Die schijnen echt top te zijn! Maar ik vind dan weer dat ik niet vaak genoeg citroenschil rasp om zo'n ding echt nodig te hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb een microplaneheel fijn ding.
Rasp je vaak knoflook/gember/kurkuma?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Die schijnen echt top te zijn! Maar ik vind dan weer dat ik niet vaak genoeg citroenschil rasp om zo'n ding echt nodig te hebben
Neequote:Op vrijdag 12 december 2025 23:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rasp je vaak knoflook/gember/kurkuma?
Niet?quote:
Je verliest elke keer hè. Waarom ga je niet eens stoppen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
7-1 verloren.![]()
Wel beter dan de vorige keer.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vorige keer had je met 24 - 6 verloren?
Dit seizoen nog afmaken en dan stoppen we er mee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je verliest elke keer hè. Waarom ga je niet eens stoppen?
Stoppen op je hoogtepunt dieptepunt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit seizoen nog afmaken en dan stoppen we er mee.
Ja, idd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt dieptepunt.
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niet opgeven Luctor. Je kunt het!
Zonde! Waarom?quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit seizoen nog afmaken en dan stoppen we er mee.
Geen dames voor het team. Onze tweede vaste dame kon nu al 6 wedstrijden niet. Dus het is iedere keer weer op zoek naar iemand die kan invallen.quote:
Is switchen naar een herenteam dan geen optie?quote:Op zaterdag 13 december 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen dames voor het team. Onze tweede vaste dame kon nu al 6 wedstrijden niet. Dus het is iedere keer weer op zoek naar iemand die kan invallen.
Dan hebben we alleen maar wedstrijden in Zuid-Holland of Oost-Brabant.quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Is switchen naar een herenteam dan geen optie?
Ik postte nog om 0:47. Was dat niet nachtelijk genoeg?quote:Op zaterdag 13 december 2025 11:28 schreef NailQueen het volgende:
@:Luctor.et.Emergo waar was de nachtelijke post?
Dat is wel een stomme redenquote:Op zaterdag 13 december 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen dames voor het team. Onze tweede vaste dame kon nu al 6 wedstrijden niet. Dus het is iedere keer weer op zoek naar iemand die kan invallen.
Of gewoon @NailQueen invliegen als vervanger.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel een stomme redenKan je schoonzus niet meedoen?
Mij wil je niet zien badmintonnenquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of gewoon @:nailqueen invliegen als vervanger.
Slechter dan verliezen kan het niet worden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mij wil je niet zien badmintonnen
quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een broodje knakworst als brunch
Dat zou ik niet zo hard zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2025 12:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slechter dan verliezen kan het niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |