Ik voel me niet beter dan mbo'ers als mens, wél als vaker beter opgeleid en meer genuanceerd denkend, en als ik om me heen kijk, ook met beschaafder gedragquote:Op maandag 15 december 2025 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit zijn in ieder geval iedere keer de aspecten waar jij mee op de proppen komt, waarmee je jezelf beter voelt dan mbo’ers, etc. Waarom je niet snapt dat die partner niet bij jou wilde blijven, maar voor iemand koos die jij ziet als minder dan jij.
Huh? Binnen 48 uur wil ik alleen dat hij een etentje of activiteit plant en dagelijks kort appt. Meer niet.quote:Op maandag 15 december 2025 13:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan heb je allebei een IQ van 135 en dan blijkt de ander een andere politiek beeld te hebben (links/ rechts) een ander EQ (laag/ hoog) andere financiele plaats (veel/ weinig), een andere persoonlijkheid (introvert of extravert) religie (gelovig of ongelovig).
Kinderwens (ja of nee)
En dat moet dus allemaal binnen 48 uur bekend zijn en klikken
Meid of vrouw, maak je niet zo druk, het leven komt als het komt.
Tuurlijk hoef je de lat niet laag te leggen, maar nu lijkt het net alsof je een Berlijnse Muur opwerpt voor iedere potentiele date.
Jij wilde dus graag klappen krijgen.quote:Op maandag 15 december 2025 12:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als je niet leert en je haalt een 6 is dat heel goed. Anderen halen dan een 1.
Goh, hoe kun je jezelf in zo’n korte post toch enorm tegen spreken.quote:Op maandag 15 december 2025 13:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter dan mbo'ers als mens, wél als vaker beter opgeleid en meer genuanceerd denkend, en als ik om me heen kijk, ook met beschaafder gedrag
Toch is het voor haar makkelijker. FLR. Duidelijke regels. De meeste mannen zeggen hell no, maar er zijn er die dit wel prima vinden. Whatevs zou ik zeggen…quote:Op maandag 15 december 2025 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja, ik moet deze nog kijken, zag ik gisteren voorbij komen maar had 'm nog niet aangeklikt.
Bekijk deze YouTube-video
ff kijken of de eisen van deze persoon vreemder zijn dan die van TS.
Ow dat gaat over binnen een relatie, niet bij daten.
Ik ben zelf ook ooit gediagnosticeerd als hoogbegaafd, voor wat dat waard is. Ik zie dat als een toevallig talent dat je toebedeeld heb gekregen, niet als iets wat me beter maakt dan anderen. En andere mensen hebben op andere gebieden talenten die ik niet heb.quote:Op maandag 15 december 2025 13:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik verhoud me qua iq tot iemand met mbo zoals iemand met mbo tot een persoon met Down Syndroom. Bij vergaderingen zie ik allang alle mogelijkheden en uitkomsten, waar het wringt, wat nodig is, en ik moet stil zijn en niks zeggen want anders ben ik weer de betweter. Voor mij is het leven een soort hel waarin ik continu hoor dat ik teveel ben. Ik wil iemand die dat snapt. Leuk kletsen is niet genoeg.
Totdat hij jou heeft leren kennen (en omgekeerd) zijn jullie beiden toch opties voor elkaar, gebaseerd op vooral fantasie?quote:Op maandag 15 december 2025 12:55 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wil dat een man mij niet in een harem trekt, dat mijn investering resultaat heeft en ik niet gekwetst wordt. Ik wil niet weken chatten en geghost worden. Ik wil niet 24/7 appen, uren zoenen, mijj hart openstellen en dat ik voor hem slechts een optie ben.
Gekwetst worden hoort bij daten. Alles wat je in het leven vergaart, of het nu vrienden zijn, partners, kinderen of bezittingen… allemaal raak je het kwijt.quote:Op maandag 15 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijns inziems heb je na zoenen en intensief contact een prille relatie.
Het feit dat een ander het altijd uit kan maken vind ik erg. Daarom geef ik altijd 110% en word ik gekwetst.
Wat maakt dat iemand die HBO heeft gedaan en geen zin heeft om WO te doen maar wel die kennisniveau heeft/kan behalen en gewoon lekker aan het werk is minder is dan een iemand die wel WO heeft afgerond?quote:Op maandag 15 december 2025 13:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is WO gewoon een eis. Het gaat om gedeelde ervaringen, visie, etc. Maar ook binnen het WO begeven zich veel hufters en idioten.
Ik was op de lagere school samen met nog iemand degene die maximale punten scoorde op de CITO (eindtoets, iets anders was er toen niet). Ik heb het WO gehaald, maar hij is houtbewerker geworden. We pasten beiden niet in het schoolsysteem, ik ben daardoor meermaals van school getrapt en hij is gewoon uitgevallen (zie overigens ook heren als Jobs en Musk, beiden dropouts).quote:Op maandag 15 december 2025 13:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is WO gewoon een eis. Het gaat om gedeelde ervaringen, visie, etc. Maar ook binnen het WO begeven zich veel hufters en idioten.
Zo zie je maar weer hoe weinig opleidingsniveau zegt. Proactief zelf iets uitzoeken is al teveel gevraagd.quote:Op maandag 15 december 2025 00:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het alleen hoefde te doen. Ik had nog nooit samen gehuurd.
Hoezo moet ik altijddegene zijn die geen eisen mag stellen maar moet ik me volledig schikken aan hem?quote:Op maandag 15 december 2025 13:19 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook ooit gediagnosticeerd als hoogbegaafd, voor wat dat waard is. Ik zie dat als een toevallig talent dat je toebedeeld heb gekregen, niet als iets wat me beter maakt dan anderen. En andere mensen hebben op andere gebieden talenten die ik niet heb.
Mijn vriend had een MBO opleiding toen ik hem leerde kennen. Hij komt uit een arm gezin waar het niet voor de hand lag dat je verder leerde. Tijdens de eerste gesprekken bleek als snel dat we goed op een lijn zaten.
Wat mij bijvoorbeeld aansprak was zijn ambitie en hoe open hij stond voor het leren van nieuwe dingen. Tijdens onze relatie is hij verder gaan leren en bleek hij makkelijke een universitaire studie aan te kunnen.
Zo iemand had jij afgeschreven omdat zijn papiertje niet bij jouw regels past.
Je IQ kan heel hoog zijn, maar als het gepaard gaat met kortzichtigheid heb je er niet veel aan.
Ik weet wat ik nodig heb. Jullie proberen mij nu aan te passen aan jullie beeld.quote:Op maandag 15 december 2025 13:45 schreef Lienekien het volgende:
Het uitgangspunt dat je alleen met iemand van gelijk niveau gelukkig zou kunnen worden, is m.i. al discutabel.
Een partner hoeft niet alles voor je te zijn. Voor bepaalde gesprekken heb je ook vrienden.
Je hebt geen idee van de situatie en wat er speelde. Je sneren geef je alleen omdat je beledigd bent door mijn datingeisen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:48 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe weinig opleidingsniveau zegt. Proactief zelf iets uitzoeken is al teveel gevraagd.
Kwijtraken door overlijden is anders dan verraad.quote:Op maandag 15 december 2025 13:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gekwetst worden hoort bij daten. Alles wat je in het leven vergaart, of het nu vrienden zijn, partners, kinderen of bezittingen… allemaal raak je het kwijt.
Jezelf beschermen tegen de pijn van verlies kan alleen door niets te vergaren.
Dat zei ik toch niet. Ik zei al eerder dat elke situatie en elk persoon een andere benadering behoeft en dat dat niet te vatten valt in vaste regeltjes.quote:Op maandag 15 december 2025 14:24 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hoezo moet ik altijddegene zijn die geen eisen mag stellen maar moet ik me volledig schikken aan hem?
Nee, wij proberen jou te helpen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik weet wat ik nodig heb. Jullie proberen mij nu aan te passen aan jullie beeld.
Beiden niet leuk.quote:Op maandag 15 december 2025 14:26 schreef Ansa het volgende:
[..]
Kwijtraken door overlijden is anders dan verraad.
Probation is wel slim. Ik geef meteen commitment en ze komen overal mee weg. Submission is letterlijk wat mannen eisen in de manosphere. Idioot van beide kanten.quote:Op maandag 15 december 2025 13:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch is het voor haar makkelijker. FLR. Duidelijke regels. De meeste mannen zeggen hell no, maar er zijn er die dit wel prima vinden. Whatevs zou ik zeggen…
We geven je advies. Wat jij ermee doet moet je zelf weten. Ik ben niet degene die ontevreden is met haar leven, dat ben jij toch?quote:Op maandag 15 december 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik weet wat ik nodig heb. Jullie proberen mij nu aan te passen aan jullie beeld.
Ik ben laatst iemand verloren. Je rouwt om het verlies van een fijne band en mist diegene. Verraad geeft trauma, angst en zelfhaat.quote:
Ik geef aan dat ik weet wat ik wil en jullie drammen door. Dat is geeb advies maar dominantie.quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef aquawoman het volgende:
[..]
We geven je advies. Wat jij ermee doet moet je zelf weten. Ik ben niet degene die ontevreden is met haar leven, dat ben jij toch?
Het probleem is toch nooit geweest dat ik alleen academici date? Waar zie jij dat ik dat als probleem ervaar?quote:Op maandag 15 december 2025 14:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, wij proberen jou te helpen.
Kijk, je kan mij 100x zeggen dat je het prima vindt om single te zijn, maar als dat waar is, dan zou je toch echt deze topics niet openen.
Je hoeft niet alles te veranderen, maar het zou helpen dat je minder rigide wordt. Wil je dat niet, ook goed. Maar dan is alleen blijven wel de meest logische consequentie.
Ok prima. Doe het lekker op jouw manierquote:Op maandag 15 december 2025 14:35 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik geef aan dat ik weet wat ik wil en jullie drammen door. Dat is geeb advies maar dominantie.
Jij komt hier om over dingen te praten. We kunnen alleen reageren, adviezen baseren op de informatie die je geeft. Als je vindt dat ons beeld niet klopt, geef ons dan de relevante informatie.quote:Op maandag 15 december 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat ik werk met HBO'ers en WO'ers en het type mens compleet anders is.quote:Op maandag 15 december 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat maakt dat iemand die HBO heeft gedaan en geen zin heeft om WO te doen maar wel die kennisniveau heeft/kan behalen en gewoon lekker aan het werk is minder is dan een iemand die wel WO heeft afgerond?
Ja goed ik snap dat je als WO-student liever geen LTS zwakstroom-student wil hebben maar ja je kunt jezelf ook te veel restricties opleggen.
Die geef ik.quote:Op maandag 15 december 2025 14:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij komt hier om over dingen te praten. We kunnen alleen reageren, adviezen baseren op de informatie die je geeft. Als je vindt dat ons beeld niet klopt, geef ons dan de relevante informatie.
Ja, een kind van 12 wil klappen krijgen als het een voldoende haalt? Wat lul jij. Mijn moeder had gewild dat ik 24/7 leerde.quote:Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij wilde dus graag klappen krijgen.
Al met al klopt je verhaal van geen kanten.
Na zoenen verwacht ik dat ik focus ben en niet in competitie moet. Het kan altijd niet matchen, maar dan heb ik een eerlijke kans gehad.quote:Op maandag 15 december 2025 13:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Totdat hij jou heeft leren kennen (en omgekeerd) zijn jullie beiden toch opties voor elkaar, gebaseerd op vooral fantasie?
Fucking dit dus!quote:Op maandag 15 december 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, het is goed bedoeld advies.
In je posts klinkt het niet alsof de WO'ers die je gedate hebt dezelfde visies hebben als jij.quote:Op maandag 15 december 2025 13:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is " geen zin" hier dus een complete mismatch van waarden. Ik heb geen zin om dagelijks te sporten en Ronaldo zou mij daarom ookniet willen.quote:Op maandag 15 december 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat maakt dat iemand die HBO heeft gedaan en geen zin heeft om WO te doen maar wel die kennisniveau heeft/kan behalen en gewoon lekker aan het werk is minder is dan een iemand die wel WO heeft afgerond?
Ja goed ik snap dat je als WO-student liever geen LTS zwakstroom-student wil hebben maar ja je kunt jezelf ook te veel restricties opleggen.
Visie op zelfverbetering, type A persoonlijkheid. Dat moet m.i. matchen. Dezelfde ervaringen, achtergrond, opvoeding. Mijn laatste date was een hbo'er en kwam uit een arbeidersgezin. Hij was er continu mee bezig dat ik hoger wad opgeleid en bitter dat hij van de uni was getrapt.quote:Op maandag 15 december 2025 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking dit dus!
Echt, om dit verkeerd op te vatten, dan moet er echt wel wat mis met je zijn.
[..]
In je posts klinkt het niet alsof de WO'ers die je gedate hebt dezelfde visies hebben als jij.
Klinkt als een aflevering van House.quote:Op maandag 15 december 2025 13:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik verhoud me qua iq tot iemand met mbo zoals iemand met mbo tot een persoon met Down Syndroom. Bij vergaderingen zie ik allang alle mogelijkheden en uitkomsten, waar het wringt, wat nodig is, en ik moet stil zijn en niks zeggen want anders ben ik weer de betweter. Voor mij is het leven een soort hel waarin ik continu hoor dat ik teveel ben. Ik wil iemand die dat snapt. Leuk kletsen is niet genoeg.
Jouw idee is dat je partner precies dezelfde dingen leuk moet vinden of belangrijk moet vinden?quote:Op maandag 15 december 2025 14:48 schreef Ansa het volgende:
[..]
Voor mij is " geen zin" hier dus een complete mismatch van waarden. Ik heb geen zin om dagelijks te sporten en Ronaldo zou mij daarom ookniet willen.
quote:Op maandag 15 december 2025 13:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter dan mbo'ers als mens, wél als vaker beter opgeleid en meer genuanceerd denkend, en als ik om me heen kijk, ook met beschaafder gedrag
Ik snap House wel.quote:Op maandag 15 december 2025 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als een aflevering van House.
Ja. Qua levensvisie wil ik bijna volledig op een lijn zitten. Als hij oesters lust en ik niet, of fan is van Starwars en ik niet, dat maakt mij weinig uit.quote:Op maandag 15 december 2025 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jouw idee is dat je partner precies dezelfde dingen leuk moet vinden of belangrijk moet vinden?
Als binnen een relatie het zo is dat de vrouw 4x per week gaat sporten en de man blijft thuis lekker netflixen en ze vinden het allebei prima en zijn er allebei gelukkig mee dan is dat toch ook prima?
Kleine toevoeging: maar verwacht dan niet dat de uitkomst anders zal zijn. Ik zie de honderden mannenhatende topics graag tegemoetquote:Op maandag 15 december 2025 14:38 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ok prima. Doe het lekker op jouw manier
Da’s toch niet ‘ik heb een man nodig die aan mijn eisenlijstje voldoet’?quote:
Door te zijn zoals je nu bent behaal je je gestelde doelen duidelijk niet, dus zal er wat moeten veranderen, toch?quote:Op maandag 15 december 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:
[..]
En jij deed er helemaal niets voor kennelijk.quote:Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, een kind van 12 wil klappen krijgen als het een voldoende haalt? Wat lul jij. Mijn moeder had gewild dat ik 24/7 leerde.
Ik snap hem ook. Dat domme wicht is vermoeiend genoeg om 1 minuut naar te luisteren. Ik snap niet waarom hij wil dat hij met haar wil zijn. En weet je? Dit is wat jullie van mij verwachten. Al heb ik geen iq van 180 zoals hij. Dan was ik full Pi gegaan.quote:Op maandag 15 december 2025 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Klinkt als een aflevering van House.
Ik ben op mijn 17e afgestudeerd van het vwo. Ik had 15 kunnen zijn als mijn ouders mij klassen hadden laten overslaan. Mijn laagste cijfer was een 7. Wat deed jij?quote:Op maandag 15 december 2025 14:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
En jij deed er helemaal niets voor kennelijk.
Tja...
Nee, na dat filmpje van House besef ik dat zij die idioten zien als herkenbaar.quote:Op maandag 15 december 2025 14:57 schreef rival het volgende:
Wat jij als minder ziet zien anderen blijkbaar toch nog als meer.
Dus
Of jij onderschat al die mensen.
Of je overschat jezelf nogal.
O, eisen alle mannen dat? Ik heb die memo niet gekregen. Ik ga het vanavond nog met mijn vrouw bespreken.quote:Op maandag 15 december 2025 14:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Probation is wel slim. Ik geef meteen commitment en ze komen overal mee weg. Submission is letterlijk wat mannen eisen in de manosphere. Idioot van beide kanten.
Hoeft niet.quote:Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben laatst iemand verloren. Je rouwt om het verlies van een fijne band en mist diegene. Verraad geeft trauma, angst en zelfhaat.
Waar zie jij dat ik dit als jouw probleem zie?quote:Op maandag 15 december 2025 14:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het probleem is toch nooit geweest dat ik alleen academici date? Waar zie jij dat ik dat als probleem ervaar?
Niet per sé competitie, maar nog steeds een optie. Je bent elkaar nog aan het leren kennen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:46 schreef Ansa het volgende:
[..]
Na zoenen verwacht ik dat ik focus ben en niet in competitie moet. Het kan altijd niet matchen, maar dan heb ik een eerlijke kans gehad.
Hij had lol.quote:Op maandag 15 december 2025 14:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 17e afgestudeerd van het vwo. Ik had 15 kunnen zijn als mijn ouders mij klassen hadden laten overslaan. Mijn laagste cijfer was een 7. Wat deed jij?
Doet het nietquote:Op maandag 15 december 2025 15:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Gratis leestip voor jou: https://www.bol.com/nl/nl(...)bgYwU1oaAhYPEALw_wcB
Ik ook. Ik leerde zelden, ik maakte alles in de eerste 10 minuten van de les en zat dan te kletsen.quote:
Met optie bedoel ik dat ik 3x harder moet werken dan een ander om gekozen te worden en al mijn fouten onder de loep worden gelegd.quote:Op maandag 15 december 2025 15:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet per sé competitie, maar nog steeds een optie. Je bent elkaar nog aan het leren kennen.
Lijkt me fantastisch.quote:Op maandag 15 december 2025 15:06 schreef ToT het volgende:
Je zoekt dus iemand met dezelfde ervaringen, achtergrond en opvoeding.
Ik zit me suf te googlen naar een bepaalde aflevering op tv of een film waarin iemand de perfecte vrouw wil daten, en die vindt hij ook. Op het eind blijkt die vrouw hijzelf te zijn die in de toekomst een geslachtsverandering heeft ondergaan en teruggereisd is in de tijd om een relatie met zichzelf aan te gaan, omdat hij vond dat hij alleen het beste van het beste verdiende; hemzelf dus!
Good for you.quote:Op maandag 15 december 2025 15:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ook. Ik leerde zelden, ik maakte alles in de eerste 10 minuten van de les en zat dan te kletsen.
Na mijn studententijd is alles een hel helaasquote:Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Good for you.
Hebben jullie beiden lol gehad.
Maar dat is toch wederkerig. Jij stelt ook hele hoge eisen aan een potentiële partner, zodanig dat niemand voldoet.quote:Op maandag 15 december 2025 15:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Met optie bedoel ik dat ik 3x harder moet werken dan een ander om gekozen te worden en al mijn fouten onder de loep worden gelegd.
Hopelijk lukt het je om daaruit te komen. Zul je wel zelf moeten doen, want de wereld om je heen kun je niet veranderen.quote:Op maandag 15 december 2025 15:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Na mijn studententijd is alles een hel helaas
Ik ben cum laude geslaagd.quote:Op maandag 15 december 2025 14:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 17e afgestudeerd van het vwo. Ik had 15 kunnen zijn als mijn ouders mij klassen hadden laten overslaan. Mijn laagste cijfer was een 7. Wat deed jij?
Mensen voldoen vrij snel hoor. Ik stel te weinig eisen juist. Genoeg lange mannen met WOquote:Op maandag 15 december 2025 15:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat is toch wederkerig. Jij stelt ook hele hoge eisen aan een potentiële partner, zodanig dat niemand voldoet.
En natuurlijk moet je niet voor een sukkel gaan waar je eigenlijk niets voor voelt. Maar er is nog wel een middle ground hier…
BS, als jij denkt dat iedereen die hoogbegaafd is gestudeerd heeft dan heb je nog een hoop te leren.quote:Op maandag 15 december 2025 13:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij stelt meer eisen dan dat. En gelukkig maar.quote:Op maandag 15 december 2025 15:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mensen voldoen vrij snel hoor. Ik stel te weinig eisen juist. Genoeg lange mannen met WO
Neerkijken op anderen en tegelijkertijd stellen dat je je beschaafder gedraagt dan anderenquote:Op maandag 15 december 2025 13:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jullie kijken ook op mij neer.quote:Op maandag 15 december 2025 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neerkijken op anderen en tegelijkertijd stellen dat je je beschaafder gedraagt dan anderen![]()
![]()
![]()
Serieus hoor, als je daar al op afknapt..... En dan kom je zelf uit zo'n lekker gezin, hoogopgeleide ouders die hun handjes thuis houden.quote:Op maandag 15 december 2025 14:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Visie op zelfverbetering, type A persoonlijkheid. Dat moet m.i. matchen. Dezelfde ervaringen, achtergrond, opvoeding. Mijn laatste date was een hbo'er en kwam uit een arbeidersgezin. Hij was er continu mee bezig dat ik hoger wad opgeleid en bitter dat hij van de uni was getrapt.
Wat je krijgt, zeker bij Nederlandse mannen, is dat zij de dominante willen zijn. Degenen waar ik tegenop moet kijken. Ik mag niet succesvoller zijn, want dan gaan ze kleineren.
Ik hoefde geen steek te doen voor mijn diploma's. Als je echt hb bent haal je alles.quote:Op maandag 15 december 2025 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
BS, als jij denkt dat iedereen die hoogbegaafd is gestudeerd heeft dan heb je nog een hoop te leren.
Er zijn mensen met een mavo diploma die hoogbegaafd zijn, en dan denk jij dat jij met jouw 135+ beter bent dan zij omdat jij wel gestudeerd hebt?
En dat je daardoor geen gesprek op niveau kunt hebben?
Popje toch....
Ik niet, hij had moeite met mijn gezin.quote:Op maandag 15 december 2025 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Serieus hoor, als je daar al op afknapt..... En dan kom je zelf uit zo'n lekker gezin, hoogopgeleide ouders die hun handjes thuis houden.
Damn.
Nee, als je echt hoogbegaafd bent dan is de kans vrij groot dat je vastloopt in het NL schoolsysteem, als je zo een beetje aan de rand bungelt (130 - 140) dan zal het idd redelijk eenvoudig zijn het gymnasium te halen, dus dan hoop ik wel dat je niet gemakzuchtig atheneum gedaan hebt.quote:Op maandag 15 december 2025 15:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik hoefde geen steek te doen voor mijn diploma's. Als je echt hb bent haal je alles.
En toch moet je het benoemen alsof het iets is waarmee jij moeite had.quote:Op maandag 15 december 2025 15:45 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik niet, hij had moeite met mijn gezin.
Ja, dit is dus gewoon niet waar.quote:Op maandag 15 december 2025 15:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik hoefde geen steek te doen voor mijn diploma's. Als je echt hb bent haal je alles.
Ik heb geregeld super leuke en diepe gesprekken gehad met iemand die het verdomd goed op de uni deed. Die was altijd blij me weer te kunnen spreken.quote:Op maandag 15 december 2025 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
BS, als jij denkt dat iedereen die hoogbegaafd is gestudeerd heeft dan heb je nog een hoop te leren.
Er zijn mensen met een mavo diploma die hoogbegaafd zijn, en dan denk jij dat jij met jouw 135+ beter bent dan zij omdat jij wel gestudeerd hebt?
En dat je daardoor geen gesprek op niveau kunt hebben?
Popje toch....
Echt he!quote:Op maandag 15 december 2025 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch moet je het benoemen alsof het iets is waarmee jij moeite had.
Zo geweldig was jouw gezin toch niet? Met het fysieke geweld? Lijkt me juist erg fijn als een partner moeite heeft met dat soort gedrag en ondertussen de schone schijn ophouden.
Raar verhaal vriend. Dan ga je toch gewoon naar een andere universiteit.quote:Op maandag 15 december 2025 14:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn laatste date was een hbo'er en kwam uit een arbeidersgezin. Hij was er continu mee bezig dat ik hoger wad opgeleid en bitter dat hij van de uni was getrapt.
Voldoende.quote:
Hahahahaquote:Op maandag 15 december 2025 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als je echt hoogbegaafd bent dan is de kans vrij groot dat je vastloopt in het NL schoolsysteem, als je zo een beetje aan de rand bungelt (130 - 140) dan zal het idd redelijk eenvoudig zijn het gymnasium te halen, dus dan hoop ik wel dat je niet gemakzuchtig atheneum gedaan hebt.
Ok vriend. Dit gaat echter totaal niet over het topic maar over jouw projecties.quote:Op maandag 15 december 2025 16:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voldoende.
Had jij ook kunnen doen.
Dan had je er wellicht beter voor gestaan in je leven, ipv zelfmedelijdend te moeten afgeven op anderen die je als minder dan jezelf acht, maar die het verder hebben geschopt dan jou.
Ben ik mee eens, maar had een enorm ego en de universiteit dwong hem regels te volgen die hij niet wilde. Aka betoogstructuur of MLA/APA citaties. Toen is hij creatief gaan schrijven.quote:Op maandag 15 december 2025 16:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Raar verhaal vriend. Dan ga je toch gewoon naar een andere universiteit.
Triggered...quote:Op maandag 15 december 2025 16:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ok vriend. Dit gaat echter totaal niet over het topic maar over jouw projecties.
Jij ja. Als jij 2 masters gefaald noemt is dat reverse osychology, iets wat narcisten gebruiken om een ander te beledigen omdat diegene dat gevoel bij henzelf opbrengt.quote:
Je verhaal rammelt aan alle kanten.quote:Op maandag 15 december 2025 16:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Jij ja. Als jij 2 masters gefaald noemt is dat reverse osychology, iets wat narcisten gebruiken om een ander te beledigen omdat diegene dat gevoel bij henzelf opbrengt.
Lang zatquote:Op maandag 15 december 2025 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geregeld super leuke en diepe gesprekken gehad met iemand die het verdomd goed op de uni deed. Die was altijd blij me weer te kunnen spreken.
Mijn iq was 145 tot ik een langdurige hartstilstand kreeg. Nu is het 125. Mijn beste baan was docent op een internationale HBO.
Helaas ben ik kaal en niet lang, dus val ik af voor TS!En mijn opleidingsniveau is uiteraard ook niet hoog genoeg.
Je roept dit soort reacties zelf op. Je irriteert mensen de moeder met je hooghartige gedrag.quote:
Ik denk dat mensen hier vooral op de eerste plaats medelijden met je hebben.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lang zat
We doen een inzameling voor een weekje Turkije![]()
Is wel zo ja, ze maakt het zichzelf onnodig zo ongelooflijk moeilijk.quote:Op maandag 15 december 2025 16:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen hier vooral op de eerste plaats medelijden met je hebben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 december 2025 15:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
wat een onzin klets je hier, je koppelt opleidings niveau direct aan IQ, dat is je eerste denkfout.quote:Op maandag 15 december 2025 13:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Oeps! Niet gezien.. maar ja great minds hequote:Op maandag 15 december 2025 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al eens eerder gepost bij 1 van TS d'r eerdere kloontjes!
Ja nee is ook al weer een tijdje geleden, ik dacht er pas aan toen ik dit nummer in dit topic wilde posten en kreeg toen een déjà vu!quote:Op maandag 15 december 2025 17:09 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Oeps! Niet gezien.. maar ja great minds he. Het is heel toepasselijk op TS of zijn klonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |