Je komt meestal het verdronken kalf nog in de keel schijten om vervolgens de openstaande stal deur in te trappen en de boer te vertellen wat hij van te voren al wist.quote:Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop echt van harte dat ik volgende week niet mijn gelijk hoef komen te halen.
Heeft hij dezelfde cursus gehad als Frank 'we hebben gedomineerd' de Boer.quote:Op zondag 14 december 2025 18:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nu snap ik wel waarom de spelers hem niet meer serieus nemen
https://www.voetbalprimeu(...)ilde-voetballen.html
die is onbekwaam, laat die maar lekker zitten daarquote:Op zondag 14 december 2025 18:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nu snap ik wel waarom de spelers hem niet meer serieus nemen
https://www.voetbalprimeu(...)ilde-voetballen.html
Eh nee, ik dacht namelijk dat Feyenoord vandaag zou winnen, maar gelukkig had ik ongelijkquote:Op zondag 14 december 2025 18:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je komt meestal het verdronken kalf nog in de keel schijten om vervolgens de openstaande stal deur in te trappen en de boer te vertellen wat hij van te voren al wist.
Feyenoord laat momenteel ook overal punten liggen. En Valente zou geblesseerd zijn. Zonder hem is dit Feyenoord helemaal een kreupel paard.quote:Op zondag 14 december 2025 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Theoretisch natuurlijk niet, maar dit Ajax zal nog genoeg punten verspelen, dus we mogen blij zijn als we derde worden.
Ik ben gewoon eerlijk. Je hebt er dan weinig kijk op. Feyenoord worstelt al weken met zichzelf en Ajax (dat overigens een paar best wel goede voetballers heeft) krijg steeds meer vertrouwen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eh nee, ik dacht namelijk dat Feyenoord vandaag zou winnen, maar gelukkig had ik ongelijk
Is Valente ineens de beste voetballer van de lage landen of iets dergelijks? Ik snap de hype niet zo goed.quote:Op zondag 14 december 2025 19:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Feyenoord laat momenteel ook overal punten liggen. En Valente zou geblesseerd zijn. Zonder hem is dit Feyenoord helemaal een kreupel paard.
Eens. Weghorst kan ook niet accepteren dat hij een roulatie speler is, Klaassen wel.quote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Urquhart het volgende:
Een elftal zonder Weghorst is stiekem wel een verademing
Aan Weghorst heb je dan ook meer als invaller dan als starter. Helaas zit je met een dolberg die blessuregevoelig is waardoor Weghorst nog wel eens start.quote:Op zondag 14 december 2025 19:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens. Weghorst kan ook niet accepteren dat hij een roulatie speler is, Klaassen wel.
Eens, en Gods maakte het vandaag ook in een grote wedstrijd echt waar. Bovendien maakte Feyenoord echt amper gebruik van de zwakte van de Ajax backs. Beide Feyenoord buitenspelers werden door de organisatie van Ajax aardig geneutraliseerd.quote:Op zondag 14 december 2025 20:11 schreef LethalNinja het volgende:
Ijskonijntje wordt belangrijker en belangrijker. Zoals veel hier al zeggen, voor het doorvoetballen, het de mogelijkheid geven om af en toe kort een bal vast te houden. Hij is op die manier toch wel de onbetwiste nummer één spits. Woutje kan helpen maar dan om soms iets te forceren in de laatste 20 minuten.
Wedstrijd voelde voor een groot gedeelte als een Farioli wedstrijd. Op basis van kansen van beide teams had het zo 5-2 kunnen zijn geweest ofzo. Maar met 2-0 ben ik heel tevreden. Feyenoord vond ik lang dreigend een gedeelte in mij vreesde vooral in de tweede helft toch wel een tijd voor de gelijkmaker. Die kwam gelukkig niet.
Ik was wel ff gefrustreerd van de aanvallend acties van Fitz, zoals wel vaker dat als hij dan schiet dat het zo'n slap balletje/ schot is. Hoe anders is Mokio.
Oscar vond ik ook weer belangrijk, assist natuurlijk maar verder vaak lekker gevoetbald. Vind 'm ook steeds meer/ vaker beter in dienst spelen van het helftal.
was toch alleen in de cl geschorst dacht ik? Maar idd, die niet gemist en is denk ik nu wel echt op weg naar de uitgang.quote:Op zondag 14 december 2025 20:28 schreef Black-Death het volgende:
Taylor trouwens niet gemist. Was hij nou nog geschorst?
Nee flink ziek geweest ofzo en daardoor nog niet fitquote:Op zondag 14 december 2025 20:28 schreef Black-Death het volgende:
Taylor trouwens niet gemist. Was hij nou nog geschorst?
Jaquote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Is Valente ineens de beste voetballer van de lage landen of iets dergelijks?
dat was goalgetter (tegen laagvliegers) Ueda toch al?quote:
Zijn passes komen vaak aan en hij durft ook lange ballen en steekpassjes te geven die tot gevaar leiden. Vandaag ook twee keer, maar gelukkig wordt de kans niet afgemaaktquote:Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Is Valente ineens de beste voetballer van de lage landen of iets dergelijks? Ik snap de hype niet zo goed.
Werkelijk niemand behalve domme @dombohetolifantje denkt datquote:Op zondag 14 december 2025 21:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
dat was goalgetter (tegen laagvliegers) Ueda toch al?
Die man heet @DombohetOlifantje1quote:Op zondag 14 december 2025 21:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Werkelijk niemand behalve domme @:dombohetolifantje denkt dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |