abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219465518
quote:
Foltering, moord, vernedering en seksueel misbruik zijn enkele van de door Hamas gepleegde misdrijven tegen de menselijkheid sinds 7 oktober 2023. Amnesty International stelt dat in een vandaag gepubliceerd rapport.

De misdrijven van Hamas en andere Palestijnse groeperingen rond en in Gaza op en na 7 oktober 2023 waren onderdeel van een systematische, geplande en grootschalige aanval op de burgerbevolking. Seksueel misbruik is een van misdaden tegen de menselijkheid die daarbij werden gepleegd.
Meer in de bron.
https://www.volkskrant.nl(...)rkrachting~beeb1ced/

Eindelijk komt naar voren dat het gros van de slachtoffers NIET door Israel, maar door Hamas zélf komen.

Laat dit alsjeblieft bij iedereen bekend worden, want het gebrek aan kennis hiervan bij alle demonstranten is nogal stuitend.
  Forum Admin donderdag 11 december 2025 @ 16:04:27 #2
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219465534
Stoppen we dan ook met het verspreiden van informatie vanuit Hamas? Want dat is me een doorn in het oog. Hamas is een terreurorganisatie en niet te vertrouwen, maar vrijwel elk nieuwsmedium neemt klakkeloos hun cijfers over.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219465543
Nou, ze hebben gelukkig maar twee jaar nodig gehad om dit uit te spreken.
Zonder wrijving geen glans
pi_219465654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Stoppen we dan ook met het verspreiden van informatie vanuit Hamas? Want dat is me een doorn in het oog. Hamas is een terreurorganisatie en niet te vertrouwen, maar vrijwel elk nieuwsmedium neemt klakkeloos hun cijfers over.
Het eerste dat in een oorlog sneuvelt is de waarheid, maar om de een of andere reden vergeten mensen dat steeds.
  Forum Admin donderdag 11 december 2025 @ 16:31:06 #5
pi_219465680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:25 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Het eerste dat in een oorlog sneuvelt is de waarheid, maar om de een of andere reden vergeten mensen dat steeds.
Correct. Ik neem net zo goed niets aan van de onzin vanuit Israël/IDF. Wel staat vast dat beide partijen oorlogsmisdaden plegen en dat het geweld daar verschrikkelijk is en moet stoppen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219465682
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Als Israël nou gewoon internationale pers toelaat en kapt met het vermoorden van journalisten dan hoeven we ook niet zo afhankelijk te zijn van informatievoorziening enkel door Hamas. Overigens blijken hun cijfers meestal wel bij benadering te kloppen op de momenten dat het wel te controleren was dus we moeten ook niet doen alsof hun cijfers bij voorbaat één en al leugens zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 11 december 2025 @ 16:33:35 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219465695
Snelle conclusie zeg
  Forum Admin donderdag 11 december 2025 @ 16:33:51 #8
pi_219465697
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als Israël nou gewoon internationale pers toelaat en kapt met het vermoorden van journalisten dan hoeven we ook niet zo afhankelijk te zijn van informatievoorziening enkel door Hamas. Overigens blijken hun cijfers meestal wel bij benadering te kloppen op de momenten dat het wel te controleren was dus we moeten ook niet doen alsof hun cijfers bij voorbaat één en al leugens zijn.
"Bij gebrek aan beter" is geen goed alternatief in geval van dit soort informatievoorziening.

En als die cijfers achteraf blijken te kloppen kun je ze publiceren. Niet als je ze uit eerste hand vanuit Hamas hebt.
  donderdag 11 december 2025 @ 16:49:40 #9
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219465766
quote:

[..]
Je bedoelt Hamasstrijders met een "press" bodywarmer? _O-
Ik denk dat ze die gewoon zullen blijven uitschakelen joh
pi_219465780
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:33 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
"Bij gebrek aan beter" is geen goed alternatief in geval van dit soort informatievoorziening.

En als die cijfers achteraf blijken te kloppen kun je ze publiceren. Niet als je ze uit eerste hand vanuit Hamas hebt.
Aangezien alles Hamas is (of zou zijn) betekent dat alleen persberichten van IDF overtikken of niks melden. Daarmee wordt de gewone burger in Gaza ernstig tekort gedaan wat ook nog eens in het belang is van de andere partij die er net voor zorgt dat geen enkele journalist het gebied in mag of kan.
  donderdag 11 december 2025 @ 16:55:08 #11
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219465791
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:53 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Aangezien alles Hamas is (of zou zijn) betekent dat alleen persberichten van IDF overtikken of niks melden. Daarmee wordt de gewone burger in Gaza ernstig tekort gedaan wat ook nog eens in het belang is van de andere partij die er net voor zorgt dat geen enkele journalist het gebied in mag of kan.
Hamas komt, volgens jou, op voor de gewone burgers in Gaza?
pi_219465837
quote:

[..]
Meestal weet ik niet, maar vaak klopt het. Zelfde met berichtgeving vanuit IDF.

Vergeet niet dat bij deze aanval: https://en.wikipedia.org/wiki/Al-Ahli_Arab_Hospital_explosion hamas gelijkt claimde dat er 500 doden waren van een Israëlische aanval, een van vele leugens vanuit hamas weten we nu
pi_219465886
quote:
18s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ja
En dat verkrachten van joodse vrouwen was legitieme zelfverdediging tegen de Israëlische blokkade
Deze reactie is zo triest dat ik medelijden met je krijg… Het is een IS achtige club dat dood en verderf zaait ook onder de Pallestijnen, de boel onderdrukt, vrouwen verkracht (niet alleen de Joodse), martelt, etc. Onder de palestijnen overigens, pure onderdrukking en een barbaarse en extremistische ideologie. Heeft totaal niets te maken met voor de burger opkomen… Of kwam IS ook voor de burger op?

https://nos.nl/artikel/20(...)gsmisdaden-van-hamas

https://www.bnr.nl/column(...)ctatuur-in-palestina

Als je dit ‘voor’ palestijnen noemt dan snap je er werkelijk niets van, het is een terreurorganisatie, niets minder.

Verkrachting als ‘verdediging’ is behoorlijk middeleeuws debiel gedrag, dat goedpraten is zo mogelijk nog een factor 10 kanslozer….

[ Bericht 6% gewijzigd door inXs op 11-12-2025 17:24:24 ]
  Forum Admin donderdag 11 december 2025 @ 17:42:27 #14
pi_219465994
quote:

[..]
Nogmaals, je weet dat Hamas er een agenda op na houdt en ook meermaals is betrapt op het uitgeven van foute informatie. Ik hoor liever niets dan leugens en dat is niet omdat ik mijn hoofd in het zand steek.

Ja Israël moet onafhankelijke pers toelaten. Het is dus ook hun eigen schuld dat dit gebeurt.
pi_219466103
Goh.... Wat een nieuws zeg....
Dit wist iedereen al.

En voor de anti-buitenlanders brigade weer langs komt:
Ja, ook iedereen die pro-vrede is wist dit allang.
pi_219466130
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:06 schreef oblo het volgende:

[..]
Meestal weet ik niet, maar vaak klopt het. Zelfde met berichtgeving vanuit IDF.

Ik heb het IDF nog nooit op waarheid kunnen betrappen.
pi_219466154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:49 schreef the-eye het volgende:

[..]
Je bedoelt Hamasstrijders met een "press" bodywarmer? _O-
Ik denk dat ze die gewoon zullen blijven uitschakelen joh
Ah, weer zo iemand die in IDF leugens trapt.
Journalisten bestaan niet, zijn allemaal terroristen.

Dat mensen nog in die propaganda onzin trappen.

quote:

[..]
Aangezien alles Hamas is (of zou zijn) betekent dat alleen persberichten van IDF overtikken of
IDF overtikken staat gelijk aan leugens verspreiden.
pi_219466186
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Eindelijk komt naar voren dat het gros van de slachtoffers NIET door Israel, maar door Hamas zélf komen.

Nee.... Dat komt helemaal niet naar voren.
Je verdraait de waarheid weer eens.

quote:
Dat is in elk geval betrouwbaarder gebleken dan IDF 'nieuws'.
  Forum Admin donderdag 11 december 2025 @ 17:57:11 #19
pi_219466223
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Ja man Hamas is inderdaad betrouwbaarder dan het idf. _O-

Ze zijn beiden totaal niet te vertrouwen.
pi_219466258
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja man Hamas is inderdaad betrouwbaarder dan het idf.

Ze zijn beiden totaal niet te vertrouwen.
Waar zeg ik dat dan?

Ik zeg dat het IDF nog nooit iets gepost heeft dat waar bleek te zijn.
Daarmee zeg ik toch nergens dat Hamas betrouwbaar is?

Maar bij Hamas is in elk geval wel eens een keer gebleken dat ze de waarheid spraken.
pi_219466285
quote:

Ja ja, nieuws van hamas kennen we nu wel...
Zoals dat "bombardement" op dat ziekenhuis met 100triljoen doden...
Niet bestaande ziektes die uitgebroken zijn.
En al die filmpjes en foto's die overduidelijk nep zijn...
  Forum Admin donderdag 11 december 2025 @ 18:01:30 #22
pi_219466301
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat dan?

Maar bij Hamas is in elk geval wel eens een keer gebleken dat ze de waarheid spraken.
Het idf heeft wel degelijk de waarheid verteld, maar liegt nog veel vaker. Net als Hamas. Jij acht Hamas betrouwbaarder dan het idf.
pi_219466313
quote:

[..]
Waar zeg ik dat dan?

Als hamas dood en verderf willen zaaien? Ja dan spreken ze de waarheid, maar op andere vlakken natuurlijk niet. Net zoveel onwaarheden als het IDF. Uberhaubt hun hele ideologie is onwaar en kansloos en ja dat is die van Netanyahu ook… Het is een vrij grote shithole en dat ga je niet zomaar veranderen als alle partijen in de context onderdrukking, moord, wreedheden en desinformatie niet schuwen.
pi_219466327
quote:

[..]
Voortaan de bron lezen voordat je reageert. Bedankt.
quote:
. ‘De overgrote meerderheid van de slachtoffers werd gedood door Palestijnse strijders’, aldus het rapport.
  donderdag 11 december 2025 @ 18:04:55 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219466328
pi_219466354
Ach, Amnesty toch, allemaal open deuren. Totaal irrelevant rapport dit, hier komen ze ruim twee jaar na de aanslagen van de Palestijnen mee. Waarbij trouwens op alle mogelijke manieren de betrokkenheid van de Palestijnse burgers wordt verzwegen, wat nota bene op de talloze schokkende beelden van de aanslagen op die dag zelf al zichtbaar was.

Dan is de vraag natuurlijk: waar was men bij Amnesty de afgelopen twee jaar dan mee bezig? En het antwoord is uiteraard dat men zich vooral druk aan het maken was over de tegenreactie op deze brute aanslagen. Die door Amnesty werden weggezet als genocide. Men moest alleen wel even de term 'genocide' voor herdefiniëren zodat het kon worden toegepast op dit conflict.

De afgelopen twee jaar functioneerde Amnesty bijna als een klankbord van de Palestijnse terroristen, en was bezig met het slachtoffer van deze oorlog: Israël te demoniseren en als de eigenlijke dader en schuldige weg te zetten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219466371
quote:
En beschuldigingen.

Vaak ongefundeerd, maar werken wel voor het kweken van een valse beeldvorming.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219466382
Nu de VN nog trouwens; laat die ook even met een mea culpa komen.
  Forum Admin donderdag 11 december 2025 @ 18:14:36 #29
pi_219466392
quote:

[..]
Waar zeg ik dat dan?

Het idf heeft wel degelijk de waarheid verteld, maar liegt nog veel vaker. Net als Hamas. Jij acht Hamas betrouwbaarder dan het idf.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
En beschuldigingen.

Vaak ongefundeerd, maar werken wel voor het kweken van een valse beeldvorming.
Niet alleen dat, je legitimeert ze. Dat "Het is beter dan niets" is echt kwalijk.
pi_219466401
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:58 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent, maar deze is wel erg slecht dan...

Zo niet, zou je niet uitloggen en je pilletje nemen?
Tr zetten ajb.

Hier net gedaan.
1947-2016
pi_219466456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:58 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent, maar deze is wel erg slecht dan...

Zo niet, zou je niet uitloggen en je pilletje nemen?
Als ik dat meende zou de AIVD mij allang opgeladen hebben. The eye stond met zijn sturende vraag, die volledig uit het niets kwam, hard op mijn micropenis
pi_219466468
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als ik dat meende zou de AIVD mij allang opgeladen hebben. The eye stond met zijn achterlijke vraag, die volledig uit het niets kwam, hard op mijn micropenis

The eye stond met zijn sturende vraag op mijn
Tip: /s .
pi_219466505
quote:

[..]
Als ik dat meende zou de AIVD mij allang opgeladen hebben. The eye stond met zijn sturende vraag, die volledig uit het niets kwam, hard op mijn micropenis

Laat dan ff blijken dat je sarcastisch bent.

Iig is het wel gelukt want het halve topic dacht dat je serieus was
1947-2016
  donderdag 11 december 2025 @ 18:38:13 #34
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219466535
Wow komen ze daar nu al achter? Voorheen verklaarde je ze als genocide steunende bruinhemd als je over de rol van Hamas begon...
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_219466870
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Laat dan ff blijken dat je sarcastisch bent.

Iig is het wel gelukt want het halve topic dacht dat je serieus was
Ik denk dat je 'hopen' bedoelt. Denken kan je zoiets niet noemen
pi_219467017
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:09 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, Amnesty toch, allemaal open deuren. Totaal irrelevant rapport dit, hier komen ze ruim twee jaar na de aanslagen van de Palestijnen mee. Waarbij trouwens op alle mogelijke manieren de betrokkenheid van de Palestijnse burgers wordt verzwegen, wat nota bene op de talloze schokkende beelden van de aanslagen op die dag zelf al zichtbaar was.

Dan is de vraag natuurlijk: waar was men bij Amnesty de afgelopen twee jaar dan mee bezig? En het antwoord is uiteraard dat men zich vooral druk aan het maken was over de tegenreactie op deze brute aanslagen. Die door Amnesty werden weggezet als genocide. Men moest alleen wel even de term 'genocide' voor herdefiniëren zodat het kon worden toegepast op dit conflict.

De afgelopen twee jaar functioneerde Amnesty bijna als een klankbord van de Palestijnse terroristen, en was bezig met het slachtoffer van deze oorlog: Israël te demoniseren en als de eigenlijke dader en schuldige weg te zetten.
Damage control van Amnesty.
Blijkbaar hebben ze ontdekt dat er te veel mensen vinden dat ze hun objectiviteit opgegeven hebben voor een activistische anti-israel houding en dat dit te veel geld gaat kosten.
-
  donderdag 11 december 2025 @ 19:40:04 #37
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_219467045
De avrotros dreigt Amnesty te boycotten
pi_219467050
Goh, moslimterroristen roeien andersdenken uit. Verassend. Dit is al 1400 jaar het probleem met islam.
pi_219467183
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:37 schreef quo_ het volgende:

[..]
Damage control van Amnesty.
Blijkbaar hebben ze ontdekt dat er te veel mensen vinden dat ze hun objectiviteit opgegeven hebben voor een activistische anti-israel houding en dat dit te veel geld gaat kosten.
Idd, dit vermoeden heb ik ook...
pi_219467488
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:40 schreef RotatoR het volgende:
Goh, moslimterroristen roeien andersdenken uit. Verassend. Dit is al 1400 jaar het probleem met islam.
Om al projecterend ook nog eens de slachtoffers te beschuldigen van wat men zelf nastreeft. En ongelofelijk naïeve mensen in het Westen nog de kant van die figuren ook, man man man.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 11 december 2025 @ 20:14:07 #41
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219467495
Ja maar, ja maar, ja maar, is allemaal de schuld van de zionisten hoor ☝️☝️
"Hoka Hey!"
  donderdag 11 december 2025 @ 20:22:18 #42
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219467646
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Waar liegen ze dan bijvoorbeeld over?
pi_219467707
Als er IETS is wat ik in 2026 niet meer wil horen dan is het GAZA!
Vakman pur sang
  donderdag 11 december 2025 @ 20:36:09 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219467867
quote:

[..]

Ja leuk verzonnen. Volgens jou worden de Gazanen te kort gedaan als de propaganda van Hamas in Gaza blijft. Dat zijn jouw woorden niet de mijne maar blijkbaar schrik je van je eigen denkbeelden en camoufleer je dat dan met een rare reactie
Het is gewoon een rare gedachtegang waar je best wat toelichting bij mag geven want leg eens uit wat de Gazaan met al die leugens is opgeschoten?
pi_219468725
Nou, rode lijn protest dan maar?
pi_219469183
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Als er IETS is wat ik in 2026 niet meer wil horen dan is het GAZA!
Een jaar ban voor iedereen die dit woord gbruikt inderdaad.
-
pi_219469273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:36 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ja leuk verzonnen. Volgens jou worden de Gazanen te kort gedaan als de propaganda van Hamas in Gaza blijft. Dat zijn jouw woorden niet de mijne maar blijkbaar schrik je van je eigen denkbeelden en camoufleer je dat dan met een rare reactie
Het is gewoon een rare gedachtegang waar je best wat toelichting bij mag geven want leg eens uit wat de Gazaan met al die leugens is opgeschoten?
Als internationale media alleen de persberichten van IDF overnemen dan wordt de gewone burger daar tekort gedaan ja want IDF geeft alleen haar eigen verhaal hé. IDF zit er niet voor die Arabieren

Jij vertaalt dat met dat achterlijke " Hamas komt op voor de burger". Nee hamas komt niet op voor de burger, waar haal je het vandaan.... Hoe harder Israël de burgers slaat des te liever heeft Hamas het. Want die beelden die gaan de wereld over. Hamas vecht een religieuze grondoorlog en ze willen macht over de eigen bevolking.

Ons wordt van Israëlische kant geleerd dat de dodenlijsten onbetrouwbaar zijn. Hamas regeert Gaza, Hamas is Ministry of Health en dus is ook MoH onbetrouwbaar. Is het je al eens opgevallen dat we niet te horen krijgen wat er bij die dodenlijsten niet klopt? Israël heeft de controle over de basisregistratie personen, niet Hamas, en sinds 2007 krijgen wij te horen dat wat Hamas over slachtoffers zegt niet klopt. Maar tot op de dag van vandaag is nog steeds geen voorbeeld gegeven van fouten. Van mensen die toch blijken te leven, of nooit geleefd hebben of wat dan ook.

De gewone Gazaan is nergens mee opgeschoten en zeker niet met Hamas of een van die andere agressieve families aan de macht. Dat jou dit verteld moet worden....
  donderdag 11 december 2025 @ 22:27:28 #48
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219469325
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als internationale media alleen de persberichten van IDF overnemen dan wordt de gewone burger daar tekort gedaan ja want IDF geeft alleen haar eigen verhaal hé. IDF zit er niet voor die Arabieren

Jij vertaalt dat met dat achterlijke " Hamas komt op voor de burger". Nee hamas komt niet op voor de burger, waar haal je het vandaan.... Hoe harder Israël de burgers slaat des te liever heeft Hamas het. Want die beelden die gaan de wereld over. Hamas vecht een religieuze grondoorlog.

Ons wordt van Israëlische kant geleerd dat de de dodenlijsten onbetrouwbaar zijn. Hamas regeert Gaza, Hamas is Ministry of Health en dus is ook MoH onbetrouwbaar. Is het je al eens opgevallen dat we niet te horen krijgen wat er bij die dodenlijsten niet klopt? Israël heeft de controle over de basisregistratie personen, niet Hamas, en sinds 2007 krijgen wij te horen dat wat Hamas over slachtoffers zegt niet klopt. Maar tot op de dag van vandaag is nog steeds geen voorbeeld gegeven van fouten. Van mensen die toch blijken te leven, of nooit geleegd hebben of wat dan ook.

De gewone Gazaan is nergens mee opgeschoten en zeker niet met Hamas of een van die andere agressieve families aan de macht. Dat jou dit vertelt moet worden....
Ik begrijp je.

Er worden helemaal geen andere doden vermeld dan slachtoffers door Israel terwijl er toch ook altijd mensen door ziekte en ouderdom doodgaan, dat klopt er dus al niet aan die dodenlijsten
pi_219469378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:27 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik begrijp je.

Er worden helemaal geen andere doden vermeld dan slachtoffers door Israel terwijl er toch ook altijd mensen door ziekte en ouderdom doodgaan, dat klopt er dus al niet aan die dodenlijsten
Hoe kom je erbij dat die mensen ook op die lijst staan? De namen, BSN, datums en leeftijd staan in die lijst en als zou kloppen wat jij en Aizenberg beweren zou je dus verwachten dat oudere mensen relatief veel op die lijst voorkomen. En dat deed het tot lijst september in ieder geval niet. Aizenberg heeft ook geen voorbeelden
  donderdag 11 december 2025 @ 22:43:23 #50
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219469500
Bij mij zit het probleem met name dat veel media heel anders een bericht plaatsen als die van de Israelische kant komt, of van Hamas.

Als je alleen al naar de koppen kijkt is het vaak:
"Israel/IDF Claimt dat...." "Volgens de IDF .....dit is niet geverifieerd"

Maar als er iets van Hamas af komt is zijn het vaak quotes in de titel "Israel bombardeert ziekenhuis, 500 doden" "Ziekte epidemie in Gaza" "Hongersnood kan duizenden kinderen in Gaza treffen"
Quotes gebruiken als titel vind ik wat smerig want dan lijkt het alsof het echt zo is ipv dat iemand van Palestijnse overheid dat zegt.
pi_219471172
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:00 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja ja, nieuws van hamas kennen we nu wel...
Zoals dat "bombardement" op dat ziekenhuis met 100triljoen doden...
Niet bestaande ziektes die uitgebroken zijn.
En al die filmpjes en foto's die overduidelijk nep zijn...
Ah, of aan de andere kant het IDF dat ze niemend gedood hebben maar een gigantisch Hamas militair bolwerk vernietigd hebben....

Dan zit Hamas toch dichter bij de waarheid, ook al dikken ze het aan.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zie bij het IDF alleen maar leugens over wat ze uitvoeren. Moeten ze ook wel natuurlijk, gezien de misdaden die ze plegen.

Ik acht Hamas niet betrouwbaar, maar wel veel betrouwbaarder dan het IDF.
Dat heeft de afgelopen 2 jaar wel laten zien. Moet je dan tussen 2 kwaden kiezen dan kies ik voor de partij die in elk geval nog iets van waarheid post.
pi_219471178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:27 schreef the-eye het volgende:

Huh? Dus als Hamas spreekt over doden nadat een appartmentencomplex instort door bombardementen dan zitten daar ook mensen tussen die toevallig door ziekte of ouderdom dood zijn gegaan??

Beetje raar.
pi_219471186
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:40 schreef RotatoR het volgende:
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Om al projecterend ook nog eens de slachtoffers te beschuldigen van wat men zelf nastreeft. En ongelofelijk naïeve mensen in het Westen nog de kant van die figuren ook, man man man.
Moslimterroristen? Ah ja, natuurlijk. Kop in het zand steken en alleen maar de schuld leggen bij de moslims :´)
Een bevolking die nog dag in dag uit moet lijden onder de ellende die Israel veroorzaakt.
De oorlogs en humanitaire misdaden geeft meneertje niet om natuurlijk. Is tegen moslims, dus is goed.
pi_219471308
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 07:55 schreef bianconeri het volgende:

Ik zie bij het IDF alleen maar leugens over wat ze uitvoeren.
Jij ziet dat. Nogal logisch....
:')
Gelukkig zijn er genoeg mensen met betere ogen..
pi_219471328
quote:

[..]
Ah, of aan de andere kant het IDF dat ze niemend gedood hebben maar een gigantisch Hamas militair bolwerk vernietigd hebben....

[..]
Ik zie bij het IDF alleen maar leugens over wat ze uitvoeren. Moeten ze ook wel natuurlijk, gezien de misdaden die ze plegen.

Dat heeft de afgelopen 2 jaar wel laten zien. Moet je dan tussen 2 kwaden kiezen dan kies ik voor de partij die in elk geval nog iets van waarheid post.
Whataboutisme.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_219471595
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:28 schreef the-eye het volgende:

[..]
GeNOcide!!!
Is erg genoeg.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:29 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jij ziet dat. Nogal logisch....
Gelukkig zijn er genoeg mensen met betere ogen..
Ah ja, de mensen met open ogen die al het geweld en alle misdaden tegen moslims onder de bank schuiven.
Uhu, ja heel erg veel betere ogen :´)

quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:33 schreef HSG het volgende:

[..]
Whataboutisme.
En dan?

Het IDF brengt veel meer leugens de wereld in en doet veel ergere dingen dan Hamas.

Dan kan je wel zeuren met je whataboutisme, maar is ineens alles goed van het IDF omdat het terrorist vs terrorist is? Nee.
pi_219471727
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:16 schreef the-eye het volgende:

[..]
Gast :') zoek hulp. Je bent geradicaliseerd. Je steunt hier nu al maanden openlijk een terroristische organisatie die verantwoordelijk is voor de meest verschrikkelijke dingen
En jij moet een bril kopen, want je ziet ze vliegen.
Ik heb nog NOOIT mijn steun uitgesproken voor een terroristische organisatie, ongeacht of je Hamas of Israel bedoelde. Voor beide terroristische groepen heb ik nog NOOIT steun voor uitgesproken.
  vrijdag 12 december 2025 @ 09:23:00 #58
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219471758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En jij moet een bril kopen, want je ziet ze vliegen.
Ik heb nog NOOIT mijn steun uitgesproken voor een terroristische organisatie, ongeacht of je Hamas of Israel bedoelde. Voor beide terroristische groepen heb ik nog NOOIT steun voor uitgesproken.
Tis wel goed met je
pi_219472092
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:00 schreef bianconeri het volgende:

Ah ja, de mensen met open ogen die al het geweld en alle misdaden tegen moslims onder de bank schuiven.

Net zoiets als die doodse stilte uit de islamhoek als wéér een terrorist uit naam van allah het sprookjesfiguur een aanslag pleegt...
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 10:13:09 #60
485843 crew  Jippie
pi_219472157
quote:

[..]

[..]

Het zijn allebei een stel oorlogszuchtige organisaties die geen respect hebben voor een mensenleven.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 10:14:56 #61
485843 crew  Jippie
pi_219472166
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 07:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Moslimterroristen? Ah ja, natuurlijk. Kop in het zand steken en alleen maar de schuld leggen bij de moslims :´)
Een bevolking die nog dag in dag uit moet lijden onder de ellende die Israel veroorzaakt.
De oorlogs en humanitaire misdaden geeft meneertje niet om natuurlijk. Is tegen moslims, dus is goed.
Stel je niet zo aan. Hamas en het IDF geilen allebei op dood en verderf. En de burgerbevolking heeft het nakijken.
pi_219472192
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Stel je niet zo aan. Hamas en het IDF geilen allebei op dood en verderf. En de burgerbevolking heeft het nakijken.
Dat is natuurlijk niet waar, het Israëlische leger is vecht ter verdediging, de Palestijnse terroristen van Hamas trekken ter aanval. We gaan ook niet zeggen dat de nazis en de geallieerden in de Tweede Wereldoorlog eigenlijk beide op dood en verderf uit waren. Dat is namelijk niet het geval.
pi_219472273
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:00 schreef bianconeri het volgende:
En dan?

Het IDF brengt veel meer leugens de wereld in en doet veel ergere dingen dan Hamas.

Dan kan je wel zeuren met je whataboutisme, maar is ineens alles goed van het IDF omdat het terrorist vs terrorist is? Nee.
Het welbekende "JA MAAR HUNNIE..." met je kinderachtige whataboutisme. :') Ga lekker wieberen met je Hamaspropaganda.
pi_219472314
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:06 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Net zoiets als die doodse stilte uit de islamhoek als wéér een terrorist uit naam van allah het sprookjesfiguur een aanslag pleegt...
Want dat is relevant omdat..... ??
Terrorisme is altijd fout, of dat nou vanuit de Islam komt of omdat Israel het doet. Of wie dan ook.
Wat dan een bepaalde groep er zelf van zegt?

quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het zijn allebei een stel oorlogszuchtige organisaties die geen respect hebben voor een mensenleven.
quote:

[..]
Dat is precies wat ik zeg?
Dus ik snap je toevoeging niet. Zeg dat tegen de pro-Israel groep.
pi_219472322
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk niet waar, het Israëlische leger is vecht ter verdediging, de Palestijnse terroristen van Hamas trekken ter aanval. We gaan ook niet zeggen dat de nazis en de geallieerden in de Tweede Wereldoorlog eigenlijk beide op dood en verderf uit waren. Dat is namelijk niet het geval.
Hahahahahahahahahaha.

Ja, precies. Eigen land verdedigen hahahahaha.
Dat is precies waarom Israel land bezet in meerdere andere landen en gebieden.
En waarom Israel doelbewust burgerdoelen raakt en vredesmachten in meerdere landen.

Verdedigen _O- _O- _O-

quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:31 schreef HSG het volgende:

[..]
Het welbekende "JA MAAR HUNNIE..." met je kinderachtige whataboutisme. :') Ga lekker wieberen met je Hamaspropaganda.
Ik heb nog nooit iets van Hamas gepromoot.
Dus hou je leugens lekker bij je.
pi_219472333
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:40 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hahahahahahahahahaha.

En waarom Israel doelbewust burgerdoelen raakt en vredesmachten in meerdere landen.

Verdedigen _O- _O- _O-
[..]
Israël heeft alleen een klein stukje grond bezet in Syrië, vanwege het gevaar daar van terreur (onder meer vanuit Libanon).
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 10:45:23 #67
485843 crew  Jippie
pi_219472354
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Want dat is relevant omdat..... ??
Terrorisme is altijd fout, of dat nou vanuit de Islam komt of omdat Israel het doet. Of wie dan ook.
Wat dan een bepaalde groep er zelf van zegt?
[..]
[..]
Dat is precies wat ik zeg?
Dus ik snap je toevoeging niet. Zeg dat tegen de pro-Israel groep.
Kap er nou eens mee om users in één of andere groep te plaatsen. Je polariseert zelf als een malle en beschuldigt andere users hiervan. Gewoon niet doen.
pi_219472405
quote:
Gezien je whataboutismes en "ja maar hunnies...." zegt dat wel genoeg. :) Dus hou op te doen alsof je iets om een Palestijn geeft, met je leugens, antisemitisme en onzin. :')
pi_219472598
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hiermee zet je een islamitische terror organisatie gelijk aan het leger van een geciviliseerd land he. Een leger wat zich ook dient te houden aan diverse conventies van den haag en geneve. Een islamitische terror organisatie wat ziekenhuizen, scholen misbruikt voor 'militaire' doeleinden en pers- en medici symbolen gebruikt om zich openbaar te verstoppen.

Klopt geen moer van.
1947-2016
pi_219472600
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:53 schreef HSG het volgende:

[..]
Gezien je whataboutismes en "ja maar hunnies...." zegt dat wel genoeg. :) Dus hou op te doen alsof je iets om een Palestijn geeft, met je leugens, antisemitisme en onzin. :')
2nd this.
1947-2016
pi_219472614
quote:

[..]
Hamas op dood en verderf van de hele Joodse bevolking.
IDF op dood en verderf van hamas en gelieerd spul

Wel ffies een groot verschilletje.
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 11:22:23 #72
485843 crew  Jippie
pi_219472635
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zijn allebei niet goed snik. IDF brengt ook 'per ongeluk' hulpverleners om. Zijn net zo triggerhappy.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 11:27:53 #73
485843 crew  Jippie
pi_219472674
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hiermee zet je een islamitische terror organisatie gelijk aan het leger van een geciviliseerd land he. Een leger wat zich ook dient te houden aan diverse conventies van den haag en geneve. Een islamitische terror organisatie wat ziekenhuizen, scholen misbruikt voor 'militaire' doeleinden en pers- en medici symbolen gebruikt om zich openbaar te verstoppen.

Klopt geen moer van.
Hield het IDF zich maar aan de internationale afspraken. Kijk Israël heeft alle recht om zich te verdedigen tegen de weerzinwekkende Hamas-terreur op 7 oktober, maar inmiddels zijn ze daarin ver doorgeschoten. Als de Israëlische overheid de signalen van hun eigen mensen serieus hadden genomen had het bloedbad van 7 oktober voorkomen kunnen worden. En dat zit mij erg dwars.
pi_219472718
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Israël heeft alleen een klein stukje grond bezet in Syrië, vanwege het gevaar daar van terreur (onder meer vanuit Libanon).
Sure :´)

Maar he Israel mag andere landen bezetten. Burgers opblazen en noem het maar.
Allemaal buiten eigen landsgrenzen, maar meneertje Howard zegt ´´verdediging´´.

Wat een trol.
pi_219472721
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:45 schreef Jippie het volgende:

[..]
Kap er nou eens mee om users in één of andere groep te plaatsen. Je polariseert zelf als een malle en beschuldigt andere users hiervan. Gewoon niet doen.
Dus als iemand pro-Israel is mag je dat niet zo benoemen?
Beetje gek.
pi_219472728
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:53 schreef HSG het volgende:

[..]
quote:

[..]
2nd this.
Ik geef niet per se om de Palestijn. Wel om de onschuldige burgers, waar dan dus ook Palestijnen bij zitten.

Ik heb nog nooit een leugen geplaatst en ik heb nog nooit een antisemitische opmerking gemaakt.
Ik heb je al meermaals gevraagd om dit eens aan te tonen, maar dat kun je niet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 11:35:37 #77
485843 crew  Jippie
pi_219472741
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dus als iemand pro-Israel is mag je dat niet zo benoemen?
Beetje gek.
Niet op de manier zoals jij net deed.
Ze mogen jou ook geen etiketje met Hamas-lover opplakken.
pi_219472746
quote:

[..]

Ah dus het doelbewust bombarderen van appartmenten, tentenkampen, ziekenhuizen, ambulances, voedselpunt en scholen is niet terroristisch?

En hou op zeg met je hypocriete onzin....
Jij weet ook heel goed dat het IDF zich geen seconde houdt aan internationale wetten tav oorlogsrecht en humanitair recht.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je vergeet erbij te zeggen dat het IDF voor dood en verderf voor ALLES en iedereen in Gaza zorgt.
En dat ook nog eens 100x harder dan Hamas doet (ivm de capaciteit van het IDF).
pi_219472767
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Niet op de manier zoals jij net deed.
Ze mogen jou ook geen etiketje met Hamas-lover opplakken.
Omdat ik nog nooit een pro-Hamas opmerking gemaakt hebt, dus dan moeten ze dat ook aantonen ipv mij te beledigen. Ik heb al heel erg vaak gezegd dat ik anti-terroristen ben. En dus ook anti-Hamas.

quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hield het IDF zich maar aan de internationale afspraken. Kijk Israël heeft alle recht om zich te verdedigen tegen de weerzinwekkende Hamas-terreur op 7 oktober, maar inmiddels zijn ze daarin ver doorgeschoten. Als de Israëlische overheid de signalen van hun eigen mensen serieus hadden genomen had het bloedbad van 7 oktober voorkomen kunnen worden. En dat zit mij erg dwars.
Precies.

Maar het opblazen van scholen, ziekenhuizen, ambulances, hulpverleners, voedselpunten, appartementen en tentenkampen is allemaal volgens oorlogsrecht.
Net als het volledig onthouden van water en voedsel.

Precies....
Allemaal volgens oorlogs en humanitair recht.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 11:40:39 #80
485843 crew  Jippie
pi_219472782
Posts met 'etiketjes' gaan weg
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 11:41:33 #81
485843 crew  Jippie
pi_219472790
Jullie hoeven de oorlog hier niet dunnetjes over te doen..
pi_219472804
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Omdat ik nog nooit een pro-Hamas opmerking gemaakt hebt, dus dan moeten ze dat ook aantonen ipv mij te beledigen. Ik heb al heel erg vaak gezegd dat ik anti-terroristen ben. En dus ook anti-Hamas.
[..]
Precies.

Maar het opblazen van scholen, ziekenhuizen, ambulances, hulpverleners, voedselpunten, appartementen en tentenkampen is allemaal volgens oorlogsrecht.
Net als het volledig onthouden van water en voedsel.

Precies....
Allemaal volgens oorlogs en humanitair recht.
Whataboutisme.
pi_219472894
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:43 schreef HSG het volgende:

[..]
Whataboutisme.
Blijf je kop maar in het zand steken en gruwelijkheden goedkeuren.
pi_219472916
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ah dus het doelbewust bombarderen van appartmenten, tentenkampen, ziekenhuizen, ambulances, voedselpunt en scholen is niet terroristisch?

En hou op zeg met je hypocriete onzin....
Jij weet ook heel goed dat het IDF zich geen seconde houdt aan internationale wetten tav oorlogsrecht en humanitair recht.
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat het IDF voor dood en verderf voor ALLES en iedereen in Gaza zorgt.
En dat ook nog eens 100x harder dan Hamas doet (ivm de capaciteit van het IDF).
Al vaak genoeg je eenzijdige bagger gelezen en heb daar nu geen zin meer in.
Zak er lekker in met je obsessieve gejank.

quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:41 schreef Jippie het volgende:
Jullie hoeven de oorlog hier niet dunnetjes over te doen..
Inderdaad, genoeg terroristengesteun gelezen in het hamas-israel topic van hem en zijn vriendjes chadi en glazenmaker.
Totaal verblind door hun haat richting israel dat ze zelfs de gruwelijkste terroristen steunen (zeggen dat het niet zo is, is liegen gezien hun continue gewijs).
1947-2016
pi_219473011
quote:

[..]
Hahahahahahahahahaha.

Verdedigen _O- _O- _O-
[..]
Jij moet snel eens geschiedenisles nemen, dan weet je ook waarom Israël dat land bezet...

Palestijnen zijn van oudsher oorlogzuchtig, vraag maar aan Jordanië...

Daarbij is Israël meermaals aangevallen zonder waarschuwing.
Logisch he, dat ze een lijn trekken.
pi_219473074
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Ik geef niet per se om de Palestijn. Wel om de onschuldige burgers, waar dan dus ook Palestijnen bij zitten.
Maar je verdedigt Hamas in een topic over uitroeien door Hamas.
pi_219473282
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:59 schreef Red_85 het volgende:

Inderdaad, genoeg terroristengesteun gelezen in het hamas-israel topic van hem en zijn vriendjes chadi en glazenmaker.
Totaal verblind door hun haat richting israel dat ze zelfs de gruwelijkste terroristen steunen (zeggen dat het niet zo is, is liegen gezien hun continue gewijs).
Ipv anderen alleen maar te beledigen mag je wel eens met bewijzen komen.

Ik heb nog nooit iets gezegd dat antisemitisch is. Ik heb nog nooit iets gezegd wat pro-Hamas zou zijn.
Ik heb altijd mijn afkeur tegen terroristen uitgesproken, of dat nou om de terroristen van Hamas gaat of die uit Israel.

Jij bent 1 van de weinigen die openlijk steunt geeft aan alle misdaden van Israel.
Jij hebt nog nooit Israels daden veroordeeld voor wat ze zijn.

Dus kom niet met verwijten naar mij....

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:10 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jij moet snel eens geschiedenisles nemen, dan weet je ook waarom Israël dat land bezet...

Het punt was ´´verdedigen´´. Israel valt andere landen en gebieden binnen en bezet daar land.
Heeft niets meer met verdedigen te maken, Israel valt doelbewust anderen aan.

En nee daarmee zeg ik dus niet dat andere partijen goed zijn, alleen Israel is minstens zo erg als een Hamas of Hezbollah.

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:19 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Maar je verdedigt Hamas in een topic over uitroeien door Hamas.
Nee, ik verdedig Hamas helemaal niet.
Anders hadden jij en je maten allang kunnen komen met posts waarin ik Hamas verdedig dan wel antisemitisch ben.
  vrijdag 12 december 2025 @ 13:18:47 #88
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_219473706
quote:

[..]
Welk voordeel heeft Israel daar nou weer aan?
Lachen joh.
pi_219473968
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 13:18 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Welk voordeel heeft Israel daar nou weer aan?
Geen, want dan worden hun misdaden nog meer in beeld gebracht en krijgt het nog meer credibiliteit. Nu kunnen ze alles wegwuiven onder de noemer Hamas propaganda.

Maar de gemiddelde wereldburger die dit volgt en eerlijk in de wedstrijd zit kan het toelaten van meer journalisten alleen maar toejuichen lijkt me.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_219474055
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 11:56 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Blijf je kop maar in het zand steken en gruwelijkheden goedkeuren.
Een verwachte reactie van iemand met dubbele maten meet en doet alsof hij om mensen geeft.
pi_219474499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:10 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Idd.
Egypte doet hetzelfde omdat ze dezelfde ervaringen hebben met Palestijnen maar daar hoor je niemand over.
Palestijnen komen ook niet zomaar Egypte binnen.
Goh aan wie zou het nou dan liggen.
pi_219474757
Hamas is een terroristische organisatie. Die zijn dus per definitie niet te vertrouwen. Je kan ervan uitgaan dat alles wat uit hun koker komt of 1) een leugen is, of 2) een verdraaiing van de waarheid is, of 3) hen wel erg goed uitkomt.

Ze zijn tot alles in staat. Als iemand van Hamas een cameraploeg rond aan het leiden is tussen de uitgemergelde mensen terwijl hij er goed doorvoed uitziet, maar vervolgens wel zeggen dat Israël het voedsel tegenhoudt. DAAR IS IETS GAANDE.

Mensen zijn blind. Ja de Palestijnse bevolking lijdt, maar onder wie lijden zij daadwerkelijk.
pi_219474811
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 december 2025 14:01 schreef HSG het volgende:

[..]
Een verwachte reactie van iemand met dubbele maten meet en doet alsof hij om mensen geeft.
Nogmaals:

Kom dan met voorbeelden.

Je kunt mij wel blijven beledigen en veroordelen om wat dan ook.
Maar het is onzin en je kunt het nooit aantonen.
pi_219474831
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Idd.
Egypte doet hetzelfde omdat ze dezelfde ervaringen hebben met Palestijnen maar daar hoor je niemand over.
Palestijnen komen ook niet zomaar Egypte binnen.
Goh aan wie zou het nou dan liggen.
Niemand heeft het daarover.

Maar ongeacht hoe boosaardig of goedaardig Palestijnen zijn, niets praat een genocide goed. Incl alle oorlogs en humanitaire misdaden gepleegd op de burgers.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:20 schreef Telefoonvork het volgende:
Hamas is een terroristische organisatie. Die zijn dus per definitie niet te vertrouwen. Je kan ervan uitgaan dat alles wat uit hun koker komt of 1) een leugen is, of 2) een verdraaiing van de waarheid is, of 3) hen wel erg goed uitkomt.

Ze zijn tot alles in staat. Als iemand van Hamas een cameraploeg rond aan het leiden is tussen de uitgemergelde mensen terwijl hij er goed doorvoed uitziet, maar vervolgens wel zeggen dat Israël het voedsel tegenhoudt. DAAR IS IETS GAANDE.

Mensen zijn blind. Ja de Palestijnse bevolking lijdt, maar onder wie lijden zij daadwerkelijk.
Ontkent iemand dat dan?
Ja, ze zijn terroristisch.
IDF echter net zo.

En als je vergelijkt met wie vaker de waarheid spreekt dan is dat toch Hamas.
Dat zegt overigend heel veel over het IDF
pi_219474955
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:28 schreef bianconeri het volgende:
Ontkent iemand dat dan?
Niet expliciet, maar ook niet impliciet.

Bij alle pro-palestijnse demonstraties is alleen Israël de boosdoener. Nooit, maar dan ook letterlijk nooit, worden da daden van Hamas afgekeurd.

Als je er letterlijk naar vraagt, is het antwoord steevast: ja, mááárrr...

Ik heb nog nooit iemand gezien of gesproken die deelneemt aan die demonstraties die zonder omweg toegeeft: ja, ook Hamas is schuldig. Punt.
Altijd volgt er een 'maar' achter.
pi_219475393
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:28 schreef bianconeri het volgende:
Niemand heeft het daarover.

Maar ongeacht hoe boosaardig of goedaardig Palestijnen zijn, niets praat een genocide goed. Incl alle oorlogs en humanitaire misdaden gepleegd op de burgers.
Ik neem jou niet serieus met je genocide en terroristen verdedigen.
  vrijdag 12 december 2025 @ 18:01:33 #97
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219476410
quote:

[..]
Op watvoor manier zijn ze daar in doorgeschoten?
pi_219476449
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Bij alle pro-palestijnse demonstraties is alleen Israël de boosdoener. Nooit, maar dan ook letterlijk nooit, worden da daden van Hamas afgekeurd.

Ik heb nog nooit iemand gezien of gesproken die deelneemt aan die demonstraties die zonder omweg toegeeft: ja, ook Hamas is schuldig. Punt.
Die kant veroordeelde Hamas ten minste.
De pro-Israël groep duikt alleen maar in excuses en geven nooit de fouten toe.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 16:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik neem jou niet serieus met je genocide en terroristen verdedigen.
Weer iemand die komt beledigen, maar dit niet kan en wil onderbouwen.
pi_219476478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:07 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Die kant veroordeelde Hamas ten minste.
De pro-Israël groep duikt alleen maar in excuses en geven nooit de fouten toe.
[..]
Weer iemand die komt beledigen, maar dit niet kan en wil onderbouwen.
Dit is serieus? Slechts een paar voorbeelden:

Poll shows Palestinians back Oct. 7 attack on Israel, support for Hamas rises
Onthullend inkijkje in UvA-appgroep: Hamas-terreur bejubeld, Joodse docent is ’kakkerlak’ en Halsema ’liegend stinkdier’
60% of US Gen Z support Hamas in Harvard-Harris poll

En ook bij de Rode Lijn demonstraties waren vlaggen van terreurgroeperingen en zelfs het Iraanse regime aanwezig.
pi_219476514
quote:

[..]
Dat zie ik totaal anders. Kwaadaardige partijen, zoals de Palestijnse terroristen en diens adepten dienen met hele harde hand bestreden te worden. Zo win je een oorlog, zo is bijvoorbeeld de Tweede Wereldoorlog ook gewonnen, daarbij zijn volledige Duitse steden kapot gebombardeerd met als doel burgers te raken. 'Moral bombing' noemde men dat.

Zie ook deze reportage van de VPRO:

Bekijk deze YouTube-video

Ik sta er wat betreft de Palestijnen precies hetzelfde in. Het terreur (wat op geen enkele manier rechtvaardiging heeft) dient volledig verslagen te worden en de Palestijnse terroristen dienen op hun knieën te worden gekregen. Of zij daar bereid zijn om daar 50k of 500k van hun mensen voor op te offeren is irrelevant. Dat is een keuze aan hun.

Wat dat betreft had ik dan ook graag gezien dat Israël al veel eerder eerst de Gazastrook flink had aangepakt, het liefst met hulp van Westerse troepen. En hoeveel slachtoffers er zouden vallen doet er niet toe. De Palestijnen hebben dit volledig over zichzelf uitgeroepen, voor hun zou er geen genade meer moeten zijn tot men de wapens neerlegt en zich eens gaat gedragen. Net zoals er in de Tweede Wereldoorlog met de Duitsers werd gedaan.
pi_219478563
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zie ik totaal anders. Kwaadaardige partijen, zoals de Palestijnse terroristen en diens adepten dienen met hele harde hand bestreden te worden. Zo win je een oorlog, zo is bijvoorbeeld de Tweede Wereldoorlog ook gewonnen, daarbij zijn volledige Duitse steden kapot gebombardeerd met als doel burgers te raken. 'Moral bombing' noemde men dat.

Zie ook deze reportage van de VPRO:

Bekijk deze YouTube-video

Ik sta er wat betreft de Palestijnen precies hetzelfde in. Het terreur (wat op geen enkele manier rechtvaardiging heeft) dient volledig verslagen te worden en de Palestijnse terroristen dienen op hun knieën te worden gekregen. Of zij daar bereid zijn om daar 50k of 500k van hun mensen voor op te offeren is irrelevant. Dat is een keuze aan hun.

Wat dat betreft had ik dan ook graag gezien dat Israël al veel eerder eerst de Gazastrook flink had aangepakt, het liefst met hulp van Westerse troepen. En hoeveel slachtoffers er zouden vallen doet er niet toe. De Palestijnen hebben dit volledig over zichzelf uitgeroepen, voor hun zou er geen genade meer moeten zijn tot men de wapens neerlegt en zich eens gaat gedragen. Net zoals er in de Tweede Wereldoorlog met de Duitsers werd gedaan.
Whut :')

Duitsland was de agressor en stopte nergens voor. Logisch dat daar iets gedaan tegen is.

Volgens jouw redenatie van pak de agressor aan zou het Westen nu Israël moeten binnenvallen.

En nee het doelbewust vermoorden van burgers is nooit goed... zoals Israël gedaan heeft en doet.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 22:20:19 #102
485843 crew  Jippie
pi_219478789
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 18:01 schreef the-eye het volgende:

[..]
Op watvoor manier zijn ze daar in doorgeschoten?
Heb je even? Als je hulpverleners en ambulancepersoneel neerknalt schiet je je doel voorbij.
  vrijdag 12 december 2025 @ 22:28:53 #103
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219478845
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Heb je even? Als je hulpverleners en ambulancepersoneel neerknalt schiet je je doel voorbij.
Ik weet niet of je op een specifieke gebeurtenis doelt of dat je bedoelt dat, dat de policy is maar in Gaza loopt alles door elkaar he. Die ambulance broeder is misschien ook wel een Hamasstrijder. Ik heb filmpjes gezien van kindjes die met de ambulance snel naar het ziekenhuis worden gebracht waarbij de bestuurder dan steevast het kindje vasthoudt (?) maar deze bestuurder is gewoon een Hamasstrijder en de filmpjes propaganda.
Er zijn filmpjes waar de IDF de Gaza ingaat en daar worden wapens uit tasjes van de hulporganisaties gehaald en uit kinderspeelgoed. Het is daar natuurlijk behoorlijk fucked up
Maar als jij me iets wijzer kan maken graag want ik ga hier ook niet beweren dat het daar een feestje is
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 12 december 2025 @ 22:35:39 #104
485843 crew  Jippie
pi_219478897
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:28 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik weet niet of je op een specifieke gebeurtenis doelt of dat je bedoelt dat, dat de policy is maar in Gaza loopt alles door elkaar he. Die ambulance broeder is misschien ook wel een Hamasstrijder. Ik heb filmpjes gezien van kindjes die met de ambulance snel naar het ziekenhuis worden gebracht waarbij de bestuurder dan steevast het kindje vasthoudt (?) maar deze bestuurder is gewoon een Hamasstrijder en de filmpjes propaganda.
Er zijn filmpjes waar de IDF de Gaza ingaat en daar worden wapens uit tasjes van de hulporganisaties gehaald en uit kinderspeelgoed. Het is daar natuurlijk behoorlijk fucked up
Maar als jij me iets wijzer kan maken graag want ik ga hier ook niet beweren dat het daar een feestje is
Ik geloof best wel dat Israëlische soldaten hun zelfbehoud willen waarborgen, maar het IDF heeft zelf al meerdere malen excuses gemaakt voor acties van hun soldaten. Dat geeft voor mij aan dat ze zelf weten dat ze zijn 'doorgeschoten'.
  vrijdag 12 december 2025 @ 22:40:53 #105
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219478937
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 22:35 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik geloof best wel dat Israëlische soldaten hun zelfbehoud willen waarborgen, maar het IDF heeft zelf al meerdere malen excuses gemaakt voor acties van hun soldaten. Dat geeft voor mij aan dat ze zelf weten dat ze zijn 'doorgeschoten'.
Maar Hamas deinst daar ook niet voor terug he. Ik neem aan dat je dat verhaal ook kent van 7okt? Israel vecht daar met 1 hand op de rug want zij worden geacht zich aan alle regels en voorschriften en verdragen te houden terwijl Hamas een grenzeloze oorlog voert. Er zijn Hamas trainingskampen voor kinderen maar tegelijkertijd wordt Israel verweten op kinderen te schieten. Daar bovenop hebben we dan ook nog 2 jaar eenzijdige berichtgeving gekregen.

[ Bericht 9% gewijzigd door the-eye op 12-12-2025 22:47:23 ]
pi_219478941
Ja, maar dat is anders, het is alleen genocide, een aanval, of oorlog, als Israël terugschiet.
pi_219479508
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 21:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En nee het doelbewust vermoorden van burgers is nooit goed... zoals Israël gedaan heeft en doet.
7 oktober? DAT was DOELBEWUST vermoorden van burgers. Daarna heeft Israël zoveel mogelijk geprobeerd om burgers te sparen.

Natuurlijk is dat schier onmogelijk in een dichtbevolkt gebied waar de terroristische organisatie die verantwoordelijk is voor 7 oktober zich schuil houdt.

Daarom groot applaus voor Israël dat het zich niet heeft laten verleiden tot grootschalige bombardementen en zich gefocust heeft op Hamas.

Jij mag je focussen op de 'foute' inschattingen/acties van Israël maar die vallen in het niet bij de acties van Hamas (of andere 'oorlogen met burgerslachtoffers' of echte genocides zoals die van de hutu/tutsi's of nu Soedan).

Weet wel, dat JIJ in dit conflict de FOUTE keuze hebt gemaakt, door ALLEEN (getuige je posts) Israël als de verantwoordelijke te zien voor het leed van de Palestijnse bevolking.

En getuige je reacties ben je alleen nog maar aan het wrijven in een oneindige inktvlek.

Hou op. Je maakt jezelf belachelijk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219479543
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Meer in de bron.
https://www.volkskrant.nl(...)rkrachting~beeb1ced/

Laat dit alsjeblieft bij iedereen bekend worden, want het gebrek aan kennis hiervan bij alle demonstranten is nogal stuitend.
Ja en nog zijn er een hoop die dit zullen verdedigen. Alles om Israël slecht te laten lijken.

Als je zo'n oorlogsverklaring op mijn land zou uitvoeren, had ik ook uitbundig tekeer gegaan.
pi_219479655
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 15:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Hamas is inmiddels voor vele mensen een noodzakelijk kwaad geworden (zie elders op het forum waar onder meer bingokaarten worden gedeeld).

Al is dat geniepige wel altijd 1 van de zwakke punten van Nederlanders geweest (en snap ik ook goed de afkeer tegen landen die anders in elkaar zitten).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219480895
quote:

[..]

Duitsland was de agressor en stopte nergens voor. Logisch dat daar iets gedaan tegen is.

Volgens jouw redenatie van pak de agressor aan zou het Westen nu Israël moeten binnenvallen.

De Palestijnen waren in deze oorlog de agressor. Zij zijn (helaas zoals bijna altijd) begonnen. Je bent inmiddels dusdanig ver afgegleden dat je het nu zelfs het begin van de recente probeert te draaien en het beeld wilt wekken alsof Israël eigenlijk die oorlog is begonnen. Dit is simpelweg geschiedvervalsing in lijn met idioterie als 'Churchill was the actual villain of WII'.

Dus mijn eerdere argument hier doortrekken, had het Westen Israël moeten helpen met het binnenvallen van de zogenaamde "Palestijnse" gebieden. En voor mensen die beginnen over slachtoffers: jammer dan. Dan vallen er maar veel slachtoffers. Dat is een resultaat van het gedrag van deze mensen zelf.

Wellicht is het eens tijd om echt kritisch te kijken naar het gedrag van de Palestijnen: je kunt niet én om de zoveel jaar op brute wijze de aanval inzetten op een buurland dat je wilt vernietigen én tegelijkertijd je als konijnen voortplanten, waarbij menig man drie vrouwen heeft en nadat je zelf een oorlog bent begonnen je verschuilen achter je vrouwen en kinderen.
pi_219481417
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 00:40 schreef Montagui het volgende:

[..]
7 oktober? DAT was DOELBEWUST vermoorden van burgers. Daarna heeft Israël zoveel mogelijk geprobeerd om burgers te sparen.
Ontkent iemand 7 okt?
Nee....

Israël heeft water en voedsel tegen gehouden. Of eten en drinken burgers niet?

Of wat dacht je van het bombarderen van appartementen, scholen, ziekenhuizen, voedselpunten en ga maar door.

Maar burgers eten natuurlijk niet, wonen nergens en hebben geen gezondheidszorg nodig.

Je snapt toch zelf ook wel hoe ongelofelijk dom het is om te zeggen dat Israël het doden van burgers probeerde te vermijden.

quote:
Daarom groot applaus voor Israël dat het zich niet heeft laten verleiden tot grootschalige bombardementen en zich gefocust heeft op Hamas.
Ja, laten we applaus geven voor de walgelijke humanitaire en oorlogsmisdaden.

quote:
Weet wel, dat JIJ in dit conflict de FOUTE keuze hebt gemaakt, door ALLEEN (getuige je posts) Israël als de verantwoordelijke te zien voor het leed van de Palestijnse bevolking.
Ik heb de foute keus gemaakt door voor vrede op te roepen?
En door tegen terroristen te zijn? Door tegen humanitaire en oorlogsmisdaden te zijn?

Het moet niet gekker worden.

Overigens heb ik Hamas al 100x veroordeeld. Dus ga ook niet met dat soort onzin aankomen.
pi_219481423
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2025 10:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Palestijnen waren in deze oorlog de agressor. Zij zijn (helaas zoals bijna altijd) begonnen. Je bent inmiddels dusdanig ver afgegleden dat je het nu zelfs het begin van de recente probeert te draaien en het beeld wilt wekken alsof Israël eigenlijk die oorlog is begonnen. Dit is simpelweg geschiedvervalsing in lijn met idioterie als 'Churchill was the actual villain of WII'.

Dus mijn eerdere argument hier doortrekken, had het Westen Israël moeten helpen met het binnenvallen van de zogenaamde "Palestijnse" gebieden. En voor mensen die beginnen over slachtoffers: jammer dan. Dan vallen er maar veel slachtoffers. Dat is een resultaat van het gedrag van deze mensen zelf.

Wellicht is het eens tijd om echt kritisch te kijken naar het gedrag van de Palestijnen: je kunt niet én om de zoveel jaar op brute wijze de aanval inzetten op een buurland dat je wilt vernietigen én tegelijkertijd je als konijnen voortplanten, waarbij menig man drie vrouwen heeft en nadat je zelf een oorlog bent begonnen je verschuilen achter je vrouwen en kinderen.
Jij bent al zo vaak op de feiten gewezen, o.a. over het begin van dit conflict.

Je steekt je kop gwn in het zand om je eigen vreemde standpunt te kunnen aanhouden.
pi_219481725
Overigens mag @AIVD ook wel mensen gaan oppakken die zich alliëren met Hamas gedachtegoed. En ja, dat is inclusief mijn eigen familie maar ik ben er wel een beetje klaar mee.
  zaterdag 13 december 2025 @ 13:05:57 #114
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219481769
quote:

[..]

Er is in dit verhaal niet één agressor. Zelfs Amnesty ziet dat nu in..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_219481851
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 12:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jij bent al zo vaak op de feiten gewezen, o.a. over het begin van dit conflict.

Je steekt je kop gwn in het zand om je eigen vreemde standpunt te kunnen aanhouden.
Nee, in benoem feiten en doe in tegenstelling tot jou niet aan geschiedvervalsing.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 13:05 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Er is in dit verhaal niet één agressor. Zelfs Amnesty ziet dat nu in..
Dit verhaal kent maar één agressor: de Palestijnen.

In de 20e eeuw waren het namelijk "de Palestijnen"(toen nog gewoon 'Arabieren' genaamd aangezien het 'Palestijn' zijn een fabriceerde nationale identiteit is met om als wapen in te zetten tegen Israël (zie bijvoorbeeld dit artikel uit van Trouw uit 1977)) die de oprichting van een Joods thuisland in dit gebied wilde tegenhouden en alle Joden verdrijven en anno 2025 zijn het nog steeds dezelfde Arabieren, die ondanks vele verloren oorlogen, proberen Israël en Joden te terroriseren.

Ondertussen is het men ondanks het ronduit barbaarse en verwerpelijke gedrag van de afgelopen decennia zowaar nog een boel steun gekregen onder slecht geïnformeerde of gewoon kwaadwillende Westerlingen, die de Palestijnen zijn gaan zien als een stel 'nobele wilden' wiens terreur tegen Joden eigenlijk wel gerechtvaardigd is.
pi_219483768
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 12:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ontkent iemand 7 okt?
Nee....

Israël heeft water en voedsel tegen gehouden. Of eten en drinken burgers niet?

Of wat dacht je van het bombarderen van appartementen, scholen, ziekenhuizen, voedselpunten en ga maar door.

Maar burgers eten natuurlijk niet, wonen nergens en hebben geen gezondheidszorg nodig.

Je snapt toch zelf ook wel hoe ongelofelijk dom het is om te zeggen dat Israël het doden van burgers probeerde te vermijden.
[..]
Ja, laten we applaus geven voor de walgelijke humanitaire en oorlogsmisdaden.
[..]
Ik heb de foute keus gemaakt door voor vrede op te roepen?
En door tegen terroristen te zijn? Door tegen humanitaire en oorlogsmisdaden te zijn?

Het moet niet gekker worden.

Overigens heb ik Hamas al 100x veroordeeld. Dus ga ook niet met dat soort onzin aankomen.
Jij zit opgesloten in een alternatieve realiteit, een alternatief universum waarin de waarheid is dat Israël een terroristenstaat is.

In deze realiteit, in dit universum, zijn de terroristen o.a. Hamas, IS, Al Qaeda, Al Shabaab, Taliban en andere (voornamelijk) Islamitische groeperingen.

Israël in ieder geval niet.

Kan de deur naar jouw alternatieve universum aub gesloten worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219484044
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 17:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En je komt weer met leugens en geschiedvervalsing....

Echt, hoe hou je dit getrol toch vol zeg?
Goed zakcentje of wat?
Letterlijk alles wat daar staat is feitelijk, zeker in historisch opzicht, nog met een bron erbij ook.

Helaas zitten we nu op het punt dat je inmiddels zelfs het ontstaan van deze oorlog weten te verdraaien en gaat vervolgens ook nog doodleuk anderen uitmaken voor trol en betichten van het krijgen van geld.

Doe jezelf en vooral ook anderen hier een lol en log uit, dit gaat echt helemaal nergens meer over.

[ Bericht 0% gewijzigd door HowardRoark op 13-12-2025 18:49:35 ]
pi_219484921
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 18:07 schreef Montagui het volgende:

[..]
Jij zit opgesloten in een alternatieve realiteit, een alternatief universum waarin de waarheid is dat Israël een terroristenstaat is.

In deze realiteit, in dit universum, zijn de terroristen o.a. Hamas, IS, Al Qaeda, Al Shabaab, Taliban en andere (voornamelijk) Islamitische groeperingen.

Israël in ieder geval niet.

Kan de deur naar jouw alternatieve universum aub gesloten worden.
Ah, dus je ontkent ook nog eens alles wat gewoon publieke gebeurtenissen zijn.

Maar volgens jouw wereldje, gesponsord door Israël, bracht Israël natuurlijk vele ladingen vol voedsel en water naar Gaza.

pi_219485041
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 20:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wellicht moet jij dat eens gaan doen. Niemand die jouw buitenlander haat en vervalsing van geschiedenis gaat missen.

Maar net als dat pro-Rusland trollen mogen blijven, zal dat ook wel zo zijn met de pro-Israël trollen.

Ongegeneerd onzin en vervalsing de de wereld in mogen blijven spuwen.
De wereld blijft soms een rare plek :{
pi_219486192
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 12:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Overigens mag @:AIVD ook wel mensen gaan oppakken die zich alliëren met Hamas gedachtegoed. En ja, dat is inclusief mijn eigen familie maar ik ben er wel een beetje klaar mee.
Ik zie de AIVD liever op FOK meekijken en de pro-Russische en pro-Israelische trollen een paar jaar weg te stoppen.

Dat zou de wereld een heel stuk fijner en veiliger maken. En meer waarheids gericht.
  zaterdag 13 december 2025 @ 22:03:52 #121
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219486248
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 22:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik zie de AIVD liever op FOK meekijken en de pro-Russische en pro-Israelische trollen een paar jaar weg te stoppen.

Dat zou de wereld een heel stuk fijner en veiliger maken. En meer waarheids gericht.
AIVD intesseert me niks. Ik zie vooral bepaalde christenen van bepaalde stromingen hun anti-Judaïsche tendensen inzetten om een geforceerd pro-Palestina verhaal te pushen

Past goed in 't narratief van Joden als Jezus-moordenaars.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219486668
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 22:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hmm, ik heb nog niemand hier op FOK! antisemitisch zien praten.
Dus nee, lijkt mij sterk.
Misschien doe jij dat wel en je verdoezeld dat onder zogenaamd "ik geef om Palestijnen".

Lekker hoor en dat over de rug van andermans ellende. Met je slappe nepsteun.
pi_219663789
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
AIVD intesseert me niks. Ik zie vooral bepaalde christenen van bepaalde stromingen hun anti-Judaïsche tendensen inzetten om een geforceerd pro-Palestina verhaal te pushen

Past goed in 't narratief van Joden als Jezus-moordenaars.
Wat is je mening over de christenen die Israel steunen omdat dat het Einde der Tijden naderbij haalt?
What Would Goku Do
  maandag 29 december 2025 @ 22:44:55 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219663948
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 22:39 schreef viagraap het volgende:

[..]
Wat is je mening over de christenen die Israel steunen omdat dat het Einde der Tijden naderbij haalt?
Doorgaans hypocrieten, die Israël en Joden niets intereseren. Die dienen als vehikel voor hun eigen religieuze wanen. Daarbij, zodra die Apocalyps komt, is het wel de bedoeling dat de Joden zich bekeren tot het christendom, anders belanden ze natuurlijk eveneens in de poel des vuurs.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')