SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
Dat deed ik vroeger op werk, 10+ jaar geleden. Alleen was het toen nog een hoop geklooi met gebouwen intekenen en 3d-mappen om het werkend te krijgen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dat project mapping? Dat ziet er toch cool uit![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
ja tuulkquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaan we dan ook derpy voor de camera zwaaien?
Een soort Bonnie & Clyde op de dagbestedingquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Oh man wat heb ik gelachen als wij samen in gta online zaten. Was zo komisch
nu ziet het er wel makkelijk uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger op werk, 10+ jaar geleden. Alleen was het toen nog een hoop geklooi met gebouwen intekenen en 3d-mappen om het werkend te krijgen.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een soort Bonnie & Clyde op de dagbesteding
Tof, dan heb ik er helemaal zin in!quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja tuulk
en hartjes maken door de ymca te doen enzo
Tegenwoordig niet meer zo spannend.quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger op werk, 10+ jaar geleden. Alleen was het toen nog een hoop geklooi met gebouwen intekenen en 3d-mappen om het werkend te krijgen.
dat snap ik als je elkaar steeds vermoordquote:
Nee gewoon een paar lasertjes richten en klaar. Vroeger moest je ook de perspectiefhoeken helemaal uittekenen omdat die beamers dat niet kondenquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer zo spannend.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf weer de crispy pork eten
Ik ga arabisch eten. Blijkbaar. Hopelijk hebben ze falafelquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ik ga vanaaf weer de crispy pork eten
mja crispy pork zullen ze wel niet hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga arabisch eten. Blijkbaar. Hopelijk hebben ze falafel
shoarma? couscous?quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:41 schreef Ama het volgende:
Arabisch heb ik nog nooit gehad denk ik.
Nee, wat dat betreft zou alles richting midden oosten voor jou geen optie om te wonen zijnquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja crispy pork zullen ze wel niet hebben![]()
Hoop dat het lekker smaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |