Dat is heel duidelijk een recente voorouder van Trump.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben prachtige nieuwe vondsten gedan in Egypte, dat is al weer ff geleden dat het zulke mooie vondsten waren
https://x.com/i/status/1999534415395856843
Zijn voorouders waren toch Duits ?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk een recente voorouder van Trump.
Hij ownt iedereen weer.
En Schotsquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn voorouders waren toch Duits ?
En die kwamen weer uit Afrika hequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn voorouders waren toch Duits ?
Zet ik op mijn lijstje.quote:
`quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zet ik op mijn lijstje.
Ik heb net The Hustle gekeken, wist eerst niet wat ik er echt van vond maar later werd het toch wel geinig en minder voorspelbaar dan ik eerst dacht.
Nu naar mijn bed.
Slaap lekker allemaal.
Smelt zachtquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zet ik op mijn lijstje.
Ik heb net The Hustle gekeken, wist eerst niet wat ik er echt van vond maar later werd het toch wel geinig en minder voorspelbaar dan ik eerst dacht.
Nu naar mijn bed.
Slaap lekker allemaal.
Trustequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zet ik op mijn lijstje.
Nu naar mijn bed.
Slaap lekker allemaal.
Weet je de achtergrond van dat lied?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Niet echt, iets Italiaans partizaans?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je de achtergrond van dat lied?
Anti-fascistisch lied.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet echt, iets Italiaans partizaans?
Vertel
Edit: Supervet wel ook in die serie La Casa de Papel
Aah, bijna goed dus.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anti-fascistisch lied.
Die blonde **** van Italie, Meloni, ging pas nog uit haar dak toen ze dat begonnen te zingen
https://historiek.net/bel(...)geschiedenis/177166/
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bella_ciaoquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je de achtergrond van dat lied?
Onzinquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bella_ciao
Uit de Amsterdamse Havens West
Wat mot je? Het is gewoon onzin dat daar de herkomst ligt. Niets met zeiken te maken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt altijd wel iets te zeiken he. Positivo.
Ik kom helemaal niet om te rellen, maar ik ben wel heel opmerkzaam.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Wat mot je? Het is gewoon onzin dat daar de herkomst ligt. Niets met zeiken te maken.
Jij komt meestal trouwens vaak als een duvel uit een doosje te voorschijn om te zeiken en te rellen(ondanks dat je zo vredelievend lijkt
). En vast omdat je een keer niet blij was met kritiek..
Lekker sliepe nu, kleine boef
Rightquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet om te rellen, maar ik ben wel heel opmerkzaam.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 12 december 2025 09:49 schreef pullup het volgende:
Ben nog steeds blij dat ik Leonard Cohen uiteindelijk nog live heb gezien in het Westerpark, dat was ook nog top
Ja dat was een goede uitvoeringquote:Op zaterdag 13 december 2025 01:15 schreef chufi het volgende:
bleef ff in mn hoofd zitten deze
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:Leandra so nice I spent with you
Morguh jonge heerquote:
Terrapenesquote:
Morguh Domnivoorquote:
Dag Dottekequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |