Wat ‘n kutact is dit dan weer?quote:Op zondag 14 december 2025 11:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik vind Ajax wel leuk sinds Gaaei er bij is. Best iemand die hard werkt, moeilijke start maar dan toch met goeie acties komen en gewoon blijven proberen. Gaaeiik kan me geen ajax zonder hem voorstellen eigenlijk.
Verbazingwekkendquote:Op zondag 14 december 2025 11:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze zijn wel wat ouder tegenwoordig hoor vriend.
Hoezo kutact? Kan je niet fan zijn vanwege een speler? Ik vind Gaaei gewoon leuk. Mag toch? Sorry dat een Kenneth of Wappie Weghorst mij niet boeien.quote:
quote:Op zondag 14 december 2025 08:12 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Thunderdome krankzinnig druk, organisatie van erbarmelijk niveau en de afdronk een algehele deceptie
Een beetje wat ik verwacht van de wedstrijd vandaag
Ik vind het wel lief van jullie dat jullie gewoon meedoen in deze algehele malaise. Als ie bij ons (veel) erger..quote:Op zondag 14 december 2025 11:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongens die alleen maar hard kunnen hollen bombarderen tot helden, check.
Ik waarschuw jullie uit ervaring jongens, dit kan heel snel de verkeerde kant opgaan. Stukje verbroedering op deze dag
Hehe. Loopt dat nog steeds. Ik geloof dat 10 jaar geleden al "the final edition" of zoiets was. Opa vertelt: kwam 2 weken geleden bij het opruimen nog die toegang CD van Thunderdome 96 tegen. Leeuwarden of all places...quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:49 schreef The-BFG het volgende:
Vannacht naar Thunderdome, dacht dat "Oeps iets te lang geslapen" een mooi excuses was om niet te kijken.. Maar heb er ineens een best goed gevoal bij deze wedstrijd.. Dan maar wekker zetten en na vijf minuten beseffen dat ik beter had kunnen blijven slapen
Klaassen 🤦quote:
Gelukkig bleef het kriebelen bij een aantal mensen binnen ID&T, en kwam het weer terug. De eerste paar gemist na terugkeer door ziekte maar nu er weer jaarlijks bij. Jeugdsentiment en een publiek met de leeftijd van 18 tot 50+. Plus genoeg zalen zodat iedereen een top avond kan hebben.quote:Op zondag 14 december 2025 12:55 schreef manny het volgende:
[..]
Hehe. Loopt dat nog steeds. Ik geloof dat 10 jaar geleden al "the final edition" of zoiets was. Opa vertelt: kwam 2 weken geleden bij het opruimen nog die toegang CD van Thunderdome 96 tegen. Leeuwarden of all places...
Wellicht maandag even naar de opticien als je Steur in dat lijstje noemt.quote:Op zondag 14 december 2025 13:25 schreef Adames het volgende:
Wijndal
Rosa
Steur
Regeer
Klaassen
Hoe was Ajax hier ook alweer favoriet?
Hij past inderdaad niet in het lijstje, maar wel erg jong zo op het middenveld tegen Feyenoordquote:Op zondag 14 december 2025 14:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht maandag even naar de opticien als je Steur in dat lijstje noemt.
Toptalent natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2025 14:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij past inderdaad niet in het lijstje, maar wel erg jong zo op het middenveld tegen Feyenoord
Goed dat ie weer in de basis staat.quote:
Iemand op dit lijstje maakte net een goal.quote:Op zondag 14 december 2025 13:25 schreef Adames het volgende:
Wijndal
Rosa
Steur
Regeer
Klaassen
Hoe was Ajax hier ook alweer favoriet?
Sowieso dat je de moderne Mister Ajax op dat lijstje durft te noemen.quote:Op zondag 14 december 2025 14:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Iemand op dit lijstje maakte net een goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |