abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219506887
Theorie: Trump valt Venezuela niet aan,maar wel Panama.
Of beiden.
Ik roep maar wat
  maandag 15 december 2025 @ 23:50:37 #52
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219506914
Ik begin inmiddels toch wel uit te kijken naar het einde van deze bizarre filmreeks, vaak is de weg naar het einde in een serie veel leuker dan het einde, maar ik denk dat Trump mij niet teleur gaat stellen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 16 december 2025 @ 00:03:52 #53
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219506954
Volgens Trump hebben de heffingen nu al 18 triljoen opgeleverd.

Kan iemand mij uitleggen hoe hij aan dat cijfer komt?
  dinsdag 16 december 2025 @ 00:12:34 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219506992
Bekijk deze YouTube-video

Ah, drugs is 'weapons of mass destruction'
pi_219507073
Trump heeft een nieuw woord bedacht: "caravans". Dat jullie het ff weten!

twitter
pi_219507095
Arme man, BBC heeft volgens Trump boze woorden laten uitspreken door AI. Ofzo.
Dan maar een aanklacht indienen!
Nee het waren juist "beautifull words". Sure Donald :')

twitter

Heb overigens medelijden met die militairen op de achtergrond die deze onzin moeten aanhoren ;(
  dinsdag 16 december 2025 @ 02:02:07 #57
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219507158
Meteen dikke oorlog, statue of liberty is aangevallen!!!

[youtube]https://youtube.com/shorts/RRn6Nui5xdc?si=pt2y0B12TSpK8wzJ[/youtube]
pi_219507195
Trump is werkelijk een psychopaat. Gevoelloos en manipulatief tot op het bot, alles moet om hem draaien in zijn grootheidswaanzin.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_219507201
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 00:36 schreef Dutch_view het volgende:

[ x ]

Heb overigens medelijden met die militairen op de achtergrond die deze onzin moeten aanhoren ;(
Door AI of zo? Ga ergens anders onzin verkopen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 16 december 2025 @ 05:47:48 #60
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219507255
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 03:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Dit zeg je tegen Trump?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_219507392
“HALLUCINEREN” één woord.
pi_219507418
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 00:36 schreef Dutch_view het volgende:

[ x ]

“They had me say things I never said, I guess they used AI or something”

Het ging toch over knippen en plakken, stukjes aan elkaar editen waardoor de boodschap anders werd? Je weet wel, de FOX methode.
pi_219508523
Wat ik zag van die clips 6 januari 2021 en de BBC-montage ... was de montage liet zien dat zijn woorden de aanwezigen aanzette tot geweld bij het Capitool.
Was dat zijn bedoeling ook vooraf? Het was wel zijn bedoeling het geweld te laten bestaan, toen het bezig was en hij naar de tv keek.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bluesdude op 16-12-2025 13:13:44 ]
pi_219508760
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 19:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit is helaas de nieuwe standaard, dat krijg je als je niet principieel bent wat Trump ook absoluut niet is.
Dit is uiteraard volgens de nieuwe spelregels wel een mooi moment om even te quote minen. Ik heb er nu geen zin/tijd voor maar misschien dat iemand anders daar wel even wat tijd voor wil vrijmaken.

Ik snap niet dat zoveel republicans nul kritiek kunnen leveren op Trump. Hij heeft een voorbeeldfunctie en zou niet dit soort taal moeten gebruiken.

Tenzij Erika Kirk bedoelt dat het beter was geweest als Trump wat beter opgevoed was - dan ben ik het helemaal eens.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:22:18 #65
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219509063
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 03:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Tegen wie heb je het eigenlijk, tegen de user of Trump?
  dinsdag 16 december 2025 @ 12:27:27 #66
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219509101
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:01 schreef Bluesdude het volgende:
Wat ik zag van die clips 6 januari 2021 en de BBC-montage ... was de montage correct in laten zien dat zijn woorden de aanwezigen aanzette tot geweld bij het Capitool.
Was dat zijn bedoeling ook vooraf? Het was wel zijn bedoeling het geweld te laten bestaan, toen het bezig was en hij naar de tv keek.
Ja zoveel anders verliep het niet die dag. De woorden waren door hem gezegd en omdat hij ook nog eens ging tweeten waar Pence zat, plus zijn late reageren, laat zien dat het de bedoeling was.

Sterker nog, daarom mocht Barr zogenaamd kerst met zijn familie gaan vieren, die wilde er geen onderdeel van zijn, Fuentes en leden van Proud Boys hebben een aantal dagen daarvoor precies te horen gekregen wat ze moesten doen in een gesprek met Trump. Er waren mensen met bijvoorbeeld speciale tierips, die bedoeld zijn om mensen te arresteren en hun handen vast te boeien. Wat hadden de MAGA's eigenlijk verwacht als ze met de hele groep in het Capitool voor Pence hadden gestaan?

Hoe dan ook, in MAGA-world en Trump zelf ging er die dag van uit dat men Pence kon stoppen een democratische handeling uit te voeren.
pi_219509115
Na de massa-ontslagen van DOGE zoekt Amerikaanse overheid nu personeel

Oeps iets teveel ontslagen met hun botte bijl methodes waarbij een visie langer dan 2 maanden vooruit lijkt te worden ontbreken.
pi_219509368
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 12:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja zoveel anders verliep het niet die dag. De woorden waren door hem gezegd en omdat hij ook nog eens ging tweeten waar Pence zat, plus zijn late reageren, laat zien dat het de bedoeling was.

Sterker nog, daarom mocht Barr zogenaamd kerst met zijn familie gaan vieren, die wilde er geen onderdeel van zijn, Fuentes en leden van Proud Boys hebben een aantal dagen daarvoor precies te horen gekregen wat ze moesten doen in een gesprek met Trump. Er waren mensen met bijvoorbeeld speciale tierips, die bedoeld zijn om mensen te arresteren en hun handen vast te boeien. Wat hadden de MAGA's eigenlijk verwacht als ze met de hele groep in het Capitool voor Pence hadden gestaan?

Hoe dan ook, in MAGA-world en Trump zelf ging er die dag van uit dat men Pence kon stoppen een democratische handeling uit te voeren.
quote:
"We fight like hell. And if you don't fight like hell, you're not going to have a country anymore," he said.
Wat had hij verwacht, dat zijn volgers naar ‘t Capitool gingen om daar met zijn allen hakuna matata te zingen?

Trump is toch ook degene die demonstranten ‘levensgevaarlijk’ en een gevaar voor de democratie vond? Kan ook zijn dat dat alleen de demonstranten die tegen hem demonstreerden zijn bedenk ik me nu.

Ook al heeft hij het niet letterlijk gezegd, een president hoort te snappen dat zijn woorden iets betekenen en dat hij ze daarom zorgvuldiger moet wegen.
  dinsdag 16 december 2025 @ 13:04:24 #69
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219509380
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:03 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[..]
Wat had hij verwacht, dat zijn volgers naar ‘t Capitool gingen om daar met zijn allen hakuna matata te zingen?

Trump is toch ook degene die demonstranten ‘levensgevaarlijk’ en een gevaar voor de democratie vond? Kan ook zijn dat dat alleen de demonstranten die tegen hem demonstreerden zijn bedenk ik me nu.

Ook al heeft hij het niet letterlijk gezegd, een president hoort te snappen dat zijn woorden iets betekenen en dat hij ze daarom zorgvuldiger moet wegen.
Speech of niet, 'hij moet beter weten' of niet, het was al een plan voor die speech, anders had men allemaal niet de juiste tools meegenomen.
pi_219509736
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:41 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik snap niet dat zoveel republicans nul kritiek kunnen leveren op Trump. Hij heeft een voorbeeldfunctie en zou niet dit soort taal moeten gebruiken.

Tenzij Erika Kirk bedoelt dat het beter was geweest als Trump wat beter opgevoed was - dan ben ik het helemaal eens.
En Biden had niet zijn naasten een preventieve pardon moeten geven……..
De spelregels zijn veranderd, als in er zijn geen regels meer omdat niemand zin heeft om zich aan basale principes te houden.
Welkom in deze nieuwe wereld waar het van kwaad tot erger word en winnen het enige is dat telt.
Daarom zie je weinig kritiek en dat werkt ook de andere kant op.
pi_219509767
Ik wilde hier op reageren, maar het is de moeite niet waard. Wat een belachelijk wereldbeeld en wat een debiele argumentatie.
pi_219509928
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:03 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[..]

Sterker nog: destijds was hem aangeraden om de woorden 'fight' uit zijn speech te laten (door toen nog aanwezige integere officials in zijn omgeving) maar daar koos hij bewust voor dat wel te doen. Het is ook niet voor niets dat de Republikeinen Jack Smith niet in het openbaar willen laten getuigen zoals hij verzocht heeft.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 14:48:06 #73
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219510070
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 13:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En Biden had niet zijn naasten een preventieve pardon moeten geven……..
De spelregels zijn veranderd, als in er zijn geen regels meer omdat niemand zin heeft om zich aan basale principes te houden.
Welkom in deze nieuwe wereld waar het van kwaad tot erger word en winnen het enige is dat telt.
Daarom zie je weinig kritiek en dat werkt ook de andere kant op.
Ja maar Biden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219510128
https://www.vanityfair.co(...)iew-exclusive-part-1
https://www.nytimes.com/2(...)ump-susie-wiles.html

Als ik de quotes lees, dan denk ik dat ze haar koffers al gepakt heeft en ze het Witte Huis wil verlaten met een Bang.
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:24:31 #75
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219510346
Onze huis Trumpanzees zullen verrukt zijn, Donald gaat zijn eigen “Arc de Trump” bouwen, blijkbaar het belangrijkste waar hij op dit moment mee bezig is.

https://www.msn.com/nl-nl(...)de-trump/ar-AA1SnTNm

Je zult toch tot op de dag van vandaag de drang voelen om deze volslagen idioot te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')