Doen ze niet. Geloof er niks van .quote:Op woensdag 10 december 2025 22:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wereldwijd zelfs.Zelfs landen als Noord-Korea en Iran vonden het een goed idee om zich te committeren aan het verdrag.
ik ook nietquote:
Dus vanaf het begin gaan D66-CDA-VVD GLPVDA aan tafel moeten krijgen en moeten inleveren aan GLPVDA, anders is dit een kansloze exercitie? In de woorden van Buma, eigenlijk nu in deze formatieronde al om constructieve meerderheden te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
De voorjaarsnota idd wel. Al zien we de laatste jaren grote verschuivingen bij voorjaarsnota. Ik had het nu over de prinsjesdagstukken 2027, die zullen najaar 2026, dus met de huidige EK, door beide Kamers moeten. Daar gaat wel een meerderheid moeten zijn.
Als het kabinet Jetten I inderdaad keihard gaat bezuinigen op zorg of sociale zekerheid in haar eerste jaar, gaat GLPvdA alles wegstemmen en dan is het kabinet afhankelijk van BBB. Zulke domheid verwacht ik alleen niet van D66 en CDA.
Ze hebben het getekend en geratificeerd, uiteraard zal het wel zo zijn dat Noord-Koreaanse en Iraanse burgers dat wegens het ontbreken van een rechtsstaat niet kunnen afdwingen.quote:
JA21 levert ze niks op voor de EK. Het is kiezen tussen BBB of GLPvdA het eerste jaar, andere smaken zijn er niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:25 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dus vanaf het begin gaan D66-CDA-VVD GLPVDA aan tafel moeten krijgen en moeten inleveren aan GLPVDA, anders is dit een kansloze exercitie? In de woorden van Buma, eigenlijk nu in deze formatieronde al om constructieve meerderheden te krijgen.
Volgens mij zit het merendeel van VVD nog op de lijn dat ze JA21 in Jetten-1 kunnen rommelen, dus ik wens CDA en D66 veel succes.
Denk je alles gehad te hebben wat betreft mensen die een kolossaal misvormde kijk op de realiteit tentoonspreiden, komt opa michaelmoore er nog eens overheen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:19 schreef michaelmoore het volgende:
het is een machtspelletje , het begon met een natuur dictaat ,
Zorg goed voor de natuur
en het eindigt met een EU dictator
Betaal veel taxen aan de EU in Straatsburg
Wat snap jij niet aan het woord VN-Verdrag?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Doelde op het tweede deel van zijn verhaaltje Hans.
Nederland moet eens stoppen met het braafste jongetje van de klas zijn elke keer. Als het gaat om asielzoekers, stikstof maar ook dit soort onderwerpen dienen lidstaten gewoon zelf de regie te hebben.
En daarna is nog onduidelijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
JA21 levert ze niks op voor de EK. Het is kiezen tussen BBB of GLPvdA het eerste jaar, andere smaken zijn er niet.
quote:Op woensdag 10 december 2025 22:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Denk je alles gehad te hebben wat betreft mensen die een kolossaal misvormde kijk op de realiteit tentoonspreiden, komt opa michaelmoore er nog eens overheen.
Of die logica VVD iets uitmaakt. VVD wil ook echt niet klaar zijn voor februari.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
JA21 levert ze niks op voor de EK. Het is kiezen tussen BBB of GLPvdA het eerste jaar, andere smaken zijn er niet.
Inmiddels? Caroline is ook begonnen als een one-issue partij en ja, drie keer raden waar zij haar kiezers weer bij kon terugwinnen, Wilders nablaten..quote:Op woensdag 10 december 2025 22:34 schreef capricia het volgende:
Staat tegenover dat de BBB zich inmiddels ook als een halve PVV heeft ontwikkeld.
Denk dat vergaande asielmaatregelen wel met hun door de EK kunnen.
Het is dus gewoon een kwestie van timing: wat kan nu met steun van links of rechts door de TK en EK. En wat nu niet. En wellicht zijn de kaarten straks in de EK heel anders gedeeld en volgt er een nieuwe set voorstellen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inmiddels? Caroline is ook begonnen als een one-issue partij en ja, drie keer raden waar zij haar kiezers weer bij kon terugwinnen, Wilders nablaten..
Asiel is ook het probleem niet.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:34 schreef capricia het volgende:
Staat tegenover dat de BBB zich inmiddels ook als een halve PVV heeft ontwikkeld.
Denk dat vergaande asielmaatregelen wel met hun door de EK kunnen.
Nu kan er even helemaal niks. VVD en BBB in de dubbeldemissionaire regering met een Schoof, samen 26 zetels in de TK.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een kwestie van timing: wat kan nu met steun van links of rechts door de TK en EK. En wat nu niet. En wellicht zijn de kaarten straks in de EK heel anders gedeeld en volgt er een nieuwe set voorstellen.
Wan de Bassie en Adriaan generatie. Altijd blijven lachen, wat er ook gebeurt.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:48 schreef capricia het volgende:
Hij is in elk geval lekker positief bezig.![]()
[ tiktok ]
https://vm.tiktok.com/ZGdaKyM6Q/
Met die stem en dat verhaal van Melania Trump er ook onder.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wan de Bassie en Adriaan generatie. Altijd blijven lachen, wat er ook gebeurt.
Jetten is bijzonder vaardig met ballen.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:48 schreef capricia het volgende:
Hij is in elk geval lekker positief bezig.![]()
[ tiktok ]
https://vm.tiktok.com/ZGdaKyM6Q/
Dank, mooi artikel inderdaad. Kende haar al voor de landelijke politiek en het is ook gewoon een leuk mens.quote:Op donderdag 11 december 2025 07:27 schreef Hanca het volgende:
Lang interview met Vedder, die als boerin gestopt is omdat ze eerst PAS melder was en later rode cijfers ging schrijven. Maar vooral: die als kamerlid gestopt is omdat ze bedreigd werd, omdat ze zichzelf niet meer kon zijn, omdat politie 5 keer per dag langs haar huis moest rijden en omdat er overal camera's op haar erf hingen.
https://www.trouw.nl/poli(...)n-het-doen~b546b876/
Gelukkig wordt ze weer statenlid, misschien dat ze ooit terug kan komen want ze was een uitstekend kamerlid.
Lijkt me ook wel handig om het lang vol te houden. Ik kan me indenken dat het een erg stressvol beroep is voor veel mensen en zeker in deze tijd.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:53 schreef Hexagon het volgende:
Maar dat was deels ook het geheim van Rutte. Die bleef gewoon vrolijk en positief. Niemand kon lang boos op hem zijn.
De PvdA blijft zichzelf vooral achtervolgen met schuldgevoel van voorbije zaken.
Mooi artikel. Ik vond haar een erg prettig kamerlid en vind het jammer dat ze stopte. Dat de bedreigingen zo erg waren, wist ik niet. Dat er dan andere kamerleden zijn die zeggen dat je maar een dikkere huid moet kweken, snap ik niks van. Zo zou het toch niet moeten zijn?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:27 schreef Hanca het volgende:
Lang interview met Vedder, die als boerin gestopt is omdat ze eerst PAS melder was en later rode cijfers ging schrijven. Maar vooral: die als kamerlid gestopt is omdat ze bedreigd werd, omdat ze zichzelf niet meer kon zijn, omdat politie 5 keer per dag langs haar huis moest rijden en omdat er overal camera's op haar erf hingen.
https://www.trouw.nl/poli(...)n-het-doen~b546b876/
Gelukkig wordt ze weer statenlid, misschien dat ze ooit terug kan komen want ze was een uitstekend kamerlid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |