Again, be careful what you wish for.quote:Op woensdag 17 december 2025 16:21 schreef Chivaz het volgende:
Tuurlijk, maar eerlijk is eerlijk, who cares? Is dat echt zo relevant dat we het allemaal schandelijk vinden? Uiteindelijk is winnen het enige wat telt,
Ik wens dat niet, ik stel alleen vast dat dit gaande is en dat het erger gaat worden. Het totale gebrek aan principes is hier de oorzaak van.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Again, be careful what you wish for.
Je blijft dit noemen. Dat gebrek aan principes is vooral bij Trump en consorten aanwezig.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik wens dat niet, ik stel alleen vast dat dit gaande is en dat het erger gaat worden. Het totale gebrek aan principes is hier de oorzaak van.
Beide artikelen van Vanity Fair gelezen, wat een principe- en ruggengraatloos type. Dat zijn de ergste van allemaal.quote:Op woensdag 17 december 2025 01:51 schreef Kijkertje het volgende:
Het artikel over Susie Wiles is hard aangekomen zo te zien.
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ma4ole2l2k24
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2025 19:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
Junior is (opnieuw) verloofd, https://www.msn.com/en-us(...)Ut?ocid=BingNewsSerp met een andere plasticonen barbie. Misschien is de nieuw balzaal klaar voor hun huwelijk.
Zijn oude verloofde zit met een duckface duizendenkilometers ver weg in Griekenland. https://www.thecut.com/ar(...)sador-to-greece.html
Jammer dat ik niet weet hoe ik plaatjes kan posten van miss Plastic en miss Snavel.
Thanx. Vooral recht van voren kan Kimberley zo in de Donald Duck.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...Anderson and Trump Jr. appeared together publicly earlier this year during a Trump family trip to Scotland, where they joined the president for a ribbon-cutting ceremony of a new golf course and a trade deal announcement.
In her Instagram biography, Anderson describes herself as “just your typical stay at home mom … only I don’t do household chores … or have a husband … or have kids."
Weer zo'n Cruella De Vil.
Geil.![]()
https://edition.cnn.com/2(...)-jr-bettina-anderson
NB. "Anderson's father, who was the President of the Palm Beach National Bank & Trust Company in the 1990's, wrote a letter of reference to the US Virgin Islands Industrial Development Commission in 1999 on behalf of... Jeffery Epstein. He called Epstein “a gentleman of the highest integrity” in the letter."
Het is een kleine wereld.
Het aanmoedigen en goedpraten van rellen, lawfare, censuur etc etc vind je volstrekt normaal? Ik snap dat er nu ontkenning en goedpraterij gaat aankomen dus bespaar jezelf vooral de moeite om hier op te reageren want je toont toch slechts het probleem aan wat ik dus aankaart, het totale gebrek aan principes.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:00 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je blijft dit noemen. Dat gebrek aan principes is vooral bij Trump en consorten aanwezig.
Als je er zonder drogredeneringen niet uit komt is je punt niet zo sterk. Wat je hier laat zien is het schoolvoorbeeld van het probleem van MAGA. Een hoop mooie woorden om de drol die racisme en gebrek aan fatsoen heet te polijsten.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het aanmoedigen en goedpraten van rellen, lawfare, censuur etc etc vind je volstrekt normaal? Ik snap dat er nu ontkenning en goedpraterij gaat aankomen dus bespaar jezelf vooral de moeite om hier op te reageren want je toont toch slechts het probleem aan wat ik dus aankaart, het totale gebrek aan principes.
Ha ha ha ha.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:23 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Als je er zonder drogredeneringen niet uit komt is je punt niet zo sterk. Wat je hier laat zien is het schoolvoorbeeld van het probleem van MAGA. Een hoop mooie woorden om de drol die racisme en gebrek aan fatsoen heet te polijsten.
Je weet zelf ook dat ik dat niet normaal vind. Wat vind je van Trumps posts over Reiner? Aangezien je vooraan stond iedereen die iets slechts over Charlie Kirk zei te verketteren, ga ik er vanuit dat je dit ook afkeurt?
https://www.nu.nl/verkiez(...)persoonlijkheid.htmlquote:President Donald Trumps loyale bondgenoot en stafchef Susie Wiles heeft opvallende uitspraken gedaan in een spraakmakend interview met Vanity Fair. De president zou de "persoonlijkheid van een alcoholist" hebben en vicepresident JD Vance zou een "complotdenker" zijn. Volgens Wiles zijn haar uitspraken uit context gehaald.
Geschiedvervalsing. Gewoon een volgende stap op de fascisme-ladder.quote:
Kunnen we weer dit soort meme's afstoffen van jaren terug ?quote:Op woensdag 17 december 2025 22:35 schreef Perrin het volgende:
Grondstoffen met geweld veroveren wordt weer heel normaal.
[ x ]
Je zou toch denken dat een simpel “yes” of “no” makkelijker uit te spreken is dan een heel verhaal afsteken…quote:Op woensdag 17 december 2025 22:51 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
BLUMENTHAL: Did Donald Trump lose the 2020 election?
Trump nominee: Joe Biden was certified the winner.
Blumenthal: You’re not answering the question.
Trump en bouwen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:24 schreef mcmlxiv het volgende:
Onze huis Trumpanzees zullen verrukt zijn, Donald gaat zijn eigen “Arc de Trump” bouwen, blijkbaar het belangrijkste waar hij op dit moment mee bezig is.
https://www.msn.com/nl-nl(...)de-trump/ar-AA1SnTNm
Je zult toch tot op de dag van vandaag de drang voelen om deze volslagen idioot te verdedigen.
Ze wil Trump niet vertoornd maken.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een simpel “yes” of “no” makkelijker uit te spreken is dan een heel verhaal afsteken…
Dan maar weer het Huis naar huis sturenquote:Op donderdag 18 december 2025 02:06 schreef Kijkertje het volgende:
Mike Johnson moet weer gedwongen worden om een voorstel in stemming te brengen via een 'discharge petition'.
Dit keer de verlenging van de ACA-subsidies die eind van het jaar aflopen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zo. Hier moeten stemmers het even voelenquote:Op donderdag 18 december 2025 02:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dan maar weer het Huis naar huis sturen![]()
[ afbeelding ]
Het is toch wat dat de hele wereld iemand als McDonald Trump als clown ziet en de clown zelf de wereld bespot omdat hij niet de complimenten krijgt die hij wil krijgen. Dat je 'm als Fifa een mooi verpakt snoepje moet geven zodat ie braaf de lootjes gaat trekken.quote:
Ja maar Biden en je hebt last van TDS hoor. Echt!quote:Op donderdag 18 december 2025 11:39 schreef Vis1980 het volgende:
Die teksten onder die foto's van oud-presidenten, alleen dat al is impeachbaar. Wat een koekwaus zit er in de Oval Office... Kan mij echt niet voorstellen dat er echt mensen zijn die daar een sterke leider in zien. Hij heeft het gedrag van een verwende kleuter en geen begeleiders die hem tegen kunnen houden. Wat dat betreft is het niet gek dat hij in Home Alone zat, dat ging ook over een kleuter die kon doen en laten wat ie wilde.
Dat valt op zich mee, Kentucky heeft nota bene een Democratische gouverneur.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:28 schreef ExTec het volgende:
Diep roder dan kentucky kan zo ongeveer niet. De reps zijn echt toast, bij de midterms.
[ afbeelding ]
Ja dat klopt, het zou moeten werken, maar checks and balances werken alleen als mensen op die posities daadwerkelijk een ruk geven.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:52 schreef Gunner het volgende:
maar goed @:Vis1980 impeachment is ook een wassen neus, dat weet jij ook al.
Hij heeft dat al twee keer (?) meegemaakt immers.
Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als de Democraten in beide kamers in handen krijgen en er een impeachment doorheen jassen. Want zo'n zelfverklaard Messias als Trump gaat het WH niet zonder slag of stoot verlaten.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:52 schreef Gunner het volgende:
maar goed @:Vis1980 impeachment is ook een wassen neus, dat weet jij ook al.
Hij heeft dat al twee keer (?) meegemaakt immers.
Simpelquote:Op donderdag 18 december 2025 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als de Democraten in beide kamers in handen krijgen en er een impeachment doorheen jassen. Want zo'n zelfverklaard Messias als Trump gaat het WH niet zonder slag of stoot verlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder gekheid, ondanks alles denk ik niet dat ie al te moeilijk zou gaan doen.
Deed ie tenslotte ook niet nadat Biden (of all people!) won ondanks dat meneer vond dat ze zijn winst gestolen hadden.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dan zou dat in 2027 zijn en Vance wordt de interim-president.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er zou gebeuren als de Democraten in beide kamers in handen krijgen en er een impeachment doorheen jassen. Want zo'n zelfverklaard Messias als Trump gaat het WH niet zonder slag of stoot verlaten.
Dan moeten ze in de senaat 2/3 van de zetels hebben (er vanuit gaan dat geen van de republikeinse senatoren voor een veroordeling zal stemmen) om het tot een veroordeling te laten komen en dat is gewoon niet realistisch.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is naar mijn mening geschiedvervalsing. Dit alleen al zou (lijkt mij) impeachable moeten zijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 15:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs als overtuigt Maga-dom rechts aanhanger moet je toch ernstige bedenkingen hebben bij dit idiote kinderachtige gedrag van “de sterke man”? Er is toch geen excuus te bedenken voor de mate van debiliteit die spreekt uit dit soort idiote bordjes in het eigen regeringscentrum nota bene.
Dat je anti Biden bent, anti democraten of whatever helemaal prima. Maar er is toch niets in dit soort gedrag wat je als conservatief rechtse stemmer kan aanspreken? Het is besmeren van je eigen land.
Ik snap wat je zegt, maar uiteindelijk moet zoiets niet mee kunnen spelen als het om checks and balances gaat.quote:Op donderdag 18 december 2025 14:44 schreef Bluesdude het volgende:
Een impeachtment uit een soort wraak van 10 jaar bulliegedrag van Trump moet men niet doen.
Het was weer tenenkrommend genant idd. Monotoon leugens brullend in de mircrofoon hoe goed hij is en het allemaal de schuld is van Biden/ de Democraten.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:46 schreef Bluesdude het volgende:
Zoals te verwachten was over Trump die de natie toe zou spreken.
Veel geleuter, leugens over hoe geweldig goed hij het doet, weer vijanden natrappen.
quote:In effect, Trump took to the airwaves, pointed his finger, and said: Quiet, piggy!.
En ook:quote:Op vrijdag 19 december 2025 00:35 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Palace servants of the King schoven een bestuurslid opzij. Electionfraud
Hail to the King
Hij was in Trump’s terminologie ongetwijfeld @Immerdebestebob !quote:Op donderdag 18 december 2025 19:17 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
https://youtube.com/shorts/yzs4jxpyT5M?si=loBrOcAtijhspxZi
Ik vraag me af wie de Bob was.
Nee, maar Wilders en zeker Baudet wel. Vredenburg hernoemd naar het ‘Anton Mussert Concertgebouw’, bruggen hernoemd van Nelson Mandela naar Vidkun Quisling, basisscholen van De Octopus naar Pim Fortuynschool etc.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:50 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Lekker overal je naam op plakken. Zie je het Schoof of Jetten al doen?
Daar waren toch verschillende sleutelposities vervangen door Trump?quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik dacht overigens dat het Kennedy Centre zo vreselijk ‘woke’ was? Waarom zou Trump zijn naam er dan aan willen verbinden? Of waarom denkt de directie dat hij dat zou willen?
Is niet gebeurd de vorige kabinetsperiode anders.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, maar Wilders en zeker Baudet wel. Vredenburg hernoemd naar het ‘Anton Mussert Concertgebouw’, bruggen hernoemd van Nelson Mandela naar Vidkun Quisling, basisscholen van De Octopus naar Pim Fortuynschool etc.
In deze periode is sowieso amper wat gebeurd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is niet gebeurd de vorige kabinetsperiode anders.
Want Wilders of Baudet was mp? Ik zie Wilders er ook niet snel voor aan, maar Baudet absoluut wel.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Is niet gebeurd de vorige kabinetsperiode anders.
Nee maar welke macht heeft de MP die de grootste partij in de coalitie niet heeft op dat gebied?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Want Wilders of Baudet was mp? Ik zie Wilders er ook niet snel voor aan, maar Baudet absoluut wel.
Dat klopt maar dat stond niet ter discussie. Het is erg lastig om zuiver te discussiëren voor de mensen hier als het om het rechterspectrum gaat. Dan komen de fantasieën al snel om de hoek kijken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In deze periode is sowieso amper wat gebeurd.
Een blaastoeter heet daar vanaf vandaag Trumpet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:44 schreef Basp1 het volgende:
Vanaf heden heet het land dan trumpistan met de golf van Trump.
Kom er maar in, @Chivaz. In de aanloop naar alle verkiezingen waar de beste man aan deelnam moesten we aanhoren dat Trump een einde zou maken aan de 'endless wars'. Een stem op Harris was een stem op oorlog, terwijl Trump de weg was naar vrede...quote:Trump says he is not ruling out war with Venezuela, NBC News reports
Dec 19 (Reuters) - U.S. President Donald Trump said he was leaving the possibility of war with Venezuela on the table, according to an interview with NBC News published on Friday.
"I don't rule it out, no," he told NBC News in a phone interview.
Dit zal wel een special operation worden. Naar Russisch voorbeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom er maar in, @:Chivaz. In de aanloop naar alle verkiezingen waar de beste man aan deelnam moesten we aanhoren dat Trump een einde zou maken aan de 'endless wars'. Een stem op Harris was een stem op oorlog, terwijl Trump de weg was naar vrede...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |