abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219467326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:25 schreef Strani het volgende:

[..]
Zo, dat is nogal een statement. En meteen garantie dat je nooit meer welkom bent op een Songfestival in de toekomst, dus daar zal Nemo goed over hebben moeten nadenken.
Kunnen we een samenwerking van Nemo en Joost Klein verwachten? O-)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219467346
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:38 schreef Greys het volgende:

[..]
Ja want de publieksstemmentrekkers werden opgeofferd in de startvolgorde pal voor of na Israël. Het is toch van de zotte hoe de EBU zich in allerlei paniekerige bochten wringt steeds. Ik zou als deelnemer al geen zin meer hebben.
Silvester Belt van Litouwen vond het vorig jaar verschikkelijk om na Israel te moeten. De sfeer van het publiek was 180 graden gedraaid. Hij had na Malmo nog een tweet hierover geplaatst maar die kan ik even niet terugvinden.
pi_219467437
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef Em31 het volgende:
Sowieso wel idioot om van zo’n hoogtepunt in Rotterdam met zo’n populaire winnaar naar dit alles te gaan.
2022 was nog wel een incident met het Italiaanse geklooi en de monsterzege van Oekraïne. Daarna was 2023 een prima editie. Daarna leek 2024 in eerste instantie ook nog mee te vallen, ondanks alle discussies vooraf. Eigenlijk tot aan de tweede semi. Toen het incident met Joost plaatsvond en de RAI het wel handig vond de uitslagen te publiceren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_219467462
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:44 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de winnaar gewoon de Amerikaanse Alexa voor Zweden wordt met een K-pop nummer.

(ja die doet mee aan Melodifestivalen)
Op het moment dat het ESF door deze moeilijke tijden gaat, is het voor de EBU ook wel prettig om het in het beste land in alles op ESF-gebied te kunnen organiseren natuurlijk.
pi_219467472
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:44 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de winnaar gewoon de Amerikaanse Alexa voor Zweden wordt met een K-pop nummer.

(ja die doet mee aan Melodifestivalen)
Ik vind haar winnende lied bij ASC wel leuk. Ik ga de Zweedse voorronde volgen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_219467641
quote:
9s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:11 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Op het moment dat het ESF door deze moeilijke tijden gaat, is het voor de EBU ook wel prettig om het in het beste land in alles op ESF-gebied te kunnen organiseren natuurlijk.
Nee, niet weer Zweden!😫 Kan San Marino Serhat niet weer sturen, die mag ook wel een keertje winnen.
  donderdag 11 december 2025 @ 21:15:04 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_219468381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]
2022 was nog wel een incident met het Italiaanse geklooi en de monsterzege van Oekraïne. Daarna was 2023 een prima editie. Daarna leek 2024 in eerste instantie ook nog mee te vallen, ondanks alle discussies vooraf. Eigenlijk tot aan de tweede semi. Toen het incident met Joost plaatsvond en de RAI het wel handig vond de uitslagen te publiceren.
Bij de Italianen zijn eigenlijk alleen (bijna alle) inzendingen zelf heel erg goed. Alles daarbuiten is van amateurniveau of bewust de boel belazeren daar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 11 december 2025 @ 21:39:16 #58
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219468671
twitter
pi_219468712
Ik gun Martin Green nog minimaal 180 slapeloze nachten tot mei :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219468878
Je snapt er ook werkelijk waar niks van dat de EBU deze hele shitstorm gewoon met één beslissing op kan lossen, maar ze bewust hun hele merk en evenement nu al voor het derde jaar op rij de vernieling in helpen. Het is werkelijk onbegrijpelijk _O-
pi_219468889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Bij elk ander land had ik gedacht dat dat laatste gewoon met opzet werd gedeeld, maar bij Italië blijf je toch twijfelen of het niet gewoon echt een foutje was.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2025 @ 21:58:53 #63
163650 Greys
pi_219468938
Oh ja, die uitslagen die ineens gewoon bekend werden. _O-

De Eurovision Iceberg van de laatste jaren is geen iceberg meer maar inmiddels één groot Antarctica.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_219469059
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2025 21:58 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die uitslagen die ineens gewoon bekend werden. _O-

De Eurovision Iceberg van de laatste jaren is geen iceberg meer maar inmiddels één groot Antarctica.
Jammer dat ze niet de pinguïns kunnen redden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  donderdag 11 december 2025 @ 22:14:51 #65
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_219469166
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Je snapt er ook werkelijk waar niks van dat de EBU deze hele shitstorm gewoon met één beslissing op kan lossen, maar ze bewust hun hele merk en evenement nu al voor het derde jaar op rij de vernieling in helpen. Het is werkelijk onbegrijpelijk _O-
Ik weet niet of het al hun problemen zou oplossen want laten we eerlijk zijn, dan zou de kritiek gewoon van de andere kant komen met vooral Duitsland en Oostenrijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  donderdag 11 december 2025 @ 22:15:29 #66
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_219469186
Het verbaast me overigens dat de bijdragen van de omroepen eigenlijk zo klein zijn. Spanje iets van 350k en dan ben je Big 5? Het lijkt me dat een gemiddelde uitzending van The Voice of zo meer kost.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_219469194
quote:
Het is ook niet alsof het lastig zou zijn ofzo, ze geven de politieke inmenging zelf toe dus je zou dat gewoon heel simpel als reden kunnen geven. Maar goed, de totale schaamteloosheid ervan zegt waarschijnlijk al veel. Geheim houden is niet eens nodig. Lekker koffiedrinken met de Oostenrijkse omroepbaas!
pi_219469195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:14 schreef Strani het volgende:

[..]
Ik weet niet of het al hun problemen zou oplossen want laten we eerlijk zijn, dan zou de kritiek gewoon van de andere kant komen met vooral Duitsland en Oostenrijk.
Dat is ook wel weer zo ja...
  ESF Reporter donderdag 11 december 2025 @ 22:26:07 #69
87554 Cee
Welluk?
pi_219469309
quote:
Ja maar ze hebben net een nieuw logo. ;(
pi_219469346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:15 schreef Strani het volgende:
Het verbaast me overigens dat de bijdragen van de omroepen eigenlijk zo klein zijn. Spanje iets van 350k en dan ben je Big 5? Het lijkt me dat een gemiddelde uitzending van The Voice of zo meer kost.
Ja, het ESF is supergoedkoop, daarom zijn landen ook zo gretig om mee te blijven doen, ondanks dat er in het land weinig enthousiasme is.

En bij de BIG5 horen is ook gebaseerd op kijkcijfers, en daarmee televotingopbrengsten. De EBU heeft een probleem als bijvoorbeeld UK, Spanje en Duitsland in de semi zouden blijven steken, en er veel minder kijkers in de finale zijn.
pi_219469385
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:16 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het is ook niet alsof het lastig zou zijn ofzo, ze geven de politieke inmenging zelf toe dus je zou dat gewoon heel simpel als reden kunnen geven. Maar goed, de totale schaamteloosheid ervan zegt waarschijnlijk al veel. Geheim houden is niet eens nodig. Lekker koffiedrinken met de Oostenrijkse omroepbaas!
Ach, die omroepbaas. Ik zeg ook weleens dingen die dan later niet uitkomen, maar dit is maar van drie weken terug :')

twitter
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 december 2025 @ 22:50:28 #72
163650 Greys
pi_219469635
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:16 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja dat openlijke koffieleuten over Eurovision met de Israëlische president en het toegeven dat er een heel team is daar dat zich daarmee bezighoudt is een enorme dikke middelvinger naar iedereen, zo van 'haha zie, ondanks dat geklets van EBU over die nieuwe regels komen wij hier gewoon weer mee weg'. De EBU is gewoon het slaafse hondje van Israël.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 december 2025 @ 23:54:15 #73
39237 crew  H_T
2733
pi_219470273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:09 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jammer dat ze niet de pinguïns kunnen redden.
De tactische nucleaire pinguïns?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_219471027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 22:32 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ach, die omroepbaas. Ik zeg ook weleens dingen die dan later niet uitkomen, maar dit is maar van drie weken terug :')

[ x ]
Die lijkt een beetje op Rik van de Westelaken
pi_219471048
quote:
Welke beslissing dan?

Als enige in de wereld, tegen alle trends in, Israël ergens voor uitsluiten zou het evenement misschien wel definitief om zeep helpen, dat snap je? Jullie snappen dat het om inmenging gaat, de rest van de wereld gaat dat een stok om mee te slaan en antisemitisme noemen.

EBU zit wat dat betreft ook gewoon in een lastige positie.

Wat trends betreft: het IOC pleit voor het gewoon weer afspelen van het Russische volkslied en het toelaten van Russen bij jeugdwedstrijden, als dat geland is gaat de volwassensport gewoon volgen. De jeugd OS van 2026 gaat gewoon met Rusland op de medaillespiegel zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hanca op 12-12-2025 07:22:06 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2025 @ 09:22:56 #76
163650 Greys
pi_219471755
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 07:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Welke beslissing dan?

Als enige in de wereld, tegen alle trends in, Israël ergens voor uitsluiten zou het evenement misschien wel definitief om zeep helpen, dat snap je? Jullie snappen dat het om inmenging gaat, de rest van de wereld gaat dat een stok om mee te slaan en antisemitisme noemen.
Dan hadden ze het heel luid en duidelijk moeten noemen als reden van uitsluiten, die politieke inmenging en het breken van regels. Er zijn immers bewijzen.

Ik snap uiteraard best wat je bedoelt, maar het kan niet zo zijn dat ze een Joost zónder bewijs naar huis sturen en een delegatie die veel meer regels brak dan Joost (mét bewijs) houden en zelfs overdreven vertroetelen door koffie te gaan drinken met de president enzo.
Want dan zou Israël in het komende ESF jaar nog véél meer regels kunnen breken dan ze al deden 'want ze sturen ons toch niet weg want dan roepen wij gewoon antisemitisme'.

Het is wat dat betreft sowieso een compleet idiote wereld en situatie geworden. AvroTros applaudiseerde enkele jaren geleden gewoon net zo hard als iedereen voor Netta en ging het jaar erop vrolijk naar Tel Aviv. Maar nu zijn de mensen van AvroTros ineens 'jodenhaters', ik heb het plaatje al een aantal keer voorbij zien komen op X en ik zit amper op X, kan je nagaan. De wereld zit volledig in de tang daarvan. Lig Israël op welk evenement dan ook geen strobreed in de weg ondanks wangedrag, want anders ben je een jodenhater.

Tis een beetje alsof je roept dat je klaar bent met dat tuig op een fatbike dat steeds vlak voor je voeten rijdt en men roept dat je een racist bent omdat je dat vindt, terwijl je de zoon van de knetterwitte bakker op z'n fatbike net zo pleurisirritant vindt en die dus ook gewoon onder 'tuig op een fatbike' schaarde.

Elk ander land dan Israël dat zich zo had gedragen in de afgelopen jaren zou gedoe krijgen met de EBU. Maar niet Israël. Dat klopt niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 12-12-2025 09:33:33 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_219471826
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 07:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Welke beslissing dan?

EBU zit wat dat betreft ook gewoon in een lastige positie.

Wat trends betreft: het IOC pleit voor het gewoon weer afspelen van het Russische volkslied en het toelaten van Russen bij jeugdwedstrijden, als dat geland is gaat de volwassensport gewoon volgen. De jeugd OS van 2026 gaat gewoon met Rusland op de medaillespiegel zijn.
Dus omdat het om Israel gaat moeten we ineens de boel met fluwelen handschoenen behandelen, omdat anders de antisemitismekaart getrokken wordt? Dat is wel de tactiek die de Israelische regering heel snel gebruikt als het ze te heet onder de voeten wordt.

Het is volgens mij heel simpel. Israel heeft zich de afgelopen twee edities niet aan de regels van de wedstrijd gehouden. Daarnaast hebben ze om die straf te voorkomen een politiek drukmiddel ingezet, wat eveneens ingaat tegen het apolitieke karakter (woorden van de EBU zelf) van het ESF. Als dit Cyprus of Letland was geweest waren ze er allang uitgemikt.
pi_219471837
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dus omdat het om Israel gaat moeten we ineens de boel met fluwelen handschoenen behandelen, omdat anders de antisemitismekaart getrokken wordt? Dat is wel de tactiek die de Israelische regering heel snel gebruikt als het ze te heet onder de voeten wordt.

Het is volgens mij heel simpel. Israel heeft zich de afgelopen twee edities niet aan de regels van de wedstrijd gehouden. Daarnaast hebben ze om die straf te voorkomen een politiek drukmiddel ingezet, wat eveneens ingaat tegen het apolitieke karakter (woorden van de EBU zelf) van het ESF. Als dit Cyprus of Letland was geweest waren ze er allang uitgemikt.
Ik ben het met jullie eens, maar je moet als EBU wel kijken wat de gevolgen zijn. Als een Cyprus of Letland al eens was uitgesloten om deze reden, was er een precedent. Een precedent scheppen met Israël is gewoon enorm lastig. Dat kan en mag iedereen vervelend vinden, maar het is wel de realiteit waar de EBU mee te dealen heeft.

Ik denk echt dat bij uitsluiting van Israël, het ESF in 2026 uiteindelijk niet door was gegaan met vervolgens de vraag of het ooit weer zou worden opgestart.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2025 @ 09:43:54 #79
163650 Greys
pi_219471913
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 09:37 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik ben het met jullie eens, maar je moet als EBU wel kijken wat de gevolgen zijn. Als een Cyprus of Letland al eens was uitgesloten om deze reden, was er een precedent.
Maar er is toch al eens iemand naar huis gestuurd wegens het breken van regels? Hij had een blauw pak aan. Dus ze hadden de Israëlische delegatie dat jaar ook gewoon naar huis kunnen sturen zonder finale (vanwege de instastories, de commentatoren, de politieke inmenging, campagnes etc). Dan had niemand JODENHATERSSSS kunnen roepen omdat ook Joost naar huis moest.

Maar Israël werd geen strobreed in de weg gelegd. Integendeel.

Daarmee hadden ze niet voorkomen dat Israël het jaar erna weer meedeed, maar daarmee had de EBU in elk geval een flink signaal kunnen afgeven. Nu deden en doen ze niks.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_219472107
Was Joost naar huis gestuurd als hij een Israëli was? Natuurlijk niet.

Was Hatari op de vingers getikt als ze Israëli’s waren en “leve Israël” hadden geschreeuwd? Natuurlijk niet.

Was Eric Saade erop aangesproken als hij een Israëlische doek ipv een Palestijnse had gedragen? Natuurlijk niet.

Was er een filter op het publieksgeluid gezet als men “boe” had geroepen naar San Marino ipv naar Israël? Natuurlijk niet.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 december 2025 @ 10:50:37 #81
163650 Greys
pi_219472383
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:09 schreef blackswangreen het volgende:
Was Joost naar huis gestuurd als hij een Israëli was? Natuurlijk niet.

Was Hatari op de vingers getikt als ze Israëli’s waren en “leve Israël” hadden geschreeuwd? Natuurlijk niet.

Was Eric Saade erop aangesproken als hij een Israëlische doek ipv een Palestijnse had gedragen? Natuurlijk niet.

Was er een filter op het publieksgeluid gezet als men “boe” had geroepen naar San Marino ipv naar Israël? Natuurlijk niet.
Goede voorbeelden ja.
En inderdaad. Natuurlijk niet.
Want voor hen gelden andere regels.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_219472453
Het punt is ook dat er in Nederland (en in vele andere landen) een ruime meerderheid van de bevolking tegen een Israëlische deelname is, en indien dat gebeurt ook voorstander van een boycot. En dat ondanks dat “journalisten” alle ruimte kregen om Avrotros af te branden over hun beslissing, in de grote kranten, bij de NPO op TV, op Radio 1, enz.
pi_219473125
quote:

[..]
Ik ben het met jullie eens, maar je moet als EBU wel kijken wat de gevolgen zijn. Als een Cyprus of Letland al eens was uitgesloten om deze reden, was er een precedent. Een precedent scheppen met Israël is gewoon enorm lastig. Dat kan en mag iedereen vervelend vinden, maar het is wel de realiteit waar de EBU mee te dealen heeft.

Ik denk echt dat bij uitsluiting van Israël, het ESF in 2026 uiteindelijk niet door was gegaan met vervolgens de vraag of het ooit weer zou worden opgestart.
Ik weet niet of ik het met je eens ben, maar het is wel verfrissend om eens een andere mening te horen die tenminste ergens op gebaseerd is naast “jodenhaters” of “hypocrieten”.

Ik denk het verschil met bijvoorbeeld de olympische spelen, is dat de olympische spelen niet pretendeert een vredesevenement te zijn, terwijl daar bij de ESF wel altijd op gehamerd wordt. Bovendien worden de winnaars bij sport in tegenstelling tot ESF grotendeels volgens objectief meetbare criteria bepaald. Ik vind het dan ook logischer om Israël uit te sluiten op het ESF dan op het WK voetbal.
pi_219473297
quote:

[..]

In 2020 kon het ook niet doorgaan.... Maar het heeft in 2021 een prachtige aflevering opgeleverd. EBU kan wel een jaartje schoon schip maken gebruiken.
pi_219473309
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
In 2020 kon het ook niet doorgaan.... Maar het heeft in 2021 een prachtige aflevering opgeleverd. EBU kan wel een jaartje schoon schip maken gebruiken.
Niet door gaan door een wereldwijde pandemie is natuurlijk wel wat anders dan niet door gaan door ruzie onder de deelnemers, terugtrekkende sponsors en waarschijnlijk wereldwijde beschuldigingen van antisemitisme.
  vrijdag 12 december 2025 @ 13:26:59 #86
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_219473810
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:55 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Dat zou niet echt te vergelijken zijn. Al denk ik dat het ESF geen last zou hebben van een jaar geen festijn. Juist het daarop gaan er dan wel weer veel mensen kijken.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_219473851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 12:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
Niet door gaan door een wereldwijde pandemie is natuurlijk wel wat anders dan niet door gaan door ruzie onder de deelnemers, terugtrekkende sponsors en waarschijnlijk wereldwijde beschuldigingen van antisemitisme.
De uitsluiting van Rusland heeft toch ook helemaal niets uitgemaakt qua doorgaan van Eurovisie. Dan is echt het enige verschil dat Israëli's joden zijn en er dus over antisemitisme gesproken kan worden. Dat is toch idioot: omdat Netanyahu en de zijnen elke vorm van kritiek onder antisemitisme scharen kan Israël nu nergens van worden uitgesloten.
  vrijdag 12 december 2025 @ 13:32:42 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_219473854
quote:

[..]

Het scheppen van een precedent is niet echt een probleem. Je houdt altijd wel dat er een eerste keer is dat je iemand wel op de vingers tikt, daar waar je het voorheen niet doet. In die zin is kijken naar de jaren voor de uitsluiting van Joost ook niet heel zinnig, los van dat die uitsluiting nergens op sloeg.

Punt is wel dat de EBU landen al jaren landen met van alles laat wegkomen. Met nu wel als toppunt. Een organisatie die zelf toegeeft de regels te overtreden om te voorkomen dat ze worden uitgesloten zonder dat de EBU er een woord aan vuil maakt...
  vrijdag 12 december 2025 @ 13:38:10 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_219473894
Ook nog best een grote kans dat Rusland nog gewoon had mee mogen doen als ze het apolitiek genoeg hadden gehouden voor de EBU. De oorlog was al een probleem, maar ze zijn pas uitgesloten nadat deze Russische organisatie geen afstand wilde nemen en het festival voor propaganda zou (blijven) gebruiken.

Wit-Rusland is ook pas uitgesloten nadat ze meerdere keren toen doelbewust een liedje instuurden die Russische propaganda was.

Idem eigenlijk voor Israël. Ondanks de oorlog hadden vrij weinig anderen een probleem met ze, mits ze wel kritiek op de situatie konden geven. Het is pas sinds vorig jaar met de politieke inbreng dat landen het echt te ver gaat.
pi_219473962
Weten we zeker dat Martin Green echt bestaat en geen AI-gegenereerd figuur is? Nu ook weer die verklaring over Nemo's actie:

https://esctoday.com/2022(...)e-eurovision-trophy/

‘We’re saddened that Nemo wishes to return their trophy which they deservedly won in 2024. We respect the deeply held views Nemo has expressed and they will always remain a valued part of the Eurovision family’

Je kunt ook gewoon niks zeggen, da's namelijk hetzelfde als dit antwoord _O-
  vrijdag 12 december 2025 @ 14:01:07 #91
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_219474056
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Weten we zeker dat Martin Green echt bestaat en geen AI-gegenereerd figuur is? Nu ook weer die verklaring over Nemo's actie:

‘We’re saddened that Nemo wishes to return their trophy which they deservedly won in 2024. We respect the deeply held views Nemo has expressed and they will always remain a valued part of the Eurovision family’

Standaard marketing-gelul.
2025-jaarlijst
pi_219474256
quote:

"We respect their view that genocide is bad, but we respectfully disagree".
  vrijdag 12 december 2025 @ 15:38:35 #93
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_219474923
quote:

Martin Green is bijzonder waardeloos qua communicatie en nog veel meer. Maar dit vind ik wel heel erg spijkers op laag water zoeken om over te klagen :+
  vrijdag 12 december 2025 @ 16:19:49 #94
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219475354
Enthousiasme zal niet heel groot zijn meer, maar Nederland doet morgen mee het junior songfestival in Georgië, het begint om 17:00 onze tijd.

ESF / Junior Eurovisiesongfestival 2025 in Tbilisi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')