Denk je dat het betere hamburgers waren dan die ze normaal serveren? Dan hebben ze inderdaad wel een USP te pakken. Ik betwijfel het echter en denk dat mensen gewoon graag wat te kanen hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Blijkbaar was het geen matig product![]()
In een hamburger zit ook geen ham. Dat is toch ook wel een probleem en misleiding hoor!quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het probleem is dat je voeding aanpast zonder dit te melden aan diegenen die het eet.
Je koopt een hamburger je krijgt een hamburger. Of ga je ook klagen als er 20 procent kip of varken inzit? Tenzij geadverteerd als 100 procent rund, want dan klopt het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het probleem is dat je voeding aanpast zonder dit te melden aan diegenen die het eet.
Oh nee dan is het goedquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je weet nooit wat er in je burger zit of saus of whatever als je dat bij de horeca haalt.
In de supermarkt zal het gewoon op de verpakking staan.
Ingrediënten: rundvlees (98,9%), zout, peper.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de ingrediënten bij dit soort hamburgers: https://producten.makro.n(...)s/panklaar/hamburger
Scherpquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef monkyyy het volgende:
En als je nou een in vegetarisch klinkend product stiekem vlees verwerkt. Is dat ook prima?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien niet lettelrijk de helft, maar kijk maar eens naar de ingrediënten bij dit soort hamburgers: https://producten.makro.n(...)s/panklaar/hamburger
Oftewel je lukt maar wat.quote:Ingrediënten: rundvlees (98,9%), zout, peper.
Je hebt de morele plicht te melden als je een groot deel van je burgers uit iets anders dan rund of varkensvlees laat bestaan. Dat die goedkope seperatorburgers vol zitten met troep en vulmiddelen is al erg zat maar doet daar niet aan af.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
Je koopt een hamburger je krijgt een hamburger. Of ga je ook klagen als er 20 procent kip of varken inzit? Tenzij geadverteerd als 100 procent rund, want dan klopt het inderdaad niet.
Dan zitten ze hier het hardste te gillen..quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef monkyyy het volgende:
En als je nou een in vegetarisch klinkend product stiekem vlees verwerkt. Is dat ook prima?
Gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In een hamburger zit ook geen ham. Dat is toch ook wel een probleem en misleiding hoor!
Zou jij het leuk vinden als ik jouw groenteburger zou verwisselen voor een vleesburger zonder dat je dat zou weten?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In een hamburger zit ook geen ham. Dat is toch ook wel een probleem en misleiding hoor!
Ja. Je kijkt daar ook naar de Black Angus 99% burgerquote:
Leuke stelling. Mensen klagen ook niet dat er 90% appelsap zit in hun exotische niemand-heeft-hier-ooit-van-gehoordvruchtensap. Vegetarisch klinkend is nog altijd niet hetzelfde als daadwerkelijk vegetarisch lijkt me dan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef monkyyy het volgende:
Dat is het broodjequote:Op vrijdag 12 december 2025 16:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Je kijkt daar ook naar de Black Angus 99% burger![]()
Klik eens de Chef Grillburger extra groot aan:
Ingrediënten
Ingrediënten: rundvlees, water, TARWEBLOEM, suikerstroop, groenten, zout, gehydroliseerd plantaardig eiwit, zonnebloemolie, gist, rode bietensap, conserveermiddel, (, natriumacetaten, ), antioxidant, (, ascorbinezuur, ), voedingszuur, (, citroenzuur, )
Dus snackbarren die seperatorburgers verkopen moeten een bordje neerzetten wat voor shit er in die burgers zit? Want het bestaat uit iets anders dan vleesquote:Op vrijdag 12 december 2025 15:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hebt de morele plicht te melden als je een groot deel van je burgers uit iets anders dan rund of varkensvlees laat bestaan. Dat die goedkope seperatorburgers vol zitten met troep en vulmiddelen is al erg zat maar doet daar niet aan af.
"Willekeurig" de twee duurste gepakt ja?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ingrediënten: rundvlees (98,9%), zout, peper.
Ingrediënten: rundvlees (99%) van Ierse oorsprong, zout, peper
Willekeurig 2 gepakt waar de ingredienten in percentages vermeld staat. Hoe kom jij aan 50%?
? maar een burger kan dus rund/varken, ook kip? kan dat ook?quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hebt de morele plicht te melden als je een groot deel van je burgers uit iets anders dan rund of varkensvlees laat bestaan. Dat die goedkope seperatorburgers vol zitten met troep en vulmiddelen is al erg zat maar doet daar niet aan af.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Je kijkt daar ook naar de Black Angus 99% burger![]()
Klik eens de Chef Grillburger extra groot aan:
Ingrediënten
Ingrediënten: rundvlees, water, TARWEBLOEM, suikerstroop, groenten, zout, gehydroliseerd plantaardig eiwit, zonnebloemolie, gist, rode bietensap, conserveermiddel, (, natriumacetaten, ), antioxidant, (, ascorbinezuur, ), voedingszuur, (, citroenzuur, )
Dat de voedselndustrie er een teringzooi van gemaakt heeft betekent niet dat anderen het ook maar moeten doen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Leuke stelling. Mensen klagen ook niet dat er 90% appelsap zit in hun exotische niemand-heeft-hier-ooit-van-gehoordvruchtensap. Vegetarisch klinkend is nog altijd niet hetzelfde als daadwerkelijk vegetarisch lijkt me dan.
Met 10 bier in je mik vreet je toch nagenoeg alles wat in een frituur heeft gelegen johquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
? maar een burger kan dus rund/varken, ook kip? kan dat ook?
Bij zo'n horeca kraam weet je toch van te voren vaak niet wat voor burger het precies is? en als je het vraagt zullen ze antwoorden lijkt me.
Ik heb zelf (denk ik) nog nooit zo'n zeewier burger op, en als het goor is zal ik deze niet meer nemen. Is deze gewoon lekker wat is dan het probleem?
blijkbaar smaakte het "gewoon" naar hamburger, anders was er allang een nationale rel geweest ten tijde van de GP.
Ze kunnen ook gewoon aankondigen wat er in zit en dan iedereen zelf laten besluiten of ze het proeven.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:02 schreef koemleit het volgende:
[..]
? maar een burger kan dus rund/varken, ook kip? kan dat ook?
Bij zo'n horeca kraam weet je toch van te voren vaak niet wat voor burger het precies is? en als je het vraagt zullen ze antwoorden lijkt me.
Ik heb zelf (denk ik) nog nooit zo'n zeewier burger op, en als het goor is zal ik deze niet meer nemen. Is deze gewoon lekker wat is dan het probleem?
blijkbaar smaakte het "gewoon" naar hamburger, anders was er allang een nationale rel geweest ten tijde van de GP.
dat gaat niet op. Een vegaburger is niet meer vega als er rund inzit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:01 schreef Caland het volgende:
Leuk experiment, mogen ze met vegaburgers waar dan stiekem 100% rund in zit ook eens doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |