abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219495270
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik hoop echt van harte dat ik volgende week niet mijn gelijk hoef komen te halen.
Je komt meestal het verdronken kalf nog in de keel schijten om vervolgens de openstaande stal deur in te trappen en de boer te vertellen wat hij van te voren al wist.
pi_219495271
Ajax _O_

@Tjacka was lekker druk op zuid2
pi_219495275
Nu snap ik wel waarom de spelers hem niet meer serieus nemen _O-

https://www.voetbalprimeu(...)ilde-voetballen.html
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_219495287
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:56 schreef KlapMongeaul het volgende:

Heeft hij dezelfde cursus gehad als Frank 'we hebben gedomineerd' de Boer.
pi_219495294
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:56 schreef KlapMongeaul het volgende:

die is onbekwaam, laat die maar lekker zitten daar _O-
pi_219495316
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:55 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je komt meestal het verdronken kalf nog in de keel schijten om vervolgens de openstaande stal deur in te trappen en de boer te vertellen wat hij van te voren al wist.
Eh nee, ik dacht namelijk dat Feyenoord vandaag zou winnen, maar gelukkig had ik ongelijk :s)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_219495329
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Theoretisch natuurlijk niet, maar dit Ajax zal nog genoeg punten verspelen, dus we mogen blij zijn als we derde worden.
Feyenoord laat momenteel ook overal punten liggen. En Valente zou geblesseerd zijn. Zonder hem is dit Feyenoord helemaal een kreupel paard.
pi_219495348
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Eh nee, ik dacht namelijk dat Feyenoord vandaag zou winnen, maar gelukkig had ik ongelijk :s)
Ik ben gewoon eerlijk. Je hebt er dan weinig kijk op. Feyenoord worstelt al weken met zichzelf en Ajax (dat overigens een paar best wel goede voetballers heeft) krijg steeds meer vertrouwen.

Deze had je wel moeten kunnen invullen als je een orakel pretendeert te zijn.
pi_219495429
Een elftal zonder Weghorst is stiekem wel een verademing
pi_219495433
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Feyenoord laat momenteel ook overal punten liggen. En Valente zou geblesseerd zijn. Zonder hem is dit Feyenoord helemaal een kreupel paard.
Is Valente ineens de beste voetballer van de lage landen of iets dergelijks? Ik snap de hype niet zo goed.
pi_219495451
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Urquhart het volgende:
Een elftal zonder Weghorst is stiekem wel een verademing
Eens. Weghorst kan ook niet accepteren dat hij een roulatie speler is, Klaassen wel.
pi_219495557
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:20 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Eens. Weghorst kan ook niet accepteren dat hij een roulatie speler is, Klaassen wel.
Aan Weghorst heb je dan ook meer als invaller dan als starter. Helaas zit je met een dolberg die blessuregevoelig is waardoor Weghorst nog wel eens start.
pi_219495902
Ijskonijntje wordt belangrijker en belangrijker. Zoals veel hier al zeggen, voor het doorvoetballen, het de mogelijkheid geven om af en toe kort een bal vast te houden. Hij is op die manier toch wel de onbetwiste nummer één spits. Woutje kan helpen maar dan om soms iets te forceren in de laatste 20 minuten.

Wedstrijd voelde voor een groot gedeelte als een Farioli wedstrijd. Op basis van kansen van beide teams had het zo 5-2 kunnen zijn geweest ofzo. Maar met 2-0 ben ik heel tevreden. Feyenoord vond ik lang dreigend een gedeelte in mij vreesde vooral in de tweede helft toch wel een tijd voor de gelijkmaker. Die kwam gelukkig niet.

Ik was wel ff gefrustreerd van de aanvallend acties van Fitz, zoals wel vaker dat als hij dan schiet dat het zo'n slap balletje/ schot is. Hoe anders is Mokio.

Oscar vond ik ook weer belangrijk, assist natuurlijk maar verder vaak lekker gevoetbald. Vind 'm ook steeds meer/ vaker beter in dienst spelen van het helftal.
pi_219495979
quote:
17s.gif Op zondag 14 december 2025 20:11 schreef LethalNinja het volgende:
Ijskonijntje wordt belangrijker en belangrijker. Zoals veel hier al zeggen, voor het doorvoetballen, het de mogelijkheid geven om af en toe kort een bal vast te houden. Hij is op die manier toch wel de onbetwiste nummer één spits. Woutje kan helpen maar dan om soms iets te forceren in de laatste 20 minuten.

Wedstrijd voelde voor een groot gedeelte als een Farioli wedstrijd. Op basis van kansen van beide teams had het zo 5-2 kunnen zijn geweest ofzo. Maar met 2-0 ben ik heel tevreden. Feyenoord vond ik lang dreigend een gedeelte in mij vreesde vooral in de tweede helft toch wel een tijd voor de gelijkmaker. Die kwam gelukkig niet.

Ik was wel ff gefrustreerd van de aanvallend acties van Fitz, zoals wel vaker dat als hij dan schiet dat het zo'n slap balletje/ schot is. Hoe anders is Mokio.

Oscar vond ik ook weer belangrijk, assist natuurlijk maar verder vaak lekker gevoetbald. Vind 'm ook steeds meer/ vaker beter in dienst spelen van het helftal.
Eens, en Gods maakte het vandaag ook in een grote wedstrijd echt waar. Bovendien maakte Feyenoord echt amper gebruik van de zwakte van de Ajax backs. Beide Feyenoord buitenspelers werden door de organisatie van Ajax aardig geneutraliseerd.

Over Regeer of Ikatura op 6 ben ik alleen echt nog niet overtuigd. Hopelijk lukt het in de winterstop daar een goede speler voor te vinden.
pi_219496070
Al met al een positief dagje. Wel nog 2x winnen tot aan de winterstop aub (beker en competitie).
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219496101
Taylor trouwens niet gemist. Was hij nou nog geschorst?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219496237
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:28 schreef Black-Death het volgende:
was toch alleen in de cl geschorst dacht ik? Maar idd, die niet gemist en is denk ik nu wel echt op weg naar de uitgang.
pi_219496250
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:28 schreef Black-Death het volgende:
Nee flink ziek geweest ofzo en daardoor nog niet fit
pi_219496297
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Is Valente ineens de beste voetballer van de lage landen of iets dergelijks?
Ja
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_219496508
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ja
Ok ik zal eens beter gaan opletten
pi_219496513
quote:

[..]
Ja
ik ben bang dat je het nog meent ook
pi_219496634
quote:

[..]
Ja
dat was goalgetter (tegen laagvliegers) Ueda toch al?
pi_219496744
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:17 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Is Valente ineens de beste voetballer van de lage landen of iets dergelijks? Ik snap de hype niet zo goed.
Zijn passes komen vaak aan en hij durft ook lange ballen en steekpassjes te geven die tot gevaar leiden. Vandaag ook twee keer, maar gelukkig wordt de kans niet afgemaakt
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_219496853
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 21:22 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
dat was goalgetter (tegen laagvliegers) Ueda toch al?
Werkelijk niemand behalve domme @dombohetolifantje denkt dat
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Forum Admin zondag 14 december 2025 @ 21:39:04 #275
35723 crew  GGMM
pi_219496865
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 21:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Werkelijk niemand behalve domme @:dombohetolifantje denkt dat
Die man heet @DombohetOlifantje1
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik