abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2025 @ 14:43:08 #226
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219501584
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik weet wat ik nodig heb. Jullie proberen mij nu aan te passen aan jullie beeld.
Jij komt hier om over dingen te praten. We kunnen alleen reageren, adviezen baseren op de informatie die je geeft. Als je vindt dat ons beeld niet klopt, geef ons dan de relevante informatie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219501594
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wat maakt dat iemand die HBO heeft gedaan en geen zin heeft om WO te doen maar wel die kennisniveau heeft/kan behalen en gewoon lekker aan het werk is minder is dan een iemand die wel WO heeft afgerond?

Ja goed ik snap dat je als WO-student liever geen LTS zwakstroom-student wil hebben maar ja je kunt jezelf ook te veel restricties opleggen.
Omdat ik werk met HBO'ers en WO'ers en het type mens compleet anders is.
pi_219501595
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij komt hier om over dingen te praten. We kunnen alleen reageren, adviezen baseren op de informatie die je geeft. Als je vindt dat ons beeld niet klopt, geef ons dan de relevante informatie.
Die geef ik.
pi_219501603
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij wilde dus graag klappen krijgen.

Al met al klopt je verhaal van geen kanten.
Ja, een kind van 12 wil klappen krijgen als het een voldoende haalt? Wat lul jij. Mijn moeder had gewild dat ik 24/7 leerde.
pi_219501616
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Totdat hij jou heeft leren kennen (en omgekeerd) zijn jullie beiden toch opties voor elkaar, gebaseerd op vooral fantasie?
Na zoenen verwacht ik dat ik focus ben en niet in competitie moet. Het kan altijd niet matchen, maar dan heb ik een eerlijke kans gehad.
pi_219501619
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Doe normaal zeg, het is goed bedoeld advies.
Fucking dit dus! _O-
Echt, om dit verkeerd op te vatten, dan moet er echt wel wat mis met je zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:09 schreef Ansa het volgende:

[..]
Voor mij is WO gewoon een eis. Het gaat om gedeelde ervaringen, visie, etc. Maar ook binnen het WO begeven zich veel hufters en idioten.
In je posts klinkt het niet alsof de WO'ers die je gedate hebt dezelfde visies hebben als jij.
pi_219501624
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wat maakt dat iemand die HBO heeft gedaan en geen zin heeft om WO te doen maar wel die kennisniveau heeft/kan behalen en gewoon lekker aan het werk is minder is dan een iemand die wel WO heeft afgerond?

Ja goed ik snap dat je als WO-student liever geen LTS zwakstroom-student wil hebben maar ja je kunt jezelf ook te veel restricties opleggen.
Voor mij is " geen zin" hier dus een complete mismatch van waarden. Ik heb geen zin om dagelijks te sporten en Ronaldo zou mij daarom ookniet willen.
pi_219501638
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:47 schreef ToT het volgende:

[..]
Fucking dit dus! _O-
Echt, om dit verkeerd op te vatten, dan moet er echt wel wat mis met je zijn.
[..]
In je posts klinkt het niet alsof de WO'ers die je gedate hebt dezelfde visies hebben als jij.
Visie op zelfverbetering, type A persoonlijkheid. Dat moet m.i. matchen. Dezelfde ervaringen, achtergrond, opvoeding. Mijn laatste date was een hbo'er en kwam uit een arbeidersgezin. Hij was er continu mee bezig dat ik hoger wad opgeleid en bitter dat hij van de uni was getrapt.

Wat je krijgt, zeker bij Nederlandse mannen, is dat zij de dominante willen zijn. Degenen waar ik tegenop moet kijken. Ik mag niet succesvoller zijn, want dan gaan ze kleineren.
pi_219501640
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:11 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik verhoud me qua iq tot iemand met mbo zoals iemand met mbo tot een persoon met Down Syndroom. Bij vergaderingen zie ik allang alle mogelijkheden en uitkomsten, waar het wringt, wat nodig is, en ik moet stil zijn en niks zeggen want anders ben ik weer de betweter. Voor mij is het leven een soort hel waarin ik continu hoor dat ik teveel ben. Ik wil iemand die dat snapt. Leuk kletsen is niet genoeg.
Klinkt als een aflevering van House.

Bekijk deze YouTube-video
  maandag 15 december 2025 @ 14:50:10 #235
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_219501641
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:48 schreef Ansa het volgende:

[..]
Voor mij is " geen zin" hier dus een complete mismatch van waarden. Ik heb geen zin om dagelijks te sporten en Ronaldo zou mij daarom ookniet willen.
Jouw idee is dat je partner precies dezelfde dingen leuk moet vinden of belangrijk moet vinden?

Als binnen een relatie het zo is dat de vrouw 4x per week gaat sporten en de man blijft thuis lekker netflixen en ze vinden het allebei prima en zijn er allebei gelukkig mee dan is dat toch ook prima?
pi_219501650
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:13 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik voel me niet beter dan mbo'ers als mens, wél als vaker beter opgeleid en meer genuanceerd denkend, en als ik om me heen kijk, ook met beschaafder gedrag
pi_219501654
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik snap House wel.
pi_219501669
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Jouw idee is dat je partner precies dezelfde dingen leuk moet vinden of belangrijk moet vinden?

Als binnen een relatie het zo is dat de vrouw 4x per week gaat sporten en de man blijft thuis lekker netflixen en ze vinden het allebei prima en zijn er allebei gelukkig mee dan is dat toch ook prima?
Ja. Qua levensvisie wil ik bijna volledig op een lijn zitten. Als hij oesters lust en ik niet, of fan is van Starwars en ik niet, dat maakt mij weinig uit.
pi_219501683
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:38 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ok prima. Doe het lekker op jouw manier :)
Kleine toevoeging: maar verwacht dan niet dat de uitkomst anders zal zijn. Ik zie de honderden mannenhatende topics graag tegemoet :) Op zich wel entertainment. :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 15 december 2025 @ 14:55:20 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219501704
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
Die geef ik.
Da’s toch niet ‘ik heb een man nodig die aan mijn eisenlijstje voldoet’?
The love you take is equal to the love you make.
pi_219501708
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:25 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik weet wat ik nodig heb. Jullie proberen mij nu aan te passen aan jullie beeld.
Door te zijn zoals je nu bent behaal je je gestelde doelen duidelijk niet, dus zal er wat moeten veranderen, toch?
Stupidity is keep doing the same thing over and over again and expecting different outcomes.
pi_219501715
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:45 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ja, een kind van 12 wil klappen krijgen als het een voldoende haalt? Wat lul jij. Mijn moeder had gewild dat ik 24/7 leerde.
En jij deed er helemaal niets voor kennelijk.

Tja...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219501718
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik snap hem ook. Dat domme wicht is vermoeiend genoeg om 1 minuut naar te luisteren. Ik snap niet waarom hij wil dat hij met haar wil zijn. En weet je? Dit is wat jullie van mij verwachten. Al heb ik geen iq van 180 zoals hij. Dan was ik full Pi gegaan.
pi_219501722
Wat jij als minder ziet zien anderen blijkbaar toch nog als meer.

Dus
Of jij onderschat al die mensen.
Of je overschat jezelf nogal.
pi_219501732
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
En jij deed er helemaal niets voor kennelijk.

Tja...
Ik ben op mijn 17e afgestudeerd van het vwo. Ik had 15 kunnen zijn als mijn ouders mij klassen hadden laten overslaan. Mijn laagste cijfer was een 7. Wat deed jij?
pi_219501738
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik snap House wel.
Kijk, met deze post ben ik het wel weer eens! :Y
pi_219501740
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2025 14:57 schreef rival het volgende:
Wat jij als minder ziet zien anderen blijkbaar toch nog als meer.

Dus
Of jij onderschat al die mensen.
Of je overschat jezelf nogal.
Nee, na dat filmpje van House besef ik dat zij die idioten zien als herkenbaar.
pi_219501745
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:32 schreef Ansa het volgende:

[..]
Probation is wel slim. Ik geef meteen commitment en ze komen overal mee weg. Submission is letterlijk wat mannen eisen in de manosphere. Idioot van beide kanten.
O, eisen alle mannen dat? Ik heb die memo niet gekregen. Ik ga het vanavond nog met mijn vrouw bespreken.

En als die is bijgekomen van het lachen gaan we weer wat anders doen.
pi_219501761
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:33 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben laatst iemand verloren. Je rouwt om het verlies van een fijne band en mist diegene. Verraad geeft trauma, angst en zelfhaat.
Hoeft niet.

Gratis leestip voor jou: https://www.bol.com/nl/nl(...)bgYwU1oaAhYPEALw_wcB
pi_219501763
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het probleem is toch nooit geweest dat ik alleen academici date? Waar zie jij dat ik dat als probleem ervaar?
Waar zie jij dat ik dit als jouw probleem zie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')