IQ-test gemaakt, jouw mening is dus niet zo relevant in deze.
Jammer, met een hoog IQ denk ik dat het goed is om een vervolgopleiding te doen: 1) je wordt intellectueel verder uitgedaagd (ik vind het zelf leuk om iets nieuws te leren en op een universiteit kun je van experts leren) , 2) je bent onder mensen die ook een hoog IQ hebben en een gezamenlijke interesse (de studierichting). Hier vinden veel mensen vrienden en partners, 3) je kunt je kennis verder gebruiken om een bijdrage aan de maatschappij te leveren en naar mijn mening is VWO alleen basis en leer je de kennis pas in de vervolgstudie.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:25 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Na het afronden van het vwo ben ik gelijk aan het werk gegaan binnen de detailhandel, aangezien opleidingen niet passen bij hoe ik het beste leer. Ik ben een autodidact.
Het zit je echt hoog kerel.quote:Op woensdag 24 december 2025 14:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ach blijf jezelf er maar belachelijk mee maken
Nee hoor je zet jezelf voor gekquote:Op woensdag 24 december 2025 17:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Het zit je echt hoog kerel.
Wat zit jij toch vol met haat.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor je zet jezelf voor gek
Nee hoor dat valt best mee alleen ik vind het dubieus dat jij hier de boel mag blijven vervuilen met je onzinquote:Op woensdag 24 december 2025 17:33 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Wat zit jij toch vol met haat.
Je hebt het zeker over jezelf?quote:Op woensdag 24 december 2025 17:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor dat valt best mee alleen ik vind het dubieus dat jij hier de boel mag blijven vervuilen met je onzin
Ik maak geen rotzooi topics aanquote:Op woensdag 24 december 2025 19:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Je hebt het zeker over jezelf?
Ik ook niet, dus dat is mooi.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik maak geen rotzooi topics aan
Daarom worden er ook zoveel topics van je op slot gegooidquote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat is mooi.
De hoeveelheid slotjes zeggen iets anders.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat komt doordat FOK de laatste jaren een links forum is geworden.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daarom worden er ook zoveel topics van je op slot gegooid
Grotendeels is hier rechtsquote:Op woensdag 24 december 2025 19:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat komt doordat FOK de laatste jaren een links forum is geworden.
Je topics zijn gedreven door wij tegen zij denken, en je gaat zelden in op argumenten van een ander, en doet totaal niet aan onderbouwing van je eigen argumenten.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:35 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Als je alles, tot nota bene de VVD aan toequote:Op woensdag 24 december 2025 19:42 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Dat komt doordat FOK de laatste jaren een links forum is geworden.
120 hoog noemenquote:Op woensdag 24 december 2025 12:00 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb wel een IQ van 120, waarmee ik tot de hoogste 10% van de samenleving behoor. Ik ben dus een buitengewoon intelligente stoeptegel.
Onder VVD is de asiel-immigratie bijvoorbeeld onverminderd geweest. Die engerd met zn boeren-melk gezicht. Ik ben zn naam even kwijt. Die zei openlijk meermaals dat hij de asiel-immigratie geweldig vindt. Verder voert de VVD gewoon de VN 2030 agenda uit. Wat zeker marxistisch is van aard. DEI, LGBTI, open grenzen, klimaat..quote:Op donderdag 25 december 2025 10:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je alles, tot nota bene de VVD aan toe, links vindt dan zegt dat vooral iets over waar je zelf in het politieke spectrum staat, slimmerik.
Ga gewoon op korfbal, engerd.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:59 schreef Jahr00n het volgende:
ik zit op vrouwenhockey
heerlijk genieten bij het omkleden
Ja, precies! De VVD is marxistisch.quote:Op zondag 28 december 2025 16:22 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Onder VVD is de asiel-immigratie bijvoorbeeld onverminderd geweest. Die engerd met zn boeren-melk gezicht. Ik ben zn naam even kwijt. Die zei openlijk meermaals dat hij de asiel-immigratie geweldig vindt. Verder voert de VVD gewoon de VN 2030 agenda uit. Wat zeker marxistisch is van aard. DEI, LGBTI, open grenzen, klimaat..
VVD slaat voor de buhne een iets andere (rechtsere) toon. Maar in beleid zijn ze in de afgelopen jaren net als de D66.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |