Kijk dat is nu een goede opmerking !quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik eigenlijk nog het ergste vindt, is dat die rewilding fanaten zichzelf dierenliefhebbers noemen. En dat zijn ze dus niet. En dan heb ik het niet over de schaapjes, alpaca's, paarden, runderen etc. Nee over de wolf zelf.
Als je denkt dat een wolf hier in NL gelukkig kan zijn in de natuur(parken) die we hier hebben en in zijn habitat is of ooit kan zijn, dan heb je verrekte weinig verstand van dieren.
Dat zogenaamde probleemgedrag is er niet voor niks hè.
kloptquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ik eigenlijk nog het ergste vindt, is dat die rewilding fanaten zichzelf dierenliefhebbers noemen. En dat zijn ze dus niet. En dan heb ik het niet over de schaapjes, alpaca's, paarden, runderen etc. Nee over de wolf zelf.
Als je denkt dat een wolf hier in NL gelukkig kan zijn in de natuur(parken) die we hier hebben en in zijn habitat is of ooit kan zijn, dan heb je verrekte weinig verstand van dieren.
Als ze hier niet gelukkig zijn, waarom zitten ze er dan nog? Ze kunnen weg wanneer ze willen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
geef die wolven dan een route kaart naar happylandquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:04 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Als ze hier niet gelukkig zijn, waarom zitten ze er dan nog? Ze kunnen weg wanneer ze willen.
Die hebben ze al. Als ze hier niet happy zijn, vertrekken ze wel.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geef die wolven dan een route kaart naar happyland
Ze lijken nochtans prima in staat om de weg naar die sappige ponytjes zelf te vindenquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
geef die wolven dan een route kaart naar happyland
wolven zijn hier heel happy zolang er voldoende makke schapen, geitjes, veulens en kindjes zijnquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:19 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Die hebben ze al. Als ze hier niet happy zijn, vertrekken ze wel.
Ik ben het overzicht kwijt. Wellicht kun je voor mij even op een rijtje zetten hoeveel kinderen al zijn vermoord door de wolf?quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wolven zijn hier heel happy zolang er voldoende makke schapen en kindjes zijn
dat komt als er geen geitjes en biggetjes meer zijnquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:30 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Ik ben het overzicht kwijt. Wellicht kun je voor mij even op een rijtje zetten hoeveel kinderen al zijn vermoord door de wolf?
quote:Wanneer een fataal moment tussen mens en wolf?: '
De volgende stap is dat hij mens als prooi ziet'
Nu bevestigd is dat wolf Bram dood is, groeit de druk om het Nederlandse wolvenbeleid rigoureus te veranderen.
Staatssecretaris Rummenie vindt dat het aantal wolven uit de hand loopt en wil ingrijpen voordat er meer schade ontstaat
Ah ja, de heer Rummenie van de... BBB. Wat een verrassing dat hij met dit soort teksten komt zeg.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat komt als er geen geitjes en biggetjes meer zijn
https://www.telegraaf.nl/(...)-ziet/113040345.html
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:47 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Ah ja, de heer Rummenie van de... BBB. Wat een verrassing dat hij met dit soort teksten komt zeg.
we wachten tot ie een kindje van jou opentrektquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:47 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Ah ja, de heer Rummenie van de... BBB. Wat een verrassing dat hij met dit soort teksten komt zeg.
Wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 15:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we wachten tot ie een kindje van jou opentrekt
de ergste voorstanders worden het hardst geraakt , dat is altijd zoquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:55 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad werd.
Whutquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:54 schreef bloodymary1 het volgende:
nederlandse natuurgebieden zijn voor wandelaars en mountain bikers en gezinnen en campingsquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Whut
Als jij denkt dat je verstand hebt van dieren en dan zegt dat er geen ruimte voor wolven in Nederland dan ben je echt gek.
Dan leef je centraal Amsterdam en heb je nog nooit meer dan 3 bomen bij elkaar gezien.
Breaking news voor je: Zelfs NL heeft natuurgebieden.
quote:Roemenië barst van de spectaculaire natuurgebieden, met de Karpaten als middelpunt, waar je nationale parken vindt zoals Retezat, Piatra Craiului, Bucegi en de indrukwekkende Bicaz Kloof.
Andere highlights zijn de Donaudelta voor vogelliefhebbers, de bossen van Domogled-Valea Cernei, en de unieke combinatie van bossen en kloosters in Boekovina.
Deze gebieden bieden ongerepte wildernis, diverse wildlife (beren, lynxen, wisenten) en mogelijkheden voor wandelen, kajakken en wildlife spotten.
Kijk gewoon eens wat Nederland aan aaneengeschakelde natuurgebieden heeft en wat een wolvenroedel nodig heeft.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Whut
Als jij denkt dat je verstand hebt van dieren en dan zegt dat er geen ruimte voor wolven in Nederland dan ben je echt gek.
Dan leef je centraal Amsterdam en heb je nog nooit meer dan 3 bomen bij elkaar gezien.
Breaking news voor je: Zelfs NL heeft natuurgebieden.
Aan zelfkennis geen gebrek...quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:40 schreef bianconeri het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |