Veel plezier maatquote:
quote:Op zondag 14 december 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier maat
En toevallig speelt Noa Lynn morgen ook
Hardop gelachen. En duimpje gegeven.quote:Op zondag 14 december 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier maat
En toevallig speelt Noa Lynn morgen ook
Dag 1. Gelukkig maar.quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand al een like gekregen van @:ikgeefenkellikes dit WK?
Wie niet?quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
In teelt we trust.quote:Op zondag 14 december 2025 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Google:
Heeft Patrick Roest een relatie?
[..]
Eentje. Die koester ik.quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Jep. Die eer is mij al ten deel gevallen.quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Marco B?quote:Op zondag 14 december 2025 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Marco kent t verhaal van bunt niet
Dat die ooit werd toegesproken door van Barneveld?quote:Op zondag 14 december 2025 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Marco kent t verhaal van bunt niet
Ik moet beter mijn best doen merk ik. Zou het een hoerenloper zijn want dan zet ik er nog even een review op.quote:
BESTOFTHEBESTGENOTquote:Op zondag 14 december 2025 22:52 schreef spleeh het volgende:
[..]
Dat die ooit werd toegesproken door van Barneveld?
Dat heeft Lotomba ook vaak als Feyenoord met 2-0 voor staatquote:Op zondag 14 december 2025 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
Ik was even weggedroomd en het staat ineens 2-1.
Je kunt het op z'n minst proberenquote:Op zondag 14 december 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moet beter mijn best doen merk ik. Zou het een hoerenloper zijn want dan zet ik er nog even een review op.
Te vroeg gepiekt dus terwijl ik daarvoor al matig bezig was.quote:Op zondag 14 december 2025 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heeft Lotomba ook vaak als Feyenoord met 2-0 voor staat
Ja, erger me dood.quote:Op zondag 14 december 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Caller slikt de helft van de getallen in.
Mijn vriendin ergert zich dusdanig aan de caller dat ik met geluid uit kijkquote:
Bevins doet toch niet per se anders dan anders?quote:Op zondag 14 december 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Caller slikt de helft van de getallen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |