Kunnen we een samenwerking van Nemo en Joost Klein verwachten?quote:Op donderdag 11 december 2025 18:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, dat is nogal een statement. En meteen garantie dat je nooit meer welkom bent op een Songfestival in de toekomst, dus daar zal Nemo goed over hebben moeten nadenken.
Silvester Belt van Litouwen vond het vorig jaar verschikkelijk om na Israel te moeten. De sfeer van het publiek was 180 graden gedraaid. Hij had na Malmo nog een tweet hierover geplaatst maar die kan ik even niet terugvinden.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want de publieksstemmentrekkers werden opgeofferd in de startvolgorde pal voor of na Israël. Het is toch van de zotte hoe de EBU zich in allerlei paniekerige bochten wringt steeds. Ik zou als deelnemer al geen zin meer hebben.
2022 was nog wel een incident met het Italiaanse geklooi en de monsterzege van Oekraïne. Daarna was 2023 een prima editie. Daarna leek 2024 in eerste instantie ook nog mee te vallen, ondanks alle discussies vooraf. Eigenlijk tot aan de tweede semi. Toen het incident met Joost plaatsvond en de RAI het wel handig vond de uitslagen te publiceren.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:20 schreef Em31 het volgende:
Sowieso wel idioot om van zo’n hoogtepunt in Rotterdam met zo’n populaire winnaar naar dit alles te gaan.
Op het moment dat het ESF door deze moeilijke tijden gaat, is het voor de EBU ook wel prettig om het in het beste land in alles op ESF-gebied te kunnen organiseren natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:44 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de winnaar gewoon de Amerikaanse Alexa voor Zweden wordt met een K-pop nummer.
(ja die doet mee aan Melodifestivalen)
Ik vind haar winnende lied bij ASC wel leuk. Ik ga de Zweedse voorronde volgen.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:44 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat de winnaar gewoon de Amerikaanse Alexa voor Zweden wordt met een K-pop nummer.
(ja die doet mee aan Melodifestivalen)
Nee, niet weer Zweden!😫 Kan San Marino Serhat niet weer sturen, die mag ook wel een keertje winnen.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op het moment dat het ESF door deze moeilijke tijden gaat, is het voor de EBU ook wel prettig om het in het beste land in alles op ESF-gebied te kunnen organiseren natuurlijk.
Bij de Italianen zijn eigenlijk alleen (bijna alle) inzendingen zelf heel erg goed. Alles daarbuiten is van amateurniveau of bewust de boel belazeren daar.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2022 was nog wel een incident met het Italiaanse geklooi en de monsterzege van Oekraïne. Daarna was 2023 een prima editie. Daarna leek 2024 in eerste instantie ook nog mee te vallen, ondanks alle discussies vooraf. Eigenlijk tot aan de tweede semi. Toen het incident met Joost plaatsvond en de RAI het wel handig vond de uitslagen te publiceren.
Bij elk ander land had ik gedacht dat dat laatste gewoon met opzet werd gedeeld, maar bij Italië blijf je toch twijfelen of het niet gewoon echt een foutje was.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2022 was nog wel een incident met het Italiaanse geklooi en de monsterzege van Oekraïne. Daarna was 2023 een prima editie. Daarna leek 2024 in eerste instantie ook nog mee te vallen, ondanks alle discussies vooraf. Eigenlijk tot aan de tweede semi. Toen het incident met Joost plaatsvond en de RAI het wel handig vond de uitslagen te publiceren.
Jammer dat ze niet de pinguïns kunnen redden.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:58 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die uitslagen die ineens gewoon bekend werden.
De Eurovision Iceberg van de laatste jaren is geen iceberg meer maar inmiddels één groot Antarctica.
Ik weet niet of het al hun problemen zou oplossen want laten we eerlijk zijn, dan zou de kritiek gewoon van de andere kant komen met vooral Duitsland en Oostenrijk.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Je snapt er ook werkelijk waar niks van dat de EBU deze hele shitstorm gewoon met één beslissing op kan lossen, maar ze bewust hun hele merk en evenement nu al voor het derde jaar op rij de vernieling in helpen. Het is werkelijk onbegrijpelijk
Het is ook niet alsof het lastig zou zijn ofzo, ze geven de politieke inmenging zelf toe dus je zou dat gewoon heel simpel als reden kunnen geven. Maar goed, de totale schaamteloosheid ervan zegt waarschijnlijk al veel. Geheim houden is niet eens nodig. Lekker koffiedrinken met de Oostenrijkse omroepbaas!quote:Op donderdag 11 december 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Je snapt er ook werkelijk waar niks van dat de EBU deze hele shitstorm gewoon met één beslissing op kan lossen, maar ze bewust hun hele merk en evenement nu al voor het derde jaar op rij de vernieling in helpen. Het is werkelijk onbegrijpelijk
Dat is ook wel weer zo ja...quote:Op donderdag 11 december 2025 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of het al hun problemen zou oplossen want laten we eerlijk zijn, dan zou de kritiek gewoon van de andere kant komen met vooral Duitsland en Oostenrijk.
Ja maar ze hebben net een nieuw logo.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ja, het ESF is supergoedkoop, daarom zijn landen ook zo gretig om mee te blijven doen, ondanks dat er in het land weinig enthousiasme is.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:15 schreef Strani het volgende:
Het verbaast me overigens dat de bijdragen van de omroepen eigenlijk zo klein zijn. Spanje iets van 350k en dan ben je Big 5? Het lijkt me dat een gemiddelde uitzending van The Voice of zo meer kost.
Ach, die omroepbaas. Ik zeg ook weleens dingen die dan later niet uitkomen, maar dit is maar van drie weken terugquote:Op donderdag 11 december 2025 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof het lastig zou zijn ofzo, ze geven de politieke inmenging zelf toe dus je zou dat gewoon heel simpel als reden kunnen geven. Maar goed, de totale schaamteloosheid ervan zegt waarschijnlijk al veel. Geheim houden is niet eens nodig. Lekker koffiedrinken met de Oostenrijkse omroepbaas!
Ja dat openlijke koffieleuten over Eurovision met de Israëlische president en het toegeven dat er een heel team is daar dat zich daarmee bezighoudt is een enorme dikke middelvinger naar iedereen, zo van 'haha zie, ondanks dat geklets van EBU over die nieuwe regels komen wij hier gewoon weer mee weg'. De EBU is gewoon het slaafse hondje van Israël.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof het lastig zou zijn ofzo, ze geven de politieke inmenging zelf toe dus je zou dat gewoon heel simpel als reden kunnen geven. Maar goed, de totale schaamteloosheid ervan zegt waarschijnlijk al veel. Geheim houden is niet eens nodig. Lekker koffiedrinken met de Oostenrijkse omroepbaas!
De tactische nucleaire pinguïns?quote:Op donderdag 11 december 2025 22:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet de pinguïns kunnen redden.
Die lijkt een beetje op Rik van de Westelakenquote:Op donderdag 11 december 2025 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, die omroepbaas. Ik zeg ook weleens dingen die dan later niet uitkomen, maar dit is maar van drie weken terug![]()
[ x ]
Welke beslissing dan?quote:Op donderdag 11 december 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |