Dat weet ik eigenlijk niet. Via KLM maar hoe dat verder werkt weet ik niet. Zal vast kunnen maar dan moet je zn schotel mee het vliegtuig in nemenquote:
Oh, dat was idd fantastisch!quote:Op zaterdag 13 december 2025 01:15 schreef chufi het volgende:
bleef ff in mn hoofd zitten deze
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:Leandra so nice I spent with you
KLM heeft Starlink idd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Via KLM maar hoe dat verder werkt weet ik niet. Zal vast kunnen maar dan moet je zn schotel mee het vliegtuig in nemen
Het ziet er goed uit buitenquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:02 schreef Karzai het volgende:
moin, ik zie een blauwe hemel en het is niet koud buten
En we kunnen ook al bellen zonder draadquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bizar eigenlijk dat je nu ook kunt internetten ergens in de lucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
MAAAquote:Op zaterdag 13 december 2025 10:44 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk jij wel een beetje uit?
De vogeltjesgriep rukt op![]()
Sterkte!quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
MAAA![]()
![]()
Jup zit thuis in isolatie
Af en toe ga ik naar buiten in mijn isolatiepakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Af en toe ga ik naar buiten in mijn isolatiepak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak eens een foto van wat je buiten ziet.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak eens een foto van wat je buiten ziet.
Goede reis! 🛩
Prachtige velden en een windmolenquote:Op zaterdag 13 december 2025 11:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maak eens een foto van wat je buiten ziet.
Goede reis! 🛩
quote:Helga vd Leur:
Goed nieuws!
De vroegste zonsondergang van het jaar was gisteren om 16:27 uur. Nu wordt het geleidelijk elke dag wat later donker! Heerlijk!
De laatste zonsopkomst is op 30-12 om 8:48 uur.
De kortste dag blijft 21 december.
Heel geleidelijk...quote:
2e en een kort dagje, ben alweer in my hometownquote:Op zaterdag 13 december 2025 09:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
1ste dag?
Have fun!!
Hier moest ik ff over nadenken... dus het lichtmoment shift harder naar de avond terwijl het nog wel korter wordt maar de verschuiving is meer dan de helft van de verkorting.quote:
Vergeet niet om bier te halen!quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
2e en een kort dagje, ben alweer in my hometown
Ah man, sorry,quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier moest ik ff over nadenken.
Ik geeft het toe.. Ik moest hardop lachen!quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah man, sorry,
het was niet de bedoeling je in de problemen te brengen in het weekend
Scherp GOA.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En vervolgens krijgt hij een messenset in zijn handen gedrukt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
..i See what you did here!
Mooi gebaar wel.quote:
Ik daag je hierbij uit dit hier in gebarentaal te schrijvenquote:
Alsof jij dat kunt lezen danquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik daag je hierbij uit dit hier in gebarentaal te schrijven
En voor de rest van de dag al je post in gebarentaal te doen
Ja, ik kan lezen,quote:
quote:
ja, dit bv is het teken voor de absolute corruptie binnen de vvdquote:
Dit is wel wat voor jouquote:
Van de week nog een mini doc erover gezien.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
Zo'n 90 procent van de inwoners van Fryslân verstaat het Fries goed. Bijna twee derde kan Fries spreken en meer dan de helft kan het lezen.6 okt 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |