Lesbische Liga is heel hard voor Chappell gegaan, vermoed dat daar een heel deel vd stemmen vandaan komtquote:Op woensdag 10 december 2025 22:02 schreef Tussle266 het volgende:
Pink Pony Club is gewoon zonder keuzelijst erin gekomen he. Het is zo nu en dan gewoon mogelijk voor platen ouder dan 11 maanden.
Ik lees ook al dagen overal dat de top 10 zo ellendig is, omdat hij spannend en verfrissend moet zijn. Dan denk ik: daar hebben we die heidevolklijst met z'n gekunstelde regeltjes al voor. Dan vind ik de Top 2000 gelijk weer een stuk fijner.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:24 schreef camilero het volgende:
[..]
Dankzij dit soort zure reacties ga je bijna de lijst nog leuker vinden, hè?
Dat lijkt me ook dat dat van daar uit komt jaquote:Op woensdag 10 december 2025 22:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lesbische Liga is heel hard voor Chappell gegaan, vermoed dat daar een heel deel vd stemmen vandaan komt
De enige keren dat ik de top 10 niet prima vond, is toen Claudia en/of de boeren hem kwamen vervuilen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:33 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik lees ook al dagen overal dat de top 10 zo ellendig is, omdat hij spannend en verfrissend moet zijn. Dan denk ik: daar hebben we die heidevolklijst met z'n gekunstelde regeltjes al voor. Dan vind ik de Top 2000 gelijk weer een stuk fijner.
Dat zijn wel met afstand de 2 zwakste die daar hebben gestaan volgens mij jaquote:Op woensdag 10 december 2025 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De enige keren dat ik de top 10 niet prima vond, is toen Claudia en/of de boeren hem kwamen vervuilen.
En ik vond het een prachtig eerbetoon maar 3x Ramses was wel een beetje veel van t goede in 1 top 10. Van enig welke band of artiest overigensquote:Op woensdag 10 december 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dermot vond ik ook niet groots, maar wel een stukkie beter. En Someone Like You ben ik ook niet kapot van.
Waarbij ik wel vind dat Laat Me en Pastorale verreweg zijn 2 beste zijnquote:Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ik vond het een prachtig eerbetoon maar 3x Ramses was wel een beetje veel van t goede in 1 top 10. Van enig welke band of artiest overigens
True, we hadden ook een tijdje 3x Pink Floyd in de top 10. Prima muziek maar dat sloeg nergens meer op.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ik vond het een prachtig eerbetoon maar 3x Ramses was wel een beetje veel van t goede in 1 top 10. Van enig welke band of artiest overigens
quote:Op woensdag 10 december 2025 16:36 schreef Gretzl het volgende:
[..]
#neverforget Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Dat sloeg wel ergens op want mijn favoriete Pink Floyd-nummer stond toen in de top 10quote:Op woensdag 10 december 2025 22:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
True, we hadden ook een tijdje 3x Pink Floyd in de top 10. Prima muziek maar dat sloeg nergens meer op.
"Hang the DJ, hang the DJ, hang the DJ"?quote:Op woensdag 10 december 2025 23:14 schreef Tussle266 het volgende:
Dus dreigmails sturen is dan volgens mij de meest logische verklaring.
Wél in de Johnny Marr setlist.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Hang the DJ, hang the DJ, hang the DJ"?
Bekijk deze YouTube-video
NIET in de lijst.
0x Steve Miller Band blijft al een jaar lang een grof schandaalquote:
Dat Wish You Were Here alweer een paar jaar de hoogste Pink Floyd is slaat dat ook weer nergens opquote:Op woensdag 10 december 2025 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat sloeg wel ergens op want mijn favoriete Pink Floyd-nummer stond toen in de top 10
Dit verbetert de index met een puntje, want Torn stond op 1278 en Is This Love slechts op 3778. Dan eindigt ie dus inderdaad rond de 1997. Een slecht jaar, maar hoogstens net zo slecht als 2018 en 2020, niet nog erger. En met hopelijk weinig favorieten meer in de gevarenzone nu ze er bijna allemaal weg zijn zal ik de eerste nacht niet al te veel missen. Het is te hopen dat de Carpenters, R.E.M. en Duncan heel vroeg in die nacht of op 25 december zijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:18 schreef Cassa95 het volgende:
Het is tijd voor #127!
We hebben een terugkeer van Natalia Imbruglia met Torn, na een jaartje afwezigheid.
En nemen afscheid vanaf positie 1374 van Bob Marley & The Wailers met Is This Love.
Stop de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |