abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219500748
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dit zijn in ieder geval iedere keer de aspecten waar jij mee op de proppen komt, waarmee je jezelf beter voelt dan mbo’ers, etc. Waarom je niet snapt dat die partner niet bij jou wilde blijven, maar voor iemand koos die jij ziet als minder dan jij.
Ik voel me niet beter dan mbo'ers als mens, wél als vaker beter opgeleid en meer genuanceerd denkend, en als ik om me heen kijk, ook met beschaafder gedrag
pi_219500759
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:04 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dan heb je allebei een IQ van 135 en dan blijkt de ander een andere politiek beeld te hebben (links/ rechts) een ander EQ (laag/ hoog) andere financiele plaats (veel/ weinig), een andere persoonlijkheid (introvert of extravert) religie (gelovig of ongelovig).
Kinderwens (ja of nee)

En dat moet dus allemaal binnen 48 uur bekend zijn en klikken ;)

Meid of vrouw, maak je niet zo druk, het leven komt als het komt.
Tuurlijk hoef je de lat niet laag te leggen, maar nu lijkt het net alsof je een Berlijnse Muur opwerpt voor iedere potentiele date.
Huh? Binnen 48 uur wil ik alleen dat hij een etentje of activiteit plant en dagelijks kort appt. Meer niet.
pi_219500762
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:25 schreef Ansa het volgende:

[..]
Als je niet leert en je haalt een 6 is dat heel goed. Anderen halen dan een 1.
Jij wilde dus graag klappen krijgen.

Al met al klopt je verhaal van geen kanten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 15 december 2025 @ 13:15:09 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219500768
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik voel me niet beter dan mbo'ers als mens, wél als vaker beter opgeleid en meer genuanceerd denkend, en als ik om me heen kijk, ook met beschaafder gedrag
Goh, hoe kun je jezelf in zo’n korte post toch enorm tegen spreken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219500789
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:53 schreef ToT het volgende:

[..]
Och ja, ik moet deze nog kijken, zag ik gisteren voorbij komen maar had 'm nog niet aangeklikt.

Bekijk deze YouTube-video

ff kijken of de eisen van deze persoon vreemder zijn dan die van TS.

Ow dat gaat over binnen een relatie, niet bij daten.
Toch is het voor haar makkelijker. FLR. Duidelijke regels. De meeste mannen zeggen hell no, maar er zijn er die dit wel prima vinden. Whatevs zou ik zeggen…
pi_219500802
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:11 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik verhoud me qua iq tot iemand met mbo zoals iemand met mbo tot een persoon met Down Syndroom. Bij vergaderingen zie ik allang alle mogelijkheden en uitkomsten, waar het wringt, wat nodig is, en ik moet stil zijn en niks zeggen want anders ben ik weer de betweter. Voor mij is het leven een soort hel waarin ik continu hoor dat ik teveel ben. Ik wil iemand die dat snapt. Leuk kletsen is niet genoeg.
Ik ben zelf ook ooit gediagnosticeerd als hoogbegaafd, voor wat dat waard is. Ik zie dat als een toevallig talent dat je toebedeeld heb gekregen, niet als iets wat me beter maakt dan anderen. En andere mensen hebben op andere gebieden talenten die ik niet heb.

Mijn vriend had een MBO opleiding toen ik hem leerde kennen. Hij komt uit een arm gezin waar het niet voor de hand lag dat je verder leerde. Tijdens de eerste gesprekken bleek als snel dat we goed op een lijn zaten.

Wat mij bijvoorbeeld aansprak was zijn ambitie en hoe open hij stond voor het leren van nieuwe dingen. Tijdens onze relatie is hij verder gaan leren en bleek hij makkelijke een universitaire studie aan te kunnen.

Zo iemand had jij afgeschreven omdat zijn papiertje niet bij jouw regels past.

Je IQ kan heel hoog zijn, maar als het gepaard gaat met kortzichtigheid heb je er niet veel aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door aquawoman op 15-12-2025 13:25:20 ]
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219500805
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:55 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik wil dat een man mij niet in een harem trekt, dat mijn investering resultaat heeft en ik niet gekwetst wordt. Ik wil niet weken chatten en geghost worden. Ik wil niet 24/7 appen, uren zoenen, mijj hart openstellen en dat ik voor hem slechts een optie ben.
Totdat hij jou heeft leren kennen (en omgekeerd) zijn jullie beiden toch opties voor elkaar, gebaseerd op vooral fantasie?
pi_219500880
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mijns inziems heb je na zoenen en intensief contact een prille relatie.

Het feit dat een ander het altijd uit kan maken vind ik erg. Daarom geef ik altijd 110% en word ik gekwetst.
Gekwetst worden hoort bij daten. Alles wat je in het leven vergaart, of het nu vrienden zijn, partners, kinderen of bezittingen… allemaal raak je het kwijt.

Jezelf beschermen tegen de pijn van verlies kan alleen door niets te vergaren.
  maandag 15 december 2025 @ 13:33:29 #209
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219500939
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:09 schreef Ansa het volgende:

[..]
Voor mij is WO gewoon een eis. Het gaat om gedeelde ervaringen, visie, etc. Maar ook binnen het WO begeven zich veel hufters en idioten.
Wat maakt dat iemand die HBO heeft gedaan en geen zin heeft om WO te doen maar wel die kennisniveau heeft/kan behalen en gewoon lekker aan het werk is minder is dan een iemand die wel WO heeft afgerond?

Ja goed ik snap dat je als WO-student liever geen LTS zwakstroom-student wil hebben maar ja je kunt jezelf ook te veel restricties opleggen.
pi_219500992
quote:

[..]
Voor mij is WO gewoon een eis. Het gaat om gedeelde ervaringen, visie, etc. Maar ook binnen het WO begeven zich veel hufters en idioten.
Ik was op de lagere school samen met nog iemand degene die maximale punten scoorde op de CITO (eindtoets, iets anders was er toen niet). Ik heb het WO gehaald, maar hij is houtbewerker geworden. We pasten beiden niet in het schoolsysteem, ik ben daardoor meermaals van school getrapt en hij is gewoon uitgevallen (zie overigens ook heren als Jobs en Musk, beiden dropouts).

Een groot deel van de hoogbegaafden sluit jij uit op basis van een norm die niet in overeenstemming is met de werkelijkheid.
  maandag 15 december 2025 @ 13:45:11 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219501057
Het uitgangspunt dat je alleen met iemand van gelijk niveau gelukkig zou kunnen worden, is m.i. al discutabel.

Een partner hoeft niet alles voor je te zijn. Voor bepaalde gesprekken heb je ook vrienden.
pi_219501105
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 00:11 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik dacht dat hij het alleen hoefde te doen. Ik had nog nooit samen gehuurd.
Zo zie je maar weer hoe weinig opleidingsniveau zegt. Proactief zelf iets uitzoeken is al teveel gevraagd.
pi_219501412
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:19 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik ben zelf ook ooit gediagnosticeerd als hoogbegaafd, voor wat dat waard is. Ik zie dat als een toevallig talent dat je toebedeeld heb gekregen, niet als iets wat me beter maakt dan anderen. En andere mensen hebben op andere gebieden talenten die ik niet heb.

Mijn vriend had een MBO opleiding toen ik hem leerde kennen. Hij komt uit een arm gezin waar het niet voor de hand lag dat je verder leerde. Tijdens de eerste gesprekken bleek als snel dat we goed op een lijn zaten.

Wat mij bijvoorbeeld aansprak was zijn ambitie en hoe open hij stond voor het leren van nieuwe dingen. Tijdens onze relatie is hij verder gaan leren en bleek hij makkelijke een universitaire studie aan te kunnen.

Zo iemand had jij afgeschreven omdat zijn papiertje niet bij jouw regels past.

Je IQ kan heel hoog zijn, maar als het gepaard gaat met kortzichtigheid heb je er niet veel aan.
Hoezo moet ik altijddegene zijn die geen eisen mag stellen maar moet ik me volledig schikken aan hem?
pi_219501416
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:45 schreef Lienekien het volgende:
Het uitgangspunt dat je alleen met iemand van gelijk niveau gelukkig zou kunnen worden, is m.i. al discutabel.

Een partner hoeft niet alles voor je te zijn. Voor bepaalde gesprekken heb je ook vrienden.
Ik weet wat ik nodig heb. Jullie proberen mij nu aan te passen aan jullie beeld.
pi_219501425
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:48 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Zo zie je maar weer hoe weinig opleidingsniveau zegt. Proactief zelf iets uitzoeken is al teveel gevraagd.
Je hebt geen idee van de situatie en wat er speelde. Je sneren geef je alleen omdat je beledigd bent door mijn datingeisen.
pi_219501429
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gekwetst worden hoort bij daten. Alles wat je in het leven vergaart, of het nu vrienden zijn, partners, kinderen of bezittingen… allemaal raak je het kwijt.

Jezelf beschermen tegen de pijn van verlies kan alleen door niets te vergaren.
Kwijtraken door overlijden is anders dan verraad.
pi_219501436
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:24 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hoezo moet ik altijddegene zijn die geen eisen mag stellen maar moet ik me volledig schikken aan hem?
Dat zei ik toch niet. Ik zei al eerder dat elke situatie en elk persoon een andere benadering behoeft en dat dat niet te vatten valt in vaste regeltjes.

Volgens mij heb ik nergens gezegd dat jij je volledig moet schikken naar hem. In mijn optiek is een relatie geven en nemen en is het een optelsom van de twee mensen die in de relatie zitten.
pi_219501449
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik weet wat ik nodig heb. Jullie proberen mij nu aan te passen aan jullie beeld.
Nee, wij proberen jou te helpen.

Kijk, je kan mij 100x zeggen dat je het prima vindt om single te zijn, maar als dat waar is, dan zou je toch echt deze topics niet openen.

Je hoeft niet alles te veranderen, maar het zou helpen dat je minder rigide wordt. Wil je dat niet, ook goed. Maar dan is alleen blijven wel de meest logische consequentie.
pi_219501455
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:26 schreef Ansa het volgende:

[..]
Kwijtraken door overlijden is anders dan verraad.
Beiden niet leuk.
pi_219501488
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Toch is het voor haar makkelijker. FLR. Duidelijke regels. De meeste mannen zeggen hell no, maar er zijn er die dit wel prima vinden. Whatevs zou ik zeggen…
Probation is wel slim. Ik geef meteen commitment en ze komen overal mee weg. Submission is letterlijk wat mannen eisen in de manosphere. Idioot van beide kanten.
pi_219501493
quote:

[..]
We geven je advies. Wat jij ermee doet moet je zelf weten. Ik ben niet degene die ontevreden is met haar leven, dat ben jij toch?
pi_219501494
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Beiden niet leuk.
Ik ben laatst iemand verloren. Je rouwt om het verlies van een fijne band en mist diegene. Verraad geeft trauma, angst en zelfhaat.
pi_219501517
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef aquawoman het volgende:

[..]
We geven je advies. Wat jij ermee doet moet je zelf weten. Ik ben niet degene die ontevreden is met haar leven, dat ben jij toch?
Ik geef aan dat ik weet wat ik wil en jullie drammen door. Dat is geeb advies maar dominantie.
pi_219501525
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, wij proberen jou te helpen.

Kijk, je kan mij 100x zeggen dat je het prima vindt om single te zijn, maar als dat waar is, dan zou je toch echt deze topics niet openen.

Je hoeft niet alles te veranderen, maar het zou helpen dat je minder rigide wordt. Wil je dat niet, ook goed. Maar dan is alleen blijven wel de meest logische consequentie.
Het probleem is toch nooit geweest dat ik alleen academici date? Waar zie jij dat ik dat als probleem ervaar?
pi_219501539
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:35 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik geef aan dat ik weet wat ik wil en jullie drammen door. Dat is geeb advies maar dominantie.
Ok prima. Doe het lekker op jouw manier :)
  maandag 15 december 2025 @ 14:43:08 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219501584
quote:

[..]
Jij komt hier om over dingen te praten. We kunnen alleen reageren, adviezen baseren op de informatie die je geeft. Als je vindt dat ons beeld niet klopt, geef ons dan de relevante informatie.
pi_219501594
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wat maakt dat iemand die HBO heeft gedaan en geen zin heeft om WO te doen maar wel die kennisniveau heeft/kan behalen en gewoon lekker aan het werk is minder is dan een iemand die wel WO heeft afgerond?

Ja goed ik snap dat je als WO-student liever geen LTS zwakstroom-student wil hebben maar ja je kunt jezelf ook te veel restricties opleggen.
Omdat ik werk met HBO'ers en WO'ers en het type mens compleet anders is.
pi_219501595
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij komt hier om over dingen te praten. We kunnen alleen reageren, adviezen baseren op de informatie die je geeft. Als je vindt dat ons beeld niet klopt, geef ons dan de relevante informatie.
Die geef ik.
pi_219501603
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij wilde dus graag klappen krijgen.

Al met al klopt je verhaal van geen kanten.
Ja, een kind van 12 wil klappen krijgen als het een voldoende haalt? Wat lul jij. Mijn moeder had gewild dat ik 24/7 leerde.
pi_219501616
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Totdat hij jou heeft leren kennen (en omgekeerd) zijn jullie beiden toch opties voor elkaar, gebaseerd op vooral fantasie?
Na zoenen verwacht ik dat ik focus ben en niet in competitie moet. Het kan altijd niet matchen, maar dan heb ik een eerlijke kans gehad.
pi_219501619
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Doe normaal zeg, het is goed bedoeld advies.
Fucking dit dus! _O-
Echt, om dit verkeerd op te vatten, dan moet er echt wel wat mis met je zijn.
quote:

[..]
In je posts klinkt het niet alsof de WO'ers die je gedate hebt dezelfde visies hebben als jij.
pi_219501624
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Voor mij is " geen zin" hier dus een complete mismatch van waarden. Ik heb geen zin om dagelijks te sporten en Ronaldo zou mij daarom ookniet willen.
pi_219501638
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]
Fucking dit dus! _O-
Echt, om dit verkeerd op te vatten, dan moet er echt wel wat mis met je zijn.
[..]
In je posts klinkt het niet alsof de WO'ers die je gedate hebt dezelfde visies hebben als jij.
Visie op zelfverbetering, type A persoonlijkheid. Dat moet m.i. matchen. Dezelfde ervaringen, achtergrond, opvoeding. Mijn laatste date was een hbo'er en kwam uit een arbeidersgezin. Hij was er continu mee bezig dat ik hoger wad opgeleid en bitter dat hij van de uni was getrapt.

Wat je krijgt, zeker bij Nederlandse mannen, is dat zij de dominante willen zijn. Degenen waar ik tegenop moet kijken. Ik mag niet succesvoller zijn, want dan gaan ze kleineren.
pi_219501640
quote:

[..]
Ik verhoud me qua iq tot iemand met mbo zoals iemand met mbo tot een persoon met Down Syndroom. Bij vergaderingen zie ik allang alle mogelijkheden en uitkomsten, waar het wringt, wat nodig is, en ik moet stil zijn en niks zeggen want anders ben ik weer de betweter. Voor mij is het leven een soort hel waarin ik continu hoor dat ik teveel ben. Ik wil iemand die dat snapt. Leuk kletsen is niet genoeg.
Klinkt als een aflevering van House.

maandag 15 december 2025 @ 14:50:10 #235
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219501641
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:48 schreef Ansa het volgende:

[..]
Voor mij is " geen zin" hier dus een complete mismatch van waarden. Ik heb geen zin om dagelijks te sporten en Ronaldo zou mij daarom ookniet willen.
Jouw idee is dat je partner precies dezelfde dingen leuk moet vinden of belangrijk moet vinden?

Als binnen een relatie het zo is dat de vrouw 4x per week gaat sporten en de man blijft thuis lekker netflixen en ze vinden het allebei prima en zijn er allebei gelukkig mee dan is dat toch ook prima?
pi_219501650
quote:

[..]
pi_219501654
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik snap House wel.
pi_219501669
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Jouw idee is dat je partner precies dezelfde dingen leuk moet vinden of belangrijk moet vinden?

Als binnen een relatie het zo is dat de vrouw 4x per week gaat sporten en de man blijft thuis lekker netflixen en ze vinden het allebei prima en zijn er allebei gelukkig mee dan is dat toch ook prima?
Ja. Qua levensvisie wil ik bijna volledig op een lijn zitten. Als hij oesters lust en ik niet, of fan is van Starwars en ik niet, dat maakt mij weinig uit.
pi_219501683
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:38 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ok prima. Doe het lekker op jouw manier :)
Kleine toevoeging: maar verwacht dan niet dat de uitkomst anders zal zijn. Ik zie de honderden mannenhatende topics graag tegemoet :) Op zich wel entertainment. :)
  maandag 15 december 2025 @ 14:55:20 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219501704
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
Die geef ik.
Da’s toch niet ‘ik heb een man nodig die aan mijn eisenlijstje voldoet’?
pi_219501708
quote:

[..]
Door te zijn zoals je nu bent behaal je je gestelde doelen duidelijk niet, dus zal er wat moeten veranderen, toch?
Stupidity is keep doing the same thing over and over again and expecting different outcomes.
pi_219501715
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ja, een kind van 12 wil klappen krijgen als het een voldoende haalt? Wat lul jij. Mijn moeder had gewild dat ik 24/7 leerde.
En jij deed er helemaal niets voor kennelijk.

Tja...
pi_219501718
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik snap hem ook. Dat domme wicht is vermoeiend genoeg om 1 minuut naar te luisteren. Ik snap niet waarom hij wil dat hij met haar wil zijn. En weet je? Dit is wat jullie van mij verwachten. Al heb ik geen iq van 180 zoals hij. Dan was ik full Pi gegaan.
pi_219501722
Wat jij als minder ziet zien anderen blijkbaar toch nog als meer.

Dus
Of jij onderschat al die mensen.
Of je overschat jezelf nogal.
pi_219501732
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
En jij deed er helemaal niets voor kennelijk.

Tja...
Ik ben op mijn 17e afgestudeerd van het vwo. Ik had 15 kunnen zijn als mijn ouders mij klassen hadden laten overslaan. Mijn laagste cijfer was een 7. Wat deed jij?
pi_219501738
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik snap House wel.
Kijk, met deze post ben ik het wel weer eens! :Y
pi_219501740
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2025 14:57 schreef rival het volgende:
Wat jij als minder ziet zien anderen blijkbaar toch nog als meer.

Dus
Of jij onderschat al die mensen.
Of je overschat jezelf nogal.
Nee, na dat filmpje van House besef ik dat zij die idioten zien als herkenbaar.
pi_219501745
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
Probation is wel slim. Ik geef meteen commitment en ze komen overal mee weg. Submission is letterlijk wat mannen eisen in de manosphere. Idioot van beide kanten.
O, eisen alle mannen dat? Ik heb die memo niet gekregen. Ik ga het vanavond nog met mijn vrouw bespreken.

En als die is bijgekomen van het lachen gaan we weer wat anders doen.
pi_219501761
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben laatst iemand verloren. Je rouwt om het verlies van een fijne band en mist diegene. Verraad geeft trauma, angst en zelfhaat.
Hoeft niet.

Gratis leestip voor jou: https://www.bol.com/nl/nl(...)bgYwU1oaAhYPEALw_wcB
pi_219501763
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het probleem is toch nooit geweest dat ik alleen academici date? Waar zie jij dat ik dat als probleem ervaar?
Waar zie jij dat ik dit als jouw probleem zie?
pi_219501820
Je zoekt dus iemand met dezelfde ervaringen, achtergrond en opvoeding.
Ik zit me suf te googlen naar een bepaalde aflevering op tv of een film waarin iemand de perfecte vrouw wil daten, en die vindt hij ook. Op het eind blijkt die vrouw hijzelf te zijn die in de toekomst een geslachtsverandering heeft ondergaan en teruggereisd is in de tijd om een relatie met zichzelf aan te gaan, omdat hij vond dat hij alleen het beste van het beste verdiende; hemzelf dus!
pi_219501834
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:46 schreef Ansa het volgende:

[..]
Na zoenen verwacht ik dat ik focus ben en niet in competitie moet. Het kan altijd niet matchen, maar dan heb ik een eerlijke kans gehad.
Niet per sé competitie, maar nog steeds een optie. Je bent elkaar nog aan het leren kennen.
pi_219501873
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:57 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben op mijn 17e afgestudeerd van het vwo. Ik had 15 kunnen zijn als mijn ouders mij klassen hadden laten overslaan. Mijn laagste cijfer was een 7. Wat deed jij?
Hij had lol.
pi_219501897
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoeft niet.

Gratis leestip voor jou: https://www.bol.com/nl/nl(...)bgYwU1oaAhYPEALw_wcB
Doet het niet
pi_219501907
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hij had lol.
Ik ook. Ik leerde zelden, ik maakte alles in de eerste 10 minuten van de les en zat dan te kletsen.
pi_219501918
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Niet per sé competitie, maar nog steeds een optie. Je bent elkaar nog aan het leren kennen.
Met optie bedoel ik dat ik 3x harder moet werken dan een ander om gekozen te worden en al mijn fouten onder de loep worden gelegd.
pi_219501923
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:06 schreef ToT het volgende:
Je zoekt dus iemand met dezelfde ervaringen, achtergrond en opvoeding.
Ik zit me suf te googlen naar een bepaalde aflevering op tv of een film waarin iemand de perfecte vrouw wil daten, en die vindt hij ook. Op het eind blijkt die vrouw hijzelf te zijn die in de toekomst een geslachtsverandering heeft ondergaan en teruggereisd is in de tijd om een relatie met zichzelf aan te gaan, omdat hij vond dat hij alleen het beste van het beste verdiende; hemzelf dus!
Lijkt me fantastisch.
pi_219501938
Maarre TS, wat wil je nu bereiken met dit topic?

Je hart is nu ondertussen wel gelucht, je mening heb je met piketpaaltjes stevig afgebakend?

Ga even lekker naar buiten toe, haal even diep adem..
T lijkt alsof je jezelf compleet zit op te blazen, irriteren en/ of om je heen te slaan.

Tenzij dit je dagboek is, afschrijftherapie, heeft het weinig toegevoegde waarde voor als jou als persoon lijkt me.
Hell To The Liars
pi_219501956
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:14 schreef Ansa het volgende:

[..]
Lijkt me fantastisch.
:D :D :D :D
pi_219501962
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:12 schreef Ansa het volgende:

[..]
Doet het niet
Let them - Mel Robbins
pi_219501967
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ook. Ik leerde zelden, ik maakte alles in de eerste 10 minuten van de les en zat dan te kletsen.
Good for you.

Hebben jullie beiden lol gehad. :)
pi_219501973
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Let them - Mel Robbins
Zal kijken.
pi_219501974
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Good for you.

Hebben jullie beiden lol gehad. :)
Na mijn studententijd is alles een hel helaas
pi_219501978
quote:

[..]
Met optie bedoel ik dat ik 3x harder moet werken dan een ander om gekozen te worden en al mijn fouten onder de loep worden gelegd.
Maar dat is toch wederkerig. Jij stelt ook hele hoge eisen aan een potentiële partner, zodanig dat niemand voldoet.

En natuurlijk moet je niet voor een sukkel gaan waar je eigenlijk niets voor voelt. Maar er is nog wel een middle ground hier…
pi_219501990
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:22 schreef Ansa het volgende:

[..]
Na mijn studententijd is alles een hel helaas
Hopelijk lukt het je om daaruit te komen. Zul je wel zelf moeten doen, want de wereld om je heen kun je niet veranderen.

Boek kan je daarbij helpen.
pi_219502003
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:57 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben cum laude geslaagd.
pi_219502054
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 15:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
En? Hoeveel deed je ervoor?
pi_219502060
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Maar dat is toch wederkerig. Jij stelt ook hele hoge eisen aan een potentiële partner, zodanig dat niemand voldoet.

En natuurlijk moet je niet voor een sukkel gaan waar je eigenlijk niets voor voelt. Maar er is nog wel een middle ground hier…
Mensen voldoen vrij snel hoor. Ik stel te weinig eisen juist. Genoeg lange mannen met WO
  maandag 15 december 2025 @ 15:34:06 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219502090
quote:

[..]
BS, als jij denkt dat iedereen die hoogbegaafd is gestudeerd heeft dan heb je nog een hoop te leren.
Er zijn mensen met een mavo diploma die hoogbegaafd zijn, en dan denk jij dat jij met jouw 135+ beter bent dan zij omdat jij wel gestudeerd hebt? :D
En dat je daardoor geen gesprek op niveau kunt hebben? :')

Popje toch....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219502104
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 15:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Rly?
pi_219502128
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mensen voldoen vrij snel hoor. Ik stel te weinig eisen juist. Genoeg lange mannen met WO
Jij stelt meer eisen dan dat. En gelukkig maar.
  maandag 15 december 2025 @ 15:36:53 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219502174
quote:

[..]
Neerkijken op anderen en tegelijkertijd stellen dat je je beschaafder gedraagt dan anderen :D :') :') :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219502335
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Neerkijken op anderen en tegelijkertijd stellen dat je je beschaafder gedraagt dan anderen :D :') :') :')
Jullie kijken ook op mij neer.
  maandag 15 december 2025 @ 15:44:26 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219502345
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
Visie op zelfverbetering, type A persoonlijkheid. Dat moet m.i. matchen. Dezelfde ervaringen, achtergrond, opvoeding. Mijn laatste date was een hbo'er en kwam uit een arbeidersgezin. Hij was er continu mee bezig dat ik hoger wad opgeleid en bitter dat hij van de uni was getrapt.

Wat je krijgt, zeker bij Nederlandse mannen, is dat zij de dominante willen zijn. Degenen waar ik tegenop moet kijken. Ik mag niet succesvoller zijn, want dan gaan ze kleineren.
Serieus hoor, als je daar al op afknapt..... En dan kom je zelf uit zo'n lekker gezin, hoogopgeleide ouders die hun handjes thuis houden.

Damn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219502352
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
BS, als jij denkt dat iedereen die hoogbegaafd is gestudeerd heeft dan heb je nog een hoop te leren.
Er zijn mensen met een mavo diploma die hoogbegaafd zijn, en dan denk jij dat jij met jouw 135+ beter bent dan zij omdat jij wel gestudeerd hebt? :D

Popje toch....
Ik hoefde geen steek te doen voor mijn diploma's. Als je echt hb bent haal je alles.
pi_219502378
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Serieus hoor, als je daar al op afknapt..... En dan kom je zelf uit zo'n lekker gezin, hoogopgeleide ouders die hun handjes thuis houden.

Damn.
Ik niet, hij had moeite met mijn gezin.
  maandag 15 december 2025 @ 15:50:18 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219502436
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik hoefde geen steek te doen voor mijn diploma's. Als je echt hb bent haal je alles.
Nee, als je echt hoogbegaafd bent dan is de kans vrij groot dat je vastloopt in het NL schoolsysteem, als je zo een beetje aan de rand bungelt (130 - 140) dan zal het idd redelijk eenvoudig zijn het gymnasium te halen, dus dan hoop ik wel dat je niet gemakzuchtig atheneum gedaan hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 15 december 2025 @ 15:51:37 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219502456
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:45 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik niet, hij had moeite met mijn gezin.
En toch moet je het benoemen alsof het iets is waarmee jij moeite had.
Zo geweldig was jouw gezin toch niet? Met het fysieke geweld? Lijkt me juist erg fijn als een partner moeite heeft met dat soort gedrag en ondertussen de schone schijn ophouden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219502533
quote:

[..]
Ja, dit is dus gewoon niet waar.
pi_219502535
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Popje toch....
Ik heb geregeld super leuke en diepe gesprekken gehad met iemand die het verdomd goed op de uni deed. Die was altijd blij me weer te kunnen spreken.
Mijn iq was 145 tot ik een langdurige hartstilstand kreeg. Nu is het 125. Mijn beste baan was docent op een internationale HBO.

Helaas ben ik kaal en niet lang, dus val ik af voor TS! :T En mijn opleidingsniveau is uiteraard ook niet hoog genoeg. ;)
pi_219502565
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
En toch moet je het benoemen alsof het iets is waarmee jij moeite had.
Zo geweldig was jouw gezin toch niet? Met het fysieke geweld? Lijkt me juist erg fijn als een partner moeite heeft met dat soort gedrag en ondertussen de schone schijn ophouden.
Echt he! :X
pi_219502574
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:49 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mijn laatste date was een hbo'er en kwam uit een arbeidersgezin. Hij was er continu mee bezig dat ik hoger wad opgeleid en bitter dat hij van de uni was getrapt.
Raar verhaal vriend. Dan ga je toch gewoon naar een andere universiteit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219502671
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
En? Hoeveel deed je ervoor?
Voldoende.

Had jij ook kunnen doen.
Dan had je er wellicht beter voor gestaan in je leven, ipv zelfmedelijdend te moeten afgeven op anderen die je als minder dan jezelf acht, maar die het verder hebben geschopt dan jou.
  Moderator maandag 15 december 2025 @ 16:20:51 #284
441859 crew  Lenny77
pi_219502686
quote:

[..]
Lijkt me fantastisch.
Dat gaan lieve kinders worden dan :X
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219502720
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:50 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, als je echt hoogbegaafd bent dan is de kans vrij groot dat je vastloopt in het NL schoolsysteem, als je zo een beetje aan de rand bungelt (130 - 140) dan zal het idd redelijk eenvoudig zijn het gymnasium te halen, dus dan hoop ik wel dat je niet gemakzuchtig atheneum gedaan hebt.
Hahahaha
pi_219502729
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Voldoende.

Had jij ook kunnen doen.
Dan had je er wellicht beter voor gestaan in je leven, ipv zelfmedelijdend te moeten afgeven op anderen die je als minder dan jezelf acht, maar die het verder hebben geschopt dan jou.
Ok vriend. Dit gaat echter totaal niet over het topic maar over jouw projecties.
pi_219502741
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Raar verhaal vriend. Dan ga je toch gewoon naar een andere universiteit.
Ben ik mee eens, maar had een enorm ego en de universiteit dwong hem regels te volgen die hij niet wilde. Aka betoogstructuur of MLA/APA citaties. Toen is hij creatief gaan schrijven.
pi_219502753
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:29 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ok vriend. Dit gaat echter totaal niet over het topic maar over jouw projecties.
Triggered...
pi_219502765
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 16:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Triggered...
Jij ja. Als jij 2 masters gefaald noemt is dat reverse osychology, iets wat narcisten gebruiken om een ander te beledigen omdat diegene dat gevoel bij henzelf opbrengt.
pi_219502803
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:34 schreef Ansa het volgende:

[..]
Jij ja. Als jij 2 masters gefaald noemt is dat reverse osychology, iets wat narcisten gebruiken om een ander te beledigen omdat diegene dat gevoel bij henzelf opbrengt.
Je verhaal rammelt aan alle kanten.
pi_219502817
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:00 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik heb geregeld super leuke en diepe gesprekken gehad met iemand die het verdomd goed op de uni deed. Die was altijd blij me weer te kunnen spreken.
Mijn iq was 145 tot ik een langdurige hartstilstand kreeg. Nu is het 125. Mijn beste baan was docent op een internationale HBO.

Helaas ben ik kaal en niet lang, dus val ik af voor TS! :T En mijn opleidingsniveau is uiteraard ook niet hoog genoeg. ;)
Lang zat
We doen een inzameling voor een weekje Turkije ;) :P
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 15 december 2025 @ 16:51:44 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219502892
quote:

[..]
Je roept dit soort reacties zelf op. Je irriteert mensen de moeder met je hooghartige gedrag.
  Moderator maandag 15 december 2025 @ 16:58:54 #293
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219502949
quote:

[..]
Ik denk dat mensen hier vooral op de eerste plaats medelijden met je hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_219502978
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2025 16:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
Lang zat
We doen een inzameling voor een weekje Turkije ;) :P
O+
pi_219502983
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik denk dat mensen hier vooral op de eerste plaats medelijden met je hebben.
Is wel zo ja, ze maakt het zichzelf onnodig zo ongelooflijk moeilijk.
pi_219503020
quote:

[..]
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  maandag 15 december 2025 @ 17:07:08 #297
545 dop
:copyright: dop
pi_219503037
quote:

[..]
wat een onzin klets je hier, je koppelt opleidings niveau direct aan IQ, dat is je eerste denkfout.
En dan de volgende ik ben bijvoorbeeld sterk ruimtelijk en numeriek, stel mijn partner is goed op verbaal en
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219503041
quote:
Volgens mij heb ik die al eens eerder gepost bij 1 van TS d'r eerdere kloontjes! :D
pi_219503062
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 17:07 schreef ToT het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik die al eens eerder gepost bij 1 van TS d'r eerdere kloontjes! :D
Oeps! Niet gezien.. maar ja great minds he :) . Het is heel toepasselijk op TS of zijn klonen
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_219503079
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 17:09 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Oeps! Niet gezien.. maar ja great minds he :) . Het is heel toepasselijk op TS of zijn klonen
Ja nee is ook al weer een tijdje geleden, ik dacht er pas aan toen ik dit nummer in dit topic wilde posten en kreeg toen een déjà vu! :T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')