Niet per sé competitie, maar nog steeds een optie. Je bent elkaar nog aan het leren kennen.quote:Op maandag 15 december 2025 14:46 schreef Ansa het volgende:
[..]
Na zoenen verwacht ik dat ik focus ben en niet in competitie moet. Het kan altijd niet matchen, maar dan heb ik een eerlijke kans gehad.
Hij had lol.quote:Op maandag 15 december 2025 14:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 17e afgestudeerd van het vwo. Ik had 15 kunnen zijn als mijn ouders mij klassen hadden laten overslaan. Mijn laagste cijfer was een 7. Wat deed jij?
Doet het nietquote:Op maandag 15 december 2025 15:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Gratis leestip voor jou: https://www.bol.com/nl/nl(...)bgYwU1oaAhYPEALw_wcB
Ik ook. Ik leerde zelden, ik maakte alles in de eerste 10 minuten van de les en zat dan te kletsen.quote:
Met optie bedoel ik dat ik 3x harder moet werken dan een ander om gekozen te worden en al mijn fouten onder de loep worden gelegd.quote:Op maandag 15 december 2025 15:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet per sé competitie, maar nog steeds een optie. Je bent elkaar nog aan het leren kennen.
Lijkt me fantastisch.quote:Op maandag 15 december 2025 15:06 schreef ToT het volgende:
Je zoekt dus iemand met dezelfde ervaringen, achtergrond en opvoeding.
Ik zit me suf te googlen naar een bepaalde aflevering op tv of een film waarin iemand de perfecte vrouw wil daten, en die vindt hij ook. Op het eind blijkt die vrouw hijzelf te zijn die in de toekomst een geslachtsverandering heeft ondergaan en teruggereisd is in de tijd om een relatie met zichzelf aan te gaan, omdat hij vond dat hij alleen het beste van het beste verdiende; hemzelf dus!
Good for you.quote:Op maandag 15 december 2025 15:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ook. Ik leerde zelden, ik maakte alles in de eerste 10 minuten van de les en zat dan te kletsen.
Na mijn studententijd is alles een hel helaasquote:Op maandag 15 december 2025 15:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Good for you.
Hebben jullie beiden lol gehad.
Maar dat is toch wederkerig. Jij stelt ook hele hoge eisen aan een potentiële partner, zodanig dat niemand voldoet.quote:Op maandag 15 december 2025 15:14 schreef Ansa het volgende:
[..]
Met optie bedoel ik dat ik 3x harder moet werken dan een ander om gekozen te worden en al mijn fouten onder de loep worden gelegd.
Hopelijk lukt het je om daaruit te komen. Zul je wel zelf moeten doen, want de wereld om je heen kun je niet veranderen.quote:Op maandag 15 december 2025 15:22 schreef Ansa het volgende:
[..]
Na mijn studententijd is alles een hel helaas
Ik ben cum laude geslaagd.quote:Op maandag 15 december 2025 14:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 17e afgestudeerd van het vwo. Ik had 15 kunnen zijn als mijn ouders mij klassen hadden laten overslaan. Mijn laagste cijfer was een 7. Wat deed jij?
Mensen voldoen vrij snel hoor. Ik stel te weinig eisen juist. Genoeg lange mannen met WOquote:Op maandag 15 december 2025 15:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar dat is toch wederkerig. Jij stelt ook hele hoge eisen aan een potentiële partner, zodanig dat niemand voldoet.
En natuurlijk moet je niet voor een sukkel gaan waar je eigenlijk niets voor voelt. Maar er is nog wel een middle ground hier…
BS, als jij denkt dat iedereen die hoogbegaafd is gestudeerd heeft dan heb je nog een hoop te leren.quote:Op maandag 15 december 2025 13:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik verhoud me qua iq tot iemand met mbo zoals iemand met mbo tot een persoon met Down Syndroom. Bij vergaderingen zie ik allang alle mogelijkheden en uitkomsten, waar het wringt, wat nodig is, en ik moet stil zijn en niks zeggen want anders ben ik weer de betweter. Voor mij is het leven een soort hel waarin ik continu hoor dat ik teveel ben. Ik wil iemand die dat snapt. Leuk kletsen is niet genoeg.
Jij stelt meer eisen dan dat. En gelukkig maar.quote:Op maandag 15 december 2025 15:32 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mensen voldoen vrij snel hoor. Ik stel te weinig eisen juist. Genoeg lange mannen met WO
Neerkijken op anderen en tegelijkertijd stellen dat je je beschaafder gedraagt dan anderenquote:Op maandag 15 december 2025 13:13 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter dan mbo'ers als mens, wél als vaker beter opgeleid en meer genuanceerd denkend, en als ik om me heen kijk, ook met beschaafder gedrag
Jullie kijken ook op mij neer.quote:Op maandag 15 december 2025 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neerkijken op anderen en tegelijkertijd stellen dat je je beschaafder gedraagt dan anderen![]()
![]()
![]()
Serieus hoor, als je daar al op afknapt..... En dan kom je zelf uit zo'n lekker gezin, hoogopgeleide ouders die hun handjes thuis houden.quote:Op maandag 15 december 2025 14:49 schreef Ansa het volgende:
[..]
Visie op zelfverbetering, type A persoonlijkheid. Dat moet m.i. matchen. Dezelfde ervaringen, achtergrond, opvoeding. Mijn laatste date was een hbo'er en kwam uit een arbeidersgezin. Hij was er continu mee bezig dat ik hoger wad opgeleid en bitter dat hij van de uni was getrapt.
Wat je krijgt, zeker bij Nederlandse mannen, is dat zij de dominante willen zijn. Degenen waar ik tegenop moet kijken. Ik mag niet succesvoller zijn, want dan gaan ze kleineren.
Ik hoefde geen steek te doen voor mijn diploma's. Als je echt hb bent haal je alles.quote:Op maandag 15 december 2025 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
BS, als jij denkt dat iedereen die hoogbegaafd is gestudeerd heeft dan heb je nog een hoop te leren.
Er zijn mensen met een mavo diploma die hoogbegaafd zijn, en dan denk jij dat jij met jouw 135+ beter bent dan zij omdat jij wel gestudeerd hebt?
En dat je daardoor geen gesprek op niveau kunt hebben?
Popje toch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |