abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219479627
Maar wel zeewier hebben ze gebruikt? kelp, kombu en wakame?

En waar komt dat wier vandaan? Er is een massale kreeftensterfte gaande in de Oosterschelde, maar dat interesseert niemand en nu moeten we massaal aan het zeewier… :X

Alles wat ze uit de Westerschelde halen moet ik absoluut niet. Geen zeekraal, zeebananen of lamsoor. Die pluk ik zelf wel. De kreeften in de Grevelingen doen het sinds het weer openzetten van de sluizen bij Bruinisse weer erg goed.

Dus ik zou heel graag willen weten elke zooi ze in die burgers stoppen.
  zaterdag 13 december 2025 @ 02:55:27 #227
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219479630
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
"Willekeurig" de twee duurste gepakt ja?

How about deze: https://producten.makro.n(...)-diepvries-48-x-55-g

Of deze: https://producten.makro.n(...)iepvries-20-x-100-g-*
4,70 g Koolhydraten per 100 gram verdeeld over het paneermeel, glucose en dextrosestroop,
  zaterdag 13 december 2025 @ 05:26:11 #228
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219479684
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 02:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar wel zeewier hebben ze gebruikt? kelp, kombu en wakame?

En waar komt dat wier vandaan? Er is een massale kreeftensterfte gaande in de Oosterschelde, maar dat interesseert niemand en nu moeten we massaal aan het zeewier… :X

Alles wat ze uit de Westerschelde halen moet ik absoluut niet. Geen zeekraal, zeebananen of lamsoor. Die pluk ik zelf wel. De kreeften in de Grevelingen doen het sinds het weer openzetten van de sluizen bij Bruinisse weer erg goed.

Dus ik zou heel graag willen weten elke zooi ze in die burgers stoppen.
De Westerschelde is toch helemaal verziekt door die Amerikaanse kutbedrijven in België?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219480047
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 16:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat er geen groothandels-diepvriesburger te vinden is die wel bijna helemaal uit rundvlees bestaat? Maar good for you dat jij er eentje gevonden hebt! Het is alleen zeker niet de norm bij dat soort evenementen, en dat snap je zelf ook wel met je "je lult maar wat".
Sorry hoor maar jij claimt 50 % die ik je nergens heb zien onderbouwen?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_219480053
Ik vind het raar om te doen bij je klanten. Maar dit is vooral een les om overal goed te kijken/vragen wat je krijgt. Ikzelf zou niet wakker liggen van zeewier, maar dat mag ieder voor zichzelf weten.

Ook raar om te zeggen dat het goed is omdat je geen klachten krijgt. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een culinair hoogstandje heb gehad op een festival, echter heb en zal ik er ook niet over klagen :')

Ik ga weer ff 45 minuten in de rij staan om te zeggen dat de burger niet lekker is 8)7
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zaterdag 13 december 2025 @ 08:18:00 #231
240618 Micson
The lonely stoner
pi_219480107
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Echt heel grappig om mensen niet te informeren wat ze consumeren ja hahahaha

Dit is waarom mensen klappen vangen. Dit kun je niet maken.
Normaliter zit zo’n burger vol antibiotica, groeihormonen en kanker. Malen die vetzakken nooit om. Zit er eens iets gezonds in, wordt men woest.
pi_219480108
quote:
"Wij hebben niets geheim gehouden", benadrukt Simon Keizer, woordvoerder van de Dutch Grand Prix. "Het is niet geadverteerd als zeewier, want het is gewoon een hamburger."
Als het 'gewoon een hamburger' is, dan is er geen significant verschil, maar dat is er wel, want de burger bestaat voor de helft uit niet-burger, vandaar ook dat je normaliter een andere term hanteert, en het een goed product vindt (tov van de gewone burger);

quote:
De burger in kwestie is de zogeheten ‘Halfway burger’ van Olijck Foods. Een hybride burger die voor de helft uit rundvlees en voor de helft uit plantaardige ingrediënten zoals zeewier bestaat.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219480126
Zonde dat dit gepushed wordt domme domme gaslighters, want in principe lijkt het mij een prima product.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_219480190
Volgende keer vlees serveren op een vega plek!
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219480200
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:18 schreef Micson het volgende:

[..]
Normaliter zit zo’n burger vol antibiotica, groeihormonen en kanker. Malen die vetzakken nooit om. Zit er eens iets gezonds in, wordt men woest.
Ok dan…
pi_219480267
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]
---------------------------------

Ik vind het wel grappig dat juist het publiek wat weinig op heeft met duurzaamheid gewoon lekker zeewierburgers naar binnen schuift. Blijkbaar gaat het vooral om het idee dat het duurzaam is want de smaak is blijkbaar prima :D _O-
Waarom denk je dat F1 niet duurzaam is? En zeker die van Zandvoort, de organisatie word internationaal geroemt door mensen massaal met het OV en de fiets te laten komen. Daarnaast is de F1 juist enorm duurzaam omdat men heel veel geld uitgeeft aan zaken die later kunnen bijdragen aan het duurzaam gebruik van autos bijvoorbeeld het terugwinnen van energie bij het remmen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219480281
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
Waarom denk je dat F1 niet duurzaam is? En zeker die van Zandvoort, de organisatie word internationaal geroemt door mensen massaal met het OV en de fiets te laten komen. Daarnaast is de F1 juist enorm duurzaam omdat men heel veel geld uitgeeft aan zaken die later kunnen bijdragen aan het duurzaam gebruik van autos bijvoorbeeld het terugwinnen van energie bij het remmen.
Omdat het lekker bekt.

Daarom.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219480282
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 08:43 schreef Discombobulate het volgende:
Volgende keer vlees serveren op een vega plek!
En dan achteraf zeggen: het is een 'gewone vega burger', die voor de helft uit vlees bestaat.
pi_219480287
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Omdat het lekker bekt.

Daarom.
En dan zeuren dat het leven van dieren verstoort word, maar als we dan echte wilde dieren als een wolf hebben, dan moeten ze afgeknalt worden, want zielug voor de schapen.
pi_219480289
quote:

[..]
F1 is natuurlijk een onzinproduct. Dus hoe zuinig ook, het is en blijft verspilling.
pi_219480292
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 09:19 schreef Akathisia het volgende:

[..]
F1 is natuurlijk een onzinproduct. Dus hoe zuinig ook, het is en blijft verspilling.
Jij zal gezellig zijn op verjaardagen zeg.
  zaterdag 13 december 2025 @ 09:22:17 #242
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219480298
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
"Willekeurig" de twee duurste gepakt ja?

How about deze: https://producten.makro.n(...)-diepvries-48-x-55-g

Of deze: https://producten.makro.n(...)iepvries-20-x-100-g-*
Geef gewoon toe dat je overdreef en dat het niet hetzelfde is. Dit is echt een beetje beschamend weer.
  zaterdag 13 december 2025 @ 10:16:46 #243
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219480749
quote:

[..]
Het gaat er gewoon om dat je eerlijk moet zijn over wat je verkoopt.
pi_219480910
quote:

[..]
Bron?
pi_219480925
Moeten ze voor de lol een echte hamburger geven terwijl de klant in de veronderstelling is dat het vega is. Kijken hoe dat gaat.
Conscience do cost.
  zaterdag 13 december 2025 @ 11:03:21 #246
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219480987
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
Bron?
Groeihormonen zijn verboden in de EU
Antibioticaresten in rundvlees is reden om het af te keuren
Meneer lult gewoon uit zijn domme nek
  zaterdag 13 december 2025 @ 11:07:44 #247
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219481010
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Doorgaans zit er 50% bloem in. Is het dan ook misleiding en een fake hamburger?
Wat er fake is, is vooral deze post
pi_219481085
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:52 schreef Cherni het volgende:
Och gebakken rat met behoorlijk wat kruiden en je denkt ook iets lekkers te eten.

Maw het is wat mij betreft niet goed om mensen niet vooraf te vertellen wat je nu precies eet. Het is toch een vorm van misleiding.
Niet alles geloven wat je in films ziet :) "Demolition man "is el ratta, hmm prego"
en de 3 schelpen is ook maar bullshit geef mij maar wc papier lol

Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 13 december 2025 @ 11:31:58 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219481115
quote:

[..]
Dit ja, deugmensen willen wel high end eindproducten hebben, maar de weg ernaartoe mag niet gefaciliteerd worden al helemaal niet leuk zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 13 december 2025 @ 11:34:53 #250
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219481129
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2025 11:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit ja, deugmensen willen wel high end eindproducten hebben, maar de weg ernaartoe mag niet gefaciliteerd worden al helemaal niet leuk zijn
Deugmensen wonen in een antroposofisch sprookjesland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')