Eerste helft ook. Veel beleving. Ik heb een typisch Ajax gezien vandaag. Laag in kwaliteit, maar wel veel typische kenmerken met de oudere generatie die de jonge gasten meeneemt, veel jeugd wat het ook goed doet en ook nog een scorende tiener.quote:Op zondag 14 december 2025 16:28 schreef raptorix het volgende:
Ik heb alleen tweede helft gezien, maar je ziet eindelijk weer een beetje spelvreugde.
Mag ook wel een keer. Het heeft echt een hele tijd gewoonweg pijn aan je ziel gedaan. Niet eens meer alleen aan je ogen, maar direct aan je ziel.quote:
Dit, en Grim die uit pure noodzaak de handschoen oppakt, en zich ontpopt tot een zelfbewuste grootvader van deze jonge selectie.quote:Op zondag 14 december 2025 16:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerste helft ook. Veel beleving. Ik heb een typisch Ajax gezien vandaag. Laag in kwaliteit, maar wel veel typische kenmerken met de oudere generatie die de jonge gasten meeneemt, veel jeugd wat het ook goed doet en ook nog een scorende tiener.
Over de wedstrijd:
Mr 1-0 met de 1-0
Jonge jochies die zich laten zien en ook nog die scoren
Veel beleving, spelvreugd, spannend, intens en meeslepend.
Alleen jammer van de hoeveelheid kansen die je mist, want dit had in minuut 24 al beslist kunnen zijn.
Al met al heeft De Klassieker wel geleverd vandaag.
En eindelijk ben ik weer eens trots op mn Cluppie.
Juist zonder f-side lukt dat. Gewoon leeg laten dat vak. Zet er maar wekelijks een stel basisscholen neer.quote:Op zondag 14 december 2025 16:43 schreef Sabata het volgende:
conclusie ook zonder f-side is het heel goed mogelijk een sfeervolle klassieker te creëren
LOL, ik denk zelfs dat die nog méér herrie makenquote:Op zondag 14 december 2025 16:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Juist zonder f-side lukt dat. Gewoon leeg laten dat vak. Zet er maar wekelijks een stel basisscholen neer.
Die cremeren tenminste geen overleden klasgenoten voor de wedstrijd.quote:Op zondag 14 december 2025 17:04 schreef Sabata het volgende:
[..]
LOL, ik denk zelfs dat die nog méér herrie maken
Ik vond het een verademing zonder megafoonlul.quote:Op zondag 14 december 2025 16:43 schreef Sabata het volgende:
conclusie ook zonder f-side is het heel goed mogelijk een sfeervolle klassieker te creëren
Wij hadden tot voor kort nog Heitingaquote:Op zondag 14 december 2025 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zit de interviews te kijken.
Zijn die lakjes nou echt allemaal zwakzinnig of hoe zit het
De strijd om plek 2 is nog niet gestreden inderdaad, dat is wel positief.quote:Op zondag 14 december 2025 17:55 schreef VEM2012 het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik zie Ajax nog wel boven Feyenoord eindigen dit seizoen.
hopelijk hebben ze nu zelf ook door dat ze overbodig zijn!quote:Op zondag 14 december 2025 16:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Juist zonder f-side lukt dat. Gewoon leeg laten dat vak. Zet er maar wekelijks een stel basisscholen neer.
Theoretisch natuurlijk niet, maar dit Ajax zal nog genoeg punten verspelen, dus we mogen blij zijn als we derde worden.quote:Op zondag 14 december 2025 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
De strijd om plek 2 is nog niet gestreden inderdaad, dat is wel positief.
Ik begrijp dit opportunistische optimisme, maar Feyenoord speelde wel erg slecht vandaag. Zoveel ruimte krijgen deze spelers normaliter nooit.quote:Op zondag 14 december 2025 18:31 schreef Ramboetan het volgende:
Net thuis en prima wedstrijd gezien. Voorhoede met Godts, Gloukh en Dolberg is wel heerlijk hoor. Fitz-Jim en Mokio vielen perfect in. Gestreden en verdedigd als leeuwen iedereen. Beginfase tweede helft kwamen we na de eerste minuut niet meer over de middenlijn, maar vanaf minuut 70 ging het wel weer. Klasse
Over het algemeen een leuke act maar je begint nu wat door te draven.quote:Op zondag 14 december 2025 18:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dit opportunistische optimisme, maar Feyenoord speelde wel erg slecht vandaag. Zoveel ruimte krijgen deze spelers normaliter nooit.
Tegen NEC volgende week niet verbaasd opkijken als deze zogenaamd heerlijke voorhoede weer volledig onzichtbaar is en we niet weten te scoren.
Ik hoop echt van harte dat ik volgende week niet mijn gelijk hoef komen te halen.quote:Op zondag 14 december 2025 18:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over het algemeen een leuke act maar je begint nu wat door te draven.
Weet wanneer je moet stoppen maat.
Ik geef het 6/10 krakkemikkige kuipjes
Gaat prima zo zonder malle Woutquote:Op zondag 14 december 2025 18:31 schreef Ramboetan het volgende:
Net thuis en prima wedstrijd gezien. Voorhoede met Godts, Gloukh en Dolberg is wel heerlijk hoor. Fitz-Jim en Mokio vielen perfect in. Gestreden en verdedigd als leeuwen iedereen. Beginfase tweede helft kwamen we na de eerste minuut niet meer over de middenlijn, maar vanaf minuut 70 ging het wel weer. Klasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |