In tegenstelling tot van Persie lijkt Grim gewoon huis/tuin/keuken opstellingen te doen zonder pseudo sportwetenschap. Dat scheelt al een slok op de borrel.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima uitslagen, voetballend hield het toch niet over, natuurlijk kan je zondag winnen als het meezit, maar doen alsof Ajax opeens goed is gaat me wat te ver.
het geeft de burger moed, maar blijft een duel tussen 2 gehandicapte teams wat rambodirk hierboven al aangeeft.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voetballend hoeft het niet altijd (heel) goed te zijn om toch die extra boost te krijgen. De overwinning dinsdag was echt prima met aanvallend voetbal en uitstekende goals.
En ajax won van het zwakste Madrid van de laatste 30 jaar. Real eindigde dat seizoen met 20 punten achter Barca op de 3e plek en verloor 12 (12!) duels in de competitie.quote:Op donderdag 11 december 2025 21:32 schreef -XOR- het volgende:
We gaan hier toch niet beweren dat 2 groepspotjes winnen tegen respectievelijk een desintegerend Liverpool en Napoli dat een complete off-day had (en ondertussen ook gewoon kansloos afgaan tegen USG) ook maar enigszins lijkt op de campagne van Ajax in 2018/19?
Ontspan je poesje kerel het is maar een spelletje.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En ajax won van het zwakste Madrid van de laatste 30 jaar. Real eindigde dat seizoen met 20 punten achter Barca op de 3e plek en verloor 12 (12!) duels in de competitie.
Ik heb het vermoeden dat je wat vergeetachtig bent en de implosie van de Galácticos vergeten bent.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En ajax won van het zwakste Madrid van de laatste 30 jaar. Real eindigde dat seizoen met 20 punten achter Barca op de 3e plek en verloor 12 (12!) duels in de competitie.
Hetzelfde team won de 4 jaren ervoor en de jaren erna weer de Champions League maar het zullen wel precies klunzen geweest zijn dat seizoen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar kan hij niks aan doen! Dat is de schuld van de randstad media! Het COVID vaccine! De illuminati! De Rabobank!quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je wat vergeetachtig bent en de implosie van de Galácticos vergeten bent.
Dat is geen mening. Dat is een feit.quote:Op vrijdag 12 december 2025 14:32 schreef Wotte het volgende:
Ik vind Feyenoord eigenlijk vrijwel altijd wel een vrij middelmatige club.
arigato gozaimasquote:Op vrijdag 12 december 2025 17:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
En Tomiyasu is rond blijkbaar.
Dat snap ik wel na 15 maanden in het gips.quote:Op vrijdag 12 december 2025 17:58 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
En Tomiyasu is rond blijkbaar.
Ik kon best genieten van PSV tussen 2004 en 2007 en bijvoorbeeld het legendarische AZ met Jaliens. Bij Feyenoord krijg ik pas warme gevoelens als ze in het insolventieregister staan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is geen mening. Dat is een feit.
Ik vind het wel een mooie clubquote:Op vrijdag 12 december 2025 14:32 schreef Wotte het volgende:
Ik vind Feyenoord eigenlijk vrijwel altijd wel een vrij middelmatige club.
Ik zou willen dat het weer eens een ouderwetse matpartij wordt maar daar heeft Ajax helemaal de spelers niet voorquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:49 schreef The-BFG het volgende:
Vannacht naar Thunderdome, dacht dat "Oeps iets te lang geslapen" een mooi excuses was om niet te kijken.. Maar heb er ineens een best goed gevoal bij deze wedstrijd.. Dan maar wekker zetten en na vijf minuten beseffen dat ik beter had kunnen blijven slapen
Dat valt vies tegenquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent ook een mooie jongen.
Ik ben opgegroeid in de volkswijk. Ik heb Feyenoord niet nodig voor een ruw randje in de Vinexwijk.quote:
(12!!!!!)quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jaja, en het zwakste Dortmund, het zwakste Sporting. Bayern was ook enorm zwak.quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |