Waarom heet het De Zoutsloter Kerstmarkt ?quote:
Omdat het op de zoutsloot is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom heet het De Zoutsloter Kerstmarkt ?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
WTF is dit voor een kerstposter?
Duidelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Omdat het op de zoutsloot is.
Dat is één van de oudste straten hier...
Mooi stadje welquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Omdat het op de zoutsloot is.
Dat is één van de oudste straten hier...
Elk jaar dezelfde poster...quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi stadje wel
Maar die poster
Mwehquote:
Ooit gezien hoe ze slapen?quote:
Zijn wel andere walvissen geloof ik,quote:
Komt wel goed met jouquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef ChocoFan het volgende:
Sajoer boontjes gemaakt en aardappel en kip erin mee gekookt. Kip eerst gebakken en daarna erbij.
Ik hoop het, had waarschijnlijk een mindere periode of zo.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het, had waarschijnlijk een mindere periode of zo.![]()
Heb er nu ook weer zin in om dingen te maken en ook te gaan testen.![]()
Croquembouchequote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Opgezocht wtf dat was, dat ga ik nooit zelf maken.Hoogstens gekochte soesjes stapelen.
He, dat is pas een uitdagingquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Opgezocht wtf dat was, dat ga ik nooit zelf maken.Hoogstens gekochte soesjes stapelen.
Wel vaak gezien bij kookprogramma's, daarom wil ik er niet eens aan beginnen.quote:
Wel eens mexicaans gemaakt?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dank je, genoeg andere dingen om te proberen.
Ja hoor, doei, slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
Huiswerk gedaan, mag ik nu naar bed?
Kan zo lekker zijn. En simpelquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tortilla's, gehakt met kruiden en bonen en zo.
OKe, en dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |