Whahah GMTA, ik wilde eigenlijk het plaatje posten... maar its Shiiba, queen of the online junglequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey broer, wil je overstappen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Is een plus, geen kruis.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vraagt zich dan weer af waarom het rode kruis er bij nodig is
En waar staat de plus voor dan ?quote:
Wedden dat ze dat niet kunnen uitleggenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waar staat de plus voor dan ?
Ik denk voor zijn kruis.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En waar staat de plus voor dan ?
Ik vond deze leuk.quote:
Ja! Ik ook, maar ik haat linkjes zonder beeldquote:
Vooruit dan, ben de beroerdste niet:quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vooruit dan, ben de beroerdste niet:
https://youtube.com/shorts/zdd7rpEWm9w?si=4dAEUIZ_klxMDEbU
#blahblahblahquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, oordelen over de boodschapper ipv de inhoud.
#zogaatdewereldnaardeklote
Niets aan dus.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
De "+" in de naam Playgirl+ staat voor de uitbreiding van het merk naar een breder online platform dat meer biedt dan alleen de traditionele naaktfotografie. De toevoeging duidt op een moderne richting en een breder scala aan inhoud.
Oorspronkelijk werd het tijdschrift Playgirl in 1973 opgericht als een feministische tegenhanger van bladen als Playboy, met interviews, artikelen over maatschappelijke kwesties en (naakte of halfnaakte) mannen in het midden.
Met de herlancering in 2020 en de focus op de website Playgirlplus.com, vertegenwoordigt de "+" een evolutie waarbij de inhoud is uitgebreid met onder andere:
Exclusieve interviews met beroemdheden.
Lifestyle- en cultuurartikelen.
Essays over onderwerpen als feminisme en sociale rechtvaardigheid.
Toegang tot een uitgebreid archief van eerdere edities.
De toevoeging "plus" onderstreept dus de verbreding van het aanbod, verder dan alleen het fysieke tijdschrift, naar een completere digitale ervaring.
And as usual...:quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
De "+" in de naam Playgirl+ staat voor de uitbreiding van het merk naar een breder online platform dat meer biedt dan alleen de traditionele naaktfotografie. De toevoeging duidt op een moderne richting en een breder scala aan inhoud.
Oorspronkelijk werd het tijdschrift Playgirl in 1973 opgericht als een feministische tegenhanger van bladen als Playboy, met interviews, artikelen over maatschappelijke kwesties en (naakte of halfnaakte) mannen in het midden.
Met de herlancering in 2020 en de focus op de website Playgirlplus.com, vertegenwoordigt de "+" een evolutie waarbij de inhoud is uitgebreid met onder andere:
Exclusieve interviews met beroemdheden.
Lifestyle- en cultuurartikelen.
Essays over onderwerpen als feminisme en sociale rechtvaardigheid.
Toegang tot een uitgebreid archief van eerdere edities.
De toevoeging "plus" onderstreept dus de verbreding van het aanbod, verder dan alleen het fysieke tijdschrift, naar een completere digitale ervaring.
quote:
NIet perse,quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alles te maken met marketing.,.. zodra iets gezonder is maken ze het duurder. De gezondheidsjunkies kopen het toch wel.
Dat is het zieke van deze wereld.
Net zoals ruwe rietsuiker het dubbele is van verwerkte rietsuiker.
Leuk!quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
Net lekker kerstliedjes gezongen in de kerk
Nu hier nog.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
Nice try. Maar nee.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet perse,
het kan ook zijn dat het suikervervangende middel nou eenmaal veel duurder is dan puur suiker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
In exelsis deo.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
Leuk en allemaal positieve stofjes in je hersens vrijgekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
Dan kan je parkiet de tweede stem zingenquote:
Ja daar is zingen wel goed voorquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk en allemaal positieve stofjes in je hersens vrijgekomen.
Die deden we net nietquote:
Fruit en ik doen wel de baspartij, wij kunnen datquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die deden we net nietIs nog wel een idee voor een volgende keer
In Dulci Jubiloquote:
Maar je hebt toch wel een fragmentje ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die deden we net nietIs nog wel een idee voor een volgende keer
Ze zegt; deal.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kan je parkiet de tweede stem zingen
Mike Oldfield.quote:
Nee, dan had je maar moeten komen kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel een fragmentje ?
Voor het zingen?quote:
Mooiquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fruit en ik doen wel de baspartij, wij kunnen dat
Doen we zelf wel weerquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dan had je maar moeten komen kijken
Klinkt goed hoorquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fruit en ik vallen in op 0.58 seconden
Boven de 900 matig noemenquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
2 * 200 en toch een matige score
#WhenTaken Movies 🎬 #334 (12.12.2025)
I scored 914/1000🎟️🍿🥤🍫
1️⃣📍30.7 km - 🗓️20 yrs - 🥈153/200
2️⃣📍2.3 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
3️⃣📍6.0 km - 🗓️0 yrs - 🥇200/200
4️⃣📍1.9 km - 🗓️3 yrs - 🥇197/200
5️⃣📍266 km - 🗓️14 yrs - 🥈164/200
https://movies.whentaken.com
914/1000 noem jij matig?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
I scored 914/1000🎟️🍿🥤🍫
De peen zelf gesneden ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
Cappelletti met juliënnepeen en strooikaas
Ik vraag me af en toe echt af waar jij je recepten vandaan haalt... volgens mij begin jij aan de achterkant van het receptenboekquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
Eet zequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
Jij klonk ook goed vanavondquote:
Gaaf wel, geen getoeter?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij klonk ook goed vanavond![]()
Vanavond gaf Aoibhin een kerstconcert in een grote kerk
Receptenboek?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vraag me af en toe echt af waar jij je recepten vandaan haalt... volgens mij begin jij aan de achterkant van het receptenboek
Is dat niet wat vroeg?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb het opgegeven... Maar dank voor de inzet!quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mis er nog wel een aantal voor vandaag,
ook deze week weer,
je kan inhalen tot de tussenstand zondag gepost is.
Oh helemaal vergeten vandaag. Komt morgen wel, nu te laat ervoor.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
I scored 914/1000🎟️🍿🥤🍫
Nee. Ik ben lui vandaag. Ik ben net thuis dus geen zin om uitgebreid te koken.quote:
Wisten we al.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij klonk ook goed vanavond![]()
Vanavond gaf Aoibhin een kerstconcert in een grote kerk
En toen leerde je mij kennen en ging ik ineens moeilijk doen met receptjesquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Receptenboek?
Ik flikker gewoon wat bij elkaar en zie wel of het wat wordt.
Sinterklaas is weg, dan begint de aanloop naar kerstquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Is dat niet wat vroeg?
Lang geleden dat ik in een kerk ben geweest...
@maily does not approvequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik ben lui vandaag. Ik ben net thuis dus geen zin om uitgebreid te koken.
Kaas wel zelf gestrooid?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik ben lui vandaag. Ik ben net thuis dus geen zin om uitgebreid te koken.
Dat is een feitquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sinterklaas is weg, dan begint de aanloop naar kerst
Deze is echt te doen, weet je zeker dat je het niet nog een keer wil proberen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven... Maar dank voor de inzet!
Die heeft hij net zelf staan maken, wel heeft hij natuurlijk eerst even de geiten gemolkenquote:
Ik heb niet alles teruggelezenquote:
Met tegenzinquote:
Joh, Ik kijk veels te weinig films... en ik ben veels te eigenwijs..quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze is echt te doen, weet je zeker dat je het niet nog een keer wil proberen?
De meeste herkennen de films niet hequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh, Ik kijk veels te weinig films... en ik ben veels te eigenwijs..
Oh ja tuurlijk, zo doet Domni dat altijdquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft hij net zelf staan maken, wel heeft hij natuurlijk eerst even de geiten gemolken
Ik ben bang dat dat maar één keer gebeurt... en die geit daarna aan het spit hangt, Domni kennendequote:Op vrijdag 12 december 2025 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft hij net zelf staan maken, wel heeft hij natuurlijk eerst even de geiten gemolken
Daar komt hij wel achter met zijn bakkes vol tagliatelle en zalmquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
@:Maily does not approve
Als je het nou weet, waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, zo doet Domni dat altijd
gewoon, net alsof het een mysterybox isquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Receptenboek?
Ik flikker gewoon wat bij elkaar en zie wel of het wat wordt.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat maar één keer gebeurt... en die geit daarna aan het spit hangt, Domni kennende
Ik vergeet het wel eensquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het nou weet, waarom vraag je het dan?
Bij een van mijn mystery boxen mag hij dat niet doen hoorquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon, net alsof het een mysterybox is
o wacht .....
Lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Door die kerstliedjes ben ik een chocorum aan het opwarmen
Dat zal het zijn jaquote:
Hm, ik ken geen kerstliedjes die over chocorum gaanquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Door die kerstliedjes ben ik een chocorum aan het opwarmen
Heel vreemd... Ik ken er géén één die er niet over gaatquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, ik ken geen kerstliedjes die over chocorum gaan
Als er rum in zit moet je daarvoor bij koen zijnquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, ik ken geen kerstliedjes die over chocorum gaan
Ik denk niet dat wij vroeger naar dezelfde kerk gingenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel vreemd... Ik ken er géén één die er niet over gaat
Ja, daar zit ook rum inquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er rum in zit moet je daarvoor bij koen zijn
Zo niet is er wel wat vreemds aan de hand jequote:
Aan de kleur te zien heeft ze hem iig gewassenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:10 schreef FreshFruit het volgende:
Staat haar best leuk.
[ afbeelding ]
Bijzonder!quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben prachtige nieuwe vondsten gedan in Egypte, dat is al weer ff geleden dat het zulke mooie vondsten waren
https://x.com/i/status/1999534415395856843
Dat is heel duidelijk een recente voorouder van Trump.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben prachtige nieuwe vondsten gedan in Egypte, dat is al weer ff geleden dat het zulke mooie vondsten waren
https://x.com/i/status/1999534415395856843
Zijn voorouders waren toch Duits ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk een recente voorouder van Trump.
Hij ownt iedereen weer.
En Schotsquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn voorouders waren toch Duits ?
En die kwamen weer uit Afrika hequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn voorouders waren toch Duits ?
Zet ik op mijn lijstje.quote:
`quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zet ik op mijn lijstje.
Ik heb net The Hustle gekeken, wist eerst niet wat ik er echt van vond maar later werd het toch wel geinig en minder voorspelbaar dan ik eerst dacht.
Nu naar mijn bed.
Slaap lekker allemaal.
Smelt zachtquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zet ik op mijn lijstje.
Ik heb net The Hustle gekeken, wist eerst niet wat ik er echt van vond maar later werd het toch wel geinig en minder voorspelbaar dan ik eerst dacht.
Nu naar mijn bed.
Slaap lekker allemaal.
Trustequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zet ik op mijn lijstje.
Nu naar mijn bed.
Slaap lekker allemaal.
Weet je de achtergrond van dat lied?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Niet echt, iets Italiaans partizaans?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je de achtergrond van dat lied?
Anti-fascistisch lied.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet echt, iets Italiaans partizaans?
Vertel
Edit: Supervet wel ook in die serie La Casa de Papel
Aah, bijna goed dus.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anti-fascistisch lied.
Die blonde **** van Italie, Meloni, ging pas nog uit haar dak toen ze dat begonnen te zingen
https://historiek.net/bel(...)geschiedenis/177166/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bella_ciaoquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je de achtergrond van dat lied?
Onzinquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bella_ciao
Uit de Amsterdamse Havens West
Wat mot je? Het is gewoon onzin dat daar de herkomst ligt. Niets met zeiken te maken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel iets te zeiken he. Positivo.
Ik kom helemaal niet om te rellen, maar ik ben wel heel opmerkzaam.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Wat mot je? Het is gewoon onzin dat daar de herkomst ligt. Niets met zeiken te maken.
Jij komt meestal trouwens vaak als een duvel uit een doosje te voorschijn om te zeiken en te rellen(ondanks dat je zo vredelievend lijkt
). En vast omdat je een keer niet blij was met kritiek..
Lekker sliepe nu, kleine boef
Rightquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet om te rellen, maar ik ben wel heel opmerkzaam.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:49 schreef pullup het volgende:
Ben nog steeds blij dat ik Leonard Cohen uiteindelijk nog live heb gezien in het Westerpark, dat was ook nog top
Ja dat was een goede uitvoeringquote:Op zaterdag 13 december 2025 01:15 schreef chufi het volgende:
bleef ff in mn hoofd zitten deze
[..]
@:Leandra so nice I spent with you
Morguh jonge heerquote:
Terrapenesquote:
Morguh Domnivoorquote:
Dag Dottekequote:
Dat weet ik eigenlijk niet. Via KLM maar hoe dat verder werkt weet ik niet. Zal vast kunnen maar dan moet je zn schotel mee het vliegtuig in nemenquote:
Oh, dat was idd fantastisch!quote:Op zaterdag 13 december 2025 01:15 schreef chufi het volgende:
bleef ff in mn hoofd zitten deze
[..]
@:Leandra so nice I spent with you
KLM heeft Starlink idd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Via KLM maar hoe dat verder werkt weet ik niet. Zal vast kunnen maar dan moet je zn schotel mee het vliegtuig in nemen
Het ziet er goed uit buitenquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:02 schreef Karzai het volgende:
moin, ik zie een blauwe hemel en het is niet koud buten
En we kunnen ook al bellen zonder draadquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bizar eigenlijk dat je nu ook kunt internetten ergens in de lucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
MAAAquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:44 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk jij wel een beetje uit?
De vogeltjesgriep rukt op![]()
Sterkte!quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MAAA![]()
![]()
Jup zit thuis in isolatie
Af en toe ga ik naar buiten in mijn isolatiepakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Af en toe ga ik naar buiten in mijn isolatiepak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak eens een foto van wat je buiten ziet.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak eens een foto van wat je buiten ziet.
Goede reis! 🛩
Prachtige velden en een windmolenquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak eens een foto van wat je buiten ziet.
Goede reis! 🛩
quote:Helga vd Leur:
Goed nieuws!
De vroegste zonsondergang van het jaar was gisteren om 16:27 uur. Nu wordt het geleidelijk elke dag wat later donker! Heerlijk!
De laatste zonsopkomst is op 30-12 om 8:48 uur.
De kortste dag blijft 21 december.
Heel geleidelijk...quote:
2e en een kort dagje, ben alweer in my hometownquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1ste dag?
Have fun!!
Hier moest ik ff over nadenken... dus het lichtmoment shift harder naar de avond terwijl het nog wel korter wordt maar de verschuiving is meer dan de helft van de verkorting.quote:
Vergeet niet om bier te halen!quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
2e en een kort dagje, ben alweer in my hometown
Ah man, sorry,quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier moest ik ff over nadenken.
Ik geeft het toe.. Ik moest hardop lachen!quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah man, sorry,
het was niet de bedoeling je in de problemen te brengen in het weekend
Scherp GOA.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En vervolgens krijgt hij een messenset in zijn handen gedrukt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
..i See what you did here!
Mooi gebaar wel.quote:
Ik daag je hierbij uit dit hier in gebarentaal te schrijvenquote:
Alsof jij dat kunt lezen danquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik daag je hierbij uit dit hier in gebarentaal te schrijven
En voor de rest van de dag al je post in gebarentaal te doen
Ja, ik kan lezen,quote:
quote:
ja, dit bv is het teken voor de absolute corruptie binnen de vvdquote:
Dit is wel wat voor jouquote:
Van de week nog een mini doc erover gezien.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
Zo'n 90 procent van de inwoners van Fryslân verstaat het Fries goed. Bijna twee derde kan Fries spreken en meer dan de helft kan het lezen.6 okt 2025
Waarom heet het De Zoutsloter Kerstmarkt ?quote:
Omdat het op de zoutsloot is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom heet het De Zoutsloter Kerstmarkt ?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
WTF is dit voor een kerstposter?
Duidelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Omdat het op de zoutsloot is.
Dat is één van de oudste straten hier...
Mooi stadje welquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Omdat het op de zoutsloot is.
Dat is één van de oudste straten hier...
Elk jaar dezelfde poster...quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi stadje wel
Maar die poster
Mwehquote:
Ooit gezien hoe ze slapen?quote:
Zijn wel andere walvissen geloof ik,quote:
Komt wel goed met jouquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef ChocoFan het volgende:
Sajoer boontjes gemaakt en aardappel en kip erin mee gekookt. Kip eerst gebakken en daarna erbij.
Ik hoop het, had waarschijnlijk een mindere periode of zo.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het, had waarschijnlijk een mindere periode of zo.![]()
Heb er nu ook weer zin in om dingen te maken en ook te gaan testen.![]()
Croquembouchequote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Opgezocht wtf dat was, dat ga ik nooit zelf maken.Hoogstens gekochte soesjes stapelen.
He, dat is pas een uitdagingquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Opgezocht wtf dat was, dat ga ik nooit zelf maken.Hoogstens gekochte soesjes stapelen.
Wel vaak gezien bij kookprogramma's, daarom wil ik er niet eens aan beginnen.quote:
Wel eens mexicaans gemaakt?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dank je, genoeg andere dingen om te proberen.
Ja hoor, doei, slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
Huiswerk gedaan, mag ik nu naar bed?
Kan zo lekker zijn. En simpelquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tortilla's, gehakt met kruiden en bonen en zo.
OKe, en dan?quote:
Hier blijven posten. Neem een drankje, En wat lekkers. Gewoon gezellig.quote:
En waar gaan we over posten dan?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier blijven posten. Neem een drankje, En wat lekkers. Gewoon gezellig.
Fok! vindt dit gezelligquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier blijven posten. Neem een drankje, En wat lekkers. Gewoon gezellig.
Ieuw.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok! vindt dit gezellig
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan nog nooit van gehoord,quote:
Ik weet de winnaar al.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zo nog de bondgenoten. Ga ik weer ff naar dat topic iig.
Jij hebt gewint?quote:
Ik zit toch niet in de Bondgenoten .quote:
Weet ik Choco.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je houd je smoel hoor.Wil geen spoilers.
Lekker en zelf uitgevonden .... shoarma, knoflook, uitjes en paprika en de rest uit het Mac&Cheese pakketjequote:Op zaterdag 13 december 2025 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan nog nooit van gehoord,
wel lekker?
Prima combi lijkt me.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker en zelf uitgevonden .... shoarma, knoflook, uitjes en paprika en de rest uit het Mac&Cheese pakketje
Het was goed , net als altijdquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima combi lijkt me.![]()
Leuke verjaardag gehad ?
Laat je je door zo'n detail tegenhouden om te winnen ja?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit toch niet in de Bondgenoten .
Ik heb geen bier gehaald.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet niet om bier te halen!
Jij wordt er blij van, dus goedquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker en zelf uitgevonden .... shoarma, knoflook, uitjes en paprika en de rest uit het Mac&Cheese pakketje
Ik heb al genoeg gewonnen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat je je door zo'n detail tegenhouden om te winnen ja?
Er is altijd meerquote:
D.?quote:
Was wel weer leuk.quote:
D.uidelijk..quote:
Dat tuig heeft twee weken geleden gewoon een pakketje van me zoekgemaakt. Werd beweerd dat het was afgeleverd bij me maar niks gevondenquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
Dhl
Gisteren mail, je pakket komt tussen 16h00 en 21h30.
Nou prima, kan ik overdag wat doen.
Vanochtend mail, je pakket komt tussen 13h00 en 15h00
Dat heb ik ook wel gehad. Pakket afgeleverd...bleek het later bij een afhaalpunt te liggen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat tuig heeft twee weken geleden gewoon een pakketje van me zoekgemaakt. Werd beweerd dat het was afgeleverd bij me maar niks gevonden
Maar Broer, wil je overstappen of niet ?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat tuig heeft twee weken geleden gewoon een pakketje van me zoekgemaakt. Werd beweerd dat het was afgeleverd bij me maar niks gevonden
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Neinquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Broer, wil je overstappen of niet ?
Ook omdat we allemaal wel heel veel pakketjes bestellen tegenwoordig.quote:
Alleen maar beter. Lekker tempo en op naar de volgende cyclus.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mwoah, ging wel wat sneller nu iig. De knockouts niet verspreid over meerdere dagen.
Was echt wel vreemd. Ik was gewoon thuis en checkte nog even online waardoor ik zag dat het 5 min eerder zou zijn afgeleverdquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ook omdat we allemaal wel heel veel pakketjes bestellen tegenwoordig.
Ja dat is ook wel raar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Was echt wel vreemd. Ik was gewoon thuis en checkte nog even online waardoor ik zag dat het 5 min eerder zou zijn afgeleverd
Dat ook maar dan nog, doe je werk goed of zoek iets anders.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ook omdat we allemaal wel heel veel pakketjes bestellen tegenwoordig.
Ja dat zeker.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen maar beter. Lekker tempo en op naar de volgende cyclus.
Hier doen ze (niet allemaal) wat nieuws, en maken ze een foto van je huisnummer, als bewijs dat ze er waren.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Was echt wel vreemd. Ik was gewoon thuis en checkte nog even online waardoor ik zag dat het 5 min eerder zou zijn afgeleverd
Hebben ze het wel nog iets van fatsoenlijk opgelost?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope. Kreeg na mijn klacht de melding dat de afzender verder een klacht moest indienen voor verder onderzoek aangezien hij de opdrachtgever was. dat heeft hij netjes gedaan tot 3 keer toe ondertussenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze het wel nog iets van fatsoenlijk opgelost?
Lekker weer danquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope. Kreeg na mijn klacht de melding dat de afzender verder een klacht moest indienen voor verder onderzoek aangezien hij de opdrachtgever was. dat heeft hij netjes gedaan tot 3 keer toe ondertussen
Noppes
Ik las hetquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
100 jaar geworden vandaag.
Geweldig, wat een levenslust en energiequote:Op zaterdag 13 december 2025 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Veel van hem gezien, vind hem echt tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |