abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219500600
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:49 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Regeltjes en essenlijsten werken ook niet in de liefde/relaties. Elke situatie en elke persoon is anders en vraagt dus ook om een andere benadering. Dat is hoe menselijke interactie werkt :)
Ik wil dat een man mij niet in een harem trekt, dat mijn investering resultaat heeft en ik niet gekwetst wordt. Ik wil niet weken chatten en geghost worden. Ik wil niet 24/7 appen, uren zoenen, mijj hart openstellen en dat ik voor hem slechts een optie ben.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 december 2025 @ 12:57:27 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219500607
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:55 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik wil dat een man mij niet in een harem trekt, dat mijn investering resultaat heeft en ik niet gekwetst wordt. Ik wil niet weken chatten en geghost worden. Ik wil niet 24/7 appen, uren zoenen, mijj hart openstellen en dat ik voor hem slechts een optie ben.
Welkom in de echte wereld.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 15 december 2025 @ 12:57:49 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219500614
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:53 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik besta niet alleen op FOK.
Maar jij bent wel degene die dan weer op FOK! verschijnt met dezelfde issues.

Ik zou daar wel eens wat progressie in willen zien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219500615
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 07:37 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Geen partner (meer) willen is toch prima? Op basis van wat jij in dit topic hebt geschreven over jouw verleden kan ik mij daar ook vanalles bij voorstellen. Misschien kun je nu eerst focussen op jouw gezondheid. En daarna op het vinden van werk (al dan niet in loondienst) dat goed bij jouw kwaliteiten en wensen past. Eventueel met begeleiding om erachter te komen wat jij wilt. En kijk niet teveel naar die liegende, vreemdgaande, alleen op zichzelf gerichte mensen die het geluk in de schoot geworpen lijken te krijgen. Dat ziet er misschien vanaf de buitenkant zo uit, maar zouden die écht gelukkig zijn?
Mbt werk heb ik moeite met het feit dat ik integer ben, veel te bieden heb, overwerk, maar ook onveiligheid en problemen benoem en managers dat niet accepteren en daarom saboteren omdat de boodschapper de schuld geven makkelijker is. Daarom jobhop ik veel.
pi_219500621
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 12:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Maar jij bent wel degene die dan weer op FOK! verschijnt met dezelfde issues.

Ik zou daar wel eens wat progressie in willen zien.
Jij bent niet mijn psycholoog of manager en hebt niet het mandaat om je boven mij te plaatsen.
  Moderator / Redactie FP maandag 15 december 2025 @ 13:00:11 #181
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219500640
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:58 schreef Ansa het volgende:

[..]
Jij bent niet mijn psycholoog of manager en hebt niet het mandaat om je boven mij te plaatsen.
Doe normaal zeg, het is goed bedoeld advies.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219500644
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:36 schreef aquawoman het volgende:
In mijn ogen lijk je meer bezig met perfect proberen te zijn dan met aardig zijn, TS. En je verwacht denk ik ook perfectie van een ander (alles onder universitair niveau lijk ja op neer te kijken. En dat gaat je nooit lukken. Jij bent niet perfect en een ander gaat dat ook nooit zijn.

Als je dat loslaat en je meer focust op een leuk en lief mens zijn voor jezelf en anderen, zal dat je leven echt veranderen.
Nee,met een iq van 135+ wil ik iemand die de wereld ziet zoals ik, die denkt zoals ik, waarbij ik niet continu moet vertragen en mezelf klein moet maken. Een topsporter date ook geen vrouw met zware obesitas.
  maandag 15 december 2025 @ 13:00:49 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219500647
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:58 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben een mede-user op FOK! en dat is hoe ik reageer. Ik zie hoe je worstelt en ik benoem dat. Stel ik me dan boven je?
pi_219500651
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee. Dit gedram post ze in elk topic. Ik accepteer het niet. Ik werk genoeg aan mezelf en hoef niks te bewijzen.
pi_219500655
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Fucking dit dus! _O-
Echt, om dit verkeerd op te vatten, dan moet er echt wel wat mis met je zijn.
pi_219500657
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik ben een mede-user op FOK! en dat is hoe ik reageer. Ik zie hoe je worstelt en ik benoem dat. Stel ik me dan boven je?
Ik geef je aan dat het niet klopt, niet helpt, en jij gaat door. Ja, je stelt je boven me. Als je echt wilde helpen luisterde je.
  maandag 15 december 2025 @ 13:01:58 #187
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219500658
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:00 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee,met een iq van 135+ wil ik iemand die de wereld ziet zoals ik, die denkt zoals ik, waarbij ik niet continu moet vertragen en mezelf klein moet maken. Een topsporter date ook geen vrouw met zware obesitas.
Misschien eens DM'en met Dr8gonlife. Ook een user met 130+ en zelfde wereldbeeld.

Geen dank!
pi_219500659
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:55 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het begin van daten is ontdekken of je iemand leuk genoeg vindt. Je hebt dan nog geen relatie. Als je dan al allerlei eisen gaat stellen kan ik me voorstellen dat iemand ontdekt dat ie je niet leuk genoeg vindt.

En je bent altijd een optie, iemand kan altijd een andere keuze maken. Als je het samen leuk genoeg hebt kiest hij voor die optie.

Je kunt niet alles dwingen om in het perfecte plaatje te vallen, je hebt niet de controle over het leven. Maar als je gewoon aardig en lief bent voor andere mensen en wat van het leven maakt, dan kun je het heel leuk hebben.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219500660
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Fucking dit dus! _O-
Echt, om dit verkeerd op te vatten, dan moet er echt wel wat mis met je zijn.
Jij ziet nu 1 momentopname in een patroon waar Lienekien al 3000x zegt dat ik niet aan mezelf werk volgens haar.
pi_219500662
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:02 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Het begin van daten is ontdekken of je iemand leuk genoeg vindt. Je hebt dan nog geen relatie. Als je dan al allerlei eisen gaat stellen kan ik me voorstellen dat iemand ontdekt dat ie je niet leuk genoeg vindt.

En je bent altijd een optie, iemand kan altijd een andere keuze maken. Als je het samen leuk genoeg hebt kiest hij voor die optie.

Je kunt niet alles dwingen om in het perfecte plaatje te vallen, je hebt niet de controle over het leven. Maar als je gewoon aardig en lief bent voor andere mensen en wat van het leven maakt, dan kun je het heel leuk hebben.
Mijns inziems heb je na zoenen en intensief contact een prille relatie.

Het feit dat een ander het altijd uit kan maken vind ik erg. Daarom geef ik altijd 110% en word ik gekwetst.
  maandag 15 december 2025 @ 13:04:01 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219500668
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:01 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik geef je aan dat het niet klopt, niet helpt, en jij gaat door. Ja, je stelt je boven me. Als je echt wilde helpen luisterde je.
Ik luister wel, maar ik ga jou echt niet lopen bevestigen in je wereldbeeld dat het allemaal aan de mannen ligt en dat jij perfect bent met je twee masters en je 100% inzet om het een man in een relatie naar de zin te maken met altijd seks wanneer hij wil en overal voor zorgen.
pi_219500676
quote:

[..]
Dan heb je allebei een IQ van 135 en dan blijkt de ander een andere politiek beeld te hebben (links/ rechts) een ander EQ (laag/ hoog) andere financiele plaats (veel/ weinig), een andere persoonlijkheid (introvert of extravert) religie (gelovig of ongelovig).
Kinderwens (ja of nee)

En dat moet dus allemaal binnen 48 uur bekend zijn en klikken ;)

Meid of vrouw, maak je niet zo druk, het leven komt als het komt.
Tuurlijk hoef je de lat niet laag te leggen, maar nu lijkt het net alsof je een Berlijnse Muur opwerpt voor iedere potentiele date.
Hell To The Liars
  maandag 15 december 2025 @ 13:05:27 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219500682
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:02 schreef Ansa het volgende:

[..]
Jij ziet nu 1 momentopname in een patroon waar Lienekien al 3000x zegt dat ik niet aan mezelf werk volgens haar.
Ja, leidt de aandacht maar af van jezelf. Je klaagzang is nog steeds hetzelfde. Misschien werk je wel geweldig aan jezelf, maar ik zie het hier niet terug.
pi_219500697
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:49 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Regeltjes en essenlijsten werken ook niet in de liefde/relaties. Elke situatie en elke persoon is anders en vraagt dus ook om een andere benadering. Dat is hoe menselijke interactie werkt :)
Op zich eens met jou, al zie ik niets mis met de eis ‘monogamie’. Al is dat meer iets wat je samen moet beslissen lijkt mij.

Maar wat TS doet is op absurd detailniveau regels hebben.

En sommige dingen klinken misschien logisch voor haar, maar kan ze het beste loslaten. Ze is hoogbegaafd. Veel hoogbegaafden doen het niet goed op school en hebben daardoor geen hoge opleiding.

Beter gaat ze voor iemand die haar kan begrijpen.

Ik denk dat dat een hele belangrijke stap is naar een goede relatie. Elkaar begrijpen en accepteren. Veel belangrijker dan met een notitieblok ernaast kijken of iemand wel voldoet aan regels die alleen TS kent.
pi_219500713
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik luister wel, maar ik ga jou echt niet lopen bevestigen in je wereldbeeld dat het allemaal aan de mannen ligt en dat jij perfect bent met je twee masters en je 100% inzet om het een man in een relatie naar de zin te maken met altijd seks wanneer hij wil en overal voor zorgen.
Waarom denk jij dat ik denk dat ik perfect ben?
pi_219500720
quote:

[..]
Iedereen wil goede gesprekken kunnen hebben met zijn of haar partner. Het is alleen nogal kortzichtig om dat alleen aan opleidingsniveau te koppelen.

Maar goed, hou vooral vast aan hoe je er in staat. Want dat heeft al veel goed resultaat opgeleverd :')
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_219500723
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op zich eens met jou, al zie ik niets mis met de eis ‘monogamie’. Al is dat meer iets wat je samen moet beslissen lijkt mij.

Maar wat TS doet is op absurd detailniveau regels hebben.

En sommige dingen klinken misschien logisch voor haar, maar kan ze het beste loslaten. Ze is hoogbegaafd. Veel hoogbegaafden doen het niet goed op school en hebben daardoor geen hoge opleiding.

Beter gaat ze voor iemand die haar kan begrijpen.

Ik denk dat dat een hele belangrijke stap is naar een goede relatie. Elkaar begrijpen en accepteren. Veel belangrijker dan met een notitieblok ernaast kijken of iemand wel voldoet aan regels die alleen TS kent.
Voor mij is WO gewoon een eis. Het gaat om gedeelde ervaringen, visie, etc. Maar ook binnen het WO begeven zich veel hufters en idioten.
  maandag 15 december 2025 @ 13:11:32 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219500730
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:08 schreef Ansa het volgende:

[..]
Waarom denk jij dat ik denk dat ik perfect ben?
Dit zijn in ieder geval iedere keer de aspecten waar jij mee op de proppen komt, waarmee je jezelf beter voelt dan mbo’ers, etc. Waarom je niet snapt dat die partner niet bij jou wilde blijven, maar voor iemand koos die jij ziet als minder dan jij.
pi_219500737
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:09 schreef aquawoman het volgende:

[..]
[..]
Iedereen wil goede gesprekken kunnen hebben met zijn of haar partner. Het is alleen nogal kortzichtig om dat alleen aan opleidingsniveau te koppelen.

Maar goed, hou vooral vast aan hoe je er in staat. Want dat heeft al veel goed resultaat opgeleverd :')
Ik verhoud me qua iq tot iemand met mbo zoals iemand met mbo tot een persoon met Down Syndroom. Bij vergaderingen zie ik allang alle mogelijkheden en uitkomsten, waar het wringt, wat nodig is, en ik moet stil zijn en niks zeggen want anders ben ik weer de betweter. Voor mij is het leven een soort hel waarin ik continu hoor dat ik teveel ben. Ik wil iemand die dat snapt. Leuk kletsen is niet genoeg.
  maandag 15 december 2025 @ 13:12:52 #200
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219500742
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:09 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik zou juist helemaal niets willen met iemand met een universitaire achtergrond. Zijn toch vaak mensen die nogal uit de hoogte kunnen doen. Geef mij maar iemand met street smarts die om één of andere reden nooit een vervolgstudie is gaan doen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')