quote:Op maandag 15 december 2025 15:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
welk ''verdienmodel'' moet er dan beschermd worden? Ik hoop niet dat je het over schapenhoeden hebt, want dat kost meer dan het oplevert.tik eens wat in AI inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijvoorbeeld
professionele schaapherder of wie betaald een schaapherder of beheren schapen heide
https://www.natuurmonumen(...)beheer-hoe-werkt-datEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
En dan?quote:Op maandag 15 december 2025 18:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
tik eens wat in AI in
bijvoorbeeld
professionele schaapherder of wie betaald een schaapherder of beheren schapen heide
https://www.natuurmonumen(...)beheer-hoe-werkt-dat
gedaan ??quote:
quote:Ondanks de flinke uitdagingen hebben boeren toch weer meer weten te verdienen dit jaar.
Het gemiddelde bruto-inkomen uit een bedrijf per onbetaalde arbeidsjaareneenheid (aje), dat is een arbeidskracht die in een jaar 2000 uur of meer werkt (dus fulltime), wordt geraamd op 129.000 euro.
Dat is 30.000 euro meer dan het gemiddelde van de afgelopen vier jaar, blijkt uit de jaarlijkse landbouwinkomensraming van Wageningen Social & Economic Research en het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Wat wil je nu zeggen? Dat schapenherders betaald worden? Dat wil niet zeggen dat ze iets verdienen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gedaan ??
voortaan doen voor je dat je gaat tikken
beheren schapen heidequote:Op maandag 15 december 2025 19:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen? Dat schapenherders betaald worden? Dat wil niet zeggen dat ze iets verdienen.
Verder dan dat heb ik geen flauw idee wat je punt is.
Wat wil je nu zeggen. Lukt dat niet zonder AI of wat is het euvel?quote:Op maandag 15 december 2025 19:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
beheren schapen heide
nu die nog even intikken
doe maarquote:Op maandag 15 december 2025 19:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen. Lukt dat niet zonder AI of wat is het euvel?
Ik ken het nut van schapen. Daar heb ik geen AI voor nodig. Maar wat is je punt nu precies?quote:Op maandag 15 december 2025 19:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
doe maar
wat is het nut van schapen in nederland
nee zoek maar op , tik maar inquote:Op maandag 15 december 2025 19:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ken het nut van schapen. Daar heb ik geen AI voor nodig. Maar wat is je punt nu precies?
Dat hoef ik niet te doen want ik ken het nut van schapen. Wat is in godsnaam je puntquote:Op maandag 15 december 2025 19:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee zoek maar op , tik maar in
du sj ehebt het gedaan , .mooiquote:Op maandag 15 december 2025 19:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te doen want ik ken het nut van schapen. Wat is in godsnaam je punt
Ik heb het niet gedaan maar wat is je punt en wat is er dom? Serieus het is geen moeilijke vraag toch of wat ben je aan het doen?quote:Op maandag 15 december 2025 19:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
du sj ehebt het gedaan , .mooi
mou niet meer zo dom kletsen dan
jawel heb je stiekem wel gedaanquote:Op maandag 15 december 2025 19:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan maar wat is je punt en wat is er dom? Serieus het is geen moeilijke vraag toch of wat ben je aan het doen?
Edit: waarom reageer ik hier eigenlijk serieus op.quote:Op maandag 15 december 2025 19:54 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jawel heb je stiekem wel gedaan
nou ja heb je ook eens wat geleerd hequote:Op maandag 15 december 2025 19:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Edit: waarom reageer ik hier eigenlijk serieus op.![]()
Pot-ketel. Fijne avond verderquote:Op maandag 15 december 2025 20:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ja heb je ook eens wat geleerd he
dan tik je de volgende keer niet meer zo onnadenkend van die domme dingen in
daar is internet niet voor bedoeld![]()
Dat heb ik ook vaak met dat soort high level stukken, zeker als ze zo'n woord als 'conceptualize' in de titel zetten. Desondanks staan er wel nuttige dingen in, maar belangrijker, zo'n stuk gaat het beleid beinvloeden. En dat heeft meer invloed, en is informatiever, dan het gewauwel van MM bijv.quote:Op maandag 15 december 2025 15:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoopvol gelezen
Teleurgesteld wegens ontbreken van goede tips of oplossingen en enkel een hoop woorden die eigenlijk helemaal niets zeggen..
De Kalahari is nogal wat anders. In Yellowstone blijven karkassen van bizons en edelherten ook lang liggen, in de Kalahari verdwijnt alles een stuk sneller en blijven er vaak alleen wat horens en stukken schedel over. Het zijn andere ecosystemen, en eigenlijk heb je alleen in Afrika nog complete predator guilds over.quote:Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
in de Kalahari gaat niets van de prooi verloren hoor ik net op Nat Geo maar in nederland wel
nederland is niet de kalahari dus
kloptquote:Op maandag 15 december 2025 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Nederland is totaal ongeschikt voor de wolf als je er wat minder emotioneel en objectiever naar kijkt.
Kun je met allerlei emoties komen uiteindelijk zal dit geconcludeerd worden en alle wolven afgeschoten worden.
De moeflons dat waren mooi dieren ,, allemaal opgevreten door wolvenquote:Op vrijdag 12 december 2025 11:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom doen ze het dan hier niet voor de andere dieren? En dan heb ik het niet eens over vee en huisdieren. Maar over de edelherten bijvoorbeeld. De mouflons zijn inmiddels al verdwenen. Zonde hoor.
Nederland is niet de Kalahariquote:Op maandag 15 december 2025 22:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De Kalahari is nogal wat anders. In Yellowstone blijven karkassen van bizons en edelherten ook lang liggen, in de Kalahari verdwijnt alles een stuk sneller en blijven er vaak alleen wat horens en stukken schedel over. Het zijn andere ecosystemen, en eigenlijk heb je alleen in Afrika nog complete predator guilds over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |