Ik ga af op het interview dat ervoor was.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is een herhaling van de WB van vorige week
Op datzelfde EK waren er ook problemen met een startpistool. En het was geloof ik ook nog dat EK dat de ene Nederlander in de rug van een andere reed bij het uitrijden en/of waarop Uytdehaage een diskwalificatie kreeg voor het gangmaken in de inrijbaan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:10 schreef sportfreak het volgende:
Ik kan me nog een EK in Hamar herinneren waarin het ijs smolt
Moest er geloof ik een heel EK allround op 1 dag gehouden worden
Ah my bad. Ik had het geluid uitstaanquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga af op het interview dat ervoor was.
Oh ja, de winnaar van de 500 toen maakte zichtbaar een valse start maar door een haperend pistool werd hij niet teruggeschoten.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op datzelfde EK waren er ook problemen met een startpistool. En het was geloof ik ook nog dat EK dat de ene Nederlander in de rug van een andere reed bij het uitrijden en/of waarop Uytdehaage een diskwalificatie kreeg voor het gangmaken in de inrijbaan.
Oh ja dat was hetquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:17 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Oh ja, de winnaar van de 500 toen maakte zichtbaar een valse start maar door een haperend pistool werd hij niet teruggeschoten.
Ja, dat ze niet eens door hadden dat ze viel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:23 schreef Redefine het volgende:
Ook wel weer typerend dat de waardeloze commentatoren het niet eens gezien hadden, door dat ze zichzelf belangrijker vinden
Echt verbazen doet het niet. Ze merken het ook vaak veel te laat dat er iemand enorm komt opstomen en bijvoorbeeld nog een rit wint. Dan zijn ze enorm verbaasd, terwijl je het gewoon ziet aankomen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat ze niet eens door hadden dat ze viel.
Jackson reed een trainingsrondjequote:Op vrijdag 12 december 2025 19:40 schreef Redefine het volgende:
Femke Kok wint met een straatlengte voorsprong
Die kan ook niet anders met die blessurequote:Op vrijdag 12 december 2025 19:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Jackson reed een trainingsrondje
Echt zonde. Wordt er afgekeken bij Trump hoe je zulke zaken afhandelt…quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb al bij andere artikelen met zeer duidelijk politiek kleur erop gemerkt dat feedback niet nuttig is.
FB / De Frontpage is m.i. een nare en xenofobe Frontpage geworden. Jammer..quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt zonde. Wordt er afgekeken bij Trump hoe je zulke zaken afhandelt…
Weet ikquote:Op vrijdag 12 december 2025 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kan ook niet anders met die blessure
Als mijn stem en ik morgenochtend okay zijn een rondje vrijwilligerswerk doen. Da's het enige dat min of meer vast ligtquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:48 schreef Arizona het volgende:
Gelukkig, nu een vierzits voor mijzelf, ik kan eindelijk fatsoenlijk uitbuiken![]()
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |