SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Dat deed ik vroeger op werk, 10+ jaar geleden. Alleen was het toen nog een hoop geklooi met gebouwen intekenen en 3d-mappen om het werkend te krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dat project mapping? Dat ziet er toch cool uit![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
ja tuulkquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we dan ook derpy voor de camera zwaaien?
Een soort Bonnie & Clyde op de dagbestedingquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Oh man wat heb ik gelachen als wij samen in gta online zaten. Was zo komisch
nu ziet het er wel makkelijk uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger op werk, 10+ jaar geleden. Alleen was het toen nog een hoop geklooi met gebouwen intekenen en 3d-mappen om het werkend te krijgen.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort Bonnie & Clyde op de dagbesteding
Tof, dan heb ik er helemaal zin in!quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tuulk
en hartjes maken door de ymca te doen enzo
Tegenwoordig niet meer zo spannend.quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger op werk, 10+ jaar geleden. Alleen was het toen nog een hoop geklooi met gebouwen intekenen en 3d-mappen om het werkend te krijgen.
dat snap ik als je elkaar steeds vermoordquote:
Nee gewoon een paar lasertjes richten en klaar. Vroeger moest je ook de perspectiefhoeken helemaal uittekenen omdat die beamers dat niet kondenquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer zo spannend.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf weer de crispy pork eten
Ik ga arabisch eten. Blijkbaar. Hopelijk hebben ze falafelquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf weer de crispy pork eten
mja crispy pork zullen ze wel niet hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga arabisch eten. Blijkbaar. Hopelijk hebben ze falafel
shoarma? couscous?quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Arabisch heb ik nog nooit gehad denk ik.
Nee, wat dat betreft zou alles richting midden oosten voor jou geen optie om te wonen zijnquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja crispy pork zullen ze wel niet hebben![]()
Hoop dat het lekker smaakt
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft zou alles richting midden oosten voor jou geen optie om te wonen zijn
Kamelenmelkchocolade heb ik weleens gehad.quote:
ja tuurlijk. kent toch zijn oorsprong daarquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Shoarma wel maar is dat echt Arabisch?
broodje doner kebab toch wel?quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Arabisch heb ik nog nooit gehad denk ik.
dat is fusion kitchen arabisch-nederlandsquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
Ik had van de week nog kapsalon. Oke dat is hier bedacht maar zat wel kebab in.
Was net even naar de winkel, het is echt lekker buitenquote:
Vroeger waren er sateh curry tijgernootjesquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Vroeger had je mokka Chocomel.Ik ga echt nooit over dit verlies heen komen.
toen je poep nog met een lange oe schreefquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vroeger waren er sateh curry tijgernootjes
Ja.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen je poep nog met een lange oe schreef
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe gaat het nog met @:Budapestenaar
Ben de badkamer aan het poetsen en moest ineens aan hem denken
wat had jij in gedachte, ipv nep chocolade in een krokant jasje?quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
heb een nieuwe snack gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had er meer van verwacht
dank uquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:18 schreef Karzai het volgende:
wel props voor je mooi gemanicuurde nagels
op de bankquote:
duitse nostalgie zender luisteren (97% Engelstalig dus geen zorgen).quote:
Werken aan een Back To The Future project.quote:
wat burgerlijkquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
Even klein dutje gedaan voor visite komt.![]()
het woord visite, doet mij denken aan een kopje thee en een droog mariakoekje uit de koektrommelquote:
gezien die laatste smileys, wat voor visite ontvang jij?quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
Even klein dutje gedaan voor visite komt.![]()
Op de bank.quote:
Fwb visitequote:Op zaterdag 13 december 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien die laatste smileys, wat voor visite ontvang jij?![]()
nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gezien. dat die dat zo kan kantelen
wat je wel wilt horen als je je broek laten zakkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, ik ook niet.
In Australië wel eens meegemaakt dat al het verkeer in de berm moest gaan staan voor een oversized load.
Weet niet meer precies wat het was, maar dat was wel de volledige weg breed.
Hier ook al paar keer last van gehad vandaag.quote:
Ik was op Mars.quote:
Bij @Ama ?quote:
Hopelijk kan jij wel winnen. Ik heb gisteren niks gewonnenquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was op Mars.
Maar nu weer terug om zo potje Magic te spelen.
Ben blij voor je, maat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes uit een regenachtig Valkenburg. Over een uurtje kan ik mijn kamer in. Nu eerst even een kloeke Weihenstephaner. Ik ga er een leuk weekend van maken!
Ik verwacht het niet. Want mijn win-rate is vrij laag.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij @:ama ?
Dan moet ze nog wel een stukje want die is de villa pardoes loop aan het doen en ze moet nog 4km
[..]
Hopelijk kan jij wel winnen. Ik heb gisteren niks gewonnen
Ik heb een lijstje voor mezelf gemaakt om dingen in huis te doen.quote:
wat ga je als eerste in je huis doen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje voor mezelf gemaakt om dingen in huis te doen.
Heb het idee dat ik internet beetje uitgespeeld heb. Ga ook maar eens verder met de python-cursus.
Cursus python worstelen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje voor mezelf gemaakt om dingen in huis te doen.
Heb het idee dat ik internet beetje uitgespeeld heb. Ga ook maar eens verder met de python-cursus.
Wil je overstappen of niet broer?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit bij mijn broer in Tilburg
@:LTVDK
Hier schijnt de zon volop!quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes uit een regenachtig Valkenburg. Over een uurtje kan ik mijn kamer in. Nu eerst even een kloeke Weihenstephaner. Ik ga er een leuk weekend van maken!
Veel plezier vanavond, past je Aussie nog ?quote:
Nee. De laatste keer dat ik een Aussie had was ik 12quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond, past je Aussie nog ?
Was er gisteren nogquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
ik heb koen al een tijdje niet online gezien?
je bent toch al goed bezig, denk dat je van nature een beetje chaotisch bentquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
ik zou wel willen dat ik mij wat meer kan concetreren op iets
nou hop.... weer wandelen jij... die extra stapjes terug krijgenquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:20 schreef LTVDK het volgende:
Wel jammer dat de stappenteller een paar duizend stapjes is vergeten
geen zwembad aanwezig?quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie kamer. Misschien nog even naar buiten straks. Of darts kijken natuurlijk
Nee helaas. Erg jammer. Had ik zeker nu goed kunnen gebruiken qua knie. Maar goed. Ik vermaak me uitstekend hier. Heerlijk die lange dagen hier. Veel dichter bij de evenaar dus langer daglichtquote:
Wil de keuken wat anders indelen. Dus daar ga ik eens beginnen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je als eerste in je huis doen?
Etto is wel vermist.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
ik heb koen al een tijdje niet online gezien?
je bent nog te jong voor een verzorgings tehuis nog even doorbikkelenquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
5 uur. Nu pas einde werkdag. Half negen lag ik nog in bedMeer van dit soort dagen graag
Het is weekend ouwe ratquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent nog te jong voor een verzorgings tehuis nog even doorbikkelen
Herhaling van dit bericht, want hierna was ik schijnbaar verdwenenquote:
Eet smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Er wordt hier geëxperimenteerd in de keuken.
Ik ga een lasagne bouwen van schijfjes zoete aardappel, biet, paprika en broccoli met een sausje van mascarpone en muahahaha prut
haha hoezo rat, ik heb wel veel dingen mee gemaakt maar ben altijd eerlijk geweest beschouw dit als een beledigingquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Er wordt hier geëxperimenteerd in de keuken.
Ik ga een lasagne bouwen van schijfjes zoete aardappel, biet, paprika en broccoli met een sausje van mascarpone en muahahaha prut
enjoy!quote:
prima. kliekje boerenkool in de pan met een spekselapjequote:
verdere details willen we niet weten geniet ervan ouwe reusquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:38 schreef Haags het volgende:
Ik ga vroeg naar bed vanavond.
Waarvan akte.
Net de prijs gekregen voor mn dak te repareren. Ik ben nog een beetje aan het huilenquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Herhaling van dit bericht, want hierna was ik schijnbaar verdwenen
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net de prijs gekregen voor mn dak te repareren. Ik ben nog een beetje aan het huilen
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net de prijs gekregen voor mn dak te repareren. Ik ben nog een beetje aan het huilen
Oef altijd vervelendquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja. Het is maar geld en zoquote:
Oh dat zit ik dan altijd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in m'n cavia era. Eten en slapen.
Ik ga ook nu eten maken en daarna nog even slapen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Vergeet niet zo nu en dan te piepen en te poepenquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wens om een butler chimpansee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Vallende sterren live bekijken (mag je een wens doen)
Bekijk deze YouTube-video
Dat hoeft niet hoor. Ik vind het leukquote:
Nu komt ie niet uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik wens om een butler chimpansee.
Anyway...quote:
Mja, heb het niet hardop gezegd.quote:
Inkoppertjequote:
Hmm bekendgemaakt isquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja, heb het niet hardop gezegd.
Blijft leuk.quote:
Ja zeg, ik wil mijn aap!quote:
Je kan apen overal vinden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blijft leuk.
[..]
Ja zeg, ik wil mijn aap!
Die willen alleen maar gratis met de bus hier.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan apen overal vinden tegenwoordig.
Zoooo...quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die willen alleen maar gratis met de bus hier.
Dan moet je lelijk tegen de chauffeur doen.quote:
Triest maar waar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je lelijk tegen de chauffeur doen.
Nee, want Ama draait dan de bak in. Ze is geen jongere!quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je lelijk tegen de chauffeur doen.
Is Ama een oudje?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want Ama draait dan de bak in. Ze is geen jongere!
Nee ik gebruikte hetzelfde eufemisme als de nieuwsbronnen gebruiken.quote:
Ja, zo gaat dat helaas.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want Ama draait dan de bak in. Ze is geen jongere!
Wil dat weleens zien.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
Ja ben bang dat het bij mij niet zo werkt als ik de spiegel eraf trap of de chauffeur bedreig.
Ik heb een auto. En een motor.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie meer links stemmen, kunnen jullie ook gratis met de bus
Gewoon links stemmen, dan heb je die niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een auto. En een motor.
Als het zo doorgaat maakt het niet eens uit wat je stemt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon links stemmen, dan heb je die niet meer.
tja vooralsnog in binnen tien jaar 30% van nederland bejaardquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie meer links stemmen, kunnen jullie ook gratis met de bus
Daarom gewoon niet stemmen. Zonde van de moeite.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat maakt het niet eens uit wat je stemt.
zo zie ik het niet stemrecht is een goed recht jij hebt liever dat iemand anders voor je bepaald of neem je het recht in eigen handquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom gewoon niet stemmen. Zonde van de moeite.
Vanmiddag in Tilburg stapte een kind in. Zonder begeleiding. Kinderen tot een bepaalde leeftijd mogen daar gratis reizen, maar wel met een begeleider. Dus die moest de bus weer uit.quote:
Ik heb een kopje theequote:Op zaterdag 13 december 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
En als ik de trein uit ben lekker thuis een tweede bak koffie
Ik trek zo een blikje cola zero open en ga WIDM kijkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
En als ik de trein uit ben lekker thuis een tweede bak koffie
Veel plezier Bossie!quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek zo een blikje cola zero open en ga WIDM kijken
Stukje pure chocolade met hazelnoot erbijquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stukje pure chocolade met hazelnoot erbij
Ik heb Lebkuchen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stukje pure chocolade met hazelnoot erbij
Zit je in Duitsland?quote:
Een deel is exht zo domquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op het NOS journaal nu over die medicijnen die mensen online bestellen. Schijnt veel erger te zijn dan eerder gedacht.
Zijn mensen echt zo dom/desperate om die te bestellen...
Schandaligquote:
Hoezo heb je dan lebkuchenquote:
quote:
Nee, ik heb teveel gekletstquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Hopelijk is het geen mannengriep.
Het gekke is dat er hier steeds meer winkels van Die Grenze verdwijnen terwijl ze hier zijn ontstaan. Ze willen alleen grote winkels, anders is het niet winstgevend genoeg kennelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nemen tegenwoordig ook de Randstad over las ik.
Zit je nu aan de thee met honing?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb teveel gekletst
Ben verkouden en had eerder deze week ook een beetjr keelpijn. Maar dat trok snel weg.
Maar doordeweeks praat ik nauwelijks, en deze week ook niet meegezongen met muziek.
Maar vanmiddag kwam een vriendin een uurtje op bezoek en dus gekletst. En daarna bij mijn ouders.
Dus nu heb ik weer keelpijn![]()
![]()
Jaquote:
Dordt heeft er al een poos eentje. Ik kom er elke week welquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nemen tegenwoordig ook de Randstad over las ik.
Ik geef gewoon feiten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie dat Etto zich weer lekker uitleeft in NWS
Amaretto parfettoquote:
work hard love what you do, meer kan je niet doenquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het wordt ooit wel weer eens lente in april
Ik geef deze film een 8. Wel tikje lang (2:40) maar keek verrassend goed weg.quote:
geef jou een 9,5quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik geef deze film een 8. Wel tikje lang (2:40) maar keek verrassend goed weg.
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geef jou een 9,5
die half is omdat je continu alles opvreet
Kaasvlinders?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
klopt net vlinder opgegeten
lekkere vlinders ahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekkere vlinders ahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En en en aanrader? Heb hem vanavond wel alvast in mijn winkelmandje gelegd just in case.quote:
Dacht dat dat zo'n zaakje voor in het oosten van het land was, Achterhoek en alles waar Recce, Los en Ama wonen zeg maarquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dordt heeft er al een poos eentje. Ik kom er elke week wel
Ja, erg informatief ook. Soms ook wel droog.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
En en en aanrader? Heb hem vanavond wel alvast in mijn winkelmandje gelegd just in case.
Ja maar ik moet wel broeken met elastiek dragen want ik krijg nog geen knopen dicht of open.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je die weer zelf uit?
Kun je net zo goed geen broek aantrekkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel broeken met elastiek dragen want ik krijg nog geen knopen dicht of open.
Dat is wel frisjes.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je net zo goed geen broek aantrekken
ga je volstouwen met chocoladequote:Op zaterdag 13 december 2025 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel broeken met elastiek dragen want ik krijg nog geen knopen dicht of open.
Naar buiten is het wel wat frisjes ja, maar daar moet je sowieso voorzichtig zijn, gewoon in een dikke slaapzak naar buiten hupsenquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga je volstouwen met chocolade
Kunnen straks de knopen helemaal niet meer dichtquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga je volstouwen met chocolade
Hahaquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
cherry liegt, ze weegt net 40 kilo
40 kilo chocoladequote:Op zaterdag 13 december 2025 23:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
cherry liegt, ze weegt net 40 kilo
cherry volgepropt met belgische bonbonsquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:32 schreef Koen66 het volgende:
iemand nog wat leuks meegemaakt vandaag?
Rijke vrienden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb echt zoveel chocola gekregen
Ach dat doe ik thuis ook en geen probleem met mijn arm/schouderquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MIquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cherry volgepropt met belgische bonbons
He's backquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cherry volgepropt met belgische bonbons
lichamelijk gaat het ZWAAR KLOTE, dus ik ga straks even plat voor een tijdjequote:
Kan vlinder niet mee helpen typen dan?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lichamelijk gaat het ZWAAR KLOTE, dus ik ga straks even plat voor een tijdje
Dat klinkt niet best Etto, je darmen weer of andere dingen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lichamelijk gaat het ZWAAR KLOTE, dus ik ga straks even plat voor een tijdje
darmen jaquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:46 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best Etto, je darmen weer of andere dingen?
VLINDERquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan vlinder niet mee helpen typen dan?
komt allemaal nogquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Das k.. ja, al bij een specialist geweest?
Moeten ze er uit?quote:
Ken nog wel een adresje in Thailand, zit straks ook een prive appartement voor de revalidatie bijquote:
BITTERBAL??????quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ken nog wel een adresje in Thailand, zit straks ook een prive appartement voor de revalidatie bij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |