Fwb visitequote:Op zaterdag 13 december 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
gezien die laatste smileys, wat voor visite ontvang jij?![]()
nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dat nog nooit gezien. dat die dat zo kan kantelen
wat je wel wilt horen als je je broek laten zakkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, ik ook niet.
In Australië wel eens meegemaakt dat al het verkeer in de berm moest gaan staan voor een oversized load.
Weet niet meer precies wat het was, maar dat was wel de volledige weg breed.
Hier ook al paar keer last van gehad vandaag.quote:
Ik was op Mars.quote:
Bij @Ama ?quote:
Hopelijk kan jij wel winnen. Ik heb gisteren niks gewonnenquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was op Mars.
Maar nu weer terug om zo potje Magic te spelen.
Ben blij voor je, maat.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes uit een regenachtig Valkenburg. Over een uurtje kan ik mijn kamer in. Nu eerst even een kloeke Weihenstephaner. Ik ga er een leuk weekend van maken!
Ik verwacht het niet. Want mijn win-rate is vrij laag.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij @:ama ?
Dan moet ze nog wel een stukje want die is de villa pardoes loop aan het doen en ze moet nog 4km
[..]
Hopelijk kan jij wel winnen. Ik heb gisteren niks gewonnen
Ik heb een lijstje voor mezelf gemaakt om dingen in huis te doen.quote:
wat ga je als eerste in je huis doen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje voor mezelf gemaakt om dingen in huis te doen.
Heb het idee dat ik internet beetje uitgespeeld heb. Ga ook maar eens verder met de python-cursus.
Cursus python worstelen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje voor mezelf gemaakt om dingen in huis te doen.
Heb het idee dat ik internet beetje uitgespeeld heb. Ga ook maar eens verder met de python-cursus.
Wil je overstappen of niet broer?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit bij mijn broer in Tilburg
@:LTVDK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |