Die IQ’s kloppen wel jaquote:Op zondag 14 december 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
IQ Ted Evetts 85,66
IQ Alex Spellman 83,58
IQ Mervyn King 81,54
IQ Jamai van den Herik 81,33
IQ Oskar Lukasiak 79,56
IQ Lisa Ashton 77,13
Die Poolquote:Op zondag 14 december 2025 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Zeggen jullie Bialetsjki of Biawetsjki?
Jaquote:Op zondag 14 december 2025 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga ze zo allebei eens proberen.quote:Op zondag 14 december 2025 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Act? Hij sjokt naar het podium als een bejaarde.quote:Op zondag 14 december 2025 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vermoeiende opkomstact van Bunting
Ai pappi godquote:Deze aantrekkelijke dame is aardig, goedlachs en probeert het je naar de zin te maken.
Ik ben een aantal keer bij haar geweest en vindt het best dat ik mijn fetish (panty's) bij haar uitleef; ze vindt het leuk en ook wat sexy/opwindend.
Minpuntje: ze heeft een standaard kreuntje als ze bezig is. Niet hinderlijk, maar...nou ja.
Ze spreekt helaas heel weinig Nederlands. En ik versta geen Spaans. Maar "Ai pappi" begreep ik wel.
Je distantiėren van Family Guy is altijd goed.quote:Op zondag 14 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap de weerstand tegen de Bunting act niet zo
Het duurt zo lang. Vooral als ie meerdere keren op n avond dezelfde act moet doenquote:Op zondag 14 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap de weerstand tegen de Bunting act niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |