SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Dat deed ik vroeger op werk, 10+ jaar geleden. Alleen was het toen nog een hoop geklooi met gebouwen intekenen en 3d-mappen om het werkend te krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dat project mapping? Dat ziet er toch cool uit![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
ja tuulkquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we dan ook derpy voor de camera zwaaien?
Een soort Bonnie & Clyde op de dagbestedingquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Oh man wat heb ik gelachen als wij samen in gta online zaten. Was zo komisch
nu ziet het er wel makkelijk uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger op werk, 10+ jaar geleden. Alleen was het toen nog een hoop geklooi met gebouwen intekenen en 3d-mappen om het werkend te krijgen.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort Bonnie & Clyde op de dagbesteding
Tof, dan heb ik er helemaal zin in!quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tuulk
en hartjes maken door de ymca te doen enzo
Tegenwoordig niet meer zo spannend.quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger op werk, 10+ jaar geleden. Alleen was het toen nog een hoop geklooi met gebouwen intekenen en 3d-mappen om het werkend te krijgen.
dat snap ik als je elkaar steeds vermoordquote:
Nee gewoon een paar lasertjes richten en klaar. Vroeger moest je ook de perspectiefhoeken helemaal uittekenen omdat die beamers dat niet kondenquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer zo spannend.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf weer de crispy pork eten
Ik ga arabisch eten. Blijkbaar. Hopelijk hebben ze falafelquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf weer de crispy pork eten
mja crispy pork zullen ze wel niet hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga arabisch eten. Blijkbaar. Hopelijk hebben ze falafel
shoarma? couscous?quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Arabisch heb ik nog nooit gehad denk ik.
Nee, wat dat betreft zou alles richting midden oosten voor jou geen optie om te wonen zijnquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja crispy pork zullen ze wel niet hebben![]()
Hoop dat het lekker smaakt
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft zou alles richting midden oosten voor jou geen optie om te wonen zijn
Kamelenmelkchocolade heb ik weleens gehad.quote:
ja tuurlijk. kent toch zijn oorsprong daarquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Shoarma wel maar is dat echt Arabisch?
broodje doner kebab toch wel?quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Arabisch heb ik nog nooit gehad denk ik.
dat is fusion kitchen arabisch-nederlandsquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
Ik had van de week nog kapsalon. Oke dat is hier bedacht maar zat wel kebab in.
Was net even naar de winkel, het is echt lekker buitenquote:
Vroeger waren er sateh curry tijgernootjesquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Vroeger had je mokka Chocomel.Ik ga echt nooit over dit verlies heen komen.
toen je poep nog met een lange oe schreefquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vroeger waren er sateh curry tijgernootjes
Ja.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen je poep nog met een lange oe schreef
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe gaat het nog met @:Budapestenaar
Ben de badkamer aan het poetsen en moest ineens aan hem denken
wat had jij in gedachte, ipv nep chocolade in een krokant jasje?quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:09 schreef bitterbal het volgende:
heb een nieuwe snack gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had er meer van verwacht
dank uquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:18 schreef Karzai het volgende:
wel props voor je mooi gemanicuurde nagels
op de bankquote:
duitse nostalgie zender luisteren (97% Engelstalig dus geen zorgen).quote:
Werken aan een Back To The Future project.quote:
wat burgerlijkquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
Even klein dutje gedaan voor visite komt.![]()
het woord visite, doet mij denken aan een kopje thee en een droog mariakoekje uit de koektrommelquote:
gezien die laatste smileys, wat voor visite ontvang jij?quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
Even klein dutje gedaan voor visite komt.![]()
Op de bank.quote:
Fwb visitequote:Op zaterdag 13 december 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien die laatste smileys, wat voor visite ontvang jij?![]()
nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gezien. dat die dat zo kan kantelen
wat je wel wilt horen als je je broek laten zakkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, ik ook niet.
In Australië wel eens meegemaakt dat al het verkeer in de berm moest gaan staan voor een oversized load.
Weet niet meer precies wat het was, maar dat was wel de volledige weg breed.
Hier ook al paar keer last van gehad vandaag.quote:
Ik was op Mars.quote:
Bij @Ama ?quote:
Hopelijk kan jij wel winnen. Ik heb gisteren niks gewonnenquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was op Mars.
Maar nu weer terug om zo potje Magic te spelen.
Ben blij voor je, maat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes uit een regenachtig Valkenburg. Over een uurtje kan ik mijn kamer in. Nu eerst even een kloeke Weihenstephaner. Ik ga er een leuk weekend van maken!
Ik verwacht het niet. Want mijn win-rate is vrij laag.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij @:ama ?
Dan moet ze nog wel een stukje want die is de villa pardoes loop aan het doen en ze moet nog 4km
[..]
Hopelijk kan jij wel winnen. Ik heb gisteren niks gewonnen
Ik heb een lijstje voor mezelf gemaakt om dingen in huis te doen.quote:
wat ga je als eerste in je huis doen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje voor mezelf gemaakt om dingen in huis te doen.
Heb het idee dat ik internet beetje uitgespeeld heb. Ga ook maar eens verder met de python-cursus.
Cursus python worstelen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje voor mezelf gemaakt om dingen in huis te doen.
Heb het idee dat ik internet beetje uitgespeeld heb. Ga ook maar eens verder met de python-cursus.
Wil je overstappen of niet broer?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit bij mijn broer in Tilburg
@:LTVDK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |