Het is weekend ouwe ratquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
je bent nog te jong voor een verzorgings tehuis nog even doorbikkelen
Herhaling van dit bericht, want hierna was ik schijnbaar verdwenenquote:
Eet smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Er wordt hier geëxperimenteerd in de keuken.
Ik ga een lasagne bouwen van schijfjes zoete aardappel, biet, paprika en broccoli met een sausje van mascarpone en muahahaha prut
haha hoezo rat, ik heb wel veel dingen mee gemaakt maar ben altijd eerlijk geweest beschouw dit als een beledigingquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Er wordt hier geëxperimenteerd in de keuken.
Ik ga een lasagne bouwen van schijfjes zoete aardappel, biet, paprika en broccoli met een sausje van mascarpone en muahahaha prut
enjoy!quote:
prima. kliekje boerenkool in de pan met een spekselapjequote:
verdere details willen we niet weten geniet ervan ouwe reusquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:38 schreef Haags het volgende:
Ik ga vroeg naar bed vanavond.
Waarvan akte.
Net de prijs gekregen voor mn dak te repareren. Ik ben nog een beetje aan het huilenquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Herhaling van dit bericht, want hierna was ik schijnbaar verdwenen
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net de prijs gekregen voor mn dak te repareren. Ik ben nog een beetje aan het huilen
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Net de prijs gekregen voor mn dak te repareren. Ik ben nog een beetje aan het huilen
Oef altijd vervelendquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat zit ik dan altijd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in m'n cavia era. Eten en slapen.
Ik ga ook nu eten maken en daarna nog even slapen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Vergeet niet zo nu en dan te piepen en te poepenquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wens om een butler chimpansee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Vallende sterren live bekijken (mag je een wens doen)
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |