Mijn ouders hebben een nieuwe gourmetstel die ik ook mag uittesten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:48 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig, nu een vierzits voor mijzelf, ik kan eindelijk fatsoenlijk uitbuiken![]()
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Uitbuikze. Vooralsnog geen plannen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:48 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig, nu een vierzits voor mijzelf, ik kan eindelijk fatsoenlijk uitbuiken![]()
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Kan ik hieruit concluderen dat je makkelijk te raspen kaas hebt gekregen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:07 schreef H_T het volgende:
Met dank aan Sinterklaas kan ik nu makkelijk mijn eigen kaas raspen. Tot zover deze dienstmededeling
Ik kan echt geen kaas meer zien nuquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat je makkelijk te raspen kaas hebt gekregen?
Goed cadeau, je kan nooit te veel kaas hebben.
Nee, de kaas had ik al. Ik heb een roterende rasp gekregenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat je makkelijk te raspen kaas hebt gekregen?
Goed cadeau, je kan nooit te veel kaas hebben.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan echt geen kaas meer zien nu
Een schuurblok.quote:
Hoe kan dit?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan echt geen kaas meer zien nu
Aha! Dus je ziet wél wat!quote:
Zo'n ding?quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, de kaas had ik al. Ik heb een roterende rasp gekregen
Dat ideequote:
Ik heb zelf gewoon nog zo eenquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ideeMaar dan een basic versie van Ikea, wat voor mij ook genoeg is
Ik heb een staande rasp van Albert Heijn, vooral voor citroenschil en zo. Voor het raspen van kaas vind ik zo'n roterend ding toch prettigerquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb zelf gewoon nog zo een
[ afbeelding ]
Als je er gewoon aan denkt niet het laatste beetje te willen raspen gaat het altijd goed.
Die vierkante staande zijn ook prima (al zijn die van tegenwoordig wat dun en instabiel imo), alleen wat lastig schoonmaken soms aan de binnenkant.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een staande rasp van Albert Heijn, vooral voor citroenschil en zo. Voor het raspen van kaas vind ik zo'n roterend ding toch prettiger
Vreselijke dingen, ik heb er ook een.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:48 schreef H_T het volgende:
Ik heb ook ooit een mandoline gehad. Ik vond het een goed idee die voor het eerst te proberen op de dag dat ik terug kwam van Lowlands. Toen was plotseling mijn komkommer erg rood en deed mijn vinger heel veel pijn
Vorige keer had je met 24 - 6 verloren?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
7-1 verloren.![]()
Wel beter dan de vorige keer.
Ik had geprobeerd een halve komkommer in die handbeschermer te prikken. Maar ja, dat raspt vervolgens voor geen meter. Dus toen net iets te lang met de hand gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vreselijke dingen, ik heb er ook een.
Die handbeschermer met die punten eraan werkt voor geen meter om iets vast te houden, maar zonder dat ding kan je net zo goed meteen je vingers raspen.
7-0 kan ook, of 11-2, of 17-4. Je wéét het niet!quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vorige keer had je met 24 - 6 verloren?
Met 450 - 0.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vorige keer had je met 24 - 6 verloren?
Zeker omdat hij laatst al zei al met álle mogelijke scorecombinaties te hebben verloren, dus de mogelijkheden zijn absoluut oneindig.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
7-0 kan ook, of 11-2, of 17-4. Je wéét het niet!
Ik heb een microplanequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een staande rasp van Albert Heijn, vooral voor citroenschil en zo. Voor het raspen van kaas vind ik zo'n roterend ding toch prettiger
Oh, zo een wil ik ook nog.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb een microplaneheel fijn ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |