Sebas.quote:Op zondag 14 december 2025 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Zeggen jullie Bialetsjki of Biawetsjki?
Ik vond de Bird is the Word episode best grappig destijdsquote:Op zondag 14 december 2025 22:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je distantiėren van Family Guy is altijd goed.
Niets mis mee.quote:Op zondag 14 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap de weerstand tegen de Bunting act niet zo
Ja, ik kijk af en toe even een film tussendoor.quote:
Ik denk dat veel van de acts van spelers weerstand oproepen omdat we ze inmiddels zo vreselijk vaak zienquote:Op zondag 14 december 2025 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het duurt zo lang. Vooral als ie meerdere keren op n avond dezelfde act moet doen
Bunzing is een lieve man, niks mis mee. Best of the best.quote:Op zondag 14 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap de weerstand tegen de Bunting act niet zo
Men is boos dat Martens er nog zitquote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, er gaat even een bom af hier in de wijk.
Vogelaarwijkgenotquote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ghettoquote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Stukje AleppoGenotquote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg berichten van vrienden die paar kilometer andere kanten op wonen over de harde knalquote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Men is boos dat Martens er nog zit
Prima speler, maar straks in de kwartfinale gewoon er weer uit.quote:Op zondag 14 december 2025 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Setgemiddelde van Bunting. Dit gaat nergens over
Tja, Nieuw-Den Helder hč.quote:
Hopelijk weer met een speech van Barney.quote:Op zondag 14 december 2025 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prima speler, maar straks in de kwartfinale gewoon er weer uit.
Die kijkt heel Holland bakt, maakt dat je een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 14 december 2025 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet volgens onderzoek van @:evangelion
Google:quote:
quote:Persoonlijk. Roest heeft een zus, Natasja Roest, die ook enkele jaren op professioneel niveau heeft geschaatst.
Beetje incest kan geen kwaad.quote:Op zondag 14 december 2025 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Google:
Heeft Patrick Roest een relatie?
[..]
Roest zijn stamboom is een cirkel.quote:Op zondag 14 december 2025 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Google:
[..]
Veel plezier maatquote:
quote:Op zondag 14 december 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier maat
En toevallig speelt Noa Lynn morgen ook
Hardop gelachen. En duimpje gegeven.quote:Op zondag 14 december 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier maat
En toevallig speelt Noa Lynn morgen ook
Dag 1. Gelukkig maar.quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand al een like gekregen van @:ikgeefenkellikes dit WK?
Wie niet?quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
In teelt we trust.quote:Op zondag 14 december 2025 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Google:
[..]
Eentje. Die koester ik.quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Jep. Die eer is mij al ten deel gevallen.quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Marco B?quote:Op zondag 14 december 2025 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Marco kent t verhaal van bunt niet
Dat die ooit werd toegesproken door van Barneveld?quote:Op zondag 14 december 2025 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Marco kent t verhaal van bunt niet
Ik moet beter mijn best doen merk ik. Zou het een hoerenloper zijn want dan zet ik er nog even een review op.quote:
BESTOFTHEBESTGENOTquote:Op zondag 14 december 2025 22:52 schreef spleeh het volgende:
[..]
Dat die ooit werd toegesproken door van Barneveld?
Dat heeft Lotomba ook vaak als Feyenoord met 2-0 voor staatquote:Op zondag 14 december 2025 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
Ik was even weggedroomd en het staat ineens 2-1.
Je kunt het op z'n minst proberenquote:Op zondag 14 december 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moet beter mijn best doen merk ik. Zou het een hoerenloper zijn want dan zet ik er nog even een review op.
Te vroeg gepiekt dus terwijl ik daarvoor al matig bezig was.quote:Op zondag 14 december 2025 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heeft Lotomba ook vaak als Feyenoord met 2-0 voor staat
Ja, erger me dood.quote:Op zondag 14 december 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Caller slikt de helft van de getallen in.
Mijn vriendin ergert zich dusdanig aan de caller dat ik met geluid uit kijkquote:
Bevins doet toch niet per se anders dan anders?quote:Op zondag 14 december 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Caller slikt de helft van de getallen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |