En beschuldigingen.quote:Op donderdag 11 december 2025 16:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Stoppen we dan ook met het verspreiden van informatie vanuit Hamas? Want dat is me een doorn in het oog. Hamas is een terreurorganisatie en niet te vertrouwen, maar vrijwel elk nieuwsmedium neemt klakkeloos hun cijfers over.
Het idf heeft wel degelijk de waarheid verteld, maar liegt nog veel vaker. Net als Hamas. Jij acht Hamas betrouwbaarder dan het idf.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan?
Ik zeg dat het IDF nog nooit iets gepost heeft dat waar bleek te zijn.
Daarmee zeg ik toch nergens dat Hamas betrouwbaar is?
Maar bij Hamas is in elk geval wel eens een keer gebleken dat ze de waarheid spraken.
Niet alleen dat, je legitimeert ze. Dat "Het is beter dan niets" is echt kwalijk.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En beschuldigingen.
Vaak ongefundeerd, maar werken wel voor het kweken van een valse beeldvorming.
Tr zetten ajb.quote:Op donderdag 11 december 2025 17:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent, maar deze is wel erg slecht dan...
Zo niet, zou je niet uitloggen en je pilletje nemen?
Als ik dat meende zou de AIVD mij allang opgeladen hebben. The eye stond met zijn sturende vraag, die volledig uit het niets kwam, hard op mijn micropenisquote:Op donderdag 11 december 2025 17:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent, maar deze is wel erg slecht dan...
Zo niet, zou je niet uitloggen en je pilletje nemen?
Tip: /s .quote:Op donderdag 11 december 2025 18:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als ik dat meende zou de AIVD mij allang opgeladen hebben. The eye stond met zijn achterlijke vraag, die volledig uit het niets kwam, hard op mijn micropenis
The eye stond met zijn sturende vraag op mijn
Laat dan ff blijken dat je sarcastisch bent.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als ik dat meende zou de AIVD mij allang opgeladen hebben. The eye stond met zijn sturende vraag, die volledig uit het niets kwam, hard op mijn micropenis
Ik denk dat je 'hopen' bedoelt. Denken kan je zoiets niet noemenquote:Op donderdag 11 december 2025 18:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat dan ff blijken dat je sarcastisch bent.
Iig is het wel gelukt want het halve topic dacht dat je serieus was
Damage control van Amnesty.quote:Op donderdag 11 december 2025 18:09 schreef HowardRoark het volgende:
Ach, Amnesty toch, allemaal open deuren. Totaal irrelevant rapport dit, hier komen ze ruim twee jaar na de aanslagen van de Palestijnen mee. Waarbij trouwens op alle mogelijke manieren de betrokkenheid van de Palestijnse burgers wordt verzwegen, wat nota bene op de talloze schokkende beelden van de aanslagen op die dag zelf al zichtbaar was.
Dan is de vraag natuurlijk: waar was men bij Amnesty de afgelopen twee jaar dan mee bezig? En het antwoord is uiteraard dat men zich vooral druk aan het maken was over de tegenreactie op deze brute aanslagen. Die door Amnesty werden weggezet als genocide. Men moest alleen wel even de term 'genocide' voor herdefiniëren zodat het kon worden toegepast op dit conflict.
De afgelopen twee jaar functioneerde Amnesty bijna als een klankbord van de Palestijnse terroristen, en was bezig met het slachtoffer van deze oorlog: Israël te demoniseren en als de eigenlijke dader en schuldige weg te zetten.
Idd, dit vermoeden heb ik ook...quote:Op donderdag 11 december 2025 19:37 schreef quo_ het volgende:
[..]
Damage control van Amnesty.
Blijkbaar hebben ze ontdekt dat er te veel mensen vinden dat ze hun objectiviteit opgegeven hebben voor een activistische anti-israel houding en dat dit te veel geld gaat kosten.
Om al projecterend ook nog eens de slachtoffers te beschuldigen van wat men zelf nastreeft. En ongelofelijk naïeve mensen in het Westen nog de kant van die figuren ook, man man man.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:40 schreef RotatoR het volgende:
Goh, moslimterroristen roeien andersdenken uit. Verassend. Dit is al 1400 jaar het probleem met islam.
Waar liegen ze dan bijvoorbeeld over?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het idf heeft wel degelijk de waarheid verteld, maar liegt nog veel vaker. Net als Hamas. Jij acht Hamas betrouwbaarder dan het idf.
Ja leuk verzonnen. Volgens jou worden de Gazanen te kort gedaan als de propaganda van Hamas in Gaza blijft. Dat zijn jouw woorden niet de mijne maar blijkbaar schrik je van je eigen denkbeelden en camoufleer je dat dan met een rare reactiequote:Op donderdag 11 december 2025 18:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als ik dat meende zou de AIVD mij allang opgeladen hebben. The eye stond met zijn sturende vraag, die volledig uit het niets kwam, hard op mijn micropenis
Een jaar ban voor iedereen die dit woord gbruikt inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Als er IETS is wat ik in 2026 niet meer wil horen dan is het GAZA!
Als internationale media alleen de persberichten van IDF overnemen dan wordt de gewone burger daar tekort gedaan ja want IDF geeft alleen haar eigen verhaal hé. IDF zit er niet voor die Arabierenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja leuk verzonnen. Volgens jou worden de Gazanen te kort gedaan als de propaganda van Hamas in Gaza blijft. Dat zijn jouw woorden niet de mijne maar blijkbaar schrik je van je eigen denkbeelden en camoufleer je dat dan met een rare reactie
Het is gewoon een rare gedachtegang waar je best wat toelichting bij mag geven want leg eens uit wat de Gazaan met al die leugens is opgeschoten?
Ik begrijp je.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als internationale media alleen de persberichten van IDF overnemen dan wordt de gewone burger daar tekort gedaan ja want IDF geeft alleen haar eigen verhaal hé. IDF zit er niet voor die Arabieren
Jij vertaalt dat met dat achterlijke " Hamas komt op voor de burger". Nee hamas komt niet op voor de burger, waar haal je het vandaan.... Hoe harder Israël de burgers slaat des te liever heeft Hamas het. Want die beelden die gaan de wereld over. Hamas vecht een religieuze grondoorlog.
Ons wordt van Israëlische kant geleerd dat de de dodenlijsten onbetrouwbaar zijn. Hamas regeert Gaza, Hamas is Ministry of Health en dus is ook MoH onbetrouwbaar. Is het je al eens opgevallen dat we niet te horen krijgen wat er bij die dodenlijsten niet klopt? Israël heeft de controle over de basisregistratie personen, niet Hamas, en sinds 2007 krijgen wij te horen dat wat Hamas over slachtoffers zegt niet klopt. Maar tot op de dag van vandaag is nog steeds geen voorbeeld gegeven van fouten. Van mensen die toch blijken te leven, of nooit geleegd hebben of wat dan ook.
De gewone Gazaan is nergens mee opgeschoten en zeker niet met Hamas of een van die andere agressieve families aan de macht. Dat jou dit vertelt moet worden....
Hoe kom je erbij dat die mensen ook op die lijst staan? De namen, BSN, datums en leeftijd staan in die lijst en als zou kloppen wat jij en Aizenberg beweren zou je dus verwachten dat oudere mensen relatief veel op die lijst voorkomen. En dat deed het tot lijst september in ieder geval niet. Aizenberg heeft ook geen voorbeeldenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:27 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik begrijp je.
Er worden helemaal geen andere doden vermeld dan slachtoffers door Israel terwijl er toch ook altijd mensen door ziekte en ouderdom doodgaan, dat klopt er dus al niet aan die dodenlijsten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |