Overal verschillende meningen strooienquote:Op zondag 14 december 2025 14:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Iemand op dit lijstje maakte net een goal.
Ach ja. Iedereen onder de 18 bij Ajax is een 'toptalent'. Laten we maar even afwachten hoe dit toptalent zich daadwerkelijk gaat ontwikkelen.quote:
Dat is niet waar. Dit is er eentje.quote:Op zondag 14 december 2025 14:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach ja. Iedereen onder de 18 bij Ajax is een 'toptalent'. Laten we maar even afwachten hoe dit toptalent zich daadwerkelijk gaat ontwikkelen.
Jij bent gewoon mad. Ik vind gewoon een of twee spelers leuk om te zien spelen. De rest boeit mij niet. Gaaei god is gewoon goedquote:Op zondag 14 december 2025 16:17 schreef Wertha het volgende:
[..]
Doe voor de zekerheid even een connie om. Scheelt een hoop opruimen mocht het zover komen.
Niet invullen voor een ander. Je hebt geen idee.quote:Op zondag 14 december 2025 16:18 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mad. Ik vind gewoon een of twee spelers leuk om te zien spelen. De rest boeit mij niet. Gaaei god is gewoon goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |