Dat hoeft niet hoor. Ik vind het leukquote:
Nu komt ie niet uitquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik wens om een butler chimpansee.
Anyway...quote:
Mja, heb het niet hardop gezegd.quote:
Inkoppertjequote:
Hmm bekendgemaakt isquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mja, heb het niet hardop gezegd.
Blijft leuk.quote:
Ja zeg, ik wil mijn aap!quote:
Je kan apen overal vinden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blijft leuk.
[..]
Ja zeg, ik wil mijn aap!
Die willen alleen maar gratis met de bus hier.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan apen overal vinden tegenwoordig.
Zoooo...quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die willen alleen maar gratis met de bus hier.
Dan moet je lelijk tegen de chauffeur doen.quote:
Triest maar waar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je lelijk tegen de chauffeur doen.
Nee, want Ama draait dan de bak in. Ze is geen jongere!quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan moet je lelijk tegen de chauffeur doen.
Is Ama een oudje?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want Ama draait dan de bak in. Ze is geen jongere!
Nee ik gebruikte hetzelfde eufemisme als de nieuwsbronnen gebruiken.quote:
Ja, zo gaat dat helaas.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want Ama draait dan de bak in. Ze is geen jongere!
Wil dat weleens zien.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:09 schreef Ama het volgende:
Ja ben bang dat het bij mij niet zo werkt als ik de spiegel eraf trap of de chauffeur bedreig.
Ik heb een auto. En een motor.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie meer links stemmen, kunnen jullie ook gratis met de bus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |