Kan op deze manier zelfs richting tourkaart verlies gaan volgend jaar. Ook al zal het nog niet zo rap lopenquote:
Die dubbels hadden ook gewoon een paar centimeters ernaast kunnen staan, dan waren die pijlen wel raak geweestquote:Op zondag 14 december 2025 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je die dubbels er vijf kilometer naast parkeert, dan mag je over onkunde spreken. Hopelijk leest Zjak mee.
Hij zit in elk geval in de benarde positie die ook voor Wright dreigt bij een snel drama.quote:Op zondag 14 december 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan op deze manier zelfs richting tourkaart verlies gaan volgend jaar. Ook al zal het nog niet zo rap lopen
Eigenlijk speelt vdBergh gewoon een hele goede wedstrijd #vanpersiequote:Op zondag 14 december 2025 21:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
VD Bergh had minstens 3 vd 4 legs moeten winnen
Dit is pechquote:Op zondag 14 december 2025 21:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je die dubbels er vijf kilometer naast parkeert, dan mag je over onkunde spreken. Hopelijk leest Zjak mee.
Gelukkig hebben ze arrogante Mike en vechtersbaasje Kim nog!quote:Op zondag 14 december 2025 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
VTM gaat hier ook heel snel geen geld en energie meer in steken
De VTM Academy was ook al zo'n eclatant succes.quote:Op zondag 14 december 2025 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
VTM gaat hier ook heel snel geen geld en energie meer in steken
benitoquote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
België zou wat Nederlanders moeten neutraliseren. Wie zouden jullie daarvoor beschikbaar stellen?
Landmanquote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
België zou wat Nederlanders moeten neutraliseren. Wie zouden jullie daarvoor beschikbaar stellen?
Noppert sta ik met alle liefde af.quote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
Wat is dat? Net zoiets als dat koning Toto team?quote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De VTM Academy was ook al zo'n eclatant succes.
Jelle Klaasenquote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
Er zit een belangrijk verschil tussen neutraliseren en naturaliserenquote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
Je bedoelt afschieten?quote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
Noppert. Daarna heel lang niks en dan Landmanquote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
Zag het al toen ik op verzenden drukte maar was te laat.quote:Op zondag 14 december 2025 21:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er zit een belangrijk verschil tussen neutraliseren en naturaliseren
Ja maar dan een vreetschuur met trappistenbier en frietjes stoofvlees, in plaats van Heineken en frikandellen.quote:Op zondag 14 december 2025 21:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is dat? Net zoiets als dat koning Toto team?
180!!quote:Op zondag 14 december 2025 21:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel kilo zou dit geleden zijn?
Lex Paeshuyse en Jason Goossens zijn de nieuwe godstalenten.quote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze arrogante Mike en vechtersbaasje Kim nog!
Hier ziet z’n mond er nog wel wat normaler uit. Wass passiert?quote:Op zondag 14 december 2025 21:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
75kg toen vs 140kg nu?quote:Op zondag 14 december 2025 21:47 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Eric Clarys zou wat talentvolle jongeren begeleiden naar een tourkaart. Programma afgevoerd zonder 1 aflevering uit te zenden en ook 0 talenten doorgebroken.quote:Op zondag 14 december 2025 21:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is dat? Net zoiets als dat koning Toto team?
Leuvense Noa-Lynn.quote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
En Nunjo (of zo) Dewaele.quote:Op zondag 14 december 2025 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lex Paeshuyse en Jason Goossens zijn de nieuwe godstalenten.
Mogen jongens als Kaya Baysal en Mitchell Lawrie eigenlijk meedoen aan de Development komend jaar?quote:Op zondag 14 december 2025 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lex Paeshuyse en Jason Goossens zijn de nieuwe godstalenten.
Van den Bergh gooide afgelopen jaar over drie fasen gemiddeld 88quote:Op zondag 14 december 2025 21:48 schreef Szura het volgende:
Echt een prima optreden van die onbekende gozer
Dat is juist wel een slimme jongenquote:Op zondag 14 december 2025 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Gian is ook niet het helderste licht of wel
Ja vast.quote:Op zondag 14 december 2025 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is juist wel een slimme jongen
Lawrie wordt zestien volgend jaar november. Dat wordt m niet denk ikquote:Op zondag 14 december 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mogen jongens als Kaya Baysal en Mitchell Lawrie eigenlijk meedoen aan de Development komend jaar?
quote:Op zondag 14 december 2025 21:55 schreef Szura het volgende:
@:wimderon het Belgische sportgala is weer geweest:
https://sporza.be/nl/2025(...)tgala~1765726007967/
Of iets van Bonnie Prince Billyquote:Op zondag 14 december 2025 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
Dimi volgend jaar met Nine Inch Nails’ Hurt als opkomstnummer?
Entry to Development Tour Events and the World Youth Championship and its associated qualifiers is open to all players who are aged 23 or under and 16 or over on January 4 2025.quote:Op zondag 14 december 2025 21:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lawrie wordt zestien volgend jaar november. Dat wordt m niet denk ik
Of iets van Benny Hillquote:Op zondag 14 december 2025 21:57 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Of iets van Bonnie Prince Billy
Mahler 6, laatste deel.quote:Op zondag 14 december 2025 21:57 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Of iets van Bonnie Prince Billy
Het lijflied van Kurt Cobain: "I Hate Myself And Want To Die"quote:Op zondag 14 december 2025 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
Dimi volgend jaar met Nine Inch Nails’ Hurt als opkomstnummer?
De altijd kwaadaardige Nederlandse (sports)media gaat weer eens iemand onterecht kapot proberen te maken.quote:
quote:Op zondag 14 december 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De altijd kwaadaardige Nederlandse (sports)media gaat weer eens iemand onterecht kapot proberen te maken.
Goh, dat verwacht je toch ook niet zeg.
VTM trekt morgen de stekker eruit.quote:Op zondag 14 december 2025 22:00 schreef franklop het volgende:
België gaat zo snel klaar zijn dit WK
Voorproefje op de zomerquote:Op zondag 14 december 2025 22:00 schreef franklop het volgende:
België gaat zo snel klaar zijn dit WK
Dat zou ik wel vervelend vinden.quote:Op zondag 14 december 2025 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VTM trekt morgen de stekker eruit.
Als ze nou geen geo-restrictie hadden ingesteld dan hadden ze nog wat kijkers gehad.quote:Op zondag 14 december 2025 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VTM trekt morgen de stekker eruit.
Haha, alleen Baetens mag over 'pech' spreken met zijn loting.quote:Op zondag 14 december 2025 22:01 schreef Makamba_ het volgende:
De Belgen hebben ook wel pech met de loting. Beide een hongerige debutant met bewijsdrang
Nee.quote:Op zondag 14 december 2025 22:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dimitri was vandaag wel beter dan Feyenoord
Nounounouquote:Op zondag 14 december 2025 22:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dimitri was vandaag wel beter dan Feyenoord
Sporza is bikkelhard.quote:Van den Bergh naar huis
Na een barslechte prestatie wordt Dimitri Van den Bergh meteen naar huis gestuurd. 1 op 17 op zijn doubles en amper één leg gewonnen. Dan ben je weggespeeld.
Dankzij onze Mark Faberquote:Op zondag 14 december 2025 22:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Wordt wel een medaille voor 'ons' in LA
Hadden jullie die roddel gehoord dat Remco iets heeft gehad met Amy Sock, dochter van voormalig Ajax-flop (?) Wesley ?quote:Op zondag 14 december 2025 22:04 schreef Szura het volgende:
[ afbeelding ]
Oumi is het enige leuke aan Evenepoel
Nee.quote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hadden jullie die roddel gehoord dat Remco iets heeft gehad met Amy Sock, dochter van voormalig Ajax-flop (?) Wesley ?
Die wordt toch bij iedere Bekende Vlaming genoemd?quote:Op zondag 14 december 2025 22:06 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hadden jullie die roddel gehoord dat Remco iets heeft gehad met Amy Sock, dochter van voormalig Ajax-flop (?) Wesley ?
Klopt, zou me eigenlijk verwonderenquote:Op zondag 14 december 2025 22:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Die wordt toch bij iedere Bekende Vlaming genoemd?
Die IQ’s kloppen wel jaquote:Op zondag 14 december 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
IQ Ted Evetts 85,66
IQ Alex Spellman 83,58
IQ Mervyn King 81,54
IQ Jamai van den Herik 81,33
IQ Oskar Lukasiak 79,56
IQ Lisa Ashton 77,13
Die Poolquote:Op zondag 14 december 2025 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Zeggen jullie Bialetsjki of Biawetsjki?
Jaquote:Op zondag 14 december 2025 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik ga ze zo allebei eens proberen.quote:Op zondag 14 december 2025 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Act? Hij sjokt naar het podium als een bejaarde.quote:Op zondag 14 december 2025 22:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vermoeiende opkomstact van Bunting
Ai pappi godquote:Deze aantrekkelijke dame is aardig, goedlachs en probeert het je naar de zin te maken.
Ik ben een aantal keer bij haar geweest en vindt het best dat ik mijn fetish (panty's) bij haar uitleef; ze vindt het leuk en ook wat sexy/opwindend.
Minpuntje: ze heeft een standaard kreuntje als ze bezig is. Niet hinderlijk, maar...nou ja.
Ze spreekt helaas heel weinig Nederlands. En ik versta geen Spaans. Maar "Ai pappi" begreep ik wel.
Je distantiëren van Family Guy is altijd goed.quote:Op zondag 14 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap de weerstand tegen de Bunting act niet zo
Het duurt zo lang. Vooral als ie meerdere keren op n avond dezelfde act moet doenquote:Op zondag 14 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sebas.quote:Op zondag 14 december 2025 22:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond de Bird is the Word episode best grappig destijdsquote:Op zondag 14 december 2025 22:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je distantiëren van Family Guy is altijd goed.
Niets mis mee.quote:Op zondag 14 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, ik kijk af en toe even een film tussendoor.quote:
Ik denk dat veel van de acts van spelers weerstand oproepen omdat we ze inmiddels zo vreselijk vaak zienquote:Op zondag 14 december 2025 22:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het duurt zo lang. Vooral als ie meerdere keren op n avond dezelfde act moet doen
Bunzing is een lieve man, niks mis mee. Best of the best.quote:Op zondag 14 december 2025 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Men is boos dat Martens er nog zitquote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Godverdomme, er gaat even een bom af hier in de wijk.
Vogelaarwijkgenotquote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Ghettoquote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Stukje AleppoGenotquote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg berichten van vrienden die paar kilometer andere kanten op wonen over de harde knalquote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Men is boos dat Martens er nog zit
Prima speler, maar straks in de kwartfinale gewoon er weer uit.quote:Op zondag 14 december 2025 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Setgemiddelde van Bunting. Dit gaat nergens over
Tja, Nieuw-Den Helder hè.quote:
Hopelijk weer met een speech van Barney.quote:Op zondag 14 december 2025 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prima speler, maar straks in de kwartfinale gewoon er weer uit.
Die kijkt heel Holland bakt, maakt dat je een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 14 december 2025 22:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet volgens onderzoek van @:evangelion
Google:quote:
quote:Persoonlijk. Roest heeft een zus, Natasja Roest, die ook enkele jaren op professioneel niveau heeft geschaatst.
Beetje incest kan geen kwaad.quote:Op zondag 14 december 2025 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Google:
Heeft Patrick Roest een relatie?
[..]
Roest zijn stamboom is een cirkel.quote:Op zondag 14 december 2025 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Google:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier maat
En toevallig speelt Noa Lynn morgen ook
Hardop gelachen. En duimpje gegeven.quote:Op zondag 14 december 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier maat
En toevallig speelt Noa Lynn morgen ook
Dag 1. Gelukkig maar.quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand al een like gekregen van @:ikgeefenkellikes dit WK?
Wie niet?quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
In teelt we trust.quote:Op zondag 14 december 2025 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Google:
[..]
Eentje. Die koester ik.quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Jep. Die eer is mij al ten deel gevallen.quote:Op zondag 14 december 2025 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Marco B?quote:Op zondag 14 december 2025 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Marco kent t verhaal van bunt niet
Dat die ooit werd toegesproken door van Barneveld?quote:Op zondag 14 december 2025 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Marco kent t verhaal van bunt niet
Ik moet beter mijn best doen merk ik. Zou het een hoerenloper zijn want dan zet ik er nog even een review op.quote:
BESTOFTHEBESTGENOTquote:Op zondag 14 december 2025 22:52 schreef spleeh het volgende:
[..]
Dat die ooit werd toegesproken door van Barneveld?
Dat heeft Lotomba ook vaak als Feyenoord met 2-0 voor staatquote:Op zondag 14 december 2025 22:52 schreef Makamba_ het volgende:
Ik was even weggedroomd en het staat ineens 2-1.
Je kunt het op z'n minst proberenquote:Op zondag 14 december 2025 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moet beter mijn best doen merk ik. Zou het een hoerenloper zijn want dan zet ik er nog even een review op.
Te vroeg gepiekt dus terwijl ik daarvoor al matig bezig was.quote:Op zondag 14 december 2025 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heeft Lotomba ook vaak als Feyenoord met 2-0 voor staat
Ja, erger me dood.quote:Op zondag 14 december 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Caller slikt de helft van de getallen in.
Mijn vriendin ergert zich dusdanig aan de caller dat ik met geluid uit kijkquote:
Bevins doet toch niet per se anders dan anders?quote:Op zondag 14 december 2025 22:55 schreef fetX het volgende:
Caller slikt de helft van de getallen in.
Je mist niks aan dat eftelingaccent.quote:Op zondag 14 december 2025 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin ergert zich dusdanig aan de caller dat ik met geluid uit kijk
Nu kan ik Jerry Hendriks niet horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |