Hier blijven posten. Neem een drankje, En wat lekkers. Gewoon gezellig.quote:
En waar gaan we over posten dan?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier blijven posten. Neem een drankje, En wat lekkers. Gewoon gezellig.
Fok! vindt dit gezelligquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier blijven posten. Neem een drankje, En wat lekkers. Gewoon gezellig.
Ieuw.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fok! vindt dit gezellig
[ afbeelding ]
Daar heb ik dan nog nooit van gehoord,quote:
Ik weet de winnaar al.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en zo nog de bondgenoten. Ga ik weer ff naar dat topic iig.
Jij hebt gewint?quote:
Ik zit toch niet in de Bondgenoten .quote:
Weet ik Choco.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je houd je smoel hoor.Wil geen spoilers.
Lekker en zelf uitgevonden .... shoarma, knoflook, uitjes en paprika en de rest uit het Mac&Cheese pakketjequote:Op zaterdag 13 december 2025 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan nog nooit van gehoord,
wel lekker?
Prima combi lijkt me.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker en zelf uitgevonden .... shoarma, knoflook, uitjes en paprika en de rest uit het Mac&Cheese pakketje
Het was goed , net als altijdquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima combi lijkt me.![]()
Leuke verjaardag gehad ?
Laat je je door zo'n detail tegenhouden om te winnen ja?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit toch niet in de Bondgenoten .
Ik heb geen bier gehaald.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet niet om bier te halen!
Jij wordt er blij van, dus goedquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker en zelf uitgevonden .... shoarma, knoflook, uitjes en paprika en de rest uit het Mac&Cheese pakketje
Ik heb al genoeg gewonnen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat je je door zo'n detail tegenhouden om te winnen ja?
Er is altijd meerquote:
D.?quote:
Was wel weer leuk.quote:
D.uidelijk..quote:
Dat tuig heeft twee weken geleden gewoon een pakketje van me zoekgemaakt. Werd beweerd dat het was afgeleverd bij me maar niks gevondenquote:Op zaterdag 13 december 2025 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
Dhl
Gisteren mail, je pakket komt tussen 16h00 en 21h30.
Nou prima, kan ik overdag wat doen.
Vanochtend mail, je pakket komt tussen 13h00 en 15h00
Dat heb ik ook wel gehad. Pakket afgeleverd...bleek het later bij een afhaalpunt te liggen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat tuig heeft twee weken geleden gewoon een pakketje van me zoekgemaakt. Werd beweerd dat het was afgeleverd bij me maar niks gevonden
Maar Broer, wil je overstappen of niet ?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat tuig heeft twee weken geleden gewoon een pakketje van me zoekgemaakt. Werd beweerd dat het was afgeleverd bij me maar niks gevonden
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Neinquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Broer, wil je overstappen of niet ?
Ook omdat we allemaal wel heel veel pakketjes bestellen tegenwoordig.quote:
Alleen maar beter. Lekker tempo en op naar de volgende cyclus.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mwoah, ging wel wat sneller nu iig. De knockouts niet verspreid over meerdere dagen.
Was echt wel vreemd. Ik was gewoon thuis en checkte nog even online waardoor ik zag dat het 5 min eerder zou zijn afgeleverdquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ook omdat we allemaal wel heel veel pakketjes bestellen tegenwoordig.
Ja dat is ook wel raar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Was echt wel vreemd. Ik was gewoon thuis en checkte nog even online waardoor ik zag dat het 5 min eerder zou zijn afgeleverd
Dat ook maar dan nog, doe je werk goed of zoek iets anders.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ook omdat we allemaal wel heel veel pakketjes bestellen tegenwoordig.
Ja dat zeker.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen maar beter. Lekker tempo en op naar de volgende cyclus.
Hier doen ze (niet allemaal) wat nieuws, en maken ze een foto van je huisnummer, als bewijs dat ze er waren.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Was echt wel vreemd. Ik was gewoon thuis en checkte nog even online waardoor ik zag dat het 5 min eerder zou zijn afgeleverd
Hebben ze het wel nog iets van fatsoenlijk opgelost?quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope. Kreeg na mijn klacht de melding dat de afzender verder een klacht moest indienen voor verder onderzoek aangezien hij de opdrachtgever was. dat heeft hij netjes gedaan tot 3 keer toe ondertussenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze het wel nog iets van fatsoenlijk opgelost?
Lekker weer danquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope. Kreeg na mijn klacht de melding dat de afzender verder een klacht moest indienen voor verder onderzoek aangezien hij de opdrachtgever was. dat heeft hij netjes gedaan tot 3 keer toe ondertussen
Noppes
Ik las hetquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
100 jaar geworden vandaag.
Bekijk deze YouTube-video
Geweldig, wat een levenslust en energiequote:Op zaterdag 13 december 2025 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Veel van hem gezien, vind hem echt tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |