Er zit toch ook niks constructiefs in een welwillende Klaver die niet aan tafel zit, als dank voor een constructieve houding eerder?quote:Op woensdag 10 december 2025 17:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nieuwe constructieve politiek.
Klaver is net zo een grote gifbeker als Wilders als hij zijn zin niet krijgt.
Een beetje een hype, momenteel. Schoof had een 'hoofdlijnenakkoord' van de partijleiders, uitgewerkt in een 'regeerprogramma'. Gewone termen gebruiken lijkt verboden.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:02 schreef Evangelion het volgende:
Wat is het verschil tussen een regeerakkoord en een regeerbasisakkoord
Een regeerakkoord is volgens mij als ze met een beperkt aantal partijen een meerderheid hebben. Dus een akkoord van de regeringspartijen.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:02 schreef Evangelion het volgende:
Wat is het verschil tussen een regeerakkoord en een regeerbasisakkoord
Nee, maar om tegelijk ook de motie voor een nieuwe informateur af te wijzen vind ik dan wel best negatief. Wie weet wat zij voor elkaar zou kunnen krijgen?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er zit toch ook niks constructiefs in een welwillende Klaver die niet aan tafel zit, als dank voor een constructieve houding eerder?
Misschien wil hij de prijs voor het steunen van losse onderdelen opdrijven?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, maar om tegelijk ook de motie voor een nieuwe informateur af te wijzen vind ik dan wel best negatief.
Daar leek zijn preek (net als Wilders) wel op.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien wil hij de prijs voor het steunen van losse onderdelen opdrijven?
Of denk je dat ie op dag 1 de (als het een minderheidskabinet is) ploeg naar huis wil sturen?
Dus hij gaat meestemmen met de PVV.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daar leek zijn preek (net als Wilders) wel op.
Ja, daar leek het op, teleurstellend wel.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus hij gaat meestemmen met de PVV.
Okay.
Krijg er toch wel een hoefijzer gevoel bij.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, daar leek het op, teleurstellend wel.
Hebben ze onderhand al door dat de VS niet meer onze vriend is? Of zijn ze zo naief te denken dat ze nog een paar jaartjes moeten volhouden tot Trump weg is en dat dan alles weer terug gaat naar het oude?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:08 schreef -XOR- het volgende:
Van Weel denkt dat de Republikeinen wel betrouwbaar zijn aangaande hun afschieten van Venezuelaanse boten
edit: verder is hij overigens wel welwillend.
De VS is inmiddels zelf een derde wereld land en straks gaan ze leuren bij Europa om steun.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hebben ze onderhand al door dat de VS niet meer onze vriend is? Of zijn ze zo naief te denken dat ze nog een paar jaartjes moeten volhouden tot Trump weg is en dat dan alles weer terug gaat naar het oude?
Ja. Als Klaver zo blijft dan moet alles over rechts gaan. En ik weet niet of mensen daar perse op zitten te wachten.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:20 schreef Firuze60 het volgende:
Alle hoop op de nieuwe informateur om dit sooitje eens op gang te krijgen.
Als je met hoefijzer suggereert dat Klaver op dezelfde plek zit als Wilders, alleen links ipv rechts, vind ik dat best ongepast, eigenlijk. Dat is natuurlijk in de verste verte niet het geval.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Krijg er toch wel een hoefijzer gevoel bij.
Veel VVD'ers zijn natuurlijk ook gewoon Trump-fappers maar ik moet zeggen dat Van Weel in zijn appreciaties wel enige realiteitszin aan de dag legde. Sowieso is Van Weel nog wel een van de pruimbaardere kabinetsleden.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hebben ze onderhand al door dat de VS niet meer onze vriend is? Of zijn ze zo naief te denken dat ze nog een paar jaartjes moeten volhouden tot Trump weg is en dat dan alles weer terug gaat naar het oude?
Dat gaan we zien in de toekomst. Hopelijk verandert zijn stemgedrag.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je met hoefijzer suggereert dat Klaver op dezelfde plek zit als Wilders, alleen links ipv rechts, vind ik dat best ongepast, eigenlijk. Dat is natuurlijk in de verste verte niet het geval.
Hij stemt ook niet met Wilders mee. Hij stemt in dit geval wel hetzelfde als Wilders. Dat is echt iets anders.
Als 2 mensen om totaal verschillende redenen tegen stemmen, dan ben je nog niet dichter bij elkaar gekomen. Klaver stemt niet mee met Wilders, Klaver stemt gewoon tegen en Wilders ook. Ieder om hun eigen redenen.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gaan we zien in de toekomst. Hopelijk verandert zijn stemgedrag.
Waardeloos.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vinden jullie hier van die Annemarie van Gaal?
Vreeeeselijk mensquote:Op woensdag 10 december 2025 19:37 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vinden jullie hier van die Annemarie van Gaal?
Ook gewoon écht dommig. Nare androgyne vrouw.quote:
Dit idd, androgyn vind ik wat overdrevenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook gewoon écht dommig. Nare androgyne vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |