Verschil is dat de dood van Kirk werd bespot door rando's, niet door vooraanstaand Democraten.quote:Op maandag 15 december 2025 17:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Fijn dat we het erover eens zijn dat die types inderdaad even gestoord zijn als Trump (los nog van de RIP).
Jeetje, wat een taal(gebruik)quote:Op maandag 15 december 2025 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat de dood van Kirk werd bespot door rando's, niet door vooraanstaand Democraten.
Dit is helaas de nieuwe standaard, dat krijg je als je niet principieel bent wat Trump ook absoluut niet is.quote:Op maandag 15 december 2025 17:34 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dit wordt gegarandeerd ook veroordeeld door degenen die er hier zo hard in gingen dat de moord op Charlie Kirk "gevierd" werd, toch @:Chivaz (en de anderen wiens naam ik vergeten ben)?
Oh, geloof me, als trump de bodem raakt huurt 'ie een stel illegale Latino arbeidsmigranten in om een "big beautiful gold-plated hole" te laten graven...quote:Op maandag 15 december 2025 19:26 schreef Gunner het volgende:
Dit is wel echt heel erg laag, zelfs voor Trump.
Fijn, na 5 jaar zijn alle bewijzen rond voor de gestolen verkiezingen van 2020. Over 2 weken, denk ik.quote:https://x.com/atrupar/status/2000273245652586840
Trump says “truckloads” of evidence is about to come out proving the 2020 election was stolen
Alles om het naar niet over de Epstein-files te moeten hebben he.quote:Op maandag 15 december 2025 19:35 schreef Gunner het volgende:
Give it a rest. Wat wil je er nu mee bereiken?
Election Derangement Syndrom ?
Sinds ze met Trump in onmin leeft laat Green zien dat ze al jaren een misselijke act heeft opgevoerdquote:Op maandag 15 december 2025 19:09 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zelfs deze vrouw is ineens een voice of reason.
Hoeft niet...als je vanalles verweten wordt vanuit de "Upside Down", dan weet je dat je het bij het goede eind hebt en kun je rustig gaan slapenquote:Op maandag 15 december 2025 18:26 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Aangezien me van alles verweten is ben ik daar nog steeds een beetje verbolgen over
MTG is gewoon een opportunistisch stuk stront, maar dat was me al langer duidelijkquote:Op maandag 15 december 2025 19:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sinds ze met Trump in onmin leeft laat Green zien dat ze al jaren een misselijke act heeft opgevoerd
En ondertussen alle zeilen bijzetten om hertellingen van de verkiezingen van 2024 te voorkomenquote:Op maandag 15 december 2025 19:34 schreef Arcee het volgende:
Twitter-links werken bij mij nooit maar:
[..]
Fijn, na 5 jaar zijn alle bewijzen rond voor de gestolen verkiezingen van 2020. Over 2 weken, denk ik.
Trump weet zichzelf elke keer weer te overtreffen in walgelijkheid.quote:Op maandag 15 december 2025 18:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie van Trump op het overlijden van regisseur Rob Reiner en vrouw, vermoord door hun zoon....
Dit is toch te gênant voor woorden?
Rando's = random, onbeduidende figurenquote:Op maandag 15 december 2025 18:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jeetje, wat een taal(gebruik)
Ik dacht echt dat het AI/satire was maar mijn godquote:Op maandag 15 december 2025 18:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie van Trump op het overlijden van regisseur Rob Reiner en vrouw, vermoord door hun zoon....
Daarom alleen al dus totaal niet serieus nemen wanneer er weer eens iemand van de administratie aan de overkant van de plas weer eens het diner van gisteren opboert.quote:Op maandag 15 december 2025 18:45 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een POS.quote:Michelle Reiner né Singer took the cover photo for The Art Of The Deal.
X veranderen in twitter, dan werkt tquote:Op maandag 15 december 2025 19:34 schreef Arcee het volgende:
Twitter-links werken bij mij nooit maar:
[..]
Fijn, na 5 jaar zijn alle bewijzen rond voor de gestolen verkiezingen van 2020. Over 2 weken, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |