Schandaligquote:
Hoezo heb je dan lebkuchenquote:
quote:
Nee, ik heb teveel gekletstquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Hopelijk is het geen mannengriep.
Het gekke is dat er hier steeds meer winkels van Die Grenze verdwijnen terwijl ze hier zijn ontstaan. Ze willen alleen grote winkels, anders is het niet winstgevend genoeg kennelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nemen tegenwoordig ook de Randstad over las ik.
Zit je nu aan de thee met honing?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik heb teveel gekletst
Ben verkouden en had eerder deze week ook een beetjr keelpijn. Maar dat trok snel weg.
Maar doordeweeks praat ik nauwelijks, en deze week ook niet meegezongen met muziek.
Maar vanmiddag kwam een vriendin een uurtje op bezoek en dus gekletst. En daarna bij mijn ouders.
Dus nu heb ik weer keelpijn![]()
![]()
Jaquote:
Dordt heeft er al een poos eentje. Ik kom er elke week welquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nemen tegenwoordig ook de Randstad over las ik.
Ik geef gewoon feiten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie dat Etto zich weer lekker uitleeft in NWS
Amaretto parfettoquote:
work hard love what you do, meer kan je niet doenquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het wordt ooit wel weer eens lente in april
Ik geef deze film een 8. Wel tikje lang (2:40) maar keek verrassend goed weg.quote:
geef jou een 9,5quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik geef deze film een 8. Wel tikje lang (2:40) maar keek verrassend goed weg.
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geef jou een 9,5
die half is omdat je continu alles opvreet
Kaasvlinders?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
klopt net vlinder opgegeten
lekkere vlinders ahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekkere vlinders ahahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |